eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała Podlaska › Dostawa do Muzeum Południowego Podlasia w Białej Podlaskiej sprzętu komputerowego, sprzętu drukującego, wyposażenia serwerowni

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-18

Ogłoszenie nr 500301828-N-2018 z dnia 18-12-2018 r.

Gmina Miejska Biała Podlaska: Dostawa do Muzeum Południowego Podlasia w Białej Podlaskiej sprzętu komputerowego, sprzętu drukującego, wyposażenia serwerowni

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu: "Digitalizacja zbiorów Muzeum Południowego Podlasia w Białej Podlaskiej", o którego dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Zamawiający ubiega się w ramach działania 2.1 Cyfrowe Lubelskie Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 - 2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 639427-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500258962-N-2018; 500261788-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miejska Biała Podlaska, Krajowy numer identyfikacyjny 52404500000, ul. ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3, 21500 Biała Podlaska, woj. , państwo Polska, tel. 833 416 177, e-mail zamowienia@bialapodlaska.pl, faks 833 437 064.
Adres strony internetowej (url): https://umbialapodlaska.bip.lubelskie.pl/index.php?id=78
Adres profilu nabywcy: www.bialapodlaska.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa do Muzeum Południowego Podlasia w Białej Podlaskiej sprzętu komputerowego, sprzętu drukującego, wyposażenia serwerowni

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.2.17.2018.TST2

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Muzeum Południowego Podlasia w Białej Podlaskiej, ul. Warszawska 12, sprzętu komputerowego, sprzętu drukującego oraz wyposażenia serwerowni. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybraną liczbę części. Oferta musi obejmować cały zakres przedmiotu zamówienia dla danej części. 3. Zamówienie podzielono na dziewięć części: 1) Część 1 - dostawa wraz z rozmieszczeniem oraz instalacją i uruchomieniem 3 sztuk zestawów komputerowych wraz z monitorami do obróbki skanów wraz z systemem operacyjnym. 2) Część 2 - dostawa wraz z rozmieszczeniem oraz instalacją i uruchomieniem 2 sztuk zestawów komputerowych wraz z monitorami (27 cali) do opracowywania informacji o muzealiach wraz z oprogramowaniem. 3) Część 3 - dostawa wraz z rozmieszczeniem 2 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych drukujących. 4) Część 4 - dostawa wraz z rozmieszczeniem, instalacją oraz uruchomieniem 2 sztuk serwerów wraz z systemem operacyjnym. 5) Część 5 - dostawa wraz z rozmieszczeniem oraz montażem 1 sztuki szafy rack serwerowej z klimatyzacją. 6) Część 6 - dostawa 2 sztuk macierzy pamięci masowej (z dyskami). 7) Część 7 - dostawa 2 sztuk zasilaczy awaryjnych UPS. 8) Część 8 - dostawa 1 sztuki przełącznika sieciowego. 9) Część 9 - dostawa 1 sztuki NGF/UTM. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odpowiednio dla każdej z części określa załącznik nr 1 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 30200000-1


Dodatkowe kody CPV: 30213000-5, 30231300-0, 30230000-0, 30232100-5, 48820000-2, 48000000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: dostawa wraz z rozmieszczeniem oraz instalacją i uruchomieniem 3 sztuk zestawów komputerowych wraz z monitorami do obróbki skanów wraz z systemem operacyjnym

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia na daną część, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: dostawa wraz z rozmieszczeniem oraz instalacją i uruchomieniem 2 sztuk zestawów komputerowych wraz z monitorami (27 cali) do opracowywania informacji o muzealiach wraz z oprogramowaniem

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia na daną część, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: dostawa wraz z rozmieszczeniem 2 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych drukujących

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia na daną część, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: dostawa wraz z rozmieszczeniem, instalacją oraz uruchomieniem 2 sztuk serwerów wraz z systemem operacyjnym

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 80000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: System Data spółką z ograniczoną odpowiedzialnością
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Sienkiewicza 42
Kod pocztowy: 39-300
Miejscowość: Mielec
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 78520.74
Oferta z najniższą ceną/kosztem 78520.74
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 181375.80
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: dostawa wraz z rozmieszczeniem oraz montażem 1 sztuki szafy rack serwerowej z klimatyzacją

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia na daną część, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: dostawa 2 sztuk macierzy pamięci masowej (z dyskami)

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: dostawa 2 sztuk zasilaczy awaryjnych UPS

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 5203.26
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ANMARO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Na Skały 18
Kod pocztowy: 35-321
Miejscowość: Rzeszów
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4009.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4009.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 6617.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: dostawa 1 sztuki przełącznika sieciowego

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia na daną część, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty

CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: dostawa 1 sztuki NGF/UTM

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 8000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: JB Multimedia Jerzy Bielecki
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Brzeska 107a
Kod pocztowy: 21-500
Miejscowość: Biała Podlaska
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 9784.65
Oferta z najniższą ceną/kosztem 9784.65
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 9784.65
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.