eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomża › Ochrona osób, obiektów i mienia Sądu Okręgowego w Łomży, Sądu Rejonowego w Grajewie, Sądu Rejonowego w Wysokiem Mazowieckiem i Sądu Rejonowego w Zambrowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-13

Ogłoszenie nr 500298573-N-2018 z dnia 13-12-2018 r.

Sąd Okręgowy w Łomży: Ochrona osób, obiektów i mienia Sądu Okręgowego w Łomży, Sądu Rejonowego w Grajewie, Sądu Rejonowego w Wysokiem Mazowieckiem i Sądu Rejonowego w Zambrowie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 647845-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Sąd Okręgowy w Łomży, Krajowy numer identyfikacyjny 57063100000, ul. ul. Dworna 16, 18400 Łomża, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 862 166 282, e-mail gospod@lomza.so.gov.pl, faks 086 2166281 w. 110.
Adres strony internetowej (url): www.lomza.so.gov.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.lomza.so.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Ochrona osób, obiektów i mienia Sądu Okręgowego w Łomży, Sądu Rejonowego w Grajewie, Sądu Rejonowego w Wysokiem Mazowieckiem i Sądu Rejonowego w Zambrowie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DSO-280-8/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część I. Przedmiotem zamówienia jest: 1. Świadczenie usługi ochrony osób, obiektów i mienia Sądu Okręgowego w Łomży: 1.1 przy ul. Dwornej 16 w godzinach od 7.00 do 21.00 we wszystkie dni robocze w miesiącu, realizowane przez jednego kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej. W godzinach pracy Sądu pracownik ochrony zobowiązany jest przebywać w budynku głównym na wyznaczonym stanowisku z detektorem metali. Po godzinach pracy Sądu, ochrona będzie sprawowana w całym kompleksie budynków przy ul. Dwornej 16 z obowiązkami szczegółowymi określonymi w załączniku nr 11 do SIWZ. 1.2 przy ul. Wojska Polskiego 2 w godz. 7.00 do 8.00 oraz od 15.00 do 21.00 we wszystkie dni robocze w miesiącu, realizowane przez jednego kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej z obowiązkami szczegółowymi określonymi w załączniku nr 11 do SIWZ. 2. Usługa monitorowania poniżej wyszczególnionych zagrożeń w obiektach Sądu Okręgowego przy ul. Dwornej 16: - włamania - od załączenia do wyłączenia systemu alarmowego, - napadu - całodobowo, - pożaru - całodobowo, z transmisją sygnału do Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Łomży z interwencją grupy interwencyjnej (patrol 2-osobowy pracownikami kwalifikowanymi). 3. Usługa monitorowania poniżej wyszczególnionych zagrożeń w obiektach Sądu Okręgowego przy ul. Wojska Polskiego 2: - włamania - od załączenia do wyłączenia systemu alarmowego, - napadu - całodobowo, - pożaru - całodobowo, z interwencją grupy interwencyjnej (patrol 2-osobowy pracownikami kwalifikowanymi), - zalania wodą pomieszczenia serwerowni w bud. przy ul. Wojska Polskiego 2 - całodobowo, z przesłaniem informacji do upoważnionego pracownika Sądu. 4. Termin świadczenia usług: 01.01.2019 r. - 31.12.2019 r. Część II. Przedmiotem zamówienia jest: 1. Świadczenie usługi ochrony osób, obiektów i mienia Sądu Rejonowego w Grajewie: 1.1 przy ul. Kolejowej 1 w godzinach od 7.00 do 20.00 we wszystkie dni robocze w miesiącu, realizowane przez jednego kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej. W godzinach pracy Sądu pracownik ochrony zobowiązany jest przebywać w budynku na wyznaczonym stanowisku z detektorem metali. Po godzinach pracy Sądu, ochrona będzie sprawowana w całym budynku z obowiązkami szczegółowymi określonymi w załączniku nr 11do SIWZ. 1.2 przy ul. Mickiewicza 10 C w każdy poniedziałek w godzinach od 7.30 do 18.00, w pozostałe dni robocze w miesiącu, w godzinach od 7.30 do 15.30 realizowane przez jednego kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej. Ochrona będzie sprawowana w całym budynku z obowiązkami szczegółowymi określonymi w załączniku nr 11 do SIWZ. 1.3 przy ul. Mickiewicza 3 we wszystkie dni robocze w miesiącu, w godzinach od 7.30 do 15.30 realizowane przez jednego kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej. Ochrona będzie sprawowana w całym budynku z obowiązkami szczegółowymi określonymi w załączniku nr 11 do SIWZ. 2. Usługa monitorowania poniżej wyszczególnionych zagrożeń Sądu Rejonowego w Grajewie przy ul. Kolejowej 1 i ul. Mickiewicza 10 C: - włamania - od załączenia do wyłączenia systemu alarmowego, - napadu - całodobowo, - pożaru - całodobowo, z interwencją grupy interwencyjnej (patrol 2-osobowy pracownikami kwalifikowanymi). 