eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rawicz › Zakup biletów miesięcznych dla uczniów oraz dowóz ucznia niepełnosprawnego z terenu gminy Rawicz do placówek oświatowych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-12

Ogłoszenie nr 500297912-N-2018 z dnia 12-12-2018 r.

Burmistrz Gminy Rawicz działający w imieniu Gminy Rawicz: Zakup biletów miesięcznych dla uczniów oraz dowóz ucznia niepełnosprawnego z terenu gminy Rawicz do placówek oświatowych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 650545-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Burmistrz Gminy Rawicz działający w imieniu Gminy Rawicz, Krajowy numer identyfikacyjny 41105072900000, ul. ul. Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 65 5465400, e-mail umg@rawicz.pl, faks 65 5464167.
Adres strony internetowej (url): www.rawicz.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup biletów miesięcznych dla uczniów oraz dowóz ucznia niepełnosprawnego z terenu gminy Rawicz do placówek oświatowych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BZPF.2710.47.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających z terenu gminy Rawicz do placówek oświatowych prowadzonych przez gminę Rawicz, w celu korzystania z usługi przewozów regularnych osób w krajowym transporcie drogowym w ramach linii regularnych obejmujących miejscowości, z których dojeżdżają uczniowie do placówek oświatowych na terenie gminy Rawicz tj. do szkół podstawowych w Rawiczu, Sierakowie, Zielonej Wsi, Słupi Kapitulnej oraz do Zespołu Szkół Specjalnych w Rawiczu (pakiet I i II) oraz świadczenie usług polegających na codziennym dowozie ucznia niepełnosprawnego z terenu gminy Rawicz do Pierwszego Prywatnego Gimnazjum im. Tadeusza Łopuszańskiego w Lesznie (pakiet III) i odwiezieniu po zajęciach do miejsca zamieszkania wraz zapewnieniem opieki podczas dowozu i odwozu dziecka w ramach pakietu III, na podstawie ustalonego harmonogramu dowozu i odwozu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załącznikach nr 7 i 8 do SIWZ. 2. Niniejsze zamówienie w roku szkolnym 2018/2019 stanowi II etap postępowania dla pakietu I i II. Zamówienie będzie realizowane w terminie od 02 stycznia 2019 roku do 21 czerwca 2019 roku (z wykluczeniem dni wolnych od zajęć szkolnych), we wszystkie dni nauki szkolnej tzn. usługa świadczona będzie w dni powszednie z wyjątkiem świąt i innych dni ustawowo wolnych od pracy a także przerw w realizacji zajęć dydaktyczno - wychowawczych, określonych na podstawie przepisów rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2002 r., nr 46, poz. 432 ze zm.). 3. Ilość dni nauki w ramach niniejszego zamówienia w okresie realizacji zamówienia wynosi 105 dni. 4. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na trzy części (pakiety). Wobec tego dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na niżej podane pakiety: 1) Pakiet I (część 1 zamówienia) - obejmuje zakup 396 biletów miesięcznych ulgowych dla uczniów dojeżdżających z terenu gminy Rawicz do placówek oświatowych prowadzonych przez gminę Rawicz tj. do Szkoły Podstawowej nr 4 w Rawiczu, Szkoły Podstawowej w Sierakowie, Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Zielonej Wsi i w Słupi Kapitulnej oraz do Zespołu Szkół Specjalnych w Rawiczu, w celu korzystania z usługi przewozów regularnych osób w krajowym transporcie drogowym w ramach linii regularnych; 2) Pakiet II (część 2 zamówienia) - obejmuje zakup 361 biletów miesięcznych ulgowych dla uczniów dojeżdżających z terenu gminy Rawicz do placówek oświatowych prowadzonych przez gminę Rawicz tj. do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 2 w Rawiczu, Szkoły Podstawowej nr 4 w Rawiczu Szkoły Podstawowej w Sierakowie oraz do Zespołu Szkół Specjalnych w Rawiczu, w celu korzystania z usługi przewozów regularnych osób w krajowym transporcie drogowym w ramach linii regularnych; 3) Pakiet III (część 3 zamówienia ) - obejmuje codzienny dowóz jednego ucznia niepełnosprawnego, wraz z zapewnieniem przez Wykonawcę opieki nad tym uczniem podczas transportu, do Pierwszego Prywatnego Gimnazjum im. Tadeusza Łopuszańskiego w Lesznie z siedzibą przy ul. Dąbrowskiego 5, w Lesznie, na trasie Masłowo ul. Kalinowa (63-900 Rawicz) i odwiezieniu ucznia po zajęciach do miejsca zamieszkania, na podstawie ustalonego harmonogramu dowozu i odwozu. 