eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lidzbark Warmiński › Realizacja projektu"Przebudowa budynku mieszkalnego w Lidzbarku Warmińskim przy ul. Wiślanej 1-3"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-19

Ogłoszenie nr 500303032-N-2018 z dnia 19-12-2018 r.

Gmina Miejska Lidzbark Warmiński: Realizacja projektu: "Przebudowa budynku mieszkalnego w Lidzbarku Warmińskim przy ul. Wiślanej 1-3"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 640605-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miejska Lidzbark Warmiński, Krajowy numer identyfikacyjny 51074350000000, ul. ul. A. Świętochowskiego 14, 11100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 897 678 500, e-mail zamowienia@lidzbarkwarminski.pl, faks 897 672 303.
Adres strony internetowej (url): http://lidzbarkw-um.bip-wm.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Realizacja projektu: "Przebudowa budynku mieszkalnego w Lidzbarku Warmińskim przy ul. Wiślanej 1-3"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GKI.271.43.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu "Przebudowa budynku mieszkalnego w Lidzbarku Warmińskim przy ul. Wiślanej 1-3". 2. Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację istniejącego budynku ośmiolokalowego, połączonego z wymianą systemu grzewczego z piecowego na gazowe, budowę przyłączy wodno-kanalizacyjnych, termomodernizację obiektu na warunkach konserwatorskich. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie pozostałych robót budowlanych, usług i dostaw, określonych w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej i w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Obiekt jest wykwaterowany, całkowicie dostępny do prowadzenia robót budowlanych. Budynek posiada pozwolenie na budowę o nr Lim/269/2017 z dnia 15.11.2017 r. Teren inwestycji objęty jest prawną ochroną konserwatorską, w oparciu o art. 7 pkt 1 ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, na podstawie decyzji WKZ z dnia 17.12.1957 r. wpisującego założenie urbanistyczne miasta Lidzbark Warmiński do rejestru zabytków nieruchomych oraz na podstawie decyzji z dnia 29.06.1992 r. wpisującej nawarstwienia kulturowe starego miasta Lidzbarka Warmińskiego oraz zamku biskupów warmińskich do rejestru zabytków. Teren inwestycji i obiekty tam usytuowane, znajdują się w strefie "A" ochrony konserwatorskiej i strefie "W" ochrony archeologicznej. 4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: 1) umową; 2) z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych; 3) obowiązującymi przepisami prawa i normami; 4) SIWZ; 5) należytą starannością, z aktualną, posiadaną najnowszą wiedzą techniczną, przepisami bhp, ppoż. oraz z zasadami doświadczenia zawodowego; 6) z warunkami określonymi w pozwoleniu na budowę oraz w pozwoleniu wydanym przez Warmińsko-Mazurskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. 5. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 917, z późn. zm.). 6. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 4 pkt ustawy Pzp, określa wymagania związane z realizacją niniejszego zamówienia, polegające ma obowiązku zatrudnienia co najmniej jednej osoby bezrobotnej w pełnym wymiarze czasu pracy, w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1265, z późn. zm.). 7. Szczegółowe warunki realizacji wymagań określonych przez Zamawiającego na podstawie art. 29 ust. 3a i art. 29 ust. 4 ustawy Pzp, w szczególności sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, a także rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, zostały określone w części XX specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 8. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej lub w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych lub przedmiarze robót, opisano wyroby budowlane lub materiały budowlane lub urządzenia przez wskazanie znaków towarowych lub patentów lub pochodzenia, to w odniesieniu do tych wyrobów budowlanych lub materiałów budowlanych lub urządzeń, Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie, innych równoważnych wyrobów budowlanych lub materiałów budowlanych lub urządzeń, pod warunkiem: 1) zastosowania wyrobów budowlanych lub materiałów budowlanych lub urządzeń o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż wyroby budowlane lub materiały budowlane lub urządzenia wskazane w dokumentacji projektowej lub w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub w przedmiarach robót, 2) wykazania, że zastosowane wyroby budowlane lub materiały budowlane lub urządzenia spełniają wymagania określone w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te wyroby budowlane lub materiały budowlane lub urządzenia. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanych wyrobów budowlanych lub materiałów budowlanych lub urządzeń, spoczywa na Wykonawcy (zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp). 9. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej SIWZ. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w SIWZ, jest obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 10. Wymagania dotyczące robót: 1) wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, wiedzą techniczną, przepisami bhp, ppoż. oraz zgodnie z poleceniami inspektorów nadzoru inwestorskiego i zaleceniami i wskazówkami Zamawiającego; 2) roboty należy prowadzić zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wymogami niniejszej SIWZ; 3) wszystkie materiały lub wyroby budowlane użyte do wykonania przedmiotu zamówienia, muszą być w I gatunku jakościowym i wymiarowym oraz muszą posiadać atesty lub aprobaty lub inne dokumenty wymagane prawem budowlanym oraz innymi obowiązującymi przepisami; 4) ww. dokumenty (atesty, aprobaty, itp.) Wykonawca, któremu zostanie udzielone przedmiotowe zamówienie musi dostarczyć Zamawiającemu na każde jego żądanie. Za koordynację dostaw materiałów, wyrobów i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia odpowiedzialny jest Wykonawca.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45453000-7, 45210000-2, 45111300-1, 45332200-5, 45112700-2, 45311100-1, 45311200-2, 45315700-5, 45315100-9, 45317300-5, 45317000-2, 45330000-9, 45331100-7, 45331210-1, 45331110-0, 45333000-0, 45111200-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1368816.22
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "DOMEX" Jan Fydrych
Email wykonawcy: domex_lw@op.pl
Adres pocztowy: ul. Piłsudskiego 17
Kod pocztowy: 11-100
Miejscowość: Lidzbark Warmiński
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1627857.28
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1627857.28
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1973765.64
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.