eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mońki › Roboty budowlane polegające na remoncie i przebudowie pomieszczeń mieszkalnych na potrzeby gabinetów lekarskich Poradni Dziecięcej.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-17

Ogłoszenie nr 500300832-N-2018 z dnia 17-12-2018 r.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Mońkach: Roboty budowlane polegające na remoncie i przebudowie pomieszczeń mieszkalnych na potrzeby gabinetów lekarskich Poradni Dziecięcej.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO NA LATA 2014-2020. Oś priorytetowa VIII Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej Działanie 8.4. Infrastruktura Społeczna Poddziałanie 8.4.1 Infrastruktura ochrony zdrowia. o dofinansowanie zarejestrowany pod numerem RPO.08.04.01-20-0031/18 pn. "Poprawa dostępności i jakości świadczeń medycznych w SP ZOZ w Mońkach, w zakresie opieki nad kobietą, matką i dzieckiem, w ramach Poradni Dziecięcej (POZ) oraz Poradni Ginekologiczno-Położniczej (AOS)".

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 643385-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500270851-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Mońkach, Krajowy numer identyfikacyjny 5065295600000, ul. al. Niepodległości 9, 19100 Mońki, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 727 81 30, 668 877 590, e-mail zamowienia_publiczne@szpital-monki.h2.pl, faks 85 727 81 35, 727 81 34.
Adres strony internetowej (url): www.spzoz.monki.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: SP ZOZ