5. Na dzień sporządzenia SIWZ w okresie realizacji zamówienia do korzystania z usług uprawnionych będzie: pakiet I - 396 uczniów, pakiet II - 361 uczniów, pakiet III - 1 uczeń. Ogółem liczba dowożonych uczniów w ramach całego zamówienia będzie wynosić 758 osób. Liczbę uczniów podano na podstawie złożonych informacji przez poszczególne placówki oświatowe. Wykaz szkół, miejscowości objętych dowozem oraz ilość dowożonych uczniów z poszczególnych miejscowości z podziałem na pakiety - części podano w załączniku nr 7. Ilości podane wyżej mogą ulec zmianie w zależności od decyzji rodziców dot. zmiany miejsca zamieszkania, zmiany szkoły, w której dziecko będzie spełniać obowiązek szkolny lub nauki, jak również z innych mogących wystąpić przyczyn. Zamówienie mniejszej ilości usług nie jest traktowane jako odstąpienie od umowy przez Zamawiającego i nie daje po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń, w szczególności o odszkodowanie. Ceny jednostkowe usług obowiązują przez cały okres realizacji zamówienia. 6. Dodatkowe informacje w zakresie zamówienia obejmują : 1) Usługi mają być świadczone środkami transportu przystosowanymi do przewozu młodzieży szkolnej spełniającymi wszystkie wymagania bezpieczeństwa, higieny i kodeksu drogowego, przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług. Wykonawca zamówienia musi dysponować taborem z odpowiednią ilością miejsc w pojazdach i odpowiednią liczbą autobusów, zapewniając tym samym krótki pobyt dzieci w pojazdach oraz dowóz wszystkich uczniów na poszczególnych trasach w wyznaczonych godzinach. 2) W przypadku awarii pojazdu Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia zastępczego środka transportu, w taki sposób aby nie powodował znacznych opóźnień czasowych kursu. Wobec powyższego jest zobowiązany posiadać autobus-pojazd rezerwowy. 3) Wykonawca usługi zobowiązany jest do zawarcia umowy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwych wypadków w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy (na okres obowiązywania realizacji zamówienia). 4) Wszystkie dzieci muszą być przywiezione do szkół najpóźniej na 5 min przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych i nie wcześniej niż 15 minut przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych. (patrz-uwaga w wykazie ). Godziny dowozu muszą umożliwiać dowożonym uczniom punktualne rozpoczęcie zajęć lekcyjnych. Zamawiający informuje, że miejsce prowadzenia zajęć, przewidywane godziny rozpoczęcia zajęć lekcyjnych oraz godziny odwozu podano w załącznikach nr 7 i 8. 5) Usługi będą świadczone do niżej podanych placówek oświatowych na terenie Gminy Rawicz oraz miasta Leszna zgodnie z ustalonym i zatwierdzonym wykazem tras i godzinami rozpoczęcia i zakończenia zajęć stanowiącym załącznik nr 8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian wykazie w zakresie: tras, nazw miejscowości i przystanków, godzin oraz ilości uczniów. W przypadku potrzeby wprowadzenia takim zmian Zamawiający w porozumieniu z Dyrektorem Szkoły poinformuje Wykonawcę o potrzebie wprowadzenia zmian. WYKAZ SZKÓŁ wraz z wskazaniem miejsca prowadzenia zajęć lekcyjnych PAKIET I (część 1 zamówienia): 1. Szkoła Podstawowa nr 4 w Rawiczu z siedzibą przy ul. Broniewskiego 5, z miejscem prowadzenia zajęć przy ul. Broniewskiego 5 oraz przy ul. Szarych Szeregów 3; 2. Szkoła Podstawowa w Sierakowie, z siedzibą przy ul. Przyjmy Przyjemskiego 35 w Sierakowie, z miejscem prowadzenia zajęć przy ul. Przyjmy Przyjemskiego 35 w Sierakowie, 3. Zespół Szkolno - Przedszkolny w Zielonej Wsi, z siedzibą Zielona Wieś 72, z miejscem prowadzenia zajęć - Zielona Wieś 72 oraz w Ugodzie 40 (przedszkole); 4. Zespół Szkolno - Przedszkolny w Słupi Kapitulnej, z siedzibą Słupia Kapitulna 117, z miejscem prowadzenia zajęć - Słupia Kapitulna 117; 5. Zespół Szkół Specjalnych w Rawiczu z siedzibą przy ul. Grota Roweckiego 9F, z miejscem prowadzenia zajęć przy ul. Grota Roweckiego 9F. PAKIET II (część 2 zamówienia): 1. Zespół Szkolno - Przedszkolny nr 2 w Rawiczu z siedzibą przy ul. Szkolnej 3 w Rawiczu, z miejscem prowadzenia zajęć przy ul. Szkolnej 3 w Rawiczu oraz w Żołędnicy 29/2 (przedszkole); 2. Szkoła Podstawowa nr 4 w Rawiczu z siedzibą przy ul. Broniewskiego 5, z miejscem prowadzenia zajęć przy ul. Szarych