eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › wymiana opraw oświetleniowych w budynkach Szkoły Podstawowej nr 373 przy ul. Angorskiej 2, Przedszkolu nr 227 przy ul. Świętosławskiej 3 i Przedszkolu nr 370 przy ul. Umińskiego 11

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-17

Ogłoszenie nr 500301488-N-2018 z dnia 17-12-2018 r.

Urząd m. st. Warszawy Urząd Dzielnicy Praga-Południe: wymiana opraw oświetleniowych w budynkach Szkoły Podstawowej nr 373 przy ul. Angorskiej 2, Przedszkolu nr 227 przy ul. Świętosławskiej 3 i Przedszkolu nr 370 przy ul. Umińskiego 11

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 574366-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd m. st. Warszawy Urząd Dzielnicy Praga-Południe, Krajowy numer identyfikacyjny 015259640-00073, ul. ul. Grochowska 274, 03-841 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 4435509, e-mail ppl.wzp@um.warszawa.pl, faks 22 4435552.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

wymiana opraw oświetleniowych w budynkach Szkoły Podstawowej nr 373 przy ul. Angorskiej 2, Przedszkolu nr 227 przy ul. Świętosławskiej 3 i Przedszkolu nr 370 przy ul. Umińskiego 11

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

UD-VI-ZP/51/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje: a) demontaż i utylizację starych opraw, b) montaż i podłączenie nowych opraw LED, c) wymianę odcinków przewodów (jeżeli konieczna), d) naprawy murarskie i malowanie w obrębie zdemontowanych opraw, e) sprawdzenie i uruchomienie instalacji oświetleniowej, f) pomiary oświetlenia. 3. Do prac towarzyszących należą: a) Prace budowlane związane z robotami elektrycznymi. b) Zabezpieczenie pomieszczeń podczas prowadzenia prac, a w szczególności podłóg. c) Wyniesienie wyposażenia i mebli z pomieszczeń przed rozpoczęciem prac. d) Po zakończeniu prac wniesieni, e) Po zakończeniu prac odkurzenie pomieszczeń i umycie podłóg. 4. Dane techniczne opraw: - oprawa do montażu stropowego na suficie, - korpus z blachy stalowej o gr. > 0,5mm., malowany farbą proszkową UV odporną, - typ źródła - LED, - całkowita moc oprawy <= 38W, - moc źródła światła w oprawie > 34W, - strumień świetlny źródła > 5500lm, - ilość źródeł - 1, - sprawność oprawy > 75%, - Wymiar oprawy 1300x210x74mm (+/-5%) - układ optyczny opal, - temperatura barwowa <= 4000K, - wskaźnik oddawania barw >= 80, - skuteczność świetlna źródła > 155lm/W, - skuteczność świetlna oprawy > 115lm/W, - parametry oprawy IP40, IKO4, - cosph > 0,90 - masa oprawy < 3kg, - certyfikaty i dopuszczenia CE. 5. Wymiana obejmuje: a) Przedszkole nr 227 przy ul. Świętosławskiej 3 - wymiana 115 kpl. opraw, b) Przedszkole nr 370 przy ul. Umińskiego 11 - wymiana 115 kpl. opraw, c) Szkoła Podstawowa nr 373 przy ul. Angorskiej 2 - wymiana 230 kpl. opraw. 6. Karty katalogowe zaoferowanych opraw oświetleniowych LED muszą być dostępne na stronie internetowej producenta i potwierdzać spełnienie wymaganych przez Zamawiającego parametrów. 7. Szczegółowy zakres robót został określony w załączniku nr 9 i 10 do SIWZ: a) Przedmiot zamówienia i termin jego realizacji - Załącznik nr 9 do SIWZ, b) Dokumentacja projektowa - Przedmiary robót - Załącznik nr 10 do SIWZ. Obowiązki Wykonawcy wynikające z klauzuli społecznej: Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca lub Podwykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zobowiązany jest zatrudniać na podstawie umowy o pracę: 2 pracowników (dla każdej placówki niezależnie) bezpośrednio realizujących prace na terenie budowy, zatrudnionych w pełnym wymiarze czasu pracy. Czynności wykonywane przez pracowników będą polegać na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks Pracy (Dz.U. z 2016 r. poz. 1666). Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę to m. in: roboty rozbiórkowe, tynkarskie, wykończeniowe wewnętrzne (malowanie), instalatorskie - (elektryczne w zakresie instalacji objętych zamówieniem).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45310000-3


Dodatkowe kody CPV: 45311000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 134275.95
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: EFL POLARIS Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Żeromskiego 12a
Kod pocztowy: 05-250
Miejscowość: Słupno
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 154943.10
Oferta z najniższą ceną/kosztem 154943.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 285000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.