To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-12-17
Ogłoszenie nr 500301186-N-2018 z dnia 17-12-2018 r.
Zarząd Lokali Miejskich: drobne roboty budowlano-instalacyjne, bieżące naprawy i konserwacje oraz usuwanie awarii w zakresie instalacji elektrycznych w nieruchomościach stanowiących zasoby Zarządu Lokali Miejskich w podziale na 5 części
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 636875-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Lokali Miejskich, Krajowy numer identyfikacyjny 36375254600000,
ul. Al. Tadeusza Kościuszki
47,
90514
Łódź, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
42 652 96 70, e-mail
zlm@zlm.lodz.pl, faks
42 652 77 24.
Adres strony internetowej (url): www.zlm.lodz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
drobne roboty budowlano-instalacyjne, bieżące naprawy i konserwacje oraz usuwanie awarii w zakresie instalacji elektrycznych w nieruchomościach stanowiących zasoby Zarządu Lokali Miejskich w podziale na 5 części
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DZP.26.1.289.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są: drobne roboty budowlano-instalacyjne, bieżące naprawy i konserwacje oraz usuwanie awarii w zakresie instalacji elektrycznych w nieruchomościach stanowiących zasoby Zarządu Lokali Miejskich. 5.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części: Część 1: Roboty świadczone w nieruchomościach stanowiących zasób: - Rejonu Obsługi Najemców nr 1 przy ul. Wielkopolskiej 53 w Łodzi, Rejonu Obsługi Najemców nr 2 przy ul. Sędziowskiej 16 w Łodzi, Rejonu Obsługi Najemców nr 3 przy ul. Przemysłowej 7 w Łodzi. Szczegółowy zakres czynności określony został w kosztorysie nakładczym stanowiącym Załącznik nr 1.1 do SIWZ i projekcie umowy. Część 2: Roboty świadczone w nieruchomościach stanowiących zasób: - Rejonu Obsługi Najemców nr 4 przy ul. Lubelskiej 9/11 w Łodzi, Rejonu Obsługi Najemców nr 5 przy ul. Paderewskiego 47 w Łodzi, Rejonu Obsługi Najemców nr 6 przy ul. Ciasna 19a w Łodzi, Rejonu Obsługi Najemców nr 7 przy ul. Paderewskiego 47 w Łodzi, Hali Targowych przy ul. Piotrkowskiej 317 w Łodzi. Szczegółowy zakres czynności określony został w kosztorysie nakładczym stanowiącym Załącznik nr 1.2 do SIWZ. i projekcie umowy. Część 3: Roboty świadczone w nieruchomościach stanowiących zasób: - Rejonu Obsługi Najemców nr 8 przy pl. Barlickiego 11 w Łodzi, Rejonu Obsługi Najemców nr 9 przy ul. Wapiennej 15 w Łodzi, Rejonu Obsługi Najemców nr 10 przy ul. Radwańskiej 31 w Łodzi, Hali Targowych przy ul. Małej 2 w Łodzi. Szczegółowy zakres czynności określony został w kosztorysie nakładczym stanowiącym Załącznik nr 1.3 do SIWZ. i projekcie umowy. Część 4: Roboty świadczone w nieruchomościach stanowiących zasób: - Rejonu Obsługi Najemców nr 11 przy ul. Piotrkowskiej 86 w Łodzi., Rejonu Obsługi Najemców nr 12 przy ul. Piotrkowskiej 238 w Łodzi, Rejonu Obsługi Najemców nr 13 przy ul. Pomorskiej 115b w Łodzi. Szczegółowy zakres czynności określony został w kosztorysie nakładczym stanowiącym Załącznik nr 1.4 do SIWZ. i projekcie umowy. Część 5: Roboty świadczone w nieruchomościach stanowiących zasób: - Rejonu Obsługi Najemców nr 14 przy ul. Wilczej 7 w Łodzi, Rejonu Obsługi Najemców nr15 przy ul. Dębowskiego 8 w Łodzi. Szczegółowy zakres czynności określony został w kosztorysie nakładczym stanowiącym Załącznik nr 1.5 do SIWZ. i projekcie umowy. Roboty realizowane będą w dni powszednie oraz w dni wolne od pracy (soboty, niedziele i święta) w systemie całodobowym. 5.4. Roboty wykonywane będą w oparciu o zakresy czynności określone w kosztorysach nakładczych stanowiącymi załączniki do SIWZ oraz inne roboty nie wymienione w kosztorysach nakładczych a związane z przedmiotem zamówienia. 5.5. Podstawą wykonania robót o których mowa wyżej są: 5.5.1. zlecenia pisemne służb Zamawiającego sporządzane w oparciu o wzór (załącznik nr 2 do umowy); zlecenia telefoniczne służb Zamawiającego (potwierdzane zleceniem pisemnym lub e-mailem w terminie późniejszym), zlecenia wysyłane pocztą elektroniczną. 