eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Choroszcz › Zimowe utrzymanie dróg i ulic (gminnych oraz powiatowych) na terenie miasta i gminy Choroszcz w sezonie zimowym 2018/2019

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-10

Ogłoszenie nr 500295612-N-2018 z dnia 10-12-2018 r.

Urząd Miejski w Choroszczy: Zimowe utrzymanie dróg i ulic (gminnych oraz powiatowych) na terenie miasta i gminy Choroszcz w sezonie zimowym 2018/2019

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 618876-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Miejski w Choroszczy, Krajowy numer identyfikacyjny 00052735100000, ul. Dominikańska 2, 16-070 Choroszcz, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 085 7132200, e-mail urzad@choroszcz.pl, jakub-homenda@gaztea.pl, faks 085 7191839.
Adres strony internetowej (url): www.choroszcz.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zimowe utrzymanie dróg i ulic (gminnych oraz powiatowych) na terenie miasta i gminy Choroszcz w sezonie zimowym 2018/2019

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Or - V.271.19.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg i ulic (gminnych oraz powiatowych) na terenie miasta i gminy Choroszcz w sezonie zimowym 2018/2019. Przedmiot zamówienia Zamawiający podzielił na trzy zadