To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-12-19
Ogłoszenie nr 500303329-N-2018 z dnia 19-12-2018 r.
Zespół Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego: Przeprowadzenie usługi doradztwa edukacyjno zawodowego w ramach projektu pn. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego Zespołu Szkół Nr 1 im. E .Kwiatkowskiego w Myszkowi
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"Wzmocnienie potencjału edukacyjnego Zespołu Szkół Nr 1 im.E.Kwiatkowskiego w Myszkowie" Projekt w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego 2014-2020 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet XI.Wzmocnienie potencjału edukacyjnego; Działanie 11.2 Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy - kształcenie zawodowe ucjzniów; Poddziałanie 11.2.2 Wsparcie szkolnictwa zawodowego - RIT realizowany w Zespole Szkół Nr 1 im.E. Kwiatkowskiego w Myszkowie, 42-300 Myszków, ul. Kwiatkowskiego 18.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 644446-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 19917700000,
ul. ul. E. Kwiatkowskiego
18,
42300
Myszków, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
034 313 28 40, e-mail
kwiatkowski@myszkow.pl, faks
034 313 28 40.
Adres strony internetowej (url): http://www.zs1kwiatkowski.com
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Zespół Szkół Nr 1 im.E.Kwiatkowskiego w Myszkowie, ul. E.Kwiatkowskiego 18, 42-300 Myszków.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie usługi doradztwa edukacyjno zawodowego w ramach projektu pn. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego Zespołu Szkół Nr 1 im. E .Kwiatkowskiego w Myszkowi
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZS1.WP.ZAM 8/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia zajęć z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego dla maksymalnie 46 uczniów w wymiarze 3 godzin (1 godzina = 60min) na jednego uczestnika projektu z podziałem na poszczególne części: Część 1: usługa przeprowadzenia zajęć z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego dla maksymalnie 23 uczniów w wymiarze 3 godzin (1 godzina = 60min) na jednego uczestnika projektu Część 2: usługa przeprowadzenia zajęć z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego dla maksymalnie 23 uczniów w wymiarze 3 godzin (1 godzina = 60min) na jednego uczestnika projektu Zamawiający określił maksymalną liczbę uczniów (46 uczniów), dla których winno być przeprowadzone doradztwo edukacyjno - zawodowe. Liczba uczniów może ulec zmniejszeniu, a Wykonawcy nie będą przysługiwać z tego tytułu żadne roszczenia. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie za rzeczywistą liczbę uczniów objętych doradztwem edukacyjno - zawodowym, stanowiącym iloczyn: cena jednostkowa brutto za 1 godzinę zegarową ( 1 godzina zegarowa = 60 minut) x3 godziny zegarowe x liczba uczniów. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę na wykonanie zamówienia obejmującą całość przedmiotu zamówienia lub wybraną część/części. W formularzu ofertowym należy wykreślić część/części w stosunku, do której/których Wykonawca nie będzie ubiegał się o udzielenie zamówienia. 4.2 Wymogi i uwagi do realizacji zamówienia (dotyczy części 1, części 2): 4.2.1 Zajęcia winni przeprowadzić konsultanci zawodowi zgodnie z opisem kwalifikacji w Rozdziale 8 ppkt 1 lit. c.2) niniejszej SIWZ: wykwalifikowani doradcy zawodowi, psycholodzy, pedagodzy posiadający niezbędne wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe do prowadzenia zajęć związanych z wyborem kierunku kształcenia i zawodu. 4.2.2 Zajęcia indywidualne dotyczyć będą zagadnień z zakresu planowania kariery zawodowej, poruszania się po rynku pracy, redagowania dokumentów aplikacyjnych, problematyki równości, stereotypów płci, równouprawnienia i problemu dyskryminacji na rynku pracy. 4.2.3 Indywidualne doradztwo edukacyjno - zawodowe przeprowadzone będzie dwuetapowo: - I-etap - 1 godzina zegarowa (60 minut), ankieta badająca motywacje uczniów; - II-etap - 2 godziny zegarowe (60 minut), zagadnienia związane z zdiagnozowanymi potrzebami ucznia, powstanie dokument IPRZ, Indywidualny Plan Rozwoju Zawodowego uwzględniający jego potrzeby, oczekiwania i kompetencje zawodowe. 4.2.4 Zamawiający przewiduje przeprowadzanie ww. zajęć dla maksymalnie 46 uczniów przy czym na jednego ucznia Wykonawca zobowiązany jest przeznaczyć łącznie 3 godziny zegarowe konsultacji (realizowanych w formie spotkań z uczniem). 4.2.5. Celem indywidualnego doradztwa edukacyjno-zawodowego jest stworzenie dla każdego ucznia/uczennicy biorącego udział w projekcie Indywidualnego Planu Rozwoju Zawodowego(według wzoru Zamawiającego) w celu ukierunkowania ich w dalszym rozwoju zawodowym. 4.2.6 .Terminy i godziny konsultacji muszą być bezwzględnie dostosowane do ogłoszonych planów lekcji uczniów w danej szkole oraz uzgadniane przez Wykonawcę z każdym uczniem indywidualnie. Za zgodą Dyrektora szkoły zajęcia z uczestnikami projektu mogą być również prowadzone w soboty. 4.2.7. Konsultacje odbywać się będą w siedzibie danej szkoły, do której uczęszcza uczeń, w wyznaczonym pomieszczeniu. 4.2.8 Do przeprowadzenia zajęć Zamawiający udostępni konsultantowi zawodowemu bezpłatnie sale wykładowe znajdujące się w Zespole Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie. Wykonawca pokrywa koszty dojazdu do sal wykładowych oraz wszelkie inne koszty związane ze świadczeniem usługi, w tym wydruki materiałów. 4.3 Zatrudnienie pracowników na umowę o pracę: Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga, aby przy realizacji zamówienia Wykonawca, z którym Zamawiający podpisze umowę, do jej wykonania zatrudniał, we własnym przedsiębiorstwie lub podwykonawcy, na podstawie umowy o pracę, osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) w zakresie części 1: co najmniej jedna osoba zatrudniona na podstawie umowy o pracę w charakterze konsultanta zawodowego b) w zakresie części 2: co najmniej jedna osoba zatrudniona na podstawie umowy o pracę w charakterze konsultanta zawodowego 4.3.1.Dla udokumentowania tego faktu w terminie 5 dni roboczych od podpisania umowy Wykonawca przedłoży zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności jakie będą oni wykonywać. Następnie na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, wykonawca będzie zobligowany przedstawić wykaz i kopie dokumentów potwierdzające zatrudnienie osób na umowę o pracę przy realizacji zamówienia. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. 4.3.2 W przypadku konieczności zmiany - w okresie trwania umowy osób wykonujących czynności w ramach przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu nowego wykazu osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności jakie będą oni wykonywać. Obowiązek ten wykonawca zrealizuje w terminie 5 dni roboczych od dokonania przedmiotowej zmiany. Na pisemne wezwanie zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia kopii dokumentów potwierdzające zatrudnienie osób na umowę o pracę przy realizacji zamówienia. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Następnie na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, wykonawca będzie zobligowany przedstawić wykaz i dokumenty potwierdzające zatrudnienie osób na umowę o pracę przy realizacji zamówienia. 4.3.3 W przypadku, gdy wykonawca nie dochowa, któregokolwiek z terminu wskazanego w pkt.4.3.1 oraz pkt.4.3.2, zamawiający obciąży wykonawcę karami umownymi za każdy dzień zwłoki, w wysokości 1% całkowitego wynagrodzenia brutto wykonawcy, w odniesieniu do poszczególnej części. 4.4 Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 4.5 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podanie przez Wykonawcę firm podwykonawców. 4.5.1 Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 4.5.2 Jeżeli powierzenie podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy wykonania części zamówienia na usługi następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art.25a ust.1 Ustawy Pzp, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. ? Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę albo zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. ? Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień kod CPV 85.31.23.20 -8 - Usługi doradztwa
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 85.31.23.20 - Usługi doradztwa
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Część 1: usługa przeprowadzenia zajęć z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego dla maksymalnie 23 uczniów w wymiarze 3 godzin (1 godzina = 60min) na jednego uczestnika projektu |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6210.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SPARGO s.c. G.Matyja&M.Piłka
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6210.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część 2: usługa przeprowadzenia zajęć z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego dla maksymalnie 23 uczniów w wymiarze 3 godzin (1 godzina = 60min) na jednego uczestnika projektu |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6210.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SPARGO s.c. G.Matyja&M.Piłka
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6210.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z MYSZKOWA
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. "Prace modernizacyjne w zabytkowym budynku użyteczności publicznej Wilii Bauertzów w Myszkowie",
- "Świadczenie usługi udzielenia tymczasowego schronienia z zapewnieniem niezbędnych warunków socjalnych dla osób bezdomnych z terenu gminy Myszków" 2 Części
- USŁUGI - Świadczenie usług sprzątania, na potrzeby Sądu Rejonowego w Myszkowie
- Dostawa, montaż, uruchomienie i serwis gwarancyjny instalacji fotowoltaicznej o mocy do 61,2 kWp, na dachu każdego z budynków wielolokalowych przy ul. Sikorskiego 63 i 65c w Myszkowie.
- Prace modernizacyjne w zabytkowym budynku użyteczności publicznej Willi Bauertzów w Myszkowie
więcej: przetargi w Myszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług animatora doradztwa zawodowego w subregionie słupsko-chojnickim w Projekcie Samorządu Województwa Pomorskiego
- Świadczenie usług doradczych wspierających dla wychowanków przebywających w pieczy zastępczej, usamodzielnianych wychowanków oraz rodziców zastępczych i kandydatów na rodziny zastępcze
- "Usługi doradcze wspierające wychowanków przebywających w pieczy zastępczej, usamodzielnianych wychowanków, rodziców zastępczych i kandydatów na rodziny zastępcze"
- Zrealizowanie usługi: szkoleniowej, coachingu, mentoringu i walidacji w ramach projektu "Rozwój kompetencji, umiejętności, uzdolnień, zainteresowań uczniów poza edukacją formalną w Gminie Księżpol"
- Usługa doradztwa specj. dla jst w zakresie wsparcia metodycznego i merytorycznego w budowie potencjału instytucjonalnego do organizacji usług społecznych i rozwoju deinstytucjonalizacji, tworzenia CUS
więcej: Usługi doradztwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.