eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Świadczenie usług ochrony fizycznej obiektu i mienia Oddziału Materiałów Ogniotrwałych w Gliwicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-18

Ogłoszenie nr 500301640-N-2018 z dnia 18-12-2018 r.

Instytut Ceramiki i Materiałów Budowlanych w Warszawie Oddział Materiałów Ogniotrwałych: Świadczenie usług ochrony fizycznej obiektu i mienia Oddziału Materiałów Ogniotrwałych w Gliwicach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 645541-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Instytut Ceramiki i Materiałów Budowlanych w Warszawie Oddział Materiałów Ogniotrwałych, Krajowy numer identyfikacyjny 000056377-00045, ul. Toszecka 99, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. +48(32)2701834, e-mail info_gliwice@icimb.pl, a.szopa@icimb.pl, faks +48(32)2701960.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług ochrony fizycznej obiektu i mienia Oddziału Materiałów Ogniotrwałych w Gliwicach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Zp/19/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Świadczenie usług ochrony fizycznej obiektu i mienia Oddziału Materiałów Ogniotrwałych w Gliwicach przy ulicy Toszeckiej 99, 44-100 Gliwice I. Opis chronionego obiektu 1. Oddział Materiałów Ogniotrwałych zlokalizowany jest w północno-zachodniej części miasta Gliwice w rejonie skrzyżowania ulic: Toszeckiej i Pionierów. Całkowita powierzchnia terenu zajmowanego przez Oddział Materiałów Ogniotrwałych wynosi 3,5693 ha i składa się z : o budynku biurowego (czterokondygnacyjny), o hal magazynowych, o hal produkcyjnych, o warsztatu, o budynku dawnej kotłowni, o rozdzielni gazu o stacji transformatorowej. Budynki oraz hale produkcyjne wykonane są z płyt prefabrykowanych żelbetowych, elementów stalowych, murowanych, a pomieszczenia magazynowe z blachy falistej. Całość terenu ogrodzona jest płotem o wysokości 1,80 m wykonanym z elementów metalowych, tj. kątownika wypełnionego siatką trapezową typu górniczego, wzmocnioną w części dolnej przestrzeni pomiędzy wkładami z siatką, a podłożem wypełnionym płytą betonową. Do Oddziału Materiałów Ogniotrwałych wjazd zapewniony jest dwiema bramami wjazdowymi dla pojazdów samochodowych: o brama główna (wjazdowa) - szerokość 5,5 m od strony ul. Pionierów, przy której znajduje się Posterunek nr 2, o brama zapasowa - szerokość 4,0 m (przeciwpożarowa), pomiędzy budynkiem głównym (administracyjno-biurowym), a budynkiem dawnej kotłowni. 2. Ochrona obiektu ma być prowadzona z należyta starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie ochrony osób i mienia tj. ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1432 z późn. zm.) oraz przepisami wewnętrznymi Zamawiającego. II. Szczegółowy zakres obowiązków związanych ze świadczeniem usługi a) usługa świadczona będzie na dwóch posterunkach: POSTERUNEK NR 1 (Biuro przepustek) - jest posterunkiem całodobowym. Służba na jednej zmianie trwa 12 godzin. Zmiany następują o godz. 18:00 i 06:00. Służba pełniona jest w pomieszczeniu "Biura przepustek". Pełniący służbę na posterunku nr 1 sprawuje jednocześnie obowiązki dowódcy zmiany. Do podstawowych obowiązków należy: o kontrola i ewidencja ruchu osobowego (również pojazdów) obejmuje system przepustek oraz kontrolę i eskortowanie osób przychodzących z zewnątrz, o prowadzenie "Książki służb" oraz "Książki ewidencji kluczy" (pomieszczeń plombowanych), o przyjmowanie i wydawanie kluczy od pomieszczeń administracyjnych i hal produkcyjnych