eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kołobrzeg › Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 3 w Kołobrzegu



Ogłoszenie z dnia 2018-12-13

Ogłoszenie nr 500298274-N-2018 z dnia 13-12-2018 r.

Kołobrzeg: Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 3 w Kołobrzegu
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 594074-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500055687-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Kołobrzeg, Krajowy numer identyfikacyjny 330920736, ul. ul. Ratuszowa 13, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. +48 94 35 51 580, e-mail przetargi@um.kolobrzeg.pl, faks +48 94 35 237 69.
Adres strony internetowej (url): www.kolobrzeg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 3 w Kołobrzegu

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BZ.271.4.27.2017.II

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 3 w Kołobrzegu obejmuje n/w roboty budowlane: 1. Zagospodarowanie terenu: Nawierzchnia z kostki betonowej; wykonanie ogrodzenia terenu; wycinka i nasadzenia drzew, instalacje zewnętrzne, rozbiórka istniejącego budynku handlowego położonego na działce nr 210 przy ul. Uczniowskiej. 2. Roboty budowlane I etap rozbudowy budynku szkoły, w tym: parter (powierzchnia 823,04m2) - sala sportowa (wymiar boiska 17x34m), szatnie z natryskami, magazyn sprzętu. I piętro (powierzchnia 204,94m2) - pokój nauczyciela w-f z węzłem sanitarnym, pomieszczenie gospodarcze, WC ogólnodostępne, sala wielofunkcyjna. 3. Instalacje sanitarne zewnętrzne: Przyłącze wodociągowe , przyłącze kanalizacji sanitarnej i deszczowej, sieć kanalizacji deszczowej z przyłączami, kanalizacja deszczowa - woda opadowe z połaci dachu. 4. Instalacje sanitarne wewnętrzne: Instalacja p.poż., instalacja wodociągowa, instalacja kanalizacyjna, instalacja centralnego ogrzewania, instalacja wentylacyjna. 5. Instalacje elektryczne: Instalacja zasilająca, wyłącznik główny, rozdzielnice elektryczne, instalacja oświetleniowa, instalacja gniazd wtyczkowych i punktów zasilających, instalacja oddymiania, instalacja nagłośnienia, instalacje ochronne. 6. Instalacje elektryczne - usunięcie kolizji: Przebudowa odcinka linii kablowej nn, rozbudowa szafki pomiarowej zasilającej projektowany budynek, przebudowa istniejącego oświetlenia terenu (przeniesienie istniejącej szafki oświetleniowej oraz zabudowa rozdzielnicy kablowej w miejsce demontowanego złącza. 7. Archeologia: Przeprowadzenie interwencyjnych badań archeologicznych.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45231300-8,

45300000-0,

45331000-6,

45332000-3,

45300000-0,

45310000-3,

45311100-1,

45311200-2,

45312310-3,

45314320-0,

45315700-5,

45317000-2,

45231400-9

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Umowę pierwotną zawarto na okres od dnia podpisania tj. 03.10.2017r. do dnia 31.12.2018r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 3 w Kołobrzegu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 08/11/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Przedsiębiorstwo Budowlane In-Tech Janusz Paprocki, , ul. Drawska 54, 78-300, Świdwin, kraj/woj. zachodniopomorskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 6294691.33 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
06/12/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Wykonanie robót dodatkowych związanych z zadaniem, które nie były objęte dokumentacją projektową. Roboty dodatkowe nalezy wykonać do 20.12.2018r. Strony ustaliły wynagrodzenie za roboty dodatkowe w wysokości 82601,24 zł brutto.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Po zapoznaniu się z dokumentacją oraz stanem ujawnionym w trakcie prowadzonych prac budowlanych. Komisja stwierdza konieczność wykonania następujących robót nieobjętych pierwotną dokumentacją projektową. ZAGOSPODAROWANIE TERENU - roboty dodatkowe: 1. Naprawa chodnika przy ul. Łopuskiego: Uzasadnienie: Konieczne było odtworzenie chodnika + wykonanie podjazdu do wejścia głównego od ul. Łopuskiego. Brak tych nawierzchni w PZT. Koszt robót po sprawdzeniu przez Inspektora nadzoru wynosi: 17.927,99 zł netto 2. Opaska wokół budynku: Uzasadnienie: Konieczne było wykonanie opaski wokół budynku. Brak jej w PZT. Koszt robót po sprawdzeniu przez Inspektora nadzoru wynosi: 4.466,23 zł netto 3. Zagospodarowanie terenu: Uzasadnienie: Konieczne było dosadzenie 9 drzew liściastych, które nie były objęte projektem, a wynikały z później wydanych decyzji. Koszt robót po sprawdzeniu przez Inspektora nadzoru wynosi: 765,09 zł netto 4. Ogrodzenie: Uzasadnienie: Konieczne było wykonanie ogrodzenia takiego samego jak istniejące przy budynku szkoły. Wykorzystano przęsła z odzysku. Koszt robót po sprawdzeniu przez Inspektora nadzoru wynosi: 16.932,89 zł netto 5. Geokrata na skarpach: Uzasadnienie: Wzdłuż ściany zachodniej pojawiła się skarpa wynikająca z różnych poziomów terenu. Aby zapobiec jej osuwaniu została zamontowana geokrata wzmacniająca jej powierzchnię. Koszt robót po sprawdzeniu przez Inspektora nadzoru wynosi: 1.690,50 zł netto ZAGOSPODAROWANIE TERENU - roboty zaniechane: 1. Ogrodzenie z siatki: Uzasadnienie: Systemowe ogrodzenie z siatki o wysokości 1,50 m nie zostało wykonane, ponieważ za bardzo odbiegało by wyglądem od istniejącego ogrodzenia. Koszt robót po sprawdzeniu przez Inspektora nadzoru wynosi: 6.095,20 zł netto PRZEBUDOWA UL. UCZNIOWSKEJ - roboty dodatkowe: 1. Krawężniki kamienne przy wejściu: Uzasadnienie: Konieczne było opuszczenie istniejących krawężników kamiennych przy wjeździe na ul. Uczniowską przy ul. Łopuskiego. Koszt robót po sprawdzeniu przez Inspektora nadzoru wynosi: 1.265,94 zł netto 2. Murki oporowe: Uzasadnienie: Konieczne było wykonanie murków oporowych przy drzewie lipa oraz przy posesji nr 2. Koszt robót po sprawdzeniu przez Inspektora nadzoru wynosi: 7.351,86 zł netto 3. Przełożenie chodnika z parku: Uzasadnienie: W związku z różnicą poziomów istniejącego chodnika w parku oraz projektowanej drogi konieczne było przełożenie kostki brukowej z części istniejącej nawierzchni. Koszt robót po sprawdzeniu przez Inspektora nadzoru wynosi: 3.549,88 zł netto 1. Roboty naprawcze przy istniejących posesjach : Uzasadnienie: Konieczne było połączenie nawierzchni z istniejących posesji z projektowaną ul. Uczniowską. Koszt robót po sprawdzeniu przez Inspektora nadzoru wynosi: 19.300,30zł netto Podsumowanie: Koszt całości robót dodatkowych wg kosztorysów: 73.250,68 zł netto Koszt całości robót zaniechanych wg kosztorysów: 6.095,20 zł netto Ostateczny koszt robót wyniesie: 67.155,48 zł netto tj. 82.601,25 zł brutto

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.