3. Usługa monitorowania sygnałów alarmowych o zagrożeniach: włamania i napadu z wynajmowanych na potrzeby Sądu pomieszczeń przy ul. Ełckie 7 z interwencją grupy interwencyjnej (patrol składający się z dwóch kwalifikowanych pracowników ochrony). 4. Termin świadczenia usług: 01.01.2019 r. - 31.12.2019 r. Część III. Przedmiotem zamówienia jest: 1. Świadczenie usługi ochrony osób, obiektów i mienia Sądu Rejonowego w Wysokiem Mazowieckiem przy ul. Ludowej 44 w godzinach od 7.00 do 20.00 we wszystkie dni robocze w miesiącu realizowane przez jednego kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej. W godzinach pracy Sądu pracownik ochrony zobowiązany jest przebywać w budynku na wyznaczonym stanowisku z detektorem metali. Po godzinach pracy Sądu, ochrona będzie sprawowana w całym budynku z obowiązkami szczegółowymi określonymi w załączniku nr 11do SIWZ. 2. Usługa monitorowania poniżej wyszczególnionych zagrożeń Sądu Rejonowego w Wysokiem Mazowieckiem przy ul. Ludowej 44: - włamania - od załączenia do wyłączenia systemu alarmowego, - napadu - całodobowo, - pożaru - całodobowo, z interwencją grupy interwencyjnej (patrol 2-osobowy pracownikami kwalifikowanymi). 3. Termin świadczenia usług: 01.01.2019 r. - 31.12.2019 r. Część IV. Przedmiotem zamówienia jest: 1. Świadczenie usługi ochrony osób, obiektów i mienia Sądu Rejonowego w Zambrowie przy Al. Wojska Polskiego 56 w godzinach od 7.00 do 20.00 we wszystkie dni robocze w miesiącu realizowane przez jednego kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej. W godzinach pracy Sądu pracownik ochrony zobowiązany jest przebywać w budynku na wyznaczonym stanowisku z detektorem metali. Po godzinach pracy Sądu, ochrona będzie sprawowana w całym budynku z obowiązkami szczegółowymi określonymi w załączniku nr 11 do SIWZ. 2. Usługa monitorowania poniżej wyszczególnionych zagrożeń Sądu Rejonowego w Zambrowie przy Al. Wojska Polskiego 56: - włamania - od załączenia do wyłączenia systemu alarmowego, - napadu - całodobowo, - pożaru - całodobowo, z interwencją grupy interwencyjnej (patrol 2-osobowy pracownikami kwalifikowanymi). 3. Termin świadczenia usług: 01.01.2019 r. - 31.12.2019 r. Uwagi dotyczące świadczenia usług we wszystkich częściach postępowania: 1. Maksymalny czas reakcji grupy interwencyjnej nie może przekroczyć 15 minut. 2. W przypadku stwierdzenia braku możliwości monitorowania lokalnego systemu alarmowego, w szczególności na skutek uszkodzenia toru przekazu transmisji, uszkodzenia lokalnego systemu alarmowego lub dokonania w nim przestępstwa (sabotaż), Wykonawca powiadamia o tym fakcie Zamawiającego lub osobę upoważnioną. Dalsze decyzje w sprawie ochrony podejmuje Zamawiający. Wykonawca do czasu usunięcia przeszkód w monitorowaniu zapewni doraźną ochronę fizyczną obiektu. 3. Kwalifikowani pracownicy ochrony fizycznej zobowiązani są do znajomości przepisów, ich przestrzegania i korzystają z uprawnień wynikających z: - ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity D. U. z 2017 r., poz. 2213), - rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 grudnia 2013 r. w sprawie szczegółowego trybu działań pracowników ochrony (Dz. U. z 2013 r., poz. 1681), - ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. Kodeks karny (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 1600). 4. Wykonawca w toku wykonywania umowy zobowiązany będzie do postępowania z należytą starannością i ma obowiązek posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za ewentualne szkody wyrządzone niewłaściwą ochroną. 5. W czasie obowiązywania umowy i po jej rozwiązaniu Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji, które mają wpływ na stan bezpieczeństwa Zamawiającego. 6. Osoby bezpośrednio wykonujące usługi na rzecz Zamawiającego nie mogą być karane i zobowiązane są do znajomości przepisów ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 412) oraz ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000 z późn. zm.). 7. Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć osoby delegowane do realizacji usługi w jednolite umundurowanie oznaczone logo firmy, imienne identyfikatory, środki przymusu bezpośredniego (kajdanki, paralizator, ręczny miotacz gazowy, pałka tomfa) oraz kontakt radiowy z firmą. 8. Zasady ochrony danych osobowych oraz przetwarzanie powierzonych danych osobowych udostępnionych w celu prawidłowego wykonania zamówienia określone zostały we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 13 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Świadczenie usługu ochrony osób, obiektów i mienia Sądu Okręgowego w Łomży oraz monitorowania sygnałów alarmowch