upoważnionym do ich pobierania osobom. Zasady wydawania kluczy opisane są w Planie ochrony, który jest dokumentem niejawnym i którego treść zostanie ujawniona Wykonawcy niniejszej usługi, o sprawdzanie osób wychodzących z Oddziału w godzinach pracy, o nie zezwalanie na przebywanie po godz. 16:00 na terenie Oddziału pracownikom nieposiadającym zezwolenia przewidzianego przez Dział kadrowo-organizacyjny, o przebywanie w pomieszczeniu portierni w czasie natężonego ruchu interesantów, o zamykanie drzwi wejściowych w holu i pomieszczeniu "Biura przepustek" w czasie, gdy zmuszony jest czasowo opuścić swoje stanowisko pracy, o nie opuszczanie powierzonego posterunku dopóki nie zostanie zastąpiony przez zmiennika, o w dni robocze o godz. 16:00 sprawdzenie pomieszczeń plombowanych (stan plomb i ich czytelność) zgodnie z wykazem, o w wypadku pożaru lub awarii postępowanie zgodnie z obowiązującymi w Oddziale Materiałów Ogniotrwałych instrukcjami, o od godz. 16:00 do 06:00 dnia następnego patrolowanie całego terenu Oddziału Materiałów Ogniotrwałych, a w dni wolne od pracy w czasie całej zmiany. W czasie patrolowania należy sprawdzić zamknięcie drzwi, okien, bram hal produkcyjnych, budynku dawnej kotłowni, rozdzielni gazu i innych pomieszczeń Oddziału jak i innych firm wynajmujących pomieszczenia od Oddziału Materiałów Ogniotrwałych, o rozliczanie sprzątaczek z pobranych kluczy i przyjmowanie uwag o zabezpieczeniu pomieszczeń lub niesprawności urządzeń technicznych, o niedopuszczenie do parkowania przez osoby nieupoważnione na miejscach zarezerwowanych oraz w szczególności przed schodami, o sprzątanie terenu wejścia na portiernię, odgarnianie śniegu, usuwanie lodu z ciągów komunikacyjnych. POSTERUNKEK NR 2 (Brama Główna wjazdowa) - jest posterunkiem jednozmianowym. Służba trwa 10 godzin na dobę od godz. 06:00 do godz. 16:00 w dni pracy Oddziału. Służba pełniona jest w pomieszczeniu wartowni nr 2. Do podstawowych obowiązków należy: o utrzymanie łączności z dowódcą zmiany i ścisłe wykonywanie jego poleceń, o kontrola i ewidencja ruchu materiałowego i samochodowego, w tym szczególnie kontrola zgodności dokumentów materiałowych z wywożonymi materiałami. Odnotowanie w "Książce ewidencji pojazdów" danych samochodów wjeżdżających i wyjeżdżających - własnych i obcych (nazwisko i imię kierowcy, nr pojazdu, nazwa firmy kierowcy, miejscowość, nazwa firmy i działu z/do której wwoził lub wywoził towar, godzina przyjazdu i wyjazdu, nr dokumentu PJ/PM/WZ, nr karty drogowej), o niedopuszczanie do wchodzenia i wychodzenia na teren Oddziału żadnych osób przez bramę wjazdową, o nie zezwalanie na wjazd na teren Oddziału środków transportowych bez przepustek (za wyjątkiem pojazdów wykonujących usługi transportowe na rzecz firm wynajmujących pomieszczenia od OMO), o w godzinach 06:00 do 06:30 oraz 15:30 do 16:00 patrolowanie terenu ze zwróceniem szczególnej uwagi na zabezpieczenie stacji redukcji gazu, stację transformatorową, magazyny, hale produkcyjne, budynek dawnej kotłowni i warsztaty oraz stan ogrodzenia zewnętrznego i zabezpieczenia przeciwpożarowego, o otwieranie o godzinie 06:00 oraz zamykanie o godzinie 15:30 drzwi wyjściowych znajdujących się na niskim parterze budynku administracyjnego, o prowadzenie ewidencji wywozu śmieci, o zapalanie i gaszenie świateł na terenie Oddziału wg ustaleń z dowódcą zmiany, o odmawianie prawa wjazdu samochodów prywatnych bez zgody Dyrektora Oddziału lub jego zastępcy, b) Wykonawca winien zapewnić stałą i natychmiastową