eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › wykonanie remontu lokali mieszkalnych przy ul. Chrobrego 9A lok. 18, 74 lok. 7 i 14, ul. Husa 13 lok. 5, ul. Kilińskiego 22 lok. 6, ul. Kościuszki 40 lok. 6 w Gdańsku.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-12

Ogłoszenie nr 500297152-N-2018 z dnia 12-12-2018 r.

Gdańskie Nieruchomości - Samorządowy Zakład Budżetowy: wykonanie remontu lokali mieszkalnych przy ul. Chrobrego 9A lok. 18, 74 lok. 7 i 14, ul. Husa 13 lok. 5, ul. Kilińskiego 22 lok. 6, ul. Kościuszki 40 lok. 6 w Gdańsku.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 636669-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gdańskie Nieruchomości - Samorządowy Zakład Budżetowy, Krajowy numer identyfikacyjny 19281776900000, ul. Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 3201032, 3200220, 3023282, e-mail nz@nieruchomoscigda.pl, faks 583 458 235.
Adres strony internetowej (url): www.nieruchomoscigda.pl
Adres profilu nabywcy: www.nieruchomoscigda.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samorządowy Zakład Budżetowy- Zarządzanie Nieruchomościami

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

wykonanie remontu lokali mieszkalnych przy ul. Chrobrego 9A lok. 18, 74 lok. 7 i 14, ul. Husa 13 lok. 5, ul. Kilińskiego 22 lok. 6, ul. Kościuszki 40 lok. 6 w Gdańsku.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

