eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobrzejewice › Usługa wykonania wraz z transportem palet stalowych do produkcji i przewozu sadzonek produkowanych w systemie kontenerowym w Szkółce Leśnej Bielawy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-13

Ogłoszenie nr 500298917-N-2018 z dnia 13-12-2018 r.

Nadleśnictwo Dobrzejewice: Usługa wykonania wraz z transportem palet stalowych do produkcji i przewozu sadzonek produkowanych w systemie kontenerowym w Szkółce Leśnej Bielawy

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 651376-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Nadleśnictwo Dobrzejewice, Krajowy numer identyfikacyjny 87053000000000, ul. Zawały 101, 87123 Dobrzejewice, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 566 742 500, e-mail dobrzejewice@torun.lasy.gov.pl, faks 566 742 501.
Adres strony internetowej (url): https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_torun/nadl_dobrzejewice

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka organizacyjna nie posiadajaca osobowości prawnej - PGL LP Nadleśnictwo Dobrzejewice

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa wykonania wraz z transportem palet stalowych do produkcji i przewozu sadzonek produkowanych w systemie kontenerowym w Szkółce Leśnej Bielawy

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SA.270.1.7.2018.BW

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania wraz z transportem palet stalowych do produkcji i przewozu sadzonek produkowanych w systemie kontenerowym w Szkółce Leśnej Bielawy w ilości 1700 sztuk wg wzoru stanowiącego zał. nr 6 do S.I.W.Z. . 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3. Wymagania techniczno - eksploatacyjne: a) Wszystkie elementy palety spawać w miejscu styku szwem jak dla konstrukcji średnio obciążonych. b) Stosowane metody i przyrządy powinny zagwarantować dotrzymanie wymagań dokładności. Brzegi po cięciu powinny być czyste, bez naderwań, gradu, zadziorów oraz żużla, nacieków i rozłupków metalu po cięciu. Miejscowe nierówności zaleca się wyszlifować. Dopuszczalne odchyłki wykonania konstrukcji wg PN-B-06200:2002. c) Brzegi do spawania powinny być oczyszczone oraz nie powinny wykazywać rozwarstwień i rzadzizn widocznych gołym okiem. Kąt ukosowania, położenie i wielkość progu, wymiary rowka oraz dopuszczalne odchyłki przyjmuje się według właściwych norm spawalniczych. d) Wymagania dla stali: - wyroby walcowane ze stali klasy 1 gatunek S235JR (St3S) wg PN-EN 10025-1; 2007; - ceowniki wg PN86/H-93403; - blachy uniwersalne wg PN83/H-92203. e) Spoiny wykonać w osłonie CO2, nie stosować elektrod z otuliną. f) Spawy wykonane na górnej części palety muszą być tak wykonane aby możliwy był swobodny przesuw kaset po powierzchni. g) Cynkować na gorąco przez zanurzenie. h) Nie stosować stali jakościowych. i) Szczegółowe dane techniczne określone są na rysunkach technicznych stanowiących załączniki nr 6 do niniejszej SIWZ. 4. Wymagany okres gwarancji: min. 36 miesięcy na przedmiot zamówienia liczony od dnia wykonania usługi oraz podpisania bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kartę gwarancyjną po wykonaniu usługi. 5. Na potwierdzenie jakości przedmiotu zamówienia wraz z wykonaniem usługi Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenie o spełnianiu wszystkich wymogów oraz parametrów technicznych określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w tym, że przedmiot usługi jest wykonany z odpowiedniego materiału, a także że produkty posiadają wymagane prawem atesty i certyfikaty. 6. Oferowana cena winna uwzględniać wszelkie koszty niezbędne do wykonania i dostarczenia przedmiotu zamówienia do Szkółki Leśnej Bielawy (w tym ubezpieczenie, transport oraz załadunek i rozładunek loco magazyn Zamawiającego). 7. Miejsce dostawy: Szkółka Leśna Bielawy, ul. Leśny Trakt 5, 87-100 Toruń. 8. 77.23.00.00 - Usługi doraźne dotyczące leśnictwa - Usługi doraźne dotyczące leśnictwa

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 77230000-1


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 600000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Agro-Sur Sp. z o.o. i wspólnicy Sp. komandytowa
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kościuszki 231a/1
Kod pocztowy: 42-582
Miejscowość: Rogoźnik
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 700485.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 700485.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 979006.20
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.