eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chojnice › Zimowe utrzymanie chodników w Chojnicach w okresie zimowym 2018-2019 i 2019-2020

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-12

Ogłoszenie nr 500297481-N-2018 z dnia 12-12-2018 r.

Urząd Miejski: Zimowe utrzymanie chodników w Chojnicach w okresie zimowym 2018-2019 i 2019-2020

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 646834-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500273981-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Miejski, Krajowy numer identyfikacyjny 52345900000, ul. ul. Stary Rynek 1, 89600 Chojnice, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 523 971 800, e-mail buchwald@miastochojnice.pl, faks 523 972 194.
Adres strony internetowej (url): www.miastochojnice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zimowe utrzymanie chodników w Chojnicach w okresie zimowym 2018-2019 i 2019-2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie czynności polegających na zimowym utrzymaniu, odśnieżaniu , zwalczaniu i likwidacji śliskości zimowej na schodach, chodnikach, ścieżkach rowerowych, ciągach pieszo - rowerowych i parkingach. 2.W trakcie realizacji umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści załączników umowy, która nie będzie stanowiła zmiany umowy i nie będzie wymagała sporządzenia aneksów. 3.Podczas realizacji umowy Wykonawca ma obowiązek stosować specjalistyczny sprzęt, który nie uszkodzi oczyszczanych nawierzchni (np.: elementy metalowe jezdne i odśnieżające winny być ogumione, gabaryty urządzeń dostosowane do wymiarów chodnika lub drogi). 4.Wykonawca zobowiązuje się do wjazdu na nawierzchnię chodników środkami transportowymi wraz z osprzętem o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5t. 5.Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zapewni całodobowy punkt dyspozytorski i wyraża gotowość do pracy 24 godziny w ciągu doby przez 7 dni w tygodniu umożliwiając kontakt telefoniczny oraz za pomocą poczty e-mail do i od Zamawiającego oraz Straży Miejskiej. Wykonawca przedstawi osoby do kontaktu telefonicznego w celu zapewnienia pełnej dyspozycyjności przez całą dobę. 6.Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia każdorazowo obowiązków wynikających z niniejszej umowy maksymalnie w ciągu 60 minut od otrzymania zgłoszenia (telefonicznie, faksem, e-mail lub pisemnie) o konieczności wykonania prac od Zamawiającego lub Straży Miejskiej w Chojnicach, bez względu na dzień tygodnia, w którym otrzymał zlecenie. 7.Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia każdorazowo odśnieżania oraz zwalczania i likwidacji śliskości zimowej maksymalnie w ciągu 60 minut od wystąpienia opadów. Przed rozpoczęciem oraz po zakończeniu prac należy każdorazowo poinformować Zamawiającego. 8.Chodniki, ścieżki rowerowe, ciągi pieszo - rowerowe należy odśnieżać na szerokość 1,2 m, a przy przejściach dla pieszych i przejazdach dla rowerzystów na całej szerokości (4,0m - w przypadku przejść dla pieszych, 3,0m - w przypadku przejazdów dla rowerzystów). Schody należy odśnieżyć na całej ich powierzchni, natomiast parkingi i place w 80% powierzchni całkowitej. Przy odśnieżaniu należy zwrócić uwagę, aby śnieg przemieszczany był do linii krawężnika. Zabrania się zgarniania śniegu na jezdnię. W wale formowanym przy krawężniku należy wykonać przerwy o szer. od 4,0m do 7,0m w miejscach przejść dla pieszych i przejazdów dla rowerzystów. 9.Wykonawca obowiązany jest zawiadamiać na bieżąco Zamawiającego o zakresie wykonanych prac w danym dniu. Powiadamianie odbywać się będzie w formie raportów przesyłanych faxem, mailem lub osobiście dostarczanych w formie pisemnej do biura podawczego najpóźniej do godz. 8.00 dnia następnego. 10.Zamawiający wymaga aby w trakcie realizacji zamówienia Wykonawca dysponował co najmniej 3 osobami zdolnymi do wykonywania wskazanych powyżej czynności.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90000000-7


Dodatkowe kody CPV: 90620000-9, 90630000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 644000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE "MARBRUK" MARCIN KWIATKOWSKI
Email wykonawcy: biuro@marbruk.pl
Adres pocztowy: 89-606 CHARZYKOWY UL. DŁUGA 1
Kod pocztowy: 89-606
Miejscowość: CHARZYKOWY
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 700000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 700000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 700000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.