Szeregów 3; 3. Szkoła Podstawowa w Sierakowie, z siedzibą przy ul. Przyjmy Przyjemskiego w Sierakowie, z miejscem prowadzenia zajęć przy ul. Przyjmy Przyjemskiego 35 w Sierakowie, 4. Zespół Szkół Specjalnych w Rawiczu z siedzibą przy ul. Grota Roweckiego 9F, z miejscem prowadzenia zajęć przy ul. Grota Roweckiego 9F. PAKIET III (część 3 zamówienia): Pierwsze Prywatne Gimnazjum im. Tadeusza Łopuszańskiego w Lesznie, ul. Dąbrowskiego 5, 64-100 Leszno 6) W ramach pakietu II będą dowożone dzieci z Masłowa do Szkoła Podstawowej nr 4 w Rawiczu z miejscem prowadzenia zajęć przy ul. Szarych Szeregów nr 3 oraz dzieci z Osiedla Sarnowa do Szkoły Podstawowej w Sierakowie a następnie do Szkoły Podstawowej nr 4 w Rawiczu z miejscem prowadzenia zajęć przy ul. Szarych Szeregów nr 3. 7) Wykonawca przy realizacji usług zobowiązany będzie do: zapewnienia maksimum bezpieczeństwa przewożonych uczniów zgodnie z obowiązującymi przepisami technicznymi i normami dotyczącymi transportu zbiorowego osób, stosowania odpowiedniego taboru do przewozu dzieci i młodzieży szkolnej oraz uczniów niepełnosprawnych, oraz jego prawidłowe oznakowanie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, ubezpieczenie w zakresie OC, NNW przez cały okres wykonywania zamówienia oraz ponoszenie kosztów szkód wynikłych w czasie wykonywania usług jak również za odpowiedzialność za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny. 8) Wykonawca zobowiązuje się realizować przedmiot umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w zgodnie z: ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U z 2017 roku poz. 2200 ze zm.), ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2018 roku poz. 1990), ustawą z dnia 20 czerwca 1992 roku o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego (t.j. Dz. U. z 2018 roku poz. 295), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz. U. z 2016 poz. 2022 ze zm.) oraz wymaganymi prawem w tym zakresie licencjami i zezwoleniami. Wobec tego Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia wszelkich wymaganych prawem dokumentów związanych z prawidłowym i pełnym wykonywaniem umowy jak również kontrolowania staranności w wykonywaniu przedmiotu umowy. 7. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: w zakresie PAKIETU I i II w ramach zakupu biletu miesięcznego (część 1 i 2 zamówienia) 1) Przewóz uczniów (dowóz do szkół i odwóz do miejsca zamieszkania) na utworzonych przez Wykonawcę liniach, z pierwszeństwem przejazdu uczniów z biletem miesięcznym. Wykonawca musi posiadać zezwolenia na wykonywanie regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym na trasach, które przewidują zatrzymywanie się autobusów w poszczególnych miejscowościach na przystankach podanych przez Zamawiającego w załączniku nr 7 i 8 do SIWZ w określonym czasie, przedziale czasowym określonym przez Zamawiającego. Jeżeli w dniu składania oferty Wykonawca nie posiada ww. zezwoleń lub posiadane zezwolenia muszą zostać dostosowane do wymagań Zamawiającego (zmiany wcześniej zatwierdzonych rozkładów jazdy), Wykonawca z którym zostanie zawarta umowa w sprawie zamówienia, zobowiązany będzie do uzyskania/zmiany takich zezwoleń przed rozpoczęciem usług tj. przed 02 stycznia 2019 roku. Wobec tego Wykonawca w treści oferty złoży stosowne oświadczenie w tej sprawie. 2) Opieka nad dziećmi w czasie przewozu w środkach transportu będzie zapewniona przez ZAMAWIAJACEGO. Na każdej trasie, w każdym autobusie opiekę nad uczniami sprawować będzie opiekun zatrudniony w danej jednostce oświatowej w ramach umowy lub zatrudniony przez Zamawiającego. Dane osobowe opiekunów zostaną zgłoszone Wykonawcy. 3) Imienna lista uczniów, dla których mają być zakupione bilety na dany okres rozliczeniowy (z podziałem na poszczególne placówki oświatowe) będzie przekazywana wybranemu Wykonawcy przez Zamawiającego - przed rozpoczęciem każdego miesiąca. 4) Ilość ( zamówionych ) kupowanych biletów miesięcznych w okresie obowiązywania umowy może ulegać zmianie. Powyższe nie powoduje zmiany ceny biletu. 5) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć bilety miesięczne do dyrektora danej szkoły najpóźniej do przedostatniego dnia roboczego każdego miesiąca. 