eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamienica › Remont drogi gminnej 340191 K Kamienica - Zasadne w km 0 + 060 - 0 + 130, 1 + 900 - 1 + 940, 2 + 000 - 2 + 030, 2 + 100 - 2 + 116, 2 + 900 - 2 + 940, 3 + 030 - 3 +150, Remont drogi gminnej 340201 K Uszczki w Szczawie w km 0 + 850 - 0 + 880, 1 + 700 - 1 +720



Ogłoszenie z dnia 2018-12-20

Ogłoszenie nr 500304096-N-2018 z dnia 20-12-2018 r.

Kamienica: Remont drogi gminnej 340191 K Kamienica - Zasadne w km 0 + 060 - 0 + 130, 1 + 900 - 1 + 940, 2 + 000 - 2 + 030, 2 + 100 - 2 + 116, 2 + 900 - 2 + 940, 3 + 030 - 3 +150, Remont drogi gminnej 340201 K Uszczki w Szczawie w km 0 + 850 - 0 + 880, 1 + 700 - 1 +720
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 614179-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500244022-N

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Kamienica, Krajowy numer identyfikacyjny 53772800000, ul. ul. Kamienica 420, 34608 Kamienica, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 018 3323004, 3323025 wew. 23, e-mail ug_kamienica420@pro.onet.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.malopolska.pl/bip/kamienica, www.kamienica.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont drogi gminnej 340191 K Kamienica - Zasadne w km 0 + 060 - 0 + 130, 1 + 900 - 1 + 940, 2 + 000 - 2 + 030, 2 + 100 - 2 + 116, 2 + 900 - 2 + 940, 3 + 030 - 3 +150, Remont drogi gminnej 340201 K Uszczki w Szczawie w km 0 + 850 - 0 + 880, 1 + 700 - 1 +720

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.5.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dróg w Gminie Kamienica z podziałem na następujące części: Część 1: Remont drogi gminnej 340191 K Kamienica - Zasadne w km 0 + 060 - 0 + 130, 1 + 900 - 1 + 940, 2 + 000 - 2 + 030, 2 + 100 - 2 + 116, 2 + 900 - 2 + 940, 3 + 030 - 3 +150 Zamówienie obejmuje wykonanie odbudowy drogi gminnej Kamienica - Zasadne po powodzi w 2018 roku. Część 2: Remont drogi gminnej 340201 K Uszczki w Szczawie w km 0 + 850 - 0 + 880, 1 + 700 - 1 +720 Zamówienie obejmuje wykonanie odbudowy drogi gminnej Uszczki w Szczawie po powodzi w 2018 roku. Szczegółowy opis i zakres robót przedmiotu zamówienia określają: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (zał. Nr 9 do SIWZ), przedmiary robót (zał. nr 8 do SIWZ).


II.4) Główny kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV:

45233220-7

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
10.10.2018 r. - 30.11.2018 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Remont drogi gminnej 340201 K Uszczki w Szczawie w km 0 + 850 - 0 + 880, 1 + 700 - 1 +720
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 10/10/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Usługi Budowlane i Wykopy Ziemne Aleksandra Masiarz, , Kamienica 99, 34-608, Kamienica, kraj/woj. małopolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 184731.57 złoty.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
14/12/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Przesunięcie terminu realizacji zamówienia do dnia 21.12.2018 r.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zmiana terminu wykonania zamówienia spowodowana - wystąpieniem okoliczności zaistniałych w trakcie realizacji zamówienia, a w szczególności niesprzyjające warunki atmosferyczne

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.