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Roboty budowlane polegające na remoncie i przebudowie pomieszczeń mieszkalnych na potrzeby gabinetów lekarskich Poradni Dziecięcej.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP-15/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie i przebudowie pomieszczeń mieszkalnych na potrzeby gabinetów lekarskich Poradni Dziecięcej. 2. Przedmiot i zakres inwestycji: Przedmiotem inwestycji jest remont z przebudową pomieszczeń po byłym mieszkaniu w budynku Przychodni Rejonowej w Mońkach pod trzy gabinety lekarskie, poczekalnię oraz zadaszenie wejścia, dla potrzeb SP ZOZ w Mońkach. Polegać będzie na: a) przebudowie i remoncie pomieszczeń mieszkania na trzy gabinety lekarskie i poczekalnię, b) dobudowie wiatrołapu do wejścia z profili aluminiowych przeszklonych, c) wykonanie otworu drzwiowego w piwnicy, d) wymiana instalacji c.o. i c.w.u. e) wymiana instalacji elektrycznej, f) wykonanie zagospodarowania terenu (przebudowa chodnika) 3. Szczegółowy zakres robót Wykonawcy określa dokumentacja projektowa, na którą składają się w szczególności: a) Projekt budowlany "Remont z przebudową pomieszczeń po byłym mieszkaniu w budynku Przychodni Rejonowej w Mońkach pod trzy gabinety i poczekalnię, rozbudowa o wiatrołap - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Mońkach, Al. Niepodległości 9, 19-100 Mońki, działka nr 1040/1- załącznik nr 2 do SIWZ; b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót zwana dalej STWiOR -załącznik nr 3 do SIWZ; c) Przedmiar robót-załącznik nr 4 do SIWZ; d) Pozwolenie na budowę - Decyzja Nr 283/2017 z dnia 30.10.2017 roku 4. Zamawiający informuje, iż przedmiar robót zamieszczony przez Zamawiającego, z uwagi na ryczałtowe rozliczenie, należy traktować jako dokument pomocniczy do skalkulowania oferty cenowej ryczałtowej. Dokumentacja projektowa oraz STWiOR jest nadrzędna w stosunku do przedmiaru robót. 5. Z uwagi na fakt, iż roboty budowlane będą prowadzone przy obiekcie czynnym, wszelkie prace należy wykonywać w sposób niestwarzający zagrożenia dla osób przebywających w obiekcie. Sposób prowadzenia prac nie może wpływać na funkcjonowanie obiektu. 6. Wykonawca zapewni wykonanie i dostarczy dokumenty: a) dokumentacje powykonawczą; c) protokoły ze sprawdzenia wszystkich instalacji; d) kopie dokumentów potwierdzające utylizację bądź zagospodarowanie materiałów pochodzących z rozbiórki. 7. Wykonawca obowiązany jest przekazać Zamawiającemu najpóźniej przy odbiorze końcowym wszystkie dokumenty zgodnie z wymaganiami określonymi w STWiOR, w szczególności: a) dokumenty potwierdzające odbiór robót zanikowych i ulegających zakryciu; b) dokumentów ustaleń technologicznych; c) dziennik budowy; d) wszelkich wyników pomiarów kontrolnych; e) deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności wbudowanych materiałów zgodnie ze STWiOR. 8. Wymagania stawiane Wykonawcy: a) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia; b) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy; c) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy; d) Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych, numerów fax., adresów e-mail oraz innych ustaleń niezbędnych dla prawidłowego i terminowego wykonania zamówienia. 9. Warunki wykonywania zamówienia: a) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wszystkie prace fizyczne związane z wykonywaniem wszystkich robót objętych zamówieniem, tj. czynności opisanych w przedmiarze robót stanowiącym załącznik Nr 4 do SIWZ i STWiOR stanowiących załącznik Nr 3 do SIWZ, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U z 2017 r. poz. 1332 ze zmianami). Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę zostały określone w Rozdziale XXVII niniejszej SIWZ. b) W cenie ryczałtowej Wykonawca uwzględni w szczególności: - w przypadku korzystania z podwykonawców koordynowanie robót podwykonawców ponosząc za ich pełną odpowiedzialność; - miejsce, odległość , koszt wywozu utylizacji i składowania odpadów, - doprowadzenie do należytego stanu i porządku miejsca prowadzenia robót, a w szczególności miejsc, które Wykonawca naruszy w celu realizacji przedmiotu zamówienia, - wykonywanie prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikajacych z uzgodnień i zobowiązań wzajemnych, - naprawę ewentualnych szkód związanych z prowadzeniem robót wyrządzonych osobom trzecim lub uszkodzeniem mienia, - wszelkie opłaty, jakie Wykonawca zobowiazany jest ponieść w zwiazku z realizacją zamówienia. c) Materiały z rozbiórki nadające się do ponownego użycia, stanowią własność Zamawiającego. Miejsce składowania - wskazane przez Zamawiającego pomieszczenie SP ZOZ w Mońkach - Mońki, Al. Niepodległości 9. 10. Wymagania dotyczące zatrudnienia zostały określone w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 11. Zamawiający udostępnia odpłatnie media (woda, energia elektryczna) niezbędne do realizacji inwestycji. 12.1 Wykonawca zapłaci Zamawiającemu: a) ryczałt za zużytą wodę w wysokości - 100,00 zł netto + obowiązujący podatek VAT b) ryczałt za zużytą energię elektryczną w wysokości 300,00zł netto + obowiązujący podatek VAT 13. Regulacje dotyczące podwykonawstwa: a) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom b)Wykonawca może: - powierzyć realizację części zamówienia Podwykonawcom, pomimo nie wskazania w ofercie takiej części do powierzenia Podwykonawcom; - wskazać inny zakres podwykonawstwa niż przedstawiony w ofercie; - wskazać innych Podwykonawców niż przedstawieni w ofercie; - zrezygnować z podwykonawstwa. c) w przypadku gdy zmiana lub rezygnacja z Podwykonawcy, dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22 a ust. 1 Pzp, w celu wskazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał sie w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, d) powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcom lub dalszym Podwykonawcom może nastąpić wyłącznie na podstawie umowy o podwykonawstwo; e) umowa o podwykonawstwo musi być zawarta w formie pisemnej pod rygorem nieważności; f) do zawarcia przez podwykonawcę umowy z dalszym Podwykonawcą wymagana jest zgoda Zamawiającego i Wykonawcy; g) zawarta umowa o podwykonawstwo musi być zgodna z treścią zaakceptowanego przez Zamawiającego projektu umowy; h) termin zapłaty wynagrodzenia nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia doręczenia faktury lub rachunku potwierdzającego wykonanie zleconej podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy dostawy, usługi lub roboty budowlanej; i) Wykonawca jest zobowiązany przedkładać Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi, z zastrzeżeniem art. 143 b ust. 8 ustawy Pzp; j) powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45400000-1, 45430000-0, 45410000-4, 45310000-3, 45311000-0, 45311100-1, 45311200-2, 45315700-5, 45312310-3, 45330000-9, 45450000-6, 45100000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 161509.21
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 0
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Ogólnobudowlane Eugeniusz Chrostowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Konopska 38
Kod pocztowy: 19-200
Miejscowość: Grajewo
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 159900.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 159900.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 222967.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.