eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kępice › Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1 800 000 zł z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetowego w 2018r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-20

Ogłoszenie nr 500304194-N-2018 z dnia 20-12-2018 r.

Gmina Kępice: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1 800 000 zł z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetowego w 2018r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 655772-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500291290-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Kępice, Krajowy numer identyfikacyjny 77097982600000, ul. ul. Niepodległości 6, 77230 Kępice, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 598 576 621, e-mail poczta@kepice.pl, faks 598 576 624.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1 800 000 zł z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetowego w 2018r.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.20.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1 800 000,00 zł z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetowego w 2018r. 2. Zamawiający przewiduje spłatę odsetek od wykorzystanego kredytu w okresach miesięcznych na ostatni dzień miesiąca począwszy od 31 grudnia 2018r. 3. Zamawiający przewiduje spłatę rat kapitałowych zgodnie z harmonogramem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Oprocentowanie kredytu w stosunku rocznym należy ustalić w relacji do stopy redyskonta weksli powiększonego lub pomniejszonego o marżę. Nominalną roczną stopę procentową (z uwzględnieniem marży banku) należy podać w harmonogramie spłaty kredytu oraz w formularzu ofertowym. 5. Wysokość marży w trakcie trwania umowy musi być stała. 6. Zakłada się oprocentowanie ze zmienną stopą procentową, płatne od kwoty aktualnego zadłużenia. 7. Zastrzega się możliwość szybszej spłaty kredytu bez ponoszenia jakichkolwiek opłat ze strony zamawiającego. 8. Nie przewiduje się opłat i prowizji związanych z udzieleniem kredytu. 9. Wykonawca przeleje środki na wskazany przez Zamawiającego rachunek bankowy kwotę 1 800 000,00 zł w terminie do 3 dni od dnia podpisania umowy. Termin uruchomienia kredytu stanowi kryterium oceny ofert i może ulec skróceniu. 10. Przy naliczaniu odsetek przyjmuje się, że rok kalendarzowy liczy 365 dni a w latach 2020, 2024, 2028 - 366 dni. 11. Zamawiający przewiduje sposób zabezpieczenia spłaty kredytu w formie weksla własnego In-Blanco. 12. Wspólny słownik zamówień CPV - 66.11.30.00-5. 13. Zamawiający nie przewiduje składania dodatkowych wniosków kredytowych po wyborze oferty Wykonawcy. 14. Zamawiający posiada zobowiązań z tyt. obligacji. 15. Zamawiający udzielił poręczeń i gwarancji innym podmiotom. 16. Zamawiający nie posiada podpisanych umów o charakterze publiczno-prawnym. 17. Podmioty powiązane kapitałowo z Gminą Kępice: a) KTBS - 100% udziałów. b) PGK - 100 % udziałów c) KOSIR - 100% udziałów d) Spółdzielnia Socjalna "Razem" - 50 % udziałów e) Spółdzielnia socjalna "Zielony Punkt" - 50 % udziałów f) Spółdzielnia socjalna "Komunalka" - 50% udziałów g) Spółdzielnia Socjalna "Pomocna Dłoń" - 50% udziałów h) Spółdzielnia Socjalna "My dla Was" - 50% udziałów i) Spółdzielnia Socjalna "Teraz My" - 50 % udziałów

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 334036.23
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bank Spóldzielczy w Ustce
Email wykonawcy: bsustka@bsustka.pl
Adres pocztowy: ul. Marynarki Polskiej 38
Kod pocztowy: 76-270
Miejscowość: Ustka
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 334036.23
Oferta z najniższą ceną/kosztem 334036.23
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 334036.23
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.