eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › "Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych obejmujących remont, montaż wraz z włączeniem do sieci kanalizacyjnej instalacji drenażu podposadzkowego oraz osuszanie budynku P "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o."

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-20

Ogłoszenie nr 500304081-N-2018 z dnia 20-12-2018 r.

Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego sp. z o.o.: "Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych obejmujących remont, montaż wraz z włączeniem do sieci kanalizacyjnej instalacji drenażu podposadzkowego oraz osuszanie budynku P "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o."

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 622058-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 02118481900000, ul. Wybrzeże Józefa Conrada-Korzeniowskiego 18, 50-226 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 71 77 66 212, e-mail mczarnecka@dczp.wroclaw.pl, dkalwat@dczp.wroclaw.pl, faks 71 77 66 200.
Adres strony internetowej (url): www.dczp.wroclaw.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Przedsiębiorstwo prowadzące działalność leczniczą

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych obejmujących remont, montaż wraz z włączeniem do sieci kanalizacyjnej instalacji drenażu podposadzkowego oraz osuszanie budynku P "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o."

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

30/RBUD/DCZP/2018/P

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pod nazwą: "Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych obejmujących: rozbiórkę przybudówki oraz remont, montaż wraz z włączeniem do sieci kanalizacyjnej instalacji drenażu oraz osuszanie budynku P "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o.". Lokalizacja inwestycji: Wrocław, ul. Wybrzeże J. C-Korzeniowskiego 18, 50-226 Wrocław. Prace budowlane należy wykonać zgodnie z: 1) Przygotowanym przez Wykonawcę zadnia 1 Projektem budowlanym na "Wykonanie robót budowlanych obejmujących: rozbiórkę przybudówki oraz remont, montaż wraz z włączeniem do sieci kanalizacyjnej instalacji drenażu oraz osuszanie budynku P "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o.", 2) Szacunkowym przedmiarem robót, 3) Formularzem cenowym. Zakres prac obejmuje: Zadanie 1: Opracowanie dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej zabezpieczającej przed ponownym wystąpieniem wody gruntowej w pomieszczeniach budynku "P": 1) Wygaszenie decyzji pozwolenia na budowę oraz rozbiórkę nr 1872/2018 z dnia 20.04.2018 r. obejmującej rozbiórkę budynku biurowego dobudowanego do budynku "P" wraz z remontem posadzki piwnicy budynku "P" oraz wykonaniem drenażu na terenie zespołu Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego od strony wyb. J. Conrada-Korzeniowskiego 18 we Wrocławiu; 2) Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego wraz z uzyskaniem wszelkich wymaganych prawem uzgodnień oraz decyzji o pozwoleniu konserwatorskim i ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę, 3) Uzyskanie uzgodnienia z MPWiK dokumentacji technicznej rozbudowy instalacji kanalizacji zewnętrznej (z uzgodnieniem retencji), 4) Sporządzenie dokumentacji wykonawczej tj. projektu wykonawczego, STWiOR i kosztorysu inwestorskiego 5) Pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji przedsięwzięcia. Zamawiający informuje, że w ramach postępowania nr 34/RBUD/DCZP/2017/P oraz umowy nr 62/D/DCZP/2017 została opracowana przez wykonawcę C-Vercial Sp. z o.o. dokumentacja projektowa, jednakże Zamawiający nie posiada praw do tej dokumentacji. Zamawiający dopuszcza sytuację, w której Wykonawca we własnym zakresie uzyska prawa autorskie do opracowanej dokumentacji projektowej i odstąpi od wygaszenia wydanej decyzji o pozwoleniu na budowę, jednak nie zwolni go to od konieczności wprowadzenia w dokumentacji niezbędnych zmian m.in. związanych z uzgodnieniem z MPWiK sposobu odprowadzenia wód gruntowych i opadowych do sieci kanalizacyjnej wraz z wszelkimi tego konsekwencjami, takimi jak m.in. konieczność uzyskania nowej decyzji o pozwoleniu konserwatorskim oraz nowej decyzji o pozwoleniu na budowę. Dokumentem pomocniczym do określenia sposobu zabezpieczenia budynku przed ponownym zlaniem z wód gruntowych jest Ekspertyza techniczna ze stycznia 2017 r. określająca przyczyny i skutki zalania posadzki pomieszczeń przyziemia i wskazująca możliwe rozwiązania techniczne zabezpieczające przed ponownym wystąpieniem wody gruntowej w budynku "P". Zamawiający dopuszcza założenie zabezpieczenia odmiennego niż wskazane w Ekspertyzie technicznej, a które będą spełniały funkcję zabezpieczającą budynek przed zalaniem. Zadanie 2: Etap 1: Rozbiórka przybudówki do budynku wraz z uszczelnieniem naświetli budynku "P", odprowadzeniem z nich wód opadowych oraz wykonaniem od strony rozebranej przybudówki fragmentu nawierzchni odprowadzającej wodę od ściany oraz izolacją podziemnej części ściany budynku "P" od strony przybudówki. Etap 2: Wykonanie prac budowlanych w oparciu o przygotowaną dokumentację i uzgodnienia zgodnie z Planem Funkcjonalno Użytkowym. W szczególności zakres prac obejmuje wykonanie drenażu oraz osuszanie i remont pomieszczeń przyziemia budynku "P" .

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71320000-7


Dodatkowe kody CPV: 45215140-0, 45453000-7, 45262700-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zadanie nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 271985.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Invest - Inpro Sp. z o.o. Serwis Sp. Komandytowa
Email wykonawcy: inpro@inpro.pl
Adres pocztowy: ul. Andrzeja Struga 15
Kod pocztowy: 50-228
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 271985.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 271985.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 271985.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.