5.5.2. zlecenia telefoniczne bezpośrednio od najemców w przypadkach awarii stanowiących zagrożenie życia, zdrowia lub mienia. W takim przypadku Wykonawca przyjmuje zlecenie i ma obowiązek powiadomić Zamawiającego o zleceniu, zaś Zamawiający wystawia zlecenia w terminie późniejszym. 5.6. Realizacja zleceń: 5.6.1. Roboty będą zlecane pod wskazany przez Wykonawcę na adres e-mail lub numer telefonu i świadczone codziennie w godzinach pracy i po godzinach pracy Zarządu Lokali Miejskich w dni powszednie oraz w systemie ciągłym całodobowym w dni wolne od pracy (soboty, w niedziele i święta). 5.6.2. Pilność realizacji zleceń: a) natychmiastowo - awarie i zlecenia stanowiące zagrożenia dla życia, zdrowia lub mienia. Maksymalny czas reakcji na zlecenie - 60 minut; b) w ciągu 3 dni - sprawy pilne dla Zamawiającego lecz nie stanowiące zagrożenia życia, zdrowia lub mienia; c) pozostałe - w terminie ........... dni (od 7 do 14 dni - zgodnie ze złożoną ofertą) 5.7. Wykonane przez Wykonawcę roboty wymagają pisemnego potwierdzenia przez administratora (MAN-a) lub wyznaczonego pracownika. 5.8. Wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia: 5.8.1. stosowania materiałów budowlanych posiadających atest i deklarację zgodności z obecnie obowiązującymi normami i aprobatami technicznymi; 5.8.2. przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy - zgodnie z zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. w sprawie Bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. Nr 47 poz. 401); 5.8.3. odpowiedzialności za całość szkód powstałych na skutek prowadzonych prac; 5.8.4. zachowania praw osób trzecich; 5.8.5. udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia na okres 24 mies. 5.8.6. uporządkowanie i uprzątnięcie terenu po wykonanych robotach; Zamawiający przewiduje podpisanie odrębnych umów z Wykonawcami wyłonionymi w niniejszym postępowaniu dla danej części na wykonywanie drobnych robót budowlano-instalacyjnych, bieżących napraw i konserwacji oraz usuwanie awarii w zakresie instalacji elektrycznych w nieruchomościach Prywatnych i Współwłasnych zarządzanych przez ZLM dla każdej części oddzielnie, których wykaz stanowi załącznik nr 10 do SIWZ, z zachowaniem cen oferowanych przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym (załączniki 1.1 - 1.5 do SIWZ). Tym samym na każdą z części zamówienia zostaną zawarte dwie umowy (na nieruchomości Gminne i Skarbu Państwa oraz odrębna na nieruchomości Prywatne i Współwłasne) oraz Umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych (załącznik nr 11 do SIWZ). 5.12 W przypadku umów w budynkach Prywatnych i Współwłasnych rozliczenia będą następowały na podstawie faktur wystawianych na poszczególne nieruchomości z kont tych nieruchomości. 5.13. Na podstawie art. 29 ust. 3a (oraz w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a) ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wymaganych w Rozdziale I pkt 7.2.3) lit. b) (na każdą składaną część). Osoby te będą wykonywały drobne roboty budowlano-instalacyjne, bieżące naprawy i konserwacje oraz usuwanie awarii w zakresie instalacji elektrycznych w nieruchomościach stanowiących zasoby Zarządu Lokali Miejskich. Wymóg nie dotyczy osoby posiadającej uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej (w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych) 5.14. Zamawiający określa wymagania związane z realizacją zamówienia zgodnie z art. 36 ust. 2 pkt 8a i pkt. 9 ustawy Pzp: 1) Zatrudnienie w/w osób (w ilości i rodzaju zatrudnienia zgodnych ze SIWZ i złożoną przez wykonawcę ofertą) przy realizacji zamówienia powinno trwać w całym okresie wykonywania umowy. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę zatrudnioną lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca będzie obowiązany do zastąpienia jej inną osobą spełniającą zapisy SIWZ i zgodnie ze złożoną ofertą Wykonawcy. 2) Zamawiający w każdym momencie będzie miał prawo zażądać dokumenty potwierdzające zatrudnianie tych osób na umowę o pracę, np. kopie umów o pracę lub wyciągi z tych umów zawierające co najmniej imię i nazwisko danej osoby, okres zatrudnienia, nazwę pracodawcy lub kopie zgłoszenia tych osób do ZUS. Pracodawcą musi być Wykonawca lub jeden ze wspólników konsorcjum, spółki cywilnej zgłoszonym zgodnie z przepisami Pzp podwykonawca lub dalszy podwykonawca. 3) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających zatrudnianie tych osób na podstawie umowy o pracę w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z zapisami § 12 projektu umowy będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia Pracowników świadczących roboty na podstawie umowy o pracę i skutkować naliczeniem kar umownych określonych w § 6 projektu umowy (załącznik nr 8 do SIWZ).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45300000-0, 45310000-3, 50711000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: CZ.1 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
179477.95
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Instalacji Elektrycznych Stanisław Cuprjak, 92-116 Łódź ul. Gubałówka 32
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
198541.73
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: cz.2 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
236148.05
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Instalacji Elektrycznych Waldemar Durański, 91-493 Łódź, ul. Koronna 40
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
235953.48
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: cz. 3 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
170806.03
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak
Nazwa wykonawcy: KONSORCJUM CWG USŁUGI ELEKTRYCZNE: Lider: Instalacje Elektryczne Cuprjak Sp. jawna, 93-281 Łódź, al. Śmigłego-Rydza 44, Partner: P.U. "ELWO" Zbigniew Woszczak, 91-360 Łódź, ul. Gipsowa 7, Partner: Zakład Remontowo Budowlano Elektryczny Adam Gabryś, 90-105 Łódź, ul. Piotrkowska 70 m. 22
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
188225.55
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: cz.4 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
181601.63
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak
Nazwa wykonawcy: KONSORCJUM CWG USŁUGI ELEKTRYCZNE: Lider: Instalacje Elektryczne Cuprjak Sp. jawna, 93-281 Łódź, al. Śmigłego-Rydza 44A, Partner: P.U. "ELWO" Zbigniew Woszczak, 91-360 Łódź, ul. Gipsowa 7, Partner: Zakład Remontowo Budowlano Elektryczny Adam Gabryś, 90-105 Łódź, ul. Piotrkowska 70 m. 22
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
199321.19
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: cz.5 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
103679.05
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak
Nazwa wykonawcy: KONSORCJUM FIRM: Lider: RS INSTAL, Ryszard Szczypkowski, 93-504 Łódź ul. Cieszkowskiego 13/13, Partner: P.U. "ELWO" Zbigniew Woszczak, 91-360 Łódź, ul. Gipsowa 7
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
114741.74
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa preparatów do diagnostyki serologicznej dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi
- Opracowanie dokumentacji technicznych i projektowych dla budynków administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi w podziale na 3 części
- Dostawa materiałów biurowych oraz papieru biurowego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
- Budowa chodnika na ul. Dębowskiego na odc. od ul. Zaruskiego do ul. Hyrnej w systemie zaprojektuj i wybuduj (BO nr ID: W028ST)
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z garażem podziemnym oraz częścią usługową w parterze budynku,przy ulicy Przędzalnianej 101/103 w Łodzi.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa parkingu dla samochodów ciężarowych"
- Przebudowa układu komunikacyjnego na terenie Zespołu Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach, 44-120 Pyskowice, ul. Kard. Wyszyńskiego 37
- Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Samorządowego (PPS) w Łuszczanowicach
- Instalacja klimatyzacji w części kondygnacji IV, V i VI budynku Młyny Kultury
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z garażem podziemnym oraz częścią usługową w parterze budynku,przy ulicy Przędzalnianej 101/103 w Łodzi.
- Utworzenie centrum wypoczynku i rekreacji dla mieszkańców wsi Księżpol
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.