eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Dostawa mleka i produktów mleczarskich

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-19

Ogłoszenie nr 500302821-N-2018 z dnia 19-12-2018 r.

Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Przedszkoli Miejskich w Koszalinie: Dostawa mleka i produktów mleczarskich

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 650252-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Przedszkole nr 3, 75-611 Koszalin, ul. Zwycięstwa 188
Przedszkole nr 7, 75-512 Koszalin, ul. J. Piłsudskiego 44
Przedszkole nr 8 im. Janusza Korczaka, 75-381 Koszalin, ul. Bałtycka 44
Przedszkole nr 9 "Bursztynek", 75-442 Koszalin, ul. J. Tuwima 1
Przedszkole nr 10 im. Misia Uszatka, 75-243 Koszalin, ul. Rzemieślnicza 6
Przedszkole nr 11, 75-109 Koszalin, ul. Łużycka 14
Przedszkole nr 12, 75-842 Koszalin, ul. Lechicka 45
Przedszkole nr 13 Mała Akademia, 75-255 Koszalin, ul. Franciszkańska 120
Przedszkole nr 14, 75-445 Koszalin, ul. M. Wańkowicza 15
Przedszkole nr 15, 75-449 Koszalin, ul. S. Staszica 11
Przedszkole nr 16, 75-442 Koszalin, ul. K. Makuszyńskiego 9
Przedszkole nr 19, 75-552 Koszalin, ul. Giełdowa 20
Przedszkole nr 20, 75-621 Koszalin, ul. Piaskowa 4
Przedszkole nr 21, 75-808 Koszalin, ul. Połczyńska 55
Przedszkole nr 22, 75-581 Koszalin, ul. T. Chałubińskiego 6
Przedszkole nr 23 "Stokrotka", 75-363 Koszalin, ul. B. Limanowskiego 33
Przedszkole nr 34, 75-662 Koszalin, ul. Gen. J. Bema 9
Przedszkole nr 35, 75-361 Koszalin, ul. Rodła 10
Przedszkole nr 37, 75-451 Koszalin, ul. B. Spasowskiego 14a
Przedszkole Integracyjne, 75-347 Koszalin, ul. Władysława IV 143


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Przedszkoli Miejskich w Koszalinie, Krajowy numer identyfikacyjny 24586500000, ul. ul. Jana Pawła II 17, 75452 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 943 430 786, e-mail j.piwowarski@zoeap.koszalin.pl, faks 943 433 191.
Adres strony internetowej (url): http://zoeapm.koszalin.ibip.pl/public/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Postępowanie na rzecz Zamawiających wymienionych w SEKCJI I przeprowadza wyznaczony na podstawie art. 16 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.), w związku z art. 31 i art. 35 ust. 5 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2017 r., poz. 1875, 2232, z 2018 r. poz. 130) Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Przedszkoli Miejskich, ul. Jana Pawła II 17, 75 - 452 Koszalin. Po rozstrzygnięciu przedmiotowego postępowania umowy o udzielenie zamówienia podpisywane będą przez każdego Zamawiającego osobno.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa mleka i produktów mleczarskich

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Z.O.260.005.2018.RB

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa mleka i produktów mleczarskich

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 779957.66
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "AKA" Spółka z ograniczona odpowiedzialnością
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Szczecińska 8-10
Kod pocztowy: 75-120
Miejscowość: Koszalin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 818842.94
Oferta z najniższą ceną/kosztem 818842.94
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 818842.94
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.