74/18/A

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie remontu lokali mieszkalnych przy ul. Chrobrego 9A lok. 18, 74 lok. 7 i 14, ul. Husa 13 lok. 5, ul. Kilińskiego 22 lok. 6, ul. Kościuszki 40 lok. 6 w Gdańsku. 2. Zakres robót obejmuje między innymi: a) roboty ogólnobudowlane tj. ­ roboty rozbiórkowe, ­ roboty tynkarskie, ­ roboty posadzkarskie, ­ wykonanie ścianek działowych, ­ wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian i podłóg, ­ wykonanie posadzek, ­ roboty malarskie, ­ montaż stolarki okiennej, ­ montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej, b) roboty sanitarne tj. - wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, ­ wymiana/ remont instalacji wodociągowo - kanalizacyjnej wraz z montażem urządzeń, ­ wykonanie/ remont instalacji gazowej, c) roboty elektryczne tj. ­ remont instalacji elektrycznej, d) wykonanie ekspertyzy kominiarskiej dla każdego wyremontowanego mieszkania po zakończeniu prac, e) wykonanie szkicu inwentaryzacyjnego dla każdego wyremontowanego mieszkania. Szczegółowy zakres robót dla poszczególnych lokali mieszkalnych określony jest w projektach, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarach. Uwaga Minimalne parametry techniczne stolarki okiennej z drewna i PCV określone są w Ogólnej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych w części VII punkt 2.4 i 2.4.1. pt. "Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Stolarka drzwiowa i okienna"- załącznik nr 20 do SIWZ. Stolarka drzwiowa winna spełniać minimalne warunki określone w obowiązujących polskich przepisach. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: 3.1 . ul. Chrobrego 9A lok. 18 1) Przedmiary robót budowlanych lokalu mieszkalnego przy ul. Chrobrego 9A m 18- załącznik nr 1. 2) Przedmiar - remont mieszkania-instalacja sanitarna, Gdańsk, ul. Chrobrego 9A/18- załącznik nr 2. 3) Przedmiar - wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 18, Gdańsk, ul. Chrobrego 9A- załącznik nr 3. 3.2 . ul. Chrobrego 74 lok. 7 1) Przedmiary robót budowlanych lokalu mieszkalnego przy ul. Chrobrego 74 m 7- załącznik nr 4. 2) Przedmiar remont mieszkania-instalacja sanitarna, Gdańsk, ul. Chrobrego 74/7- załącznik nr 5. 3) Przedmiar - wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 7, Gdańsk, ul. Chrobrego 74- załącznik nr 6. 3.3 . ul. Chrobrego 74 lok. 14 1) Przedmiary robót budowlanych lokalu mieszkalnego przy ul. Chrobrego 74 m 14- załącznik nr 7. 2) Przedmiar remont mieszkania-instalacja sanitarna, Gdańsk, ul. Chrobrego 74/14- załącznik nr 8. 3) Przedmiar - wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 14, Gdańsk, ul. Chrobrego 74- załącznik nr 9. 3.4 . ul. Husa 13 lok. 5 1) Przedmiar roboty budowlane ul. Jana Husa 13 m 5B- załącznik nr 10. 2) Przedmiar remont mieszkania-instalacja sanitarna, Gdańsk, ul. Husa 13/5- załącznik nr 11. 3) Przedmiar - wymiana instalacji elektrycznej w lokalu Gdańsk, ul. Husa 13 m 5- załącznik nr 12. 3.5 . ul. Kilińskiego 22 lok. 6 1) Przedmiar roboty budowlane ul. Kilińskiego 22 m 6- załącznik nr 13. 2) Przedmiar remont mieszkania-instalacja sanitarna, Gdańsk, ul. Kilińskiego 22/6- załącznik nr 14. 3) Przedmiar - robót elektrycznych w lokalu nr 6 przy ul. Kilińskiego 22 w Gdańsku- załącznik nr 15. 3.6 . ul. Kościuszki 40 lok.6 1) Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Instalacje wewnętrzne C.O. Remont lokalu mieszkalnego przy ul. Kościuszki 40/6 w Gdańsku - załącznik nr 16. 2) Przedmiary robót budowlanych lokalu mieszkalnego przy ul. Kościuszki 40 m 6- załącznik nr 17. 3) Przedmiar remont mieszkania-instalacja sanitarna, Gdańsk, ul. Kościuszki 40/6, branża sanitarna - załącznik nr 18. 4) Przedmiar - remont instalacji elektrycznej w lokalu, Gdańsk ul. Kościuszki 40 m 6- załącznik nr 19. 3.7 . Ogólna specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 20. 3.8. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty instalacyjne gazowe- załącznik nr 21. 3.8 . Szczegółowe specyfikacje techniczne. Instalacja wodociągowa. Instalacja kanalizacyjna - załącznik nr 22. 3.9 . Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty w zakresie instalacji elektrycznych wewnętrznych. Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych. Roboty w zakresie montażu opraw, osprzętu, urządzeń i odbiorników energii elektrycznej - załącznik nr 23. 4. W przypadku gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia (SIWZ wraz z załącznikami) nazw materiałów, urządzeń lub producentów należy je rozumieć jako przykładowe parametry minimalne oczekiwane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza użycie materiałów równoważnych dopuszczonych do stosowania w budownictwie. Zamawiający uzna za równoważne materiały, których zastosowanie nie spowoduje zmiany projektu w zakresie przyjętej technologii wykonania. W przypadku gdy Zamawiający użył oznaczeń norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp należy je rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust.4 Ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w treści SIWZ. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach do SIWZ norma, europejska ocena techniczna, aprobata, specyfikacja techniczna i system referencji technicznej, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania "lub równoważna". 5. Pozostałe warunki wykonania zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącej załącznik do SIWZ. 6. Wymagania dotyczące zatrudnienia zgodnie z art. 29 ust 3a. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę (dotyczy także dalszych podwykonawców) na podstawie umowy o pracę lub umowy równoważnej (tj. umowy, której treść lub sposób realizacji odpowiada cechom stosunku pracy) osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. robót budowlanych, takich jak: tynkarskie, malarskie, kafelkarskie, instalatorskie w zakresie instalacji sanitarnych i elektrycznych w pełnym wymiarze etatu. Wykonawca jest zobowiązany przez cały okres realizacji danych robót (czynności) zatrudniać na podstawie umów o pracę lub umów równoważnych pracowników wykonujących dane czynności. Osoby te muszą brać czynny udział w realizacji zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45111100-9, 45111220-6, 45210000-2, 45421152-4, 45262321-7, 45310000-3, 45331100-7, 45332200-5, 45332300-6, 45333000-0, 45400000-1, 45421132-8, 45421131-1, 45421146-9, 45430000-0, 45450000-6, 45410000-4, 45431000-7, 45431100-8, 45431200-9, 45442100-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 475684.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Dziemiński Krzysztof " KOMPLEKS "
Email wykonawcy: komplekskmsj@wp.pl
Adres pocztowy: Gołębiewko 18
Kod pocztowy: 83-209
Miejscowość: Godziszewo
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 513738.72
Oferta z najniższą ceną/kosztem 367443.06
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 532420.13
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.