To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-12-12
Ogłoszenie nr 500297216-N-2018 z dnia 12-12-2018 r.
Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia: Wykonywanie usług w zakresie
konserwacji-serwisu i usuwania powstałych awarii w urządzeniach dźwigowych zainstalowanych w
obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 640913-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia, Krajowy numer identyfikacyjny 109467000000,
ul. pl. Nowy Targ
42377,
50141
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
71 7779230, 7779231, e-mail
tomasz.kazmierczak@um.wroc.pl, faks
717 779 229.
Adres strony internetowej (url): http://bip.um.wroc.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie usług w zakresie konserwacji-serwisu i usuwania powstałych awarii w urządzeniach dźwigowych zainstalowanych w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/PN/63/2018/WOU
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług w zakresie konserwacji-serwisu i usuwania powstałych awarii w urządzeniach dźwigowych zainstalowanych w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia". Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwa zadania: Zadanie I Przedmiotem umowy jest świadczenie usług w zakresie konserwacji (serwisu) i usuwania powstałych awarii w urządzeniach dźwigowych zainstalowanych w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia: - ul. G. Zapolskiej 4 - pl. Nowy Targ 1-8 - ul. Świdnickiej 53 - ul Bogusławskiego 8 ,10 - Sukiennice 9, 10- al. M. Kromera 44 - ul. Kotlarskiej 41 - ul. Włodkowica 20-22 - Rynek 13 Zadanie II Przedmiotem umowy jest świadczenie usług w zakresie konserwacji (serwisu) i usuwania powstałych awarii w urządzeniach dźwigowych zainstalowanych w obiekcie Urzędu Miejskiego Wrocławia przy ul. Strzegomskiej 148 we Wrocławiu Przedmiot zamówienia opisują następujące kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Główny przedmiot - 50.53.14.00 - 0 1. Szczegółowy zakres prac dotyczący konserwacji (serwisu) urządzeń oraz częstotliwość ich wykonywania zawiera "Opis przedmiotu zamówienia" - załącznik nr 1 do umowy. 2. Wykaz zainstalowanych urządzeń dźwigowych w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia wraz z lokalizacją określa załącznik 2 do umowy. 3. Dane administratora obiektu Urzędu Miejskiego Wrocławia zawiera załącznik nr 3 do umowy. 4. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia harmonogramu konserwacji urządzeń dźwigowych dla każdego dźwigu osobno, z podziałem na poszczególne dni w danym miesiącu i roku wykonywania prac i przedłożenia Zamawiającemu do akceptacji w dniu podpisania umowy. Harmonogram stanowi załącznik 4 do umowy. 5. Zamawiający zastrzega, że podany zakres świadczonych usług może ulec zmniejszeniu np. w przypadku prowadzenia prac remontowych obiektu lub wyłączenia obiektu z użytkowania. O zmianie tej Zamawiający powiadomi pisemnie Wykonawcę z 14 dniowym wyprzedzeniem. Zamawiający zapłaci za rzeczywisty zakres wykonanych usług zgodnie z formularzami cenowymi - załączniki nr 5 i nr 6 do umowy. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz załącznikami do niej jak i ze złożoną ofertą. Wymagania Zamawiającego w zakresie usług konserwacji: Konserwacje (serwis) dźwigów będą wykonywane zgodnie z: 1. Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29.10.2003r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji niektórych urządzeń transportu bliskiego (Dz.U. z 2003r. nr 193, poz.1890), 2. normami dla dźwigów hydraulicznych i platform dla osób niepełnosprawnych, 3. wytycznymi Urzędu Dozoru Technicznego, 4. instrukcjami producentów dźwigów i platform dla osób niepełnosprawnych. Wykonawca zobowiązany jest: 1. wykonać naprawy (usunięcie powstałej awarii) w terminie 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia awarii, 2. wykonać naprawy (usunięcie powstałej awarii) w przypadku konieczności sprowadzenia części zamiennych z zagranicy w terminie 6 dni roboczych od dnia zgłoszenia awarii, 3. prowadzić naprawy związane z konserwacją (serwisem) po godzinie 16.00 od poniedziałku do piątku, 4. dostarczać materiały eksploatacyjne do konserwacji (serwisu) i usuwania awarii urządzeń dźwigowych, 5. przeprowadzać elektryczne pomiary ochronne zgodnie z Prawem Budowlanym, niezbędne do poprawnej pracy urządzeń a także dla okazania w Urzędzie Dozoru Technicznego, 6. wykonywać konserwację (serwis) oraz usuwanie powstałej awarii wraz z wymianą materiałów eksploatacyjnych, WYMÓG ZATRUDNIENIA OSÓB NA UMOWĘ O PRACĘ 1. Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia napodstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2018r. poz. 917 ze zm.), z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę przez cały okres realizacji przedmiotu umowy, dla Zadania I - 4 pracowników wykonujących prace w zakresie konserwacji - serwisu i eksploatacji urządzeń dźwigowych oraz 1 pracownika posiadającego świadectwo kwalifikacyjne do wykonywania prac kontrolno - pomiarowych SEP do 1 KV, D1, E1; dla Zadania II - 2 pracowników wykonujących prace w zakresie konserwacji - serwisu i eksploatacji urządzeń dźwigowych oraz 1 pracownika posiadającego świadectwo kwalifikacyjne do wykonywania prac kontrolno - pomiarowych SEP do 1 KV, D1, E1 2. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia w terminie 3 dni od zawarcia umowy oświadczenia potwierdzającego zatrudnienie pracowników, o których mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu, na umowę o pracę. 3. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego w terminie 5 dni roboczych przedstawi Zamawiającemu oświadczenie pracowników Wykonawcy o których mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę oraz otrzymaniu wynagrodzenia za ostatni miesiąc pracy. 4. Nie przedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia o którym mowa w ust. 2 i ust. 3 niniejszego paragrafu skutkować będzie naliczeniem kary umownej. INFORMACJA DOTYCZĄCA POWIERZENIA ZAMÓWIENIA PODWYKONAWCOM Zamawiający wymaga aby wszystkie czynności związane z konserwacjąserwisem i usuwaniem powstałych awarii realizowane były przez Wykonawcę osobiście, natomiast dopuszcza się podwykonawstwo w zakresie prac porządkowych i pomocniczych np. czyszczenie szybu i oszklenia obudów dźwigów od strony zewnętrznej i wewnętrznej, czyszczenie obudowy dźwigu z siatki stalowej, czyszczenie i sprzątanie kabin dźwigów
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 50.53.14.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie 1 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
283384.88
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SPEL-REM Przedsiębiorstwo Usług Specjalistycznych Pietrusiak G., Wójcik G. - Spółka Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
333855.48
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie 2 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
33517.77
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SPEL-REM Przedsiębiorstwo Usług Specjalistycznych Pietrusiak G., Wójcik G. Spółka Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
36482.53
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont klatki schodowej w budynku wielorodzinnym
- "Wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej pn.: Nadbudowa łącznika dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii SP ZOZ MSWiA we Wrocławiu." - ETAP IV
- Dostawa odczynników dla Ogrodów Doświadczeń
- Poprawa brd na DK8 w m. Ząbkowice Śląskie
- WM/SZP/TP/8/2024/G_Świadczenie usług deratyzacji terenów zewnętrznych oraz części wspólnych budynków stanowiących własność Gminy Wrocław, usytuowanych w rejonach: C, D, E, J, K, L, M, N
- Budowa Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego przy ul. Morawskiej 14 a we Wrocławiu wraz z budową łącznika drogowego i z infrastrukturą - zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.