eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łańcut › PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH WEWNĘTRZNYCH W MIEJSCOWOŚCI KOSINA I GŁUCHÓW - GMINA ŁAŃCUT.



Ogłoszenie z dnia 2018-12-12

Ogłoszenie nr 500297194-N-2018 z dnia 12-12-2018 r.

Łańcut: PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH WEWNĘTRZNYCH W MIEJSCOWOŚCI KOSINA I GŁUCHÓW - GMINA ŁAŃCUT.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 515337-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500072588

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łańcut, Krajowy numer identyfikacyjny 69058179000000, ul. ul. Mickiewicza , 37100 Łańcut, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 172 252 264, e-mail zamowieniapubliczne@gminalancut.pl, faks 172 256 536.
Adres strony internetowej (url): www.gminalancut.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH WEWNĘTRZNYCH W MIEJSCOWOŚCI KOSINA I GŁUCHÓW - GMINA ŁAŃCUT.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RIK.271.1.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH WEWNĘTRZNYCH W MIEJSCOWOŚCI KOSINA I GŁUCHÓW - GMINA ŁAŃCUT. Zamówienie obejmuje przebudowę następujących dróg: 1.Przebudowa drogi na dz. 860/2 w Głuchowie w km 0+000-0+060 2.Przebudowa drogi na dz. 3581/2 w Kosinie w km 0+013-0+086 3.Przebudowa drogi na dz. 1749 w Kosinie w km 0+000-0+244,60 4.Przebudowa drogi na dz. 1535/2 i 1544/13 w Kosinie w km 0+000-0+215 2. Opis przedmiotu zamówienia: Projektowane parametry dróg Zadanie 1 Długość drogi: 60 mb Szerokość jezdni: 3,0 m Konstrukcja nawierzchni: - nawierzchnia bitumiczna 6 cm - warstwa wzmacniająco profilowa z tłucznia gr. 12 cm - istniejąca nawierzchnia gruntowo-żwirowa - grunt rodzimy Uzupełnienie poboczy materiałem kamiennym śr. gr. 15 cm Zadanie 2 Długość drogi: 73 mb Szerokość jezdni: 3,0 mb Konstrukcja nawierzchni: - nawierzchnia grubości 6 cm z masy mineralno - asfaltowej - warstwa wyrównawcza z masy mineralno - asfaltowej - warstwa podbudowy z kruszywa kamiennego gr 20 cm - warstwa odsączająca z piasku gr 20 cm Zadanie 3 Długość drogi: 244,60 mb Szerokość jezdni: 2,50 - 3,0 m Konstrukcja nawierzchni: - nawierzchnia grubości 4 cm z masy mineralno - asfaltowej - warstwa wiążąca grubości 4 cm z betonu asfaltowego - stabilizacja grubości 30 cm cementem istniejącej nawierzchni nieulepszonej drobnoziarnistej piaskiem Zadanie 4 Długość drogi: 215,0 mb Szerokość jezdni: 2,5 - 3,0 m Konstrukcja nawierzchni: - nawierzchnia grubości 6 cm z betonu asfaltowego - górna warstwa podbudowy gr. 10 cm z kruszywa łamanego - istniejąca nawierzchnia z kruszywa kamiennego 3. Szczegółowy zakres rzeczowy zadań oraz inne informacje niezbędne do wyceny robót określają dokumentacje projektowe, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót zamieszczone na stronie internetowej Gminy www.gminalancut.pl Materiały i urządzenia objęte zamówieniem powinny spełniać wymagania określone w dokumentacji projektowej oraz muszą bezwzględnie posiadać stosowne świadectwa jakościowe, świadectwa PZH. 4. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem "minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe" zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. Wykonawcy przysługuje prawo użycia materiałów i urządzeń o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Wykonawca proponujący materiały i urządzenia zamienne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np. właściwości, wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu). W takiej sytuacji Zamawiający wymaga od Wykonawcy wskazania w ofercie, które materiały i urządzenia zamienne zamierza zastosować przy realizacji zadania oraz dołączenia do oferty stosownych dokumentów w celu wykazania, że oferowane przez niego materiały lub urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności. 5. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących roboty związane z budową nawierzchni asfaltowej drogi, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm)


