Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2018-12-20
Ogłoszenie nr 500303984-N-2018 z dnia 20-12-2018 r.
Miasto Białystok: Roboty naprawczo-konserwacyjne ulic o nawierzchniach gruntowych oraz poboczy dróg z użyciem walca na terenie miasta Białegostoku - rejon Dojlidy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Białystok, Krajowy numer identyfikacyjny 050658640,
ul. Słonimska
1,
15-950
Białystok, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
85 869 62 49, e-mail
zzp@um.bialystok.pl, faks
85 869 62 65.
Adres strony internetowej (url): www.bip.bialystok.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty naprawczo-konserwacyjne ulic o nawierzchniach gruntowych oraz poboczy dróg z użyciem walca na terenie miasta Białegostoku - rejon Dojlidy
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZDM-IV.271.15.2017.PR
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zamawiający zleca a Wykonawca przyjmuje do realizacji: Roboty naprawczo-konserwacyjne ulic o nawierzchniach gruntowych oraz poboczy dróg z użyciem walca na terenie miasta Białegostoku - rejon Dojlidy. 2. Zakres zamówienia obejmuje: 1) mechaniczne profilowanie nawierzchni dróg poprzez ich wyrównanie z nadaniem prawidłowych (poprzecznych i podłużnych) spadków, bez uzupełnienia wybojów lecz z zagęszczeniem gruntu przy użyciu walca, 2) mechaniczne profilowanie nawierzchni dróg poprzez ich wyrównanie z nadaniem prawidłowych (poprzecznych i podłużnych) spadków z uzupełnieniem wybojów materiałem mineralnym (śr. grubość 5 cm) i zagęszczeniem gruntu przy użyciu walca. 3) ścinanie poboczy dróg z miejscowym przemieszczeniem gruntu, 4) ścinanie poboczy dróg z wywiezieniem gruntu (na średnią odległość 10km), 5) uzupełnienie poboczy żwirami, mieszankami, piaskami, 6) uzupełnienie wybojów pospółką wraz z zagęszczeniem, 7) wbudowanie destruktu asfaltowego, pochodzącego z robót rozbiórkowych - bez kosztów transportu, wraz z zagęszczeniem, 8) wbudowanie destruktu asfaltowego (materiał Zamawiającego), pochodzącego z robót rozbiórkowych a dostarczonego na plac budowy przez Wykonawcę z odległości do 10 km wraz zagęszczeniem, 9) wbudowanie destruktu betonowego lub mieszanki betonowo-asfaltowej (doziarnienie przekruszonego betonu destruktem asfaltowym w stosunku 2:1) (materiał Zamawiającego), dostarczonego na plac budowy przez Wykonawcę z odległości do 10 km wraz zagęszczeniem, 10) wykonanie koryta (wykopu) wg wskazań Zamawiającego z wywozem urobku na odległość do 10 km, 11) wykonanie koryta (wykopu) wg wskazań Zamawiającego bez wywozu urobku. Prace należy wykonywać zgodnie ze Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót. 3. Postanowienia ogólne: 1) Wykonawca zobowiązuje się do przystąpienia do realizacji prac objętych umową, przy sprzyjających warunkach atmosferycznych i gruntowo-wodnych, w ciągu 3 dni od daty przekazania protokołu konieczności. 2) Uszkodzenia nawierzchni gruntowych wskazane przez Zamawiającego fax-em lub telefonicznie jako pilne do naprawy wykonawca zabezpieczy poprzez ustawienie odpowiedniego oznakowania pionowego lub wbudowanie materiału wskazanego przez Zamawiającego, w czasie do 4 godzin od przekazania informacji o uszkodzeniu (czas reakcji zadeklarowany przez Wykonawcę w ofercie). 3) O czasie i miejscu przystąpienia do naprawy uszkodzeń wskazanych jako pilne Wykonawca zamelduje Zamawiającemu faxem, pocztą elektroniczną lub telefonicznie. 4) Na ulicach, na których brak tabliczek informacyjnych o uzbrojeniu podziemnym (studnie, zasuwy) Zamawiający, na wniosek Wykonawcy, wystąpi do właściciela uzbrojenia o wskazanie lokalizacji tych urządzeń dla Wykonawcy robót objętych niniejszą umową. 5) Każdorazowy zakres prac, termin realizacji oraz powierzchnię do naprawy, określi protokół konieczności sporządzany przez Zamawiającego przy udziale Wykonawcy. W przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie prac w terminie określonym protokołem, Wykonawca uzgodni z Zamawiającym zmianę terminu realizacji prac - nowym protokołem (§ 5 ust. 3 pkt 2). 6) Na czas realizacji zamówienia Wykonawca zapewnia projekt organizacji ruchu i oznakowanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, zaś w przypadku konieczności wprowadzenia objazdów, dodatkowe koszty zmian organizacji ruchu (objazdów) pokryje Zamawiający. 7) Zakończenie robót Wykonawca zgłasza Zamawiającemu do godz. 1000 w następnym dniu roboczym. Po zgłoszeniu wykonania prac Wykonawca przedkłada Zamawiającemu obmiar robót i kosztorys. Zamawiający dokona odbioru przy udziale Wykonawcy, po sprawdzeniu obmiaru, jakości prac i kosztorysu powykonawczego, w terminie 3 dni od daty dostarczenia obmiaru. 8) Do przekazania oraz odbioru robót Wykonawca zapewnia własny transport. 9) Podstawą do wystawienia faktur będą kosztorysy powykonawcze i protokoły odbioru robót podpisane przez obie strony. 10) Przed przystąpieniem do robót Wykonawca powinien uzyskać wymagane certyfikaty i deklaracje zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną na materiały oraz wymagane wyniki badań materiałów przeznaczonych do wykonania robót i przedstawić je inspektorowi nadzorującemu do akceptacji. 