Ogłoszenie nr 500304164-N-2018 z dnia 20-12-2018 r.
Warszawa: Remont ekranów/u przeciwhałasowych/ego zlokalizowanych/ego:
1) na wiaduktach drogowych nad Rondem S. Starzyńskiego w Warszawie
2) w pasie dzielącym Al. Prymasa Tysiąclecia w rejonie ul. Czorsztyńskiej w Warszawie
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 542419-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500149304-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Stołeczne Warszawa - Zarząd Dróg Miejskich, Krajowy numer identyfikacyjny ,
ul. ul. Chmielna
120,
00801
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 55 89 000, e-mail
zzp@zdm.waw.pl, faks
228 909 211.
Adres strony internetowej (url): http://www.zdm.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont ekranów/u przeciwhałasowych/ego zlokalizowanych/ego: 1) na wiaduktach drogowych nad Rondem S. Starzyńskiego w Warszawie 2) w pasie dzielącym Al. Prymasa Tysiąclecia w rejonie ul. Czorsztyńskiej w Warszawie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):DPZ/39/PN/38/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Świadczenie usługi najmu dekoracji świątecznej: 1.Świąteczne dekoracje na ulicy Miodowej, na odcinku od ulicy Senatorskiej do ulicy Bonifraterskiej, wraz z Placem Krasińskich - Część I 2.Świąteczne dekoracje świetlne na Gocławiu - projekt Budżetu Partycypacyjnego 2018 r. - Część II Wartość szacunkowa zamówienia przekracza równowartość kwoty 30 000 EURO a jest mniejsza niż równowartość kwoty 221 000 EURO
II.4) Główny kod CPV: 45233292-2
Dodatkowe kody CPV:
45453000-7
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
5.1.2. zakończenie: do dnia 14.12.2018 r., z zachowaniem terminu wykonania prac antykorozyjnych elementów stalowych do dnia 30.09.2018 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Remont ekranów przeciwhałasowych zlokalizowanych na wiaduktach drogowych nad Rondem S. Starzyńskiego w Warszawie |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
20/06/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Konsorcjum firm: Lider Intop Warszawa Sp.z o.o.,
,
ul. Łukasza Drewny 70,
02-968,
Warszawa, kraj/woj.
mazowieckie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
Partner konsorcjum: ALBLU Sp.z o.o., ul. Stanisława Witkiewicza 14 lok. 103, 03-305 Warszawa
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
12/12/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
zmiana wysokości wynagrodzenia wykonawcy
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Wykonanie zabezpieczenia antykorozyjnego elementów stalowych, wymiana prętów kotwiących, zakup, dostawa i montaż płyt akustycznych ze szkła akrylowego, dostosowanie słupów dylatacyjnych do stałej szerokości paneli wypełniających
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp:
zmiana nieistotna w zakresie adresu siedziby partnera konsorcjum
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Konieczność zmiany zawartej umowy spowodowanej okolicznościami, których Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć tj. konieczność udzielenia zamówień dodatkowych dotychczasowemu wykonawcy na roboty budowlane wymienione w w protokole zmiany umowy nr 3/2018 z dnia 30.10.2018r., nieobjęte zamówieniem podstawowym, nieprzekraczające łącznie 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie nr DPZ/39/PN/38/18-część 1 z dnia 20.06.2018 niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Wartość zamówień dodatkowych: 911 192,20 zł brutto. Łączna wartość zamówień zaniechanych i robót dodatkowych: 2 505 781,28 brutto.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przeprowadzenie szkoleń (łącznie 19 grup) dla pracowników Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich (PIFE)
- Budowa tężni solnych na Pradze Południe w ramach zadań pn.: 1) "Tężnia solna na Pradze Południe", 2) "Tężnia solna nad Balatonem"
- Zakup usługi wsparcia i gwarancji producenta dla przełączników szkieletowych na okres 12 miesięcy z opcją wydłużenia do 24 miesięcy.
- Dostawa i montaż urządzeń multimedialnych dla SOSW nr 9 przy ul. Paska 10 w Warszawie.
- Wykonanie dezynfekcji 400 mb archiwaliów Narodowego Archiwum Geologicznego
- Wyprodukowanie i dostawę oraz montaż stojaków rowerowych w ramach realizacji zadania z Budżetu Obywatelskiego pn. Stojaki rowerowe przy ulicach i na podwórkach...
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Korczaka w Białymstoku
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku handlowo - usługowego na budynek użyteczności publicznej w Tłuchowie (wraz z wyposażeniem)
- Remont pokrycia dachowego w pięciu obiektach IAS w Warszawie
- "Roboty remontowe na terenie PSG w m. Augustów" (sprawa nr 9/ZP/WTiZ/24)
- "Remont budynku Urzędu Miejskiego w Wyrzysku"
- Izolacja fundamentów i wymiana opaski betonowej w Budynku Naukowym w Kłudzienku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.