Ogłoszenie nr 500301051-N-2018 z dnia 17-12-2018 r.
Miasto Łódź, Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi: "Wykonanie, instalacja, konfiguracja interfejsu zapewniającego wymianę danych pomiędzy systemem SIGMA, a Systemem Zarządzania Finansami Miasta"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Łódź, Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi, Krajowy numer identyfikacyjny 00051418200000,
ul. ks. I. J. Skorupki
21,
90-532
Łódź, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
42 638 48 88, e-mail
m.jermolinska@uml.lodz.pl, w.seliga@uml.lodz.pl, faks
42 638 48 77.
Adres strony internetowej (url): http://bip.uml.lodz.pl/urzad-miasta/przetargi/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Wykonanie, instalacja, konfiguracja interfejsu zapewniającego wymianę danych pomiędzy systemem SIGMA, a Systemem Zarządzania Finansami Miasta"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DOA-ZP-III.271.102.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie, instalacja, konfiguracja interfejsu zapewniającego wymianę danych pomiędzy systemem SIGMA, a Systemem Zarządzania Finansami Miasta.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
273516.26
Liczba otrzymanych ofert:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: VULCAN Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
336425.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a i lit. b ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W wyniku przeprowadzonego postępowania w trybie przetargu nieograniczonego, Miasto Łódź zawarło w dniu 28.11.2011 r. z Konsorcjum firm umowę Nr DOA-Inf/6/XI/2011 na dostawę i wdrożenie systemu planowania budżetu w jednostkach oświatowych. System został zakupiony ze środków funduszy europejskich w ramach projektu MSSDI. Miasto Łódź na mocy przedmiotowej umowy nabył licencję na używanie oprogramowania (§ 2 ust. 3 ppkt 8). Szczegóły udzielonej licencji precyzuje § 13, który m.in. stwierdza, że licencja zostaje udzielona bez prawa wypowiedzenia ze strony Wykonawcy, z zastrzeżeniem pkt 5 przedmiotowego paragrafu i na czas nieoznaczony (§ 13 ust. 3). Wykonawca, w ramach ww. umowy, udzielił Zamawiającemu gwarancji na poprawne funkcjonowanie Systemu na okres 60 miesięcy od daty podpisania końcowego protokołu odbioru. Okres ten skończył się w dniu 31 grudnia 2017. W związku z tym, że okres trwałości projektu MSSDI kończy się dopiero w roku 2022, do tego czasu konieczne jest dalsze utrzymywanie systemu.
Miasto Łódź nie posiada praw do dysponowania kodami źródłowymi do systemu na polach eksploatacji umożliwiającymi przeprowadzenie w trybie zapytania ofertowego zamówienia na wykonanie modyfikacji systemu. Podkreślenia wymaga fakt, iż zgodnie z przepisami ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych czynności polegające m.in. na modyfikacji, konserwacji, asyście technicznej przedmiotowego oprogramowania objęte są ochroną prawno - autorską i mieszczą się w granicach uprawnień przysługujących twórcy utworu lub podmiotu, któremu przysługują autorskie prawa majątkowe do oprogramowania. Ponadto przy aktualnej architekturze systemu inny wykonawca nie mając dostępu do kodów źródłowych nie jest w stanie wykonać zamówienia z uwagi na brak dostępnego ekwiwalentu (substytutu) takiej usługi lub produktu. Producentem systemu jest firma VULCAN sp. z o.o., jeden z wykonawców, wchodzących w skład Konsorcjum z którym została podpisana umowa Nr DOA-Inf/6/XI/2011. W związku z tym uzasadniona jest decyzja o wyborze trybu zamówienia z wolnej ręki, oparta o treść art. 67 ust. 1 pkt. 1) lit. a i lit.b ustawy o zamówieniach publicznych, zgodnie z którym skorzystanie z takiego trybu może być między innymi podyktowane faktem, iż z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów, dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa preparatów do diagnostyki serologicznej dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi
- Opracowanie dokumentacji technicznych i projektowych dla budynków administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi w podziale na 3 części
- Dostawa materiałów biurowych oraz papieru biurowego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
- Budowa chodnika na ul. Dębowskiego na odc. od ul. Zaruskiego do ul. Hyrnej w systemie zaprojektuj i wybuduj (BO nr ID: W028ST)
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z garażem podziemnym oraz częścią usługową w parterze budynku,przy ulicy Przędzalnianej 101/103 w Łodzi.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa systemu zarządzającego trybami obsługi pacjenta w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym (TOPSOR) wraz z systemem segregacji medycznej i kardiomonitorem w SP ZOZ Łapach
- Dostawa Sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla Wojskowego Instytutu Łączności - Państwowego Instytutu Badawczego.
- Dostawa Oprogramowania w modelu subskrypcyjnym umożliwiającego określanie wartości rynkowej pojazdów mechanicznych wraz z gwarancją producenta
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Powiatu Pruszkowskiego
- Utrzymanie, aktualizacja, modyfikacja oprogramowania dla OPP w Krakowie: SEGA wraz ze wszystkimi komponentami.
- Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu i wyposażenia do szkół podstawowych z terenu gminy Kłoczew
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.