eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Usługa polegająca na zabezpieczeniu potrzeb wojska w przenośne urządzenia sanitarne wraz z ich kompleksową obsługą serwisową, celem zabezpieczenia ćwiczeń.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-14

Ogłoszenie nr 500299966-N-2018 z dnia 14-12-2018 r.

21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu: Usługa polegająca na zabezpieczeniu potrzeb wojska w przenośne urządzenia sanitarne wraz z ich kompleksową obsługą serwisową, celem zabezpieczenia ćwiczeń.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 634468-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu, Krajowy numer identyfikacyjny 28138539600000, ul. ul. Kwiatkowskiego 15, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 261 313 015, e-mail 21wog@ron.mil.pl, faks 261 313 304.
Adres strony internetowej (url): www.21wog.wp.mil.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa polegająca na zabezpieczeniu potrzeb wojska w przenośne urządzenia sanitarne wraz z ich kompleksową obsługą serwisową, celem zabezpieczenia ćwiczeń.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

35/SZP/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zabezpieczeniu potrzeb wojska w przenośne urządzenia sanitarne wraz z ich kompleksową obsługa serwisową, celem zabezpieczenia ćwiczeń. W ramach zamówienia Zamawiający określa następujący zakres usługi: 1)Usługa polegać będzie na zabezpieczeniu funkcjonowania polowego węzła sanitarnego w kompleksie wojskowym w Elblągu przy ul. Królewieckiej 169 (przykoszarowy plac ćwiczeń) składającego się z kontenerów sanitarnych wyposażonych w:- 5 natrysków i 5 umywalek- 1 szt.;- 10 natrysków i 2 umywalki - 1 szt.;- 12 umywalek - 2 szt.; 2)Planowane rozpoczęcie użytkowania od dnia 23.11.2018 r., zakończenie użytkowania 06.12.2018 r. Możliwość montażu ustala się na okres 48 h przed planowanym rozpoczęciem użytkowania, a możliwość demontażu do 48 h po planowanym zakończeniu użytkowania. Przed przystąpieniem do ww. prac Wykonawca zobowiązany jest skontaktować się z upoważnionym przedstawicielem Zamawiającego - Kierownikiem Sekcji Obsługi Infrastruktury. 3)Przewidywana ilość serwisów - 13 serwisów (codziennie, włącznie z sobotami i niedzielami) w następujących terminach: od dnia 24.11.2018 do dnia 06.12.2018 r. (serwis końcowy należy wykonać w dniu 06.12.2018 r. po godz. 18.00, ewentualnie w dniu następnym). 4)Usługa obejmować będzie kompleksową obsługę sanitarną, tj. wynajem kontenerów, transport w terminie i miejsce wskazane przez Zamawiającego, ustawienie na miejscu przeznaczenia, montaż wraz ze zbiornikami na wodę czystą i brudną, sukcesywne dostawy wody oraz odbiór nieczystości, a także bieżące utrzymanie czystości.5)Wykonawca zapewni niezależne źródło zasilania kontenerów sanitarnych (agregaty prądotwórcze) wraz z paliwem i innymi materiałami eksploatacyjnymi, zapewniającymi dostawę cieplej wody (o temperaturze 50oC) przez minimum 8 godzin na dobę. Okresy dostarczania ciepłej wody ustalane będą z bezpośrednimi użytkownikami polowych węzłów sanitarnych. 6)Wykonawca zabezpieczy ciągłą obsługę kontenerów przez swój wykwalifikowany personel (dostawy energii elektrycznej, dostawy wody, wywóz ścieków, zapewnienie sprawności urządzeń). 7)Wykonawca zapewni pracę kontenerów w ujemnych temperaturach.3. Wymagania dotyczące usługi w zakresie kontenerów sanitarnych:1)Kontenery sanitarne muszą być wyposażone w kompletne, sprawne urządzenia zapewniające ich bezawaryjne, bezpieczne użytkowanie.2)Oferowane kontenery powinny być wyposażone w:a)natryski i umywalki; b) przeciwpoślizgową podłogę; c)nad umywalkami muszą być zawieszone lustra; d)wieszak na ubranie; e)bojler elektryczny do podgrzania wody lub inny system podgrzewania wody; f)instalację elektryczną wyposażoną w przeciwporażeniowe wyłączniki różnicowo prądowe; g)zewnętrzne źródło zasilania w energię elektryczną - agregat prądotwórczy; h)hermetyczne oświetlenie wewnętrzne; i)zbiornik na czystą wodę i nieczystości płynne. 3)Obsługa serwisowa kontenerów sanitarnych obejmuje: a) całkowite opróżnienie zbiornika (szamba) z nieczystości płynnych, b) uzupełnianie na bieżąco zbiornika wody, c)posprzątanie kontenera wewnątrz i na zewnątrz w promieniu 1,5 m od płaszczyzn zewnętrznych kontenera przy każdym serwisie; d)zmycie i dezynfekcję kontenera wewnątrz i na zewnątrz środkami posiadającymi atest dopuszczający do stosowania na terytorium Polski; e)usunięcie i utylizację wszelkich zanieczyszczeń wynikających z przeprowadzonego serwisu; f)zapewnienie zasilania kontenerów w energię elektryczną z agregatów prądotwórczych (wraz z zabezpieczeniem w paliwo i inne materiały eksploatacyjne); g)ciągła obsługa kontenerów sanitarnych wraz z urządzeniami zasilającymi przez wykwalifikowany personel Wykonawcy; h)ustawienie kontenera w sposób stabilny, aby nie zagrażał zdrowiu osób korzystających z kontenera; i)bieżące usuwanie wszelkich niesprawności kontenera lub jego wyposażenia.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 1 i 5 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90600000-3


Dodatkowe kody CPV: 90400000-1, 90000000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Wymagany termin wykonania zamówienia: od daty zawarcia umowy, nie wcześniej niż od dnia 21.11.2018 r. do dnia 08.12.2018 r.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 145125.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TOI TOI POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Email wykonawcy: gdansk@toitoi.pl
Adres pocztowy: ul. Płochocińska nr 29,
Kod pocztowy: 03-044
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 86248.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 86248.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 107460.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.