eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzyrzecz › Budowa chodnika na ulicy Dworcowej w miejscowości Bobowicko

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-13

Ogłoszenie nr 500298879-N-2018 z dnia 13-12-2018 r.

Gmina Międzyrzecz: Budowa chodnika na ulicy Dworcowej w miejscowości Bobowicko

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 631516-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Międzyrzecz, Krajowy numer identyfikacyjny 21096684600000, ul. ul. Rynek 1, 66300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 957 426 930, e-mail zamowienia.publiczne@miedzyrzecz.pl, faks 957 426 979.
Adres strony internetowej (url): www.bip.miedzyrzecz.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa chodnika na ulicy Dworcowej w miejscowości Bobowicko

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WRG.271.50.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

. Przedmiotem zamówienia jest budowa chodnika na ulicy Dworcowej w miejscowości Bobowicko. 2. Realizacja przedmiotowej inwestycji obejmuje swym zakresem rozbudowę drogi gminnej nr 003512F w zakresie budowy chodnika w miejscowości Bobowicko, gmina Międzyrzecz, woj. Lubuskie na działkach nr 156/74, 73 stanowiących pas drogowy ul. Dworcowej oraz na działce nr 2198/12 (2198/2 przed projektowanym podziałem, stanowiącej obecnie własność Lasów Państwowych). 3. W skład przedmiotowej inwestycji wchodzi: 1) Budowa ciągu pieszego wzdłuż jezdni i istniejącego ciągu zabudowań mieszkalnych: - chodnik o długości ok. 354,01m i szerokości 1,5m z kostki betonowej typu BEHATON gr. 8 cm koloru jasno-szarego. Odstęp między chodnikiem a jezdnią: 1,5 i 2m. 2) Przebudowa istniejących zjazdów indywidualnych po zachodniej stronie drogi: - częściowa przebudowa zjazdów zakłada polegająca na pozostawieniu części istniejącej nawierzchni zjazdów (od granicy pasa drogowego do odległości 1 m od obrzeża projektowanego chodnika). Pozostałą część należy rozebrać i wykonać zgodnie ze szczegółem konstrukcyjnym zjazdu. Zjazdy należy utwardzić za pomocą kostki betonowej typu BEHATON koloru grafitowego i grubości 8 cm, 3) Wykonanie czterech nowych zjazdów: - zjazdy wykonane z kostki betonowej typu BEHATON koloru grafitowego i grubości 8 cm, 4) Rozebranie części terenu utwardzonego prowadzącego od istniejących zabudowań mieszkalnych do drogi, 5) Wykonanie pobocza: - ukształtowanie pobocza o nachyleniu 8% i szerokości 0,75m po lewej stronie drogi a jego teren obsiać trawą. 6) Wykonanie ukształtowania terenu do przyległego chodnika zgodnie z przekrojami nominalnymi. Teren należy humusować warstwą 10 cm oraz obsiać trawą. 7) Wykonanie wycinki drzew na terenie działki nr 2198/12 (2198/2 przed projektowanym podziałem) w ilości zgodnej z dokumentacją projektową, 8) Dokonanie regulacji wysokościowej wszelkich studni, urządzeń itp. zlokalizowanych w ciągu planowanej rozbudowy drogi. Regulacji należy dokonać zgodnie ze sztuką budowlaną w taki sposób aby zapewnić bezpieczne funkcjonowanie drogi oraz istniejących urządzeń; 9) Wykonanie i uzgodnienie projektu oraz oznakowania czasowej organizacji ruchu 10) Wykonanie geodezyjnego operatu powykonawczego, geodezyjnych pomiarów wykonanych elementów robót dla całego odcinka rozbudowanej drogi.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233220-7


Dodatkowe kody CPV: 45233222-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 201196.40
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MARTEX Marcin Kancelarczyk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Święty Wojciech 120A
Kod pocztowy: 66-300
Miejscowość: Międzyrzecz
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 271677.75
Oferta z najniższą ceną/kosztem 271677.75
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 271677.75
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.