6) Podstawą miesięcznego rozliczenia należności za wykonane usługi stanowić będzie cena jednego biletu miesięcznego podana w ofercie oraz ilość uczniów dla których zostaną zamówione - zakupione bilety, z podziałem na poszczególne placówki oświatowe. w zakresie PAKIETU III - dowóz ucznia niepełnosprawnego (część 3 zamówienia) 7) W ramach pakietu III Wykonawca będzie zobowiązany do świadczenia usługi transportu dowozu i odwozu wraz z zapewnieniem opieki uczennicy posiadającej orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego od miejsca zamieszkania do szkoły tj. na trasie Masłowo-Leszno i powrót dziecka ze szkoły po zajęciach do miejsca zamieszkania - na trasie Leszno-Masłowo, zgodnie z harmonogramem określonym w załączniku nr 7 i 8. 8) W ramach zamówienia opieka nad dzieckiem będzie zapewniona przez Wykonawcę, który ponosi pełną odpowiedzialność za uczennicę oraz prawidłową i terminową realizację zamówienia. Uczennica będzie odbierany spod domu o ustalonej wcześniej godzinie i po dowiezieniu na zajęcia będzie przekazywany pod opiekę nauczyciela lub inną osobę upoważnioną do odbioru z analogiczną regułą przy odwożeniu dziecka po zajęciach. Pracownik Wykonawcy sprawujący opiekę musi zachować szczególną dbałość o dobro dziecka w czasie jazdy oraz w razie potrzeby pomagać dziecku przy wsiadaniu do pojazdu i wysiadaniu oraz ponosi pełną odpowiedzialność za jej bezpieczeństwo. Do obowiązków opiekuna należy również zwracanie uwagi na właściwe zachowanie dziecka podczas przejazdu oraz utrzymanie stałego kontaktu z rodzicami i szkołą m.in. sprawach dotyczących zmian w organizacji dowozu, choroby dziecka itp. 9) WYKONAWCA w ramach niniejszego zamówienia i zaoferowanej ceny jest zobowiązany do zapewnienia stałej i wykwalifikowanej opieki nad uczennicą. Opieka powinna być sprawowana podczas każdego kursu. Obowiązków opiekuna nie może pełnić osoba kierująca pojazdem. 10) Dziecko objęte dowozem z uwagi na niepełnosprawność sprzężoną pod postacią słabowidzenia i niepełnosprawności ruchowej nie wymaga specjalistycznego dowozu, może być dowożone samochodem osobowym. 11) Planuje się, że usługa dowozu i odwozu ucznia wraz z zapewnieniem przez Wykonawcę opieki nad dzieckiem podczas dowozu i odwozu będzie realizowana przez 5 dni w tygodniu, chyba że uczennica uzyska uprawnienia do indywidualnego nauczania, co spowoduje zmniejszenie ilości dni przewidzianych do dowozu. 12) Szacunkowa liczba kilometrów w zakresie dowozu dziecka do szkoły oraz dowozu dziecka do miejsca zamieszkania wynosi 75 km dziennie. 13) Uczennica musi być dowieziona do szkoły najpóźniej 5 min przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych i nie wcześniej niż 15 minut przez rozpoczęciem zajęć lekcyjnych. Wobec tego godzina wyjazdu z miejsca zamieszkania dziecka musi być tak ustalona i dostosowana aby zapewniała dowożonemu dziecku punktualne rozpoczęcie zajęć lekcyjnych. 14) Z uwagi na możliwość wprowadzenia przez szkołę zmian w planie lekcji ucznia jak również uzyskania uprawnień do indywidualnego nauczania, Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian dotyczących ilości dni dowozu, godzin rozpoczęcia i zakończenia zajęć. 15) Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości kursów tj. zamówienia mniejszej lub większej ilości kursów. W przypadku potrzeby zamówienia większej ilości kursów, Zamawiający udzieli zamówienia dodatkowego przy zachowaniu stawki jednostkowej za 1km podanej w ofercie dla zamówienia podstawowego. Zamówienie mniejszej ilości kursów nie jest traktowane jako odstąpienie od umowy przez Zamawiającego i nie może stanowić podstawy dla Wykonawcy o żądanie roszczeń z tego tytułu. 16) Podstawą rozliczenia należności za wykonane usługi stanowić będzie cena jednostkowa za 1 km oraz liczba kilometrów - kursów (dowóz i odwóz) wykonanych w oparciu o dzienny plan zajęć ucznia objętego dowozem. Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia ewidencji dowozu i odwozu ucznia i przedłożenia jej na żądanie Zamawiającego. 17) Zamawiający ustala comiesięczny okres rozliczenia. 18) Zapłata wynagrodzenia nastąpi, po wykonaniu w danym miesiącu czynności wynikających z niniejszego zamówienia, zgodnie z warunkami zawartymi w umowie oraz po złożeniu dokumentów, o których mowa § 2 ust. 3 projektu umowy. 