To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-12-19
Ogłoszenie nr 500302821-N-2018 z dnia 19-12-2018 r.
Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Przedszkoli Miejskich w Koszalinie: Dostawa mleka i produktów mleczarskich
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 650252-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Przedszkole nr 3, 75-611 Koszalin, ul. Zwycięstwa 188
Przedszkole nr 7, 75-512 Koszalin, ul. J. Piłsudskiego 44
Przedszkole nr 8 im. Janusza Korczaka, 75-381 Koszalin, ul. Bałtycka 44
Przedszkole nr 9 "Bursztynek", 75-442 Koszalin, ul. J. Tuwima 1
Przedszkole nr 10 im. Misia Uszatka, 75-243 Koszalin, ul. Rzemieślnicza 6
Przedszkole nr 11, 75-109 Koszalin, ul. Łużycka 14
Przedszkole nr 12, 75-842 Koszalin, ul. Lechicka 45
Przedszkole nr 13 Mała Akademia, 75-255 Koszalin, ul. Franciszkańska 120
Przedszkole nr 14, 75-445 Koszalin, ul. M. Wańkowicza 15
Przedszkole nr 15, 75-449 Koszalin, ul. S. Staszica 11
Przedszkole nr 16, 75-442 Koszalin, ul. K. Makuszyńskiego 9
Przedszkole nr 19, 75-552 Koszalin, ul. Giełdowa 20
Przedszkole nr 20, 75-621 Koszalin, ul. Piaskowa 4
Przedszkole nr 21, 75-808 Koszalin, ul. Połczyńska 55
Przedszkole nr 22, 75-581 Koszalin, ul. T. Chałubińskiego 6
Przedszkole nr 23 "Stokrotka", 75-363 Koszalin, ul. B. Limanowskiego 33
Przedszkole nr 34, 75-662 Koszalin, ul. Gen. J. Bema 9
Przedszkole nr 35, 75-361 Koszalin, ul. Rodła 10
Przedszkole nr 37, 75-451 Koszalin, ul. B. Spasowskiego 14a
Przedszkole Integracyjne, 75-347 Koszalin, ul. Władysława IV 143
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Przedszkoli Miejskich w Koszalinie, Krajowy numer identyfikacyjny 24586500000,
ul. ul. Jana Pawła II
17,
75452
Koszalin, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
943 430 786, e-mail
j.piwowarski@zoeap.koszalin.pl, faks
943 433 191.
Adres strony internetowej (url): http://zoeapm.koszalin.ibip.pl/public/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Postępowanie na rzecz Zamawiających wymienionych w SEKCJI I przeprowadza wyznaczony na podstawie art. 16 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.), w związku z art. 31 i art. 35 ust. 5 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2017 r., poz. 1875, 2232, z 2018 r. poz. 130) Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Przedszkoli Miejskich, ul. Jana Pawła II 17, 75 - 452 Koszalin.
Po rozstrzygnięciu przedmiotowego postępowania umowy o udzielenie zamówienia podpisywane będą przez każdego Zamawiającego osobno.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mleka i produktów mleczarskich
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):Z.O.260.005.2018.RB
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa mleka i produktów mleczarskich
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
779957.66
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "AKA" Spółka z ograniczona odpowiedzialnością
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
818842.94
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Wykonywanie i montaż elementów kominowych w zasobach administrowanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie.
- "Wykonywanie prac remontowych i konserwacji o charakterze budowlanym w obiektach PGK Sp. z o. o. w Koszalinie, ul. Komunalna 5 oraz w zakresie pilnych robót budowlanych ".
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu dostawczego 9-osobowego z przestrzenią ładunkową o napędzie spalinowym na potrzeby Bałtyckiego Teatru Dramatycznego im. Juliusza Słowackiego w Koszalinie
- Remont mostu i przepustu w podziale na zadania
- Stół elektrofizjologiczny
- 7/TP1/SZP-2/2024 Naprawa i konserwacja połaci dachowych obiektów Politechniki Koszalińskiej wraz z rynnami, rurami spustowymi, kominami ponad połaciami oraz obróbkami blacharskimi...
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów sypkich i przypraw dla Działu Żywienia Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- "Zakup wody i artykułów spożywczych"
- Sukcesywna dostawa żywności oraz artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Bochni przy ul. Karolina 14 G w Bochni w okresie od 01.07.2024 r. do 31.12.2024 r.
- Zakup i dostawa produktów żywnościowych w roku 2024 dla potrzeb Miejskiego Żłobka oraz Przedszkola Samorządowego w miejscowości Czarny Dunajec
- Zakup wraz z dostawą artykułów mleczarskich na potrzeby Śląskiego Centrum Rehabilitacji i Prewencji
- Sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych do SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego "Bristol" MSWiA w Kudowie-Zdroju.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.