eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kwidzyn › Budowa nowej kompostowni - instalacji do biologicznego przetwarzania odpadów komunalnych (stabilizacja) frakcji 0 - 80 mm o przepustowości min. 12 000 Mg/rok w procesie kompostowania na terenie Zakładu Utylizacji Odpadów w Gilwie Małej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-17

Ogłoszenie nr 500300836-N-2018 z dnia 17-12-2018 r.

Zakład Utylizacji Odpadów Sp. z. o.o.: Budowa nowej kompostowni - instalacji do biologicznego przetwarzania odpadów komunalnych (stabilizacja) frakcji 0 - 80 mm o przepustowości min. 12 000 Mg/rok w procesie kompostowania na terenie Zakładu Utylizacji Odpadów w Gilwie Małej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Rozbudowa RIPOK w Gilwie Małej oraz rozwój systemu selektywnej zbiórki bioodpadów realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 - 2020, Osi Priorytetowej 11 Środowisko, Działanie 11.02 Gospodarka odpadami, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 629851-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500257758-N-2018; 500263741-N-2018; 500265299-N-2018; 500275395-N-2018;


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Utylizacji Odpadów Sp. z. o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 17072331800000, ul. Gilwa Mała 8, 82500 Kwidzyn, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 552 795 828, e-mail zuok@wp.pl, faks 552 795 828.
Adres strony internetowej (url): www.zuo.kwidzyn.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Zakład Utylizacji Odpadów

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa nowej kompostowni - instalacji do biologicznego przetwarzania odpadów komunalnych (stabilizacja) frakcji 0 - 80 mm o przepustowości min. 12 000 Mg/rok w procesie kompostowania na terenie Zakładu Utylizacji Odpadów w Gilwie Małej