11) Zastosowane przy realizacji zamówienia materiały powinny być dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie drogowym. 12) Zamawiający ma prawo do przekazania robót w ostatnim dniu obowiązywania umowy, z terminem realizacji prac określonym w protokole. 13) Na czas obowiązywania umowy Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność w stosunku do osób trzecich, za skutki i następstwa zdarzeń zależnych od nienależytego i nieterminowego wykonania umowy. 14) Na czas realizacji zamówienia Wykonawca zapewni dyspozycyjność ludzi i sprzętu w ilościach potrzebnych do wykonania prac określonych umową oraz całodzienny stały kontakt telefoniczny z Zamawiającym, nr telefonu 608-102-818 i faxu (85)7170151 w godz. 7-15). 15) Roboty uznaje się za wykonane zgodnie z warunkami określonymi w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, jeżeli wszystkie badania i pomiary z zachowaniem tolerancji dadzą wyniki pozytywne, w przeciwnym wypadku Wykonawca dokona naprawy na własny koszt poprzez ponowne spulchnienie nawierzchni gruntowej, wyrównanie i powtórne zagęszczenie, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. 16) Prace objęte zakresem zamówienia będą rozliczane cenami jednostkowymi brutto. 4. Planowana ilość robót do realizacji w Rejonie Dojlidy w okresie obowiązywania umowy: 1) mechaniczne profilowanie nawierzchni dróg poprzez ich wyrównanie z nadaniem prawidłowych (poprzecznych i podłużnych) spadków, bez uzupełnienia wybojów lecz z zagęszczeniem gruntu przy użyciu walca - 375.000 m2 2) mechaniczne profilowanie nawierzchni dróg poprzez ich wyrównanie z nadaniem prawidłowych spadków (poprzecznych i podłużnych), z uzupełnieniem wybojów materiałem mineralnym (śr. grubość 5 cm) i zagęszczeniem przy użyciu walca - 500 m2 3) ścinanie 1m3 poboczy dróg z miejscowym przemieszczeniem gruntu - 50 m3 4) ścinanie 1m3 poboczy dróg z wywiezieniem gruntu (na średnią odległość 10km) - 50 m3 5) uzupełnienie 1m3 poboczy żwirami, mieszankami, piaskami - 25 m3 6) uzupełnienie 1m3 wybojów pospółką wraz z zagęszczeniem - 25 m3 7) wbudowanie 1m3 destruktu asfaltowego, pochodzącego z robót rozbiórkowych - bez kosztów transportu, wraz z zagęszczeniem - 250 m3 8) wbudowanie 1m3 destruktu asfaltowego (materiał zamawiającego), pochodzącego z robót rozbiórkowych a dostarczonego na plac budowy przez Wykonawcę z odległości do 10km, wraz z zagęszczeniem - 250 m3 9) wbudowanie 1m3 destruktu betonowego lub mieszanki betonowo-asfaltowej (doziarnienie przekruszonego betonu destruktem asfaltowym w stosunku 2:1) (materiał zamawiającego), dostarczonego na plac budowy przez Wykonawcę z odległości do 10 km z nadaniem prawidłowych spadków poprzecznych i podłużnych wraz zagęszczeniem - 750 m3 10) wykonanie 1m3 koryta (wykopu) wg wskazań Zamawiającego z wywozem urobku na odległość do 10 km - 100 m3 11) wykonanie 1m3 koryta (wykopu) wg wskazań Zamawiającego bez wywozu urobku - 100 m3
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
165181.71
Liczba otrzymanych ofert:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy:
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Drogowo-Transportowy Mirosław Lewczuk
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
203173.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie negocjacji z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp, Zamawiający udzielił w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych. Zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego nr. 581767-N-2017 z dnia 15.09.2017 r. i jest zgodne z jego przedmiotem a jego wartość została uwzględniona przy obliczaniu wartości całego zamówienia.
Nr sprawy zamówienia podstawowego: ZDM-IV.271.15.2017.PR.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa wiertnicy geologicznej na podwoziu gąsienicowym wraz z osprzętem oraz przyczepą transportową dla Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Wydział Technologii Oddział w Białymstoku
- Wykonanie opisów stanu i opinii o wartości nieruchomości w formie operatów szacunkowych (5.2024)
- Dostawa produktów do dializ
- Dostawa łóżek ortopedycznych
- Wymiana stolarki otworowej w budynkach i lokalach użytkowych będących w zarządzie Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku oraz siedziby Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku.
- OBSŁUGA PORTIERNI OBIEKTU FILHARMONII POŁOŻONEGO W BIAŁYMSTOKU PRZY ULICY PODLEŚNEJ W OKRESIE 2024 - 2025
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Bieżące utrzymanie dróg na terenie Nadleśnictwa Orneta w 2024 roku"
- Remonty i konserwacje dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Lębork w roku 2024
- Remonty cząstkowe nawierzchni przy użyciu grysów bazaltowych na drogach powiatowych powiatu pilskiego w 2024 roku
- Utrzymanie szlaków zrywkowych i dróg leśnych w Nadleśnictwie Dynów w 2024r
- BIEŻĄCA KONSERWACJA I USUWANIE AWARII NA SIECI KANALIZACJI DESZCZOWEJ NA TERENIE DZIELNICY WESOŁA m.st. WARSZAWY
- Roboty drogowe w Nadleśnictwie Lipinki w 2024 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.