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45100000-8,

45233000-9,

45233220-7

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Do 15.06.2018r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
18/06/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Do § 9 ust. 1 Umowy Nr 272.11.2018 zawartej dnia 27 marca 2018r. zostaje dodany pkt 1a o następującym brzmieniu: "1a. Określone w §9 ust. 1 Umowy wynagrodzenie zostaje zwiększone o kwotę 2 784,01 zł brutto (słownie złotych: dwa tysiące siedemset osiemdziesiąt cztery 01/100) w zakresie zadania nr 4. "Przebudowa drogi na dz. 1535/2 i 1544/13 w Kosinie w km 0+000-0+215" na zasadach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2 lit.: a-c Ustawy Prawo zamówień publicznych"

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Ponieważ, środki finansowe zabezpieczone w umowie Nr 272.11.2018 z dnia 27 marca 2018 zawartej pomiędzy Gminą Łańcut, ul. Mickiewicza 2a, 37-100 Łańcut, reprezentowaną przez Zbigniew Łoza - Wójt Gminy Łańcut, jako Zamawiający, a Panem Tomaszem Mazurem prowadzącym działalność gospodarczą pn. WZPHU "Mazur" - Tomasz Mazur zam. 37-112 Kosina 995 jako Wykonawca na realizację zadania pn. Przebudowa dróg gminnych wewnętrznych w miejscowości Kosina i Głuchów - Gmina Łańcut Zamówienie obejmujące przebudowę następujących dróg: 1.Przebudowa drogi na dz. 860/2 w Głuchowie w km 0+000 - 0+060 2.Przebudowa drogi na dz. 3581/2 w Kosinie w km 0+013 - 0+086 3.Przebudowa drogi na dz. 1749 w Kosinie w km 0+000 - 0+244,60 4.Przebudowa drogi na dz. 1535/2 i 1544/13 w Kosinie w km 0+000 - 0+215 zostały wyczerpane w zakresie zadania nr 4 Przebudowa drogi na dz. 1535/2 i 1544/13 w Kosinie w km 0+000 - 0+215, Zamawiający działając na podstawie art. 144 ust.1 pkt.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2017 poz. 1579, z późn. zm.) dokonał zmiany przedmiotowej umowy w zakresie dotyczącym wykonania dodatkowych robót, gdyż są one niezbędne w celu odwodnienia pasa drogowego. Zmiana umowy była możliwa, ponieważ spełnione zostały wszystkie przesłanki określone w art. 144 ust.1 pkt.2 Pzp tj.: 2. Zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego. Zamówienie podstawowe zostało udzielone wykonawcy wyłonionemu w trybie przetargu nieograniczonego. Zmiana wykonawcy wykonania przedmiotowych robót jest nieuzasadniona i nie może zostać dokonana ze względów ekonomicznych lub technicznych, tj przez Wykonawcę, który dotychczas wykonywał przedmiotowe zamówienie wymagać będzie niewielkiego nakładu sił i środków, gdyż dysponuje on już przygotowanym zapleczem technicznym oraz szczegółową wiedzą techniczną co do sposobu realizacji robót. b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego. Wybór nowego wykonawcy wiązałby się z koniecznym dodatkowym czasem potrzebnym na przeprowadzenie procedury wyboru wykonawcy, w sytuacji konieczności kontynuacji robót ze względu na potrzebę poprawy bezpieczeństwa na drogach gminnych, a także ze wzrostem cen za ich świadczenie. c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej. Wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia pierwotnie określonej w umowie, gdyż wartość umowy to: 254 676,54 zł, a wartość zmiany to kwota: 2 784,01 zł

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.