19) W przypadku choroby dziecka lub innej niedyspozycji dziecka w szkole (w tym udział w kursie rehabilitacyjnym), rodzic ma obowiązek niezwłocznie poinformować Wykonawcę o odwołaniu kursu. O powyższym opiekun oraz rodzic informuje również pracownika Wydziału Edukacji i Spraw Społecznych wskazanego w § 2 umowy. Za odwołane i niewykonane kursy, Wykonawca nie otrzymuje wynagrodzenia. 8. Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane niżej czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 roku poz. 917): - czynności prowadzenia co najmniej jednego pojazdu przewidzianego do realizacji zamówienia w zakresie pakietu I, - czynność prowadzenia co najmniej jednego pojazdu przewidzianego do realizacji zamówienia w zakresie pakietu II - czynność prowadzenia pojazdu przewidzianego do realizacji zamówienia w zakresie pakietu III. 1) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu, w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane wyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia, oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; 2) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w § 4 ust. 2 pkt 3 projektu umowy. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności. 3) Zamawiający w przypadku uzasadnionych wątpliwości uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 4) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy lub wezwać Wykonawcę do przedłożenia: a) poświadczonej za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopii umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: imię i nazwisko pracownika, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i stanowisko powinny być możliwe do zidentyfikowania; b) zaświadczenia właściwego oddziału ZUS, potwierdzającego opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; c) poświadczonej za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopii dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. 9. Postanowienia pkt 8 nie mają zastosowania dla pakietu III, gdy Wykonawca prowadzący działalność gospodarczą będzie osobiście świadczył usługi dowozu jako kierowca pojazdu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 60112000-6


Dodatkowe kody CPV: 60100000-9, 60130000-8, 34980000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Pakiet I Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do Szkoły Podstawowej nr 4 w Rawiczu, Szkoły Podstawowej w Sierakowie, Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Zielonej Wsi i w Słupi Kapitulnej oraz do Zespołu Szkół Specjalnych w Rawiczu.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 124055.71
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Jędruś Przewozy Autobusowe Jan Niedbała
Email wykonawcy: janniedbala@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Wołodyjowskiego 1B/4
Kod pocztowy: 63-900
Miejscowość: Rawicz
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 112242.24
Oferta z najniższą ceną/kosztem 112242.24
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 123053.04
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Pakiet II Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 2 w Rawiczu, Szkoły Podstawowej nr 4 w Rawiczu, Szkoły Podstawowej w Sierakowie oraz do Zespołu Szkół Specjalnych w Rawiczu.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 101082.89
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Kuczyński Zbigniew CONTINENTAL TRAVEL Przewozy Autokarowe Krajowe i Zagraniczne
Email wykonawcy: continentaltravel@o2.pl
Adres pocztowy: Sarnówka 35
Kod pocztowy: 63-900
Miejscowość: Rawicz
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 129873.36
Oferta z najniższą ceną/kosztem 129873.36
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 142956.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Pakiet 3 Dowóz i odwóz ucznia niepełnosprawnego do Pierwszego Prywatnego Gimnazjum w Lesznie.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 53017.02
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Kuczyński Zbigniew CONTINENTAL TRAVEL Przewozy Autokarowe Krajowe i Zagraniczne
Email wykonawcy: continentaltravel@o2.pl
Adres pocztowy: Sarnówka 35
Kod pocztowy: 63-900
Miejscowość: Rawicz
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 45517.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 45517.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 46147.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.