eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remont ekranów/u przeciwhałasowych/ego zlokalizowanych/ego1) na wiaduktach drogowych nad Rondem S. Starzyńskiego w Warszawie 2) w pasie dzielącym Al. Prymasa Tysiąclecia w rejonie ul. Czorsztyńskiej w Warszawie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-12-20

Ogłoszenie nr 500304164-N-2018 z dnia 20-12-2018 r.

Warszawa: Remont ekranów/u przeciwhałasowych/ego zlokalizowanych/ego: 1) na wiaduktach drogowych nad Rondem S. Starzyńskiego w Warszawie 2) w pasie dzielącym Al. Prymasa Tysiąclecia w rejonie ul. Czorsztyńskiej w Warszawie
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 542419-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500149304-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa - Zarząd Dróg Miejskich, Krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Chmielna 120, 00801 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 55 89 000, e-mail zzp@zdm.waw.pl, faks 228 909 211.
Adres strony internetowej (url): http://www.zdm.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont ekranów/u przeciwhałasowych/ego zlokalizowanych/ego: 1) na wiaduktach drogowych nad Rondem S. Starzyńskiego w Warszawie 2) w pasie dzielącym Al. Prymasa Tysiąclecia w rejonie ul. Czorsztyńskiej w Warszawie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

DPZ/39/PN/38/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Świadczenie usługi najmu dekoracji świątecznej: 1.Świąteczne dekoracje na ulicy Miodowej, na odcinku od ulicy Senatorskiej do ulicy Bonifraterskiej, wraz z Placem Krasińskich - Część I 2.Świąteczne dekoracje świetlne na Gocławiu - projekt Budżetu Partycypacyjnego 2018 r. - Część II Wartość szacunkowa zamówienia przekracza równowartość kwoty 30 000 EURO a jest mniejsza niż równowartość kwoty 221 000 EURO


II.4) Główny kod CPV: 45233292-2
Dodatkowe kody CPV:

45453000-7

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
5.1.2. zakończenie: do dnia 14.12.2018 r., z zachowaniem terminu wykonania prac antykorozyjnych elementów stalowych do dnia 30.09.2018 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Remont ekranów przeciwhałasowych zlokalizowanych na wiaduktach drogowych nad Rondem S. Starzyńskiego w Warszawie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 20/06/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Konsorcjum firm: Lider Intop Warszawa Sp.z o.o., , ul. Łukasza Drewny 70, 02-968, Warszawa, kraj/woj. mazowieckie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 2989927.05 pln.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Partner konsorcjum: ALBLU Sp.z o.o., ul. Stanisława Witkiewicza 14 lok. 103, 03-305 Warszawa



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
12/12/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
zmiana wysokości wynagrodzenia wykonawcy

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Wykonanie zabezpieczenia antykorozyjnego elementów stalowych, wymiana prętów kotwiących, zakup, dostawa i montaż płyt akustycznych ze szkła akrylowego, dostosowanie słupów dylatacyjnych do stałej szerokości paneli wypełniających

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp:
zmiana nieistotna w zakresie adresu siedziby partnera konsorcjum

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Konieczność zmiany zawartej umowy spowodowanej okolicznościami, których Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć tj. konieczność udzielenia zamówień dodatkowych dotychczasowemu wykonawcy na roboty budowlane wymienione w w protokole zmiany umowy nr 3/2018 z dnia 30.10.2018r., nieobjęte zamówieniem podstawowym, nieprzekraczające łącznie 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie nr DPZ/39/PN/38/18-część 1 z dnia 20.06.2018 niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Wartość zamówień dodatkowych: 911 192,20 zł brutto. Łączna wartość zamówień zaniechanych i robót dodatkowych: 2 505 781,28 brutto.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.