łączność z Komendą Policji, Strażą Pożarną, Pogotowiem Ratunkowym i innymi jednostkami oraz przedstawicielami Zamawiającego, c) Wykonawca powinien mieć całodobowo działający system nadzoru i koordynacji oraz posiadać wyposażenie zgodne z prawem, niezbędne do pełnienia nadzoru, a w razie potrzeby do udzielenia wsparcia pracownikom chronionego obiektu, d) Wykonawca zobowiązany jest do posiadania min. jednej własnej Grupy Interwencyjnej składającej się z co najmniej dwóch uzbrojonych pracowników ochrony, pełniących służbę w oznakowanym samochodzie, wyposażonych w środki przymusu bezpośredniego oraz środki łączności bezprzewodowej, w tym obowiązkowo w urządzenia łączności radiowej, działające na wydzielonym, dopuszczonym do użycia przez właściwą instytucję paśmie Wykonawcy, umożliwiające łączność z obszaru, na którym zlokalizowane są obiekty Zamawiającego ze stacją monitorowania i kierowania Wykonawcy. e) Wykonawca zainstaluje na terenie Zamawiającego na własny koszt i na czas obowiązywania umowy urządzenia typu Activ-Guard w miejscach wskazanych przez Zamawiającego w celu bezpośredniej i stałej kontroli tras i czasu prowadzonych przez pracowników ochrony patroli pod nadzorem on-line, f) realizacja innych zadań zleconych przez Zamawiającego, związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa, porządku i ochrony mienia. III. Wymagania odnośnie personelu a) przedmiot zamówienia będzie wykonywany zgodnie z przepisami o ochronie osób i mienia przez osoby umundurowane (marynarka, spodnie, koszula, krawat, w stonowanych kolorach) zaopatrzone w czytelne identyfikatory i osobiste środki łączności bezprzewodowej, latarki szperacze, lornetki oraz urządzenia antynapadowe, b) warunkiem przystąpienia przez Wykonawcę do realizacji usługi jest przedstawienie do aprobaty Zamawiającemu, wykazu pracowników wyznaczonych do wykonywania zadań wynikających z przedmiotu umowy oraz uzgadnianie wszystkich zmian ustalonego składu osobowego na tydzień przed ich dokonaniem. Dopuszczenie do pracy pracownika, może nastąpić tylko po pisemnej informacji ze strony Wykonawcy i wyrażeniu zgody przez Zamawiającego, c) przedmiot zamówienia będzie realizowany przy pomocy przeszkolonych pracowników ochrony. Wykonawca zobowiązuje się do ich systematycznej kontroli i natychmiastowej wymiany w przypadku uzasadnionych zastrzeżeń Zamawiającego, co do sposobu wypełniania obowiązków, d) Osoba nadzorująca pracowników wyznaczonych do wykonywania zadań na obiekcie musi być wpisana na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, posiadać upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "zastrzeżone" i aktualne zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "zastrzeżone", oraz legitymować się minimum 5 letnim doświadczeniem w nadzorowaniu realizacji usług ochrony osób i mienia w obiektach, w których znajdują się pomieszczenia biurowe oraz laboratoria badawcze. e) pracownicy wyznaczeni do realizacji przedmiotu zamówienia winni posiadać pełną mobilność ruchową, posiadać zaświadczenia o niekaralności. Wykonawca zachowa w tajemnicy wszystkie informacje, które mają wpływ na stan bezpieczeństwa ochranianych obiektów Zamawiającego w okresie trwania umowy oraz po jej rozwiązaniu. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, w terminie 1 miesiąca od podpisania umowy przy współudziale pracownika Zamawiającego, opracuje i przedłoży Zamawiającemu do zatwierdzenia "Plan ochrony", który określać będzie szczegółowy zakres i sposób działania pracowników ochrony. IV. Uprawnienia osób funkcyjnych Zamawiającego w stosunku do pracowników ochrony oraz zakres i sposób prowadzenia kontroli wykonywanych zadań ochronnych 1. Do prowadzenia kontroli realizacji zadań ochrony ze strony Zamawiającego, upoważnione są następujące osoby: o Dyrektor Oddziału i jego Zastępca, o Pełnomocnik ds. ochrony informacji niejawnych, 2. Wyżej wymienione osoby mają prawo: o dokonywać kontroli pełnienia służby ochronnej o każdej porze dnia i nocy. o zwracać uwagę kontrolowanym pracownikom ochrony na stwierdzone niedociągnięcia w czasie pełnionej służby, o żądać od kontrolowanych pracowników ochrony natychmiastowego usunięcia stwierdzonych niedociągnięć i nieprawidłowości, o kontrolować prowadzenie dokumentacji ochrony na danym obiekcie przez pracowników ochrony, o kontrolować zapisy danych z elektronicznego systemu kontroli (wykonywane obchody terenu). V. Wszyscy pracownicy ochrony muszą: o podejmować działania zapobiegające przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także przeciwdziałające powstawaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz niedopuszczające do wstępu osób nieupoważnionych na teren chroniony, o zapewnić bezpieczeństwo życia, zdrowia i nietykalności osobistej w chronionym obiekcie oraz ochronę jego mienia, o przeciwdziałać blokowaniu dróg komunikacyjnych i pożarowych, o bezzwłoczne informować przedstawicieli Zamawiającego o przestępstwach i wykroczeniach zaistniałych na terenie ochranianym oraz zabezpieczyć miejsca zdarzenia, o współdziałać z jednostkami Straży Pożarnej i Policji i innymi służbami w przypadkach bezpośredniego zagrożenia zdrowia lub życia ludzkiego, a także dla chronionego mienia, o przyjmować i zdawać posterunek w sposób dokładny, informując swego zmiennika o wszelkich spostrzeżeniach podczas obejmowania, pełnienia oraz zdawania służby, o utrzymywać na bieżąco czystość w pomieszczeniu portierni, o znać i umieć stosować obowiązujące przepisy BHP i PPOŻ., o znać i umieć stosować Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych (RODO), o pełnić swoje obowiązki zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, o cechować się profesjonalizmem i wysoką kulturą osobistą. VI. Pracownik portierni ma prawo: 1. Przeprowadzić kontrolę bagażu osobistego pracownika lub interesanta, jeżeli bagaż budzi jego zastrzeżenia. 2. Sprawdzić zasadność obecności pracownika na terenie Oddziału Materiałów Ogniotrwałych w czasie wolnym od pracy. 3. Odmówić wpuszczenia pracownika na teren Oddziału Materiałów Ogniotrwałych w jego czasie wolnym od pracy, szczególnie w godzinach popołudniowych i nocnych - wyjątek stanowią pracownicy zobowiązani do przeprowadzania kontroli lub posiadający stosowne zezwolenie. 4. Odmówić prawa wjazdu samochodów w czasie ustawowo wolnym od pracy oraz w godzinach popołudniowych i nocnych. VII. Wielkość zamówienia 1. 01.01. 2019 r.÷31.12.2019 r. a) 1 pracownik (całodobowo): 365 dni x 24 h = 8 760 h b) 1 pracownik w godzinach od 6:00 do 16:00 w dni pracujące: 252 dni x 10 h = 2 520 h Łączna ilość godzin: 11 280

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 151828.80
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MAXUS Sp. z o.o.
Email wykonawcy: zp@mmservice.com.pl
Adres pocztowy: 3-go Maja 64/66
Kod pocztowy: 93-408
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 186749.42
Oferta z najniższą ceną/kosztem 186749.42
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 224765.28
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.