To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-12-12
Ogłoszenie nr 500298054-N-2018 z dnia 12-12-2018 r.
Dowództwo 1 Brygady Logistycznej: Dostawa: tonerów do drukarek laserowych/faksów/urządzeń wielofunkcyjnych; tuszy do drukarek atramentowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 635496-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Dowództwo 1 Brygady Logistycznej, Krajowy numer identyfikacyjny 9317109000000,
ul. ul. Powstańców Warszawy
2,
85-915
Bydgoszcz, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
261411640, e-mail
1blog.zampub@ron.mil.pl, faks
261411234.
Adres strony internetowej (url): www.1blog.wp.mil.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa: tonerów do drukarek laserowych/faksów/urządzeń wielofunkcyjnych; tuszy do drukarek atramentowych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):02/Łacz/D/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Razem 682 sztuki w 65 pozycjach.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
1. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Wszystkie produkty stanowiące przedmiot zamówienia powinny być: dopuszczone do obrotu; nie używane; fabrycznie nowe; fabrycznie zapakowane; posiadać znak firmowy producenta; etykiety powinny zawierać numer katalogowy oraz termin przydatności do użytku, a także nienaruszone cechy pierwotnego opakowania. Ponadto, wszystkie produkty powinny posiadać 12 miesięczny okres gwarancji jakości użycia liczony od daty odbioru przedmiotu umowy. Oferowane wyroby muszą być legalne w świetle prawa patentowego obowiązującego w państwach Unii Europejskiej, Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub państwa, z którym Unia Europejska lub RP zawarła stosowną umowę. 2) Oferowane tonery powinny być kompatybilne z oprogramowaniem drukarek do których są przeznaczone w zakresie sygnalizacji w szczególności: pojemności, czasu pracy, jakości druku, zużycia. Wyroby producenta urządzenia przeznaczone do danego urządzenia a występujące pod inną nazwą niż w opisie przedmiotu zamówienia uznaje się za oryginalne. 3) Produkty równoważne do urządzeń, w których każdy kolor tonera występuje jako osobny produkt, muszą się mieszać z tonerami oryginalnymi w taki sposób aby w efekcie uzyskać tą samą paletę kolorów jak przy mieszaniu się produktów oryginalnych. 4) Dla produktów dla których producent materiałów oryginalnych nie określił wydajności poprzez ilość wydrukowanych stron (wg odpowiedniej normy) - zamawiający dopuszcza produkt o co najmniej takiej samej pojemności wkładu drukującego. 5) Stosowanie materiałów równoważnych nie może naruszać warunków gwarancji urządzeń. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenia sprzętu spowodowane używaniem zaoferowanych materiałów. 6) Wymagane parametry użytkowe, jakościowe i wydajności przedmiotu zamówienia (pz) określone zostały w normach: a) ISO/IEC 19752:2004 w odniesieniu do kaset z tonerem do urządzeń laserowych monochromatycznych; b) ISO/IEC 19798:2007 w odniesieniu do kaset z tonerem do urządzeń laserowych kolorowych; 7) Wprowadzane do obrotu wyroby, które mogą stwarzać zagrożenie albo służą ochronie lub ratowaniu życia, zdrowia, mienia lub środowiska (np. tusze, barwniki), obowiązkowo podlegają ocenie zgodności z zasadniczymi wymaganiami, specyfikacjami technicznymi lub określoną normą oraz podlegają oznakowaniu CE zgodnie z przepisami ustawy o systemie oceny zgodności z dnia 30.08.2002 r.(t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1226 z późn. zm. ). 8) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ 2. Miejsce dostawy: siedziba zamawiającego ul. Powstańców Warszawy 2 w Bydgoszczy.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
203252.03
Liczba otrzymanych ofert:
8
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Handlowa KOMAX 9 Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
309552.87
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- SZPiFP-36-24 Dostawa papieru toaletowego
- Dostawy sukcesywne ubrań i obuwia BHP
- Dostawa i montaż dygestorium na potrzeby UKW
- Usługa zarządzania projektem i rozliczania dofinansowania (eksperckie usługi finansowe) projektem Rozszerzenie funkcjonalności Opery Nova poprzez rozbudowę o IV krąg dla Opery Nova w Bydgoszczy
- SZPiFP-38-24 Świadczenie usług na policyjnych urządzeniach pomiarowych: iBLOW
- Remont drogi wojewódzkiej nr 270 Brześć Kujawski - Koło na odcinku Skaszyn - Izbica Kujawska od km 20+500 do km 22+640 dł. 2,140 km.
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TONERY, ATRAMENTY, KASETY I BĘBNY DO DRUKAREK
- Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących.
- Dostawa tonerów i tuszy do urządzeń drukujących i urządzeń wielofunkcyjnych dla GDDKiA Oddział w Olsztynie wraz z podległymi Rejonami oraz odbiór i utylizacja zużytych materiałów eksploatacyjnych
- ZP/12/2024 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych, komputerów przenośnych oraz tablic interaktywnych
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze oraz Sądów Rejonowych w Kamiennej Górze, Lwówku Śląskim i Lubaniu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.