eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wisznice › Przebudowa wraz z termomodernizacją budynku Przedszkola w miejscowości Wisznice

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-12-11

Ogłoszenie nr 500296274-N-2018 z dnia 11-12-2018 r.

Wisznice: Przebudowa wraz z termomodernizacją budynku Przedszkola w miejscowości Wisznice
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Zamawiający informuje, iż zamówienie współfinansowane jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 563272-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500158849-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wisznice, Krajowy numer identyfikacyjny 3023775300000, ul. ul. Rynek 35, 21580 Wisznice, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 833 782 102, e-mail kwierzchowski@wisznice.pl, faks 833 782 039.
Adres strony internetowej (url): www.wisznice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa wraz z termomodernizacją budynku Przedszkola w miejscowości Wisznice

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IBMG-IV.271.6.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zamówienie składa się z dwóch zadań, a jego przedmiotem jest "Przebudowa wraz z termomodernizacją budynku Przedszkola w miejscowości Wisznice" polegająca na realizacji niżej wymienionych zadań: Zadanie 1: Utworzenie Klubu Maluch w Gminie Wisznice. Zadanie 2: Termomodernizacja budynku Przedszkola w Wisznicach. 2. Zadanie 1 - Utworzenie Klubu Maluch w Gminie Wisznice. 2.1. Przedmiot zamówienia wg CPV obejmuje: - 45000000-7 Roboty budowlane - 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne - 39161000-8 Meble przedszkolne - 39515410-2 Rolety - 37520000-9 Zabawki - 37524000-7 Gry - 37523000-0 Puzzle - 39162100-6 Pomoce dydaktyczne 2.2. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, elektryczne i sanitarne oraz dostawa wyposażenia. Roboty polegają na przebudowie części parteru, pomieszczeń w obrębie klatki schodowej (parter i piętro), schodów zewnętrznych istniejącego budynku przedszkola w celu dostosowania obiektu do nowej funkcji - żłobek, oraz do przepisów p.poż. Zakres prac obejmuje około 250 m2 powierzchni użytkowej budynku. W ramach dostawy zostaną zakupione meble, wyposażenie niezbędne do funkcjonowania utworzonej placówki 2.3. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1) wyburzenie części ścianek, wykucie otworów, 2) murowanie ścianek, zamurowanie otworów, 3) zbicie tynków wraz z glazurami, 4) rozebranie posadzek, 5) demontaż istniejących instalacji w kuchni, 6) wykonanie nowych tynków, 7) ułożenie glazury, 8) wykonanie gładzi i malowań emulsyjnych, 9) wymianę z podokienników wewnętrznych, 10) wymianę, montaż drzwi (w tym p.poż), 11) wykonanie posadzek na wylewce samopoziomującej - gres/terakota/panele, PCV, 12) przebudowa schodów zewnętrznych, wykonanie pochylni , 13) przebudowę i rozbudowę instalacji wod-kan, 14) wymianę, montaż umywalek, zlewozmywaków, wc kompakt, brodzika i prysznica, 15) przebudowę i rozbudowę instalacji elektrycznej, 16) wymianę, montaż punktów oświetleniowych, 17) wymianę, montaż łączników instalacyjnych, gniazd wtykowych, 18) wykonanie instalacja oddymiania, sygnalizacji pożaru, 19) dostawę wyposażenia. 3. Zadanie 2 - Termomodernizacja budynku Przedszkola w Wisznicach. 3.1. Przedmiot zamówienia wg CPV obejmuje: - 45000000-7 Roboty budowlane - 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne - 45321000-3 Izolacja cieplna - 45443000-4 Roboty elewacyjne - 45421100-5 Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów - 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania - 09331100-9 Kolektory słoneczne do produkcji ciepła 3.2. W ramach przedmiotu zamówienia zostanie wykonana głęboka termomodernizacja budynku mieszczącego przedszkole. 3.3. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1) docieplenie stropu ostatniej kondygnacji styropapą o grubości 25cm o współczynniku przenikania ciepła nie gorszym niż l=0,040W/(m*K), 2) docieplenie ścian zewnętrznych styropianem o współczynniku przenikania ciepła nie gorszym niż l=0,004W/(m*K) o grubości 20cm metodą BSO, 3) docieplenie części ścian wełną mineralną ze względów na wymagania p.poż., 4) docieplenie ścian fundamentowych styropianem ekstrudowanym, 5) częściowa wymiana drzwi zewnętrznych, 6) częściowa wymiana okien, 7) modernizacja systemu c.o. , demontaż oraz montaż instalacji c.o., wymianę grzejników wraz z oprzyrządowaniem, 8) wymiana istniejącego kotła na kocioł na pellet wraz z urządzeniami do podawania paliwa i usuwania popiołu (kotłownia znajduje się w budynku obok), 9) wymianę instalacji elektrycznej na nową wraz z wymianą istniejącego oświetlenia na energooszczędne typu LED, 10) wykonanie instalacji kolektorów słonecznych składający się z 5 paneli. 4. Szczegółowe zakresy robót dla Zadania 1 jak i Zadania 2 opisane są w przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz dokumentacjach projektowych, stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ. 5. Jeżeli w dokumentacjach projektowych, przedmiarach robót i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, to określają one minimalny standard jakości materiałów przyjętych do wyceny lub minimalne wymogi dla sprzętu przewidzianego do użycia. Wykonawca w takim przypadku może zaoferować przedmioty równoważne załączając do oferty karty katalogowe na oferowane przedmioty i atesty. Wskazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 8. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 9. Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia na umowę o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę pracowników fizycznych oraz operatorów sprzętu wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) roboty ziemne, 2) roboty budowlane, 3) roboty sanitarne, 4) roboty elektryczne, 5) roboty montażowe, 6) inne z zakresu robót (z wyłączeniem osób samodzielnie wykonujących daną czynność w ramach jednoosobowej działalności gospodarczej tzw. "samo zatrudnienie"). 10. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w projektach umowy stanowiących załączniki nr 8a i 8b do SIWZ. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. 11. Podwykonawstwo: Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. a) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, b) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z pkt 9.8 SIWZ, c) pozostałe wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone w projekcie umowy. 12. Minimalny wymagany okres gwarancji na roboty wynosi 36 miesięcy licząc od daty wskazanej w protokole odbioru ostatecznego. Wykonawca może zaproponować dłuższy okres, maksymalnie 60 miesięcy, co będzie uwzględnione podczas oceny i badania ofert na zasadach określonych w rozdziale KRYTERIA OCENY OFERT (sekcja 18 SIWZ)


II.4) Główny kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV:

39161000-8,

39515410-2,

37520000-9,

37523000-0,

39162100-6,

45321000-3,

45443000-4,

45421100-5,

45331100-7,

09331100-9

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od dnia 03.07.2018 r. do dnia 31.08.2018 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
30/08/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Termin zakończenia wykonania przedmiotu umowy ustala się na: do dnia 25.09.2018r.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Z uwagi na fakt, że podczas prowadzenia prac wystąpiły roboty, których nie dało się wcześniej przewidzieć termin zakończenia realizacji umowy zgodnie z wnioskiem Wykonawcy został przesunięty na 25.09.2018r. Podczas wykonywania wykopów pod fundament pochylni osunęła się ściana tarasu podpierająca żelbetową pergolę, okazało się, że ściana nie miała fundamentu, należy go wykonać, ścianę naprawić, pergolę rozebrać. Po wyburzeniu ścianek okazało się że poziom istniejących posadzek jest tak różny, iż wykonanie zakładanej warstwy wyrównawczej nie wystarczy, podłoża należy rozebrać i wykonać od nowa.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.