To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-12-18
Ogłoszenie nr 500302203-N-2018 z dnia 18-12-2018 r.
Komenda Stołeczna Policji: Usługi mycia zewnętrznego oraz odkurzania pojazdów służbowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 649183-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500277825-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Komenda Stołeczna Policji, Krajowy numer identyfikacyjny 012126482,
ul. ul. Nowolipie
2,
00-150
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
(22) 6038608, e-mail
zamowienia@ksp.policja.gov.pl, faks
(22) 603 76 42.
Adres strony internetowej (url): www.policja.waw.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi mycia zewnętrznego oraz odkurzania pojazdów służbowych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WZP - 5963/18/282/T
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są usługi mycia zewnętrznego oraz odkurzania wnętrz pojazdów służbowych osobowych oraz typu furgon użytkowanych w jednostkach Policji realizowane w oparciu o dostarczone przez Wykonawcę karty do bezgotówkowej realizacji usług lub żetony zwane dalej "usługami" 2. Usługa mycia pojazdów będzie polegała na zewnętrznym myciu nadwozi (bez udziału osoby ze strony Zamawiającego) obejmującym: 2.1 mycie wstępne; 2.2. mycie zasadnicze z użyciem środka myjącego; 2.3. mycie kół pojazdu; 2.4. płukanie; 2.5. osuszenie pojazdu. 3. Usługa odkurzania wnętrza pojazdu będzie polegała na udostępnieniu stanowiska wyposażonego w odkurzacz "przemysłowy", którego cykl odkurzania nie może być krótszy niż 4 minuty. Czynności związane z odkurzaniem pojazdu będzie wykonywał pracownik Zamawiającego. 4. W ramach zamówienia Wykonawca zapewni myjnię automatyczną lub ręczną wyposażoną w: a) minimum 1 stanowisko do mycia pojazdów o wysokości min. 2,5 m (liczone od powierzchni gruntu), b) minimum 1 stanowisko wyposażone w odkurzacz przemysłowy. 5. Zamawiający przez "stanowisko do mycia" rozumie boks lub pomieszczenie przeznaczone do mycia pojazdów, każde wyposażone w urządzenia do mycia pojazdów.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 50112300-6
Dodatkowe kody CPV: 30163000-9, 39235000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Usługa mycia zewnętrznego oraz odkurzania wnętrz pojazdów służbowych osobowych oraz typu furgon użytkowanych w jednostkach Policji zlokalizowanych na terenie działania Komendy Rejonowej Policji Warszawa VI |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
50406.50
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ROBO WASH S.A.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
68333.78
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Usługa mycia zewnętrznego oraz odkurzania wnętrz pojazdów służbowych osobowych oraz typu furgon użytkowanych w jednostach Policji zlokalizowanych na terenie powiatu nowodowrskiego |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa faktyczna: Do terminu składania ofert tj. do dnia 27.11.2018r. do godz. 13.30 nie została złożona żadna oferta. Podstawa prawna: art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy PZP "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty, niepodlegającej odrzuceniu albo nie wypłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu ......" |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Usługi mycia zewnętrznego oraz odkurzania wnętrz pojazdów służbowych osobowych oraz typu furgon użytkowanych w jednostkach Policji zlokalizowanych na terenie powiatu mińskiego |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa faktyczna: Do terminu składania ofert tj. do dnia 27.11.2018r. do godz. 13.30 nie została złożona żadna oferta. Podstawa prawna: art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy PZP "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty, niepodlegającej odrzuceniu albo nie wypłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu ......" |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Usługi mycia zewnętrznego oraz odkurzania wnętrz pojazdów służbowych osobowych oraz typu furgon użytkowanych w jednostach Policji zlokalizowanych na terenie powiatu pruszkowskiego |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa faktyczna: Do terminu składania ofert tj. do dnia 27.11.2018r. do godz. 13.30 nie została złożona żadna oferta. Podstawa prawna: art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy PZP "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty, niepodlegającej odrzuceniu albo nie wypłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu ......" |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych z Narodowego Instytutu Geriatrii, Reumatologii i Rehabiliatcji w Warszawie
- ROBOTY BUDOWLANE ZWIĄZANE Z WYKONANIEM IZOLACJI PRZECIWWILGOCIOWYCH W BUDYNKU DELEGATURY CBA W KRAKOWIE
- WYKONANIE OŚWIETLENIA AWARYJNEGO W BUDYNKACH NR 61 I 80 W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYKONAJ
- Wykonanie robót budowlanych w celu przywrócenia stanu pierwotnego laboratorium C 0.02 w budynku Instytutu Techniki Cieplnej Wydział MEiL PW , ul. Nowowiejska 21/25 w Warszawie
- Dostawa oprogramowania Microsoft na rzecz CBA zgodnie z umową dla podmiotów rządowych Microsoft Product and Services Agreement nr 4100013999 (MPSA) lub produktów równoważnych
- Dostawa płyty grzewczej do mikroskopu
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.