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 98406.60
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "KUGUAR" Koncesjonowana Agencja Ochrony i Usług Detektywistycznych M.P. Klima s.c.
Email wykonawcy: kuguarpk@op.pl
Adres pocztowy: ul. Zakątek 6
Kod pocztowy: 18-400
Miejscowość: Łomża
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 121040.12
Oferta z najniższą ceną/kosztem 117855.21
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 146286.36
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Świadczenie usługi orony osób, obiektów i mienia Sądu Rejonowego w Grajewie oraz monitorowania sygnałów alarmowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 134404.72
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

tak


Nazwa wykonawcy: Konsorcjum firm: Lider STEKOP S.A. ul. Mołdawska 9, 02-127 Warszawa, Partner: STEKOP-OCHRONA Sp. z o.o. Kol. Porosły 52, 16-070 Choroszcz,
Email wykonawcy: stekop@stekopsa.pl
Adres pocztowy: ul. Mołdawska 9
Kod pocztowy: 02-127
Miejscowość: Wrszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 165317.81
Oferta z najniższą ceną/kosztem 165317.81
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 196422.39
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Świadczenie usługi ochrony osób, obiektów i mienia Sądu Rejonowego w Wysokiem Mazowieckiem oraz monitorowania sygnałów alarmowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 60310.80
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

tak

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 74182.28
Oferta z najniższą ceną/kosztem 74182.28
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 90419.76
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Świadczenie usługi ochrony osób, obiektów i mienia Sądu Rejonowego w Zambrowie oraz monitorowanie sygnałó alarmowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 57198.60
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

tak

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 70354.28
Oferta z najniższą ceną/kosztem 70354.28
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 86095.08
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.