To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-12-12
Ogłoszenie nr 500297821-N-2018 z dnia 12-12-2018 r.
Łódzki Dom Kultury: Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń w budynku Łódzkiego Domu Kultury o powierzchni 6466,4 m 2 wraz ze sprzątaniem terenu przyległego do budynku Łódzkiego Domu Kultury w Łodzi o powierzchni 1 830 m².
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 635225-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Łódzki Dom Kultury, Krajowy numer identyfikacyjny 27827300000,
ul. ul. Traugutta
18,
90113
Łódź, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
042 633 98 00 wew. 234, e-mail
ldk@ldk.lodz.pl, faks
042 633 70 96.
Adres strony internetowej (url): www.ldk.lodz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: samorządowa instytucja kultury
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń w budynku Łódzkiego Domu Kultury o powierzchni 6466,4 m 2 wraz ze sprzątaniem terenu przyległego do budynku Łódzkiego Domu Kultury w Łodzi o powierzchni 1 830 m².
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ŁDK.AAT.26.10.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń w budynku Łódzkiego Domu Kultury o powierzchni 6466,4 m 2 wraz ze sprzątaniem terenu przyległego do budynku Łódzkiego Domu Kultury w Łodzi o powierzchni 1 830 m². Kompleksowe sprzątanie budynku i otoczenia Łódzkiego Domu Kultury w Łodzi obejmować będzie w szczególności następujące czynności: 1. Sprzątanie codzienne: 1) sprzątanie pokoi biurowych (wg załączonego wykazu załącznik nr 2) - odkurzanie wykładziny dywanowej, mycie podłóg, czyszczenie parapetów, mebli i innych sprzętów; 2) zamiatanie i mycie (ręczne, mechaniczne) podłóg w holach i na korytarzach; 3) zamiatanie i mycie schodów, poręczy i barierek ozdobnych; 4) sprzątanie sal konferencyjnych (przed i po szkoleniu niezależnie od pory dnia); 5) sprzątanie 2 sal kinowych przed i po każdej projekcji lub po wynajmie; 6) sprzątanie pokoi gościnnych (zmiana pościeli w/g potrzeb); 7) całodzienne sprzątanie toalet (mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych, mycie podłogi, drzwi, luster, glazury, dozowników na mydło w pianie, uzupełnianie na bieżąco ręczników papierowych, mydła oraz papieru toaletowego); 8) całodzienne opróżnianie koszy - mycie i wykładanie workami we wszystkich pomieszczeniach; 9) utrzymanie w czystości wind oraz ich wyposażenia tj. lustra, ściany, podłogi, prowadnice; 10) sprzątanie czterech galerii wystawienniczych (w okresie ekspozycji od wtorku do soboty); 11) segregacja śmieci; 12) całodzienne utrzymywanie w czystości pomieszczenia z pojemnikami na odpady komunalne. 13) mycie drzwi wejściowych do budynku i przeszkleń. 14) sprzątanie pomieszczeń po remontach (według potrzeb). 2. Raz w tygodniu: 1) mycie drzwi, ścian na korytarzach w brudnych miejscach, elementów wystawienniczych, listew odbojowych, aparatów telefonicznych i luster w pokojach oraz luster w salach gimnastycznych (ogólna powierzchnia luster w salach gimnastycznych wynosi 80 m²). 2) odkurzanie kaloryferów z pajęczyn; 3) sprzątanie pomieszczeń elektroakustyków ok.80 m2; 4) mycie i dezynfekcja kabin natryskowych w salach ćwiczeń i pokojach gościnnych; 5) pielęgnowanie kwiatów na korytarzach, w pokojach biurowych, w salach wykładowych oraz w galeriach (podlewanie i mycie w razie konieczności); 6) mycie szkła i zastawy po imprezach przy wykorzystaniu środków czystości Wykonawcy (wernisaże i inne - średnio 80 w roku). 7) mycie środkiem bakteriobójczym i grzybobójczym materacy w Sali ćwiczeń. 3. Raz w miesiącu: 1) mycie, czyszczenie parkietów w salach; 2) sprzątanie magazynów i innych powierzchni w/g potrzeb; 3) mycie szyb wystawienniczych wg potrzeb; 4) czyszczenie sprzętu p.poż na korytarzach; 5) odkurzanie krzeseł tapicerowanych i foteli w salach; 4. Raz - dwa razy w roku : 1) mycie okien (+ żaluzje, rolety, pranie firan) w całym budynku 2 razy w roku (miesiące kwiecień i październik); Zamawiający informuje, że ogólna powierzchnia okien wynosi około 1200 m², w tym okna do mycia metodą alpinistyczną około 70 m²; dodatkowo wiatrołapy i przeszklenia - powierzchnia około 100 m². 2) pranie wykładzin w salach szkoleniowych 2 razy w roku; 3) mycie opraw oświetleniowych w całym budynku 1 raz w roku; 4) pielęgnacja kwiatów - przesadzanie, mycie dużych roślin - 2 razy w roku; 5) zakup ziemi ogrodniczej, kwiatów oraz sadzenie roślin w gazonach przez Wykonawcę - 1 raz w roku; 6) pielęgnacja kwiatów w gazonach znajdujących się na terenie ŁDK; 7) pranie foteli i krzeseł tapicerowanych 1 raz w roku; 8) sprzątanie piwnic i archiwum - 2 razy w roku. 9) mycie lodówek w sekretariatach i pokojach biurowych. 10) pastowanie lub olejowanie parkietów w salach o powierzchni około 400 m².
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90910000-9
Dodatkowe kody CPV: 90919200-4, 90611000-3, 90620000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
463758.07
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usług Porządkowych MAAG Krzysztof Buszko
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
569160
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa i montaż Klimatyzatora, Wydajność chłodzenia/grzania: 3,5 kW / 4,0 kW, Materiały: przewody chłodnicze do 12 mb, przewody sterujące między jednostkami, odprowadzenie skroplin, podstawy jednostek, Instalacja wraz z materiałem, gwarancja minimum 60 miesięcy
- "Dostawa materiałów i artykułów reklamowych z nadrukiem na potrzeby Politechniki Łódzkiej".
- Wymiana agregatu wody lodowej na Lodowisku Bombonierka przy ul. Stefanowskiego 28 w Łodzi
- Usługi doradztwa i wsparcia operacyjnego przy wyborze, przygotowaniu i realizacji działań Miasta Łodzi w zakresie poprawy efektywności energetycznej w ramach modelu EPC
- 62/TP/ZP/D/2024 Wyposażenie Oddziału Okulistyki w meble i drobny sprzęt medyczny dla USK nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi.
- Dostarczanie posiłków dla Mieszkańców Zamawiającego wraz z dzierżawą kuchni
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń w siedzibie Urzędu Lotnictwa Cywilnego
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynkach oraz na terenach przyległych do budynków Sądu Rejonowego w Gorzowie Wlkp.
- Świadczenie usługi sprzątania obiektów Dzielnicowego Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga-Północ m. st. Warszawy, z podziałem na trzy zadania
- 420/2024 Świadczenie usług w zakresie sprzątania i utrzymania zieleni na placach zabaw, siłowniach plenerowych, znajdujących się w zarządzaniu ZGN w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków w Kielcach oraz w budynku biurowym Miejskiego Zarządu Budynków w okresie od 01.07.2024r. do 31.12.2024r.
- Sprzątanie i utrzymanie właściwego stanu sanitarno - porządkowego w częściach przezn. do wspólnego użytku w budynkach Gminy Miasto Koszalin będących w administrowaniu i zarządzaniu ZBM w Koszalinie
więcej: Usługi sprzątania ulic »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.