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PT/1/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie robót budowlanych zgodnych z projektem budowlanym i pozwoleniem na budowę wraz dostawą, montażem i uruchomieniem wyposażenia technologicznego instalacji do biologicznego przetwarzania odpadów komunalnych (stabilizacja) frakcji 0 - 80 mm o przepustowości min. 12 000 Mg/rok w procesie kompostowania. Zamawiający wymaga wykonania wszelkich robót budowlanych objętych projektem budowlanym oraz dostawy, montażu i uruchomienia kompletnego wyposażenia technologicznego instalacji do biologicznego przetwarzania w procesie kompostowania frakcji odpadów o granulacji 0-80 mm wydzielonej mechanicznie w sortowni zmieszanych odpadów komunalnych. Wyposażenie technologiczne należy zaoferować zgodnie z rozwiązaniami przyjętymi w projekcie budowlanym, dla którego zostało wydane pozwolenie na budowę. Odbiory Roboty budowlane podlegają odbiorom częściowym i odbiorowi końcowemu po wykonaniu całości robót budowlanych oraz zakończeniu prób końcowych. Dostawy podlegają następującym etapom odbioru: a) odbiorowi technicznemu, b) próby końcowe (próby rozruchowe, ruch próbny), Próby Końcowe Próby końcowe będą przeprowadzone po zakończeniu montażu oraz po dostarczeniu dokumentów w szczególności dokumentacji powykonawczej, instrukcji obsługi i konserwacji, przeszkoleniu personelu Zamawiającego. Wykonawca powiadomi o zamiarze przeprowadzenia każdej z faz prób końcowych z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem. Nie później niż 30 dni przed rozpoczęciem Prób Końcowych Wykonawca dostarczy Zamawiającemu, w wersji polskiej, robocze wersje Instrukcji funkcjonowania i eksploatacji dla maszyn i urządzeń. Instrukcje funkcjonowania i eksploatacji zostaną przygotowane w taki sposób, aby przedstawić krok po kroku opis przygotowań i uruchomienia, a także włączenia i wyłączenie z pracy. Instrukcje przygotowane przez Wykonawcę, powinny zostać wydrukowane (nie skopiowane) i oprawione w odpowiednie zeszyty. Wykonawca powinien zwrócić szczególną uwagę na następujące elementy, które powinien zamieścić w Instrukcjach funkcjonowania i eksploatacji: a) Reżim technologiczny b) Książkę eksploatacji c) Plan konserwacji i smarowań d) Wykaz Urządzeń wraz z nazwami producentów oraz podaną nazwą/ numerem modelu/ numerem katalogowym e) Wykaz rutynowych czynności eksploatacyjnych dostarczonych Urządzeń f) Wykaz wymaganych części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych, które winny być magazynowane przez Zamawiającego w celu zapewnienia nieprzerwanej eksploatacji g) Plany pokazujące instalacje faktycznie wykonane h) Rysunki wykonawcze schematów sterujących i) Schematy wykonawcze przedstawiające wszystkie połączenia elektryczne j) Pełne i wyczerpujące instrukcje dotyczące wszystkich elementów dostarczonych Urządzeń k) Świadectwa Dozoru Technicznego oraz Dokumentacja Techniczno - Ruchowa poszczególnych Urządzeń l) Wykaz zalecanych smarów i ich zamienników m) Harmonogram przeglądów, konserwacji i remontów dla poszczególnych elementów wyposażenia technologicznego Próby rozruchowe obejmować będą: kontrolę urządzeń i elementów mechanicznych, elektrycznych oraz systemów sterowania. W szczególności próbom poddane będą: a) urządzenia i sieci elektryczne. Dla Urządzeń i sieci elektrycznych próby odbiorowe obejmować będą następujące odbiory: próbę zasilania, prezentację Urządzenia w trakcie działania wraz ze wszystkimi zabezpieczeniami i systemami sterowania, próby wydajności i próby maksymalnego obciążenia. Po przeprowadzeniu testu połączeń elektrycznych wydane zostanie tymczasowe świadectwo na działanie wszystkich urządzeń. b) Tymczasowe świadectwo dla urządzeń działających przy niższym napięciu zostanie wydane po zademonstrowaniu działania takich urządzeń podłączonych do prądu. c) System uziemienia. Sprawdzenie czy instalacje uziemienia i elektryczne spełniają wymagania odpowiednich PN. Ruch próbny rozpocznie się natychmiast po zakończeniu prób rozruchowych i będzie prowadzony nieprzerwanie przez Wykonawcę przez kolejne 13 tygodni. Dla potrzeb ruchu próbnego Zamawiający dostarczy odpady pochodzące z sortowni frakcja 0 mm - 80 mm. Wyniki ruchu próbnego, a tym samym Prób Końcowych, zostaną zaakceptowane wówczas, gdy zostaną osiągnięte efekty technologiczne i parametry: a) przepustowość dla procesu stabilizacji min. 12.000 Mg /rok liczona proporcjonalnie do czasu prób b) potwierdzające uzyskanie wymaganego poziomu stabilizacji zgodnie z wymaganimi określonymi w niniejszym opisie, c) zużycie energii elektrycznej nie większe niż gwarantowane przez Wykonawcę (nie więcej niż 10 kWh/Mg wsadu). Jeżeli rezultaty Prób Końcowych wykażą odstępstwo od gwarantowanych przez Wykonawcę, wówczas Wykonawca: a) zidentyfikuje przyczynę niepowodzenia; b) przekaże pisemną propozycję naprawienia; c) otrzyma pisemna zgodę Zamawiającego na ww. propozycję; oraz d) usunie przyczynę i ponownie przeprowadzi ruch próbny Do wystawienia protokołu odbioru Wykonawca jest zobowiązany przygotować następujące dokumenty: a) Dokumenty zainstalowanych maszyn, urządzeń i wyposażenia. b) Deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności wbudowanych materiałów zgodnie z specyfikacjami technicznymi i ewentualnie programem zapewnienia jakości. c) Protokoły z rozruchu mechanicznego i technologicznego, w tym z prób końcowych. d) Inwentaryzację powykonawczą e) Instrukcje eksploatacyjne oraz dokumenty użytkowe: o dla każdej części Urządzeń - instrukcje obsługi i instrukcje dotyczące konserwacji (3 egzemplarze), kopie rysunków linii technologicznej - rys. powykonawczy; o Instrukcje techniczne i instrukcje obsługi zawierające: - instrukcje techniczne i instrukcje obsługi Urządzeń, zawierające co najmniej: - karty katalogowe Urządzeń z adresami producentów i dostawców, - wydajności, dane eksploatacyjne, charakterystykę (krzywe, wykresy, świadectwa z badań i wszelki inne świadectwa, etc.); - dane techniczne; - opis funkcji; - instrukcje dotyczące instalacji i montażu; - aktualną konfigurację, parametry ustawienia, etc. - rysunki, listę części zamiennych, schematy okablowania i inne schematy; - licencje na oprogramowanie; - programy użytkownika; - instrukcje dotyczące konserwacji (remonty, usuwanie usterek, naprawy); - plan serwisowania (terminy i częstotliwość przeprowadzania przeglądów serwisowych); f) Ogólna dokumentacja zapewnienia jakości; g) Dokumentacja powykonawcza potrzebna do eksploatacji; h) Dokumentacja prowadzonych prób. W przypadku, gdy Zamawiający stwierdzi, że Wykonawca wykonał wszystkie dostawy, zamontował je i uruchomił oraz wykazał osiągnięcie wymaganych parametrów stabilizacji oraz dostarczył wymagane dokumenty oraz przeprowadził Próby Końcowe, Zamawiający podpisze protokół odbioru. Szkolenie personelu Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić szkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi i utrzymania wszystkich urządzeń i oprogramowania dostarczonego w ramach umowy. Szkolenie zostanie przeprowadzone przed i w trakcie prób końcowych. Szkolenie i materiały będą przeprowadzone w języku polskim. Wykonawca przygotuje i dostarczy na 7 dni przed szkoleniem program szkoleń i materiały szkoleniowe dla uczestników szkolenia. Uwaga: Zamawiający wymaga, aby na etapie montażu instalacji technologicznej Wykonawca przeprowadził wyjazdowe szkolenie dla grupy co najmniej 5 osób, przedstawiające obsługę i problematykę eksploatacyjną funkcjonującej instalacji w tożsamej do oferowanej technologii. Odpowiedzialność Zamawiającego W okresie prób Zamawiający będzie odpowiedzialny za: zatrudnienie personelu obsługującego według liczby i specjalności wskazanych przez Wykonawcę, dostarczenie odpadów o parametrach opisanych w niniejszym dokumencie, zapewnienie sprzętu, mediów i odbiór odpadów. Okres Gwarancji W okresie Gwarancji Wykonawca zobowiązany jest na swój własny koszt do reakcji (fizycznego rozpoczęcia usuwania awarii) na zgłoszone awarie w ciągu 48 godzin od zgłoszenia przez użytkownika nie wliczając dni wolnych od pracy. Wykonawca winien dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy część techniczną oferty (szczegółowy opis techniczno-technologiczny) instalacji biologicznej stabilizacji Wykonawca, w oparciu o informacje i wymagania Zamawiającego opisane szczegółowo w dokumentacji przetargowej (SIWZ wraz z załącznikami) winien przedstawić opis techniczno-technologiczny oferty obejmujący niżej wymienione elementy: 1. Schemat technologiczny procesu stabilizacji/kompostowania z oznaczeniem czasu trwania poszczególnych etapów oraz czasu nawadniania 2. Szczegółowy opis rozwiązań technicznych i technologicznych obejmujący: opis procesu technologicznego stabilizacji frakcji wydzielonej z odpadów komunalnych niesegregowanych oraz kompostowania odpadów ulegających biodegradacji, konstrukcje modułów wraz z zadaszeniem technologicznym, system napowietrzania i nawadniania, system sterowania procesem stabilizacji/kompostowania, 3. Szczegółowy opis rozwiązań konstrukcyjno-materiałowych obejmujący: konstrukcję zamknięcia boksu - dachu i bram, rodzaj membrany stanowiącej poszycie dachu i bram, napęd otwierania dachu z czujnikiem wiatru, system napowietrzania: wentylatory i kanały napowietrzające, system nawadniania, system odprowadzania odcieków, sondę pomiaru temperatury, system sterowania procesem kompostowania i wizualizacji procesu technologicznego. 4. Obliczenia procesowe - technologiczne uwzględniające przyjęte w projekcie budowlanym ilości i wymiary modułów kompostowania intensywnego oraz parametry technologiczne takie jak: gęstość odpadów, czas intensywnej stabilizacji w modułach, przepływ masowy i objętościowy odpadów przez kompostownię, potwierdzające przyjęte założenia dotyczące wymaganej minimalnej rocznej przepustowości kompostowni, 5. Wykaz urządzeń stanowiących wyposażenie technologiczne instalacji do kompostowania uwzględniające nazwę i typ urządzenia, producenta, parametry techniczne, opis funkcji urządzenia, zainstalowaną moc. 6. Obliczenia potwierdzające planowane zużycie energii elektrycznej w przeliczeniu na 1 Mg stabilizowanych odpadów z uwzględnieniem wszystkich zastosowanych urządzeń stanowiących wyposażenie technologiczne kompostowni odpadów 7. Harmonogram realizacji przedsięwzięcia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45213280-9


Dodatkowe kody CPV: 45231300-8, 45231400-9, 45233140-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 8123863.80
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SEGI-Eko Sp. z o.o.
Email wykonawcy: segi.eko@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Szprotawska 10
Kod pocztowy: 67-321
Miejscowość: Leszno Górne
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 10488627.07
Oferta z najniższą ceną/kosztem 10488627.07
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 10488627.07
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 6322200.00

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.