eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Wykonywanie usług w zakresie konserwacji-serwisu i usuwania powstałych awarii w urządzeniach dźwigowych zainstalowanych w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-12

Ogłoszenie nr 500297216-N-2018 z dnia 12-12-2018 r.

Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia: Wykonywanie usług w zakresie konserwacji-serwisu i usuwania powstałych awarii w urządzeniach dźwigowych zainstalowanych w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 640913-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia, Krajowy numer identyfikacyjny 109467000000, ul. pl. Nowy Targ 42377, 50141 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 71 7779230, 7779231, e-mail tomasz.kazmierczak@um.wroc.pl, faks 717 779 229.
Adres strony internetowej (url): http://bip.um.wroc.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonywanie usług w zakresie konserwacji-serwisu i usuwania powstałych awarii w urządzeniach dźwigowych zainstalowanych w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/PN/63/2018/WOU

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług w zakresie konserwacji-serwisu i usuwania powstałych awarii w urządzeniach dźwigowych zainstalowanych w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia". Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwa zadania: Zadanie I Przedmiotem umowy jest świadczenie usług w zakresie konserwacji (serwisu) i usuwania powstałych awarii w urządzeniach dźwigowych zainstalowanych w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia: - ul. G. Zapolskiej 4 - pl. Nowy Targ 1-8 - ul. Świdnickiej 53 - ul Bogusławskiego 8 ,10 - Sukiennice 9, 10- al. M. Kromera 44 - ul. Kotlarskiej 41 - ul. Włodkowica 20-22 - Rynek 13 Zadanie II Przedmiotem umowy jest świadczenie usług w zakresie konserwacji (serwisu) i usuwania powstałych awarii w urządzeniach dźwigowych zainstalowanych w obiekcie Urzędu Miejskiego Wrocławia przy ul. Strzegomskiej 148 we Wrocławiu Przedmiot zamówienia opisują następujące kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Główny przedmiot - 50.53.14.00 - 0 1. Szczegółowy zakres prac dotyczący konserwacji (serwisu) urządzeń oraz częstotliwość ich wykonywania zawiera "Opis przedmiotu zamówienia" - załącznik nr 1 do umowy. 2. Wykaz zainstalowanych urządzeń dźwigowych w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia wraz z lokalizacją określa załącznik 2 do umowy. 3. Dane administratora obiektu Urzędu Miejskiego Wrocławia zawiera załącznik nr 3 do umowy. 4. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia harmonogramu konserwacji urządzeń dźwigowych dla każdego dźwigu osobno, z podziałem na poszczególne dni w danym miesiącu i roku wykonywania prac i przedłożenia Zamawiającemu do akceptacji w dniu podpisania umowy. Harmonogram stanowi załącznik 4 do umowy. 5. Zamawiający zastrzega, że podany zakres świadczonych usług może ulec zmniejszeniu np. w przypadku prowadzenia prac remontowych obiektu lub wyłączenia obiektu z użytkowania. O zmianie tej Zamawiający powiadomi pisemnie Wykonawcę z 14 dniowym wyprzedzeniem. Zamawiający zapłaci za rzeczywisty zakres wykonanych usług zgodnie z formularzami cenowymi - załączniki nr 5 i nr 6 do umowy. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz załącznikami do niej jak i ze złożoną ofertą. Wymagania Zamawiającego w zakresie usług konserwacji: Konserwacje (serwis) dźwigów będą wykonywane zgodnie z: 1. Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29.10.2003r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji niektórych urządzeń transportu bliskiego (Dz.U. z 2003r. nr 193, poz.1890), 2. normami dla dźwigów hydraulicznych i platform dla osób niepełnosprawnych, 3. wytycznymi Urzędu Dozoru Technicznego, 4. instrukcjami producentów dźwigów i platform dla osób niepełnosprawnych. Wykonawca zobowiązany jest: 1. wykonać naprawy (usunięcie powstałej awarii) w terminie 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia awarii, 2. wykonać naprawy (usunięcie powstałej awarii) w przypadku konieczności sprowadzenia części zamiennych z zagranicy w terminie 6 dni roboczych od dnia zgłoszenia awarii, 3. prowadzić naprawy związane z konserwacją (serwisem) po godzinie 16.00 od poniedziałku do piątku, 4. dostarczać materiały eksploatacyjne do konserwacji (serwisu) i usuwania awarii urządzeń dźwigowych, 5. przeprowadzać elektryczne pomiary ochronne zgodnie z Prawem Budowlanym, niezbędne do poprawnej pracy urządzeń a także dla okazania w Urzędzie Dozoru Technicznego, 6. wykonywać konserwację (serwis) oraz usuwanie powstałej awarii wraz z wymianą materiałów eksploatacyjnych, WYMÓG ZATRUDNIENIA OSÓB NA UMOWĘ O PRACĘ 1. Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia napodstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2018r. poz. 917 ze zm.), z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę przez cały okres realizacji przedmiotu umowy, dla Zadania I - 4 pracowników wykonujących prace w zakresie konserwacji - serwisu i eksploatacji urządzeń dźwigowych oraz 1 pracownika posiadającego świadectwo kwalifikacyjne do wykonywania prac kontrolno - pomiarowych SEP do 1 KV, D1, E1; dla Zadania II - 2 pracowników wykonujących prace w zakresie konserwacji - serwisu i eksploatacji urządzeń dźwigowych oraz 1 pracownika posiadającego świadectwo kwalifikacyjne do wykonywania prac kontrolno - pomiarowych SEP do 1 KV, D1, E1 2. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia w terminie 3 dni od zawarcia umowy oświadczenia potwierdzającego zatrudnienie pracowników, o których mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu, na umowę o pracę. 3. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego w terminie 5 dni roboczych przedstawi Zamawiającemu oświadczenie pracowników Wykonawcy o których mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę oraz otrzymaniu wynagrodzenia za ostatni miesiąc pracy. 4. Nie przedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia o którym mowa w ust. 2 i ust. 3 niniejszego paragrafu skutkować będzie naliczeniem kary umownej. INFORMACJA DOTYCZĄCA POWIERZENIA ZAMÓWIENIA PODWYKONAWCOM Zamawiający wymaga aby wszystkie czynności związane z konserwacjąserwisem i usuwaniem powstałych awarii realizowane były przez Wykonawcę osobiście, natomiast dopuszcza się podwykonawstwo w zakresie prac porządkowych i pomocniczych np. czyszczenie szybu i oszklenia obudów dźwigów od strony zewnętrznej i wewnętrznej, czyszczenie obudowy dźwigu z siatki stalowej, czyszczenie i sprzątanie kabin dźwigów

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 50.53.14.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zadanie 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 283384.88
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SPEL-REM Przedsiębiorstwo Usług Specjalistycznych Pietrusiak G., Wójcik G. - Spółka Jawna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Bystrzycka 26
Kod pocztowy: 54-215
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 333855.48
Oferta z najniższą ceną/kosztem 333855.48
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 333855.48
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zadanie 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 33517.77
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SPEL-REM Przedsiębiorstwo Usług Specjalistycznych Pietrusiak G., Wójcik G. Spółka Jawna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Bystrzycka 26
Kod pocztowy: 54-215
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 36482.53
Oferta z najniższą ceną/kosztem 36482.53
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 36482.53
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.