eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Świadczenie usług medycznych dla pracowników Resortu Obrony Narodowej i żołnierzy zawodowych w jednostkach wojskowych administrowanych przez 42. Bazę Lotnictwa Szkolnego w 2019 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-17

Ogłoszenie nr 500301121-N-2018 z dnia 17-12-2018 r.

42 Baza Lotnictwa Szkolnego: Świadczenie usług medycznych dla pracowników Resortu Obrony Narodowej i żołnierzy zawodowych w jednostkach wojskowych administrowanych przez 42. Bazę Lotnictwa Szkolnego w 2019 r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 642510-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

42 Baza Lotnictwa Szkolnego, Krajowy numer identyfikacyjny 142676316, ul. Sadków 9, 26-603 Radom, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 261 511 500, e-mail zamowieniapubliczne42.blsz@ron.mil.pl, faks 261 511 300.
Adres strony internetowej (url): www.42blsz.wp.mil.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka Wojskowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług medycznych dla pracowników Resortu Obrony Narodowej i żołnierzy zawodowych w jednostkach wojskowych administrowanych przez 42. Bazę Lotnictwa Szkolnego w 2019 r.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

46/PN/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych dla pracowników Resortu Obrony Narodowej i żołnierzy zawodowych, dla 42. Bazy Lotnictwa Szkolnego oraz Jednostek Wojskowych będących na jej zaopatrzeniu, w zakresie medycyny pracy (badania profilaktyczne wstępne, okresowe, kontrolne - o których mowa w art. 229 § 1, 2 i 5 kodeksu pracy) i profilaktyki, niezbędnych ze względu na warunki pracy, określonych w przepisach prawa pracy i służbie medycyny oraz zgodnie z istotnymi postanowieniami umowy. 2) Zamówienie podzielone jest na dwie części: Część 1. Badania i konsultacje lekarskie dla żołnierzy i pracowników Resortu Obrony Narodowej pracujących lub służących w Radomiu i w Grójcu; Część 2. Badania i konsultacje lekarskie dla żołnierzy i pracowników Resortu Obrony Narodowej pracujących lub służących w Sochaczewie i w Olszewnicy. 3) Szczegółowe zestawienie usług medycznych objętych przedmiotem zamówienia dla poszczególnych części znajduje się w formularzu cenowym - załączniku nr 2 do SIWZ. W przypadku części I - Radom i Grójec, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował gabinetem /gabinetami w granicach administracyjnych miasta Radom. 4) W przypadku części II - Sochaczew i Olszewnica Stara Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował gabinetem/gabinetami w promieniu do 100 km od granic administracyjnych miejscowości: Sochaczew, Olszewnica Stara. 5) Zgodnie z art. 67 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2003 r. o służbie wojskowej żołnierzy zawodowych, żołnierzowi zawodowemu przysługuje corocznie bezpłatne badanie profilaktyczne na zasadach określonych w ustawie o służbie medycyny pracy. Nie oznacza to jednak, że żołnierze muszą być kierowani co roku na badania. O terminie następnego badania medycyny pracy decyduje lekarz na podstawie takich czynników, jak warunki szkodliwe na stanowisku pracy, stan zdrowia żołnierza, wiek. W przypadku zaistnienia konieczności wykonania badania profilaktycznego, co roku ustala się termin ponownego badania lekarskiego i dokonuje odpowiedniego wpisu w zaświadczeniu lekarskim. 6) Wymagania stawiane Wykonawcy dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Wykonawca musi posiadać uprawnienia podstawowej jednostki medycyny pracy, określone w art. 2 ust. 2 ustawy z dnia 27 czerwca 1997 roku o służbie medycyny pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1155 z późn. zm.). 2. Usługi zdrowotne muszą być wykonywane przez personel lekarski, pielęgniarski i inny posiadający odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia określone rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 2067 z późn. zm.) w sprawie przeprowadzenia badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.). 3. Wykonawca zobowiązuje się udzielić świadczeń zdrowotnych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 16.11.2016 r. o zawodzie lekarza i lekarza dentysty (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 617 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 15 lipca 2011 r. o zawodzie pielęgniarki i położnej (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 123) z należytą starannością i ze wskazaniem aktualnej wiedzy medycznej, dostępnymi mu metodami i środkami zapobiegania, rozpoznania oraz zasadami etyki zawodowej, respektując prawa pacjenta - badanego. 4. Gabinety, w których będą wykonywane usługi medyczne muszą spełniać standardy określone w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. z 2012 poz. 739 z późn. zm.). 5. Realizacja świadczeń odbywać się będzie wyłącznie na podstawie imiennych skierowań wraz z: numerem PESEL pracownika/żołnierza zawodowego; rodzajem badania profilaktycznego, jakie ma być wykonane, stanowiskiem pracy, czynnikami szkodliwymi lub uciążliwymi występującymi na stanowisku pracy. 6. Skierowania, o którym mowa w pkt 5 ważne są przez okres 30 dni. 7. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia dokumentacji realizowanych usług medycznych i przekazywania Zamawiającemu wykazu zawierającego imię i nazwisko wraz z numerem PESEL oraz rodzajem przeprowadzonego badania. 