eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Roboty naprawczo-konserwacyjne ulic o nawierzchniach gruntowych oraz poboczy dróg z użyciem walca na terenie miasta Białegostoku - rejon Dojlidy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2018-12-20

Ogłoszenie nr 500303984-N-2018 z dnia 20-12-2018 r.

Miasto Białystok: Roboty naprawczo-konserwacyjne ulic o nawierzchniach gruntowych oraz poboczy dróg z użyciem walca na terenie miasta Białegostoku - rejon Dojlidy

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Białystok, Krajowy numer identyfikacyjny 050658640, ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 869 62 49, e-mail zzp@um.bialystok.pl, faks 85 869 62 65.
Adres strony internetowej (url): www.bip.bialystok.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Roboty naprawczo-konserwacyjne ulic o nawierzchniach gruntowych oraz poboczy dróg z użyciem walca na terenie miasta Białegostoku - rejon Dojlidy

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZDM-IV.271.15.2017.PR

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zamawiający zleca a Wykonawca przyjmuje do realizacji: Roboty naprawczo-konserwacyjne ulic o nawierzchniach gruntowych oraz poboczy dróg z użyciem walca na terenie miasta Białegostoku - rejon Dojlidy. 2. Zakres zamówienia obejmuje: 1) mechaniczne profilowanie nawierzchni dróg poprzez ich wyrównanie z nadaniem prawidłowych (poprzecznych i podłużnych) spadków, bez uzupełnienia wybojów lecz z zagęszczeniem gruntu przy użyciu walca, 2) mechaniczne profilowanie nawierzchni dróg poprzez ich wyrównanie z nadaniem prawidłowych (poprzecznych i podłużnych) spadków z uzupełnieniem wybojów materiałem mineralnym (śr. grubość 5 cm) i zagęszczeniem gruntu przy użyciu walca. 3) ścinanie poboczy dróg z miejscowym przemieszczeniem gruntu, 4) ścinanie poboczy dróg z wywiezieniem gruntu (na średnią odległość 10km), 5) uzupełnienie poboczy żwirami, mieszankami, piaskami, 6) uzupełnienie wybojów pospółką wraz z zagęszczeniem, 7) wbudowanie destruktu asfaltowego, pochodzącego z robót rozbiórkowych - bez kosztów transportu, wraz z zagęszczeniem, 8) wbudowanie destruktu asfaltowego (materiał Zamawiającego), pochodzącego z robót rozbiórkowych a dostarczonego na plac budowy przez Wykonawcę z odległości do 10 km wraz zagęszczeniem, 9) wbudowanie destruktu betonowego lub mieszanki betonowo-asfaltowej (doziarnienie przekruszonego betonu destruktem asfaltowym w stosunku 2:1) (materiał Zamawiającego), dostarczonego na plac budowy przez Wykonawcę z odległości do 10 km wraz zagęszczeniem, 10) wykonanie koryta (wykopu) wg wskazań Zamawiającego z wywozem urobku na odległość do 10 km, 11) wykonanie koryta (wykopu) wg wskazań Zamawiającego bez wywozu urobku. Prace należy wykonywać zgodnie ze Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót. 3. Postanowienia ogólne: 1) Wykonawca zobowiązuje się do przystąpienia do realizacji prac objętych umową, przy sprzyjających warunkach atmosferycznych i gruntowo-wodnych, w ciągu 3 dni od daty przekazania protokołu konieczności. 2) Uszkodzenia nawierzchni gruntowych wskazane przez Zamawiającego fax-em lub telefonicznie jako pilne do naprawy wykonawca zabezpieczy poprzez ustawienie odpowiedniego oznakowania pionowego lub wbudowanie materiału wskazanego przez Zamawiającego, w czasie do 4 godzin od przekazania informacji o uszkodzeniu (czas reakcji zadeklarowany przez Wykonawcę w ofercie). 3) O czasie i miejscu przystąpienia do naprawy uszkodzeń wskazanych jako pilne Wykonawca zamelduje Zamawiającemu faxem, pocztą elektroniczną lub telefonicznie. 4) Na ulicach, na których brak tabliczek informacyjnych o uzbrojeniu podziemnym (studnie, zasuwy) Zamawiający, na wniosek Wykonawcy, wystąpi do właściciela uzbrojenia o wskazanie lokalizacji tych urządzeń dla Wykonawcy robót objętych niniejszą umową. 5) Każdorazowy zakres prac, termin realizacji oraz powierzchnię do naprawy, określi protokół konieczności sporządzany przez Zamawiającego przy udziale Wykonawcy. W przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie prac w terminie określonym protokołem, Wykonawca uzgodni z Zamawiającym zmianę terminu realizacji prac - nowym protokołem (§ 5 ust. 3 pkt 2). 6) Na czas realizacji zamówienia Wykonawca zapewnia projekt organizacji ruchu i oznakowanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, zaś w przypadku konieczności wprowadzenia objazdów, dodatkowe koszty zmian organizacji ruchu (objazdów) pokryje Zamawiający. 7) Zakończenie robót Wykonawca zgłasza Zamawiającemu do godz. 1000 w następnym dniu roboczym. Po zgłoszeniu wykonania prac Wykonawca przedkłada Zamawiającemu obmiar robót i kosztorys. Zamawiający dokona odbioru przy udziale Wykonawcy, po sprawdzeniu obmiaru, jakości prac i kosztorysu powykonawczego, w terminie 3 dni od daty dostarczenia obmiaru. 