8. Faktury będą wystawiane na koniec każdego miesiąca świadczenia usługi będącej przedmiotem umowy i dostarczane do 14 dnia następnego miesiąca. 9. Do faktury dołączony będzie wykaz zawierający: imię i nazwisko z numerem PESEL badanego oraz rodzajem przeprowadzonego badania. 10. Badania będą wykonywane w dniach od poniedziałku do piątku w godz. 08:00 do 15:00. 11. Wykonawca poda do wiadomości osób zainteresowanych na tablicy ogłoszeń przed siedzibą oraz przekaże Zamawiającemu na piśmie informację o zasadach i terminach przyjęć pacjentów na badania profilaktyczne. 12. W przypadku nieobecności lekarza wykonującego konsultacje specjalistyczne Wykonawca w terminie 2 dni roboczych zobowiązany jest do wyznaczenia zastępstwa (innego lekarza) w swojej placówce, które umożliwi wykonanie świadczenia. 13. Termin realizacji badań podstawowych nie może przekroczyć 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia badanego do zakładu świadczenia usług medycznych. 14. Termin realizacji badań specjalistycznych (np. badania kierowców, badania psychologiczne itp.) nie może przekroczyć 7 dni roboczych od momentu zgłoszenia badanego do zakładu świadczenia usług medycznych. 15. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia wykonywania badań na najwyższym poziomie zarówno pod względem obsługi ze strony personelu medycznego, jak i warunków lokalowych oraz świadczenia usług medycznych nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy, tzn. bez przerw urlopowych, chorobowych, itp. 16. Ilości badań przedstawione w formularzu cenowym (załącznik 2 do SIWZ) mają charakter poglądowy i zostały przedstawione w celu przedstawienia potencjalnym Wykonawcom szacunkowej wielkości zamówienia, porównania złożonych w postępowaniu ofert oraz dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej. Rzeczywiste ilości badań i konsultacji, które będą wykonywane w przebiegu realizacji umowy będą uzależnione od potrzeb Zamawiającego i mogą się odbiegać od ilości przedstawionych w formularzach. Wielkość przedmiotu umowy ograniczona będzie środkami, jakie Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. 17. Ceny jednostkowe za poszczególne badania, podane przez Wykonawcę w formularzu cenowym - załącznik nr 2 do SIWZ, nie mogą ulec zmianie przez cały okres obowiązywania umowy. 18. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 19. Opłata za badanie kierowców wraz z wydaniem orzeczenia (zaświadczenia) musi być zgodna z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 17.07.2014 r. w sprawie badań lekarskich osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami i kierowców /Dz. U. z 2018 r. poz. 1938/. 1) Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 34 ust. 5 ustawy. 1) realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu zakresu usług przewidzianych w opisie przedmiotu zamówienia podstawowego, również w sytuacji wyczerpania kwoty maksymalnej umowy, przeznaczonej na zrealizowanie zamówienia podstawowego; 2) Zamawiający będzie mógł skorzystać z prawa opcji w sytuacji, gdy wykorzystane zostaną ilości pierwotne, wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, a Zamawiający uzyska brakujące środki finansowe, których pierwotnie nie mógł pozyskać; 3) prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe; 4) Zamawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji przez okres obowiązywania umowy;5) cena jednostkowa poszczególnych usług realizowanych w ramach prawa opcji będzie identyczna jak zamówienia podstawowego, określona w formularzu cenowym dołączonym do oferty złożonej przez Wykonawcę (załącznik nr 2 do SIWZ); 6) o zamiarze skorzystania z prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym pismem/oświadczeniem.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 85121200-5


Dodatkowe kody CPV: 85150000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Badania i konsultacje lekarskie oraz badania obrazowe dla żołnierzy i pracowników Resortu Obrony Narodowej pracujących lub służących w Radomiu i w Grójcu.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 284000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: POLMEDIC Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Tadeusza Mazowieckiego 7 K
Kod pocztowy: 26-600
Miejscowość: Radom
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 225820
Oferta z najniższą ceną/kosztem 225820
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 226979
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 25

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Badania i konsultacje lekarskie oraz badania obrazowe dla żołnierzy i pracowników Resortu Obrony Narodowej pracujących lub służących w Sochaczewie i w Olszewnicy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 184000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska Samodzielny Publiczny zakład Opieki Zdrowotnej
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Zegrzyńska 8
Kod pocztowy: 05-119
Miejscowość: Legionowo
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 152050
Oferta z najniższą ceną/kosztem 152050
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 199924
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 28

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.