8) Do przekazania oraz odbioru robót Wykonawca zapewnia własny transport. 9) Podstawą do wystawienia faktur będą kosztorysy powykonawcze i protokoły odbioru robót podpisane przez obie strony. 10) Przed przystąpieniem do robót Wykonawca powinien uzyskać wymagane certyfikaty i deklaracje zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną na materiały oraz wymagane wyniki badań materiałów przeznaczonych do wykonania robót i przedstawić je inspektorowi nadzorującemu do akceptacji. 11) Zastosowane przy realizacji zamówienia materiały powinny być dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie drogowym. 12) Zamawiający ma prawo do przekazania robót w ostatnim dniu obowiązywania umowy, z terminem realizacji prac określonym w protokole. 13) Na czas obowiązywania umowy Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność w stosunku do osób trzecich, za skutki i następstwa zdarzeń zależnych od nienależytego i nieterminowego wykonania umowy. 14) Na czas realizacji zamówienia Wykonawca zapewni dyspozycyjność ludzi i sprzętu w ilościach potrzebnych do wykonania prac określonych umową oraz całodzienny stały kontakt telefoniczny z Zamawiającym, nr telefonu 608-102-818 i faxu (85)7170151 w godz. 7-15). 15) Roboty uznaje się za wykonane zgodnie z warunkami określonymi w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, jeżeli wszystkie badania i pomiary z zachowaniem tolerancji dadzą wyniki pozytywne, w przeciwnym wypadku Wykonawca dokona naprawy na własny koszt poprzez ponowne spulchnienie nawierzchni gruntowej, wyrównanie i powtórne zagęszczenie, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. 16) Prace objęte zakresem zamówienia będą rozliczane cenami jednostkowymi brutto. 4. Planowana ilość robót do realizacji w Rejonie Dojlidy w okresie obowiązywania umowy: 1) mechaniczne profilowanie nawierzchni dróg poprzez ich wyrównanie z nadaniem prawidłowych (poprzecznych i podłużnych) spadków, bez uzupełnienia wybojów lecz z zagęszczeniem gruntu przy użyciu walca - 375.000 m2 2) mechaniczne profilowanie nawierzchni dróg poprzez ich wyrównanie z nadaniem prawidłowych spadków (poprzecznych i podłużnych), z uzupełnieniem wybojów materiałem mineralnym (śr. grubość 5 cm) i zagęszczeniem przy użyciu walca - 500 m2 3) ścinanie 1m3 poboczy dróg z miejscowym przemieszczeniem gruntu - 50 m3 4) ścinanie 1m3 poboczy dróg z wywiezieniem gruntu (na średnią odległość 10km) - 50 m3 5) uzupełnienie 1m3 poboczy żwirami, mieszankami, piaskami - 25 m3 6) uzupełnienie 1m3 wybojów pospółką wraz z zagęszczeniem - 25 m3 7) wbudowanie 1m3 destruktu asfaltowego, pochodzącego z robót rozbiórkowych - bez kosztów transportu, wraz z zagęszczeniem - 250 m3 8) wbudowanie 1m3 destruktu asfaltowego (materiał zamawiającego), pochodzącego z robót rozbiórkowych a dostarczonego na plac budowy przez Wykonawcę z odległości do 10km, wraz z zagęszczeniem - 250 m3 9) wbudowanie 1m3 destruktu betonowego lub mieszanki betonowo-asfaltowej (doziarnienie przekruszonego betonu destruktem asfaltowym w stosunku 2:1) (materiał zamawiającego), dostarczonego na plac budowy przez Wykonawcę z odległości do 10 km z nadaniem prawidłowych spadków poprzecznych i podłużnych wraz zagęszczeniem - 750 m3 10) wykonanie 1m3 koryta (wykopu) wg wskazań Zamawiającego z wywozem urobku na odległość do 10 km - 100 m3 11) wykonanie 1m3 koryta (wykopu) wg wskazań Zamawiającego bez wywozu urobku - 100 m3

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 165181.71
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 0
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy:
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Drogowo-Transportowy Mirosław Lewczuk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Szkolna 1a
Kod pocztowy: 16-060
Miejscowość: Zabłudów
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 203173.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 203173.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 203173.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie negocjacji z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp, Zamawiający udzielił w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych. Zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego nr. 581767-N-2017 z dnia 15.09.2017 r. i jest zgodne z jego przedmiotem a jego wartość została uwzględniona przy obliczaniu wartości całego zamówienia. Nr sprawy zamówienia podstawowego: ZDM-IV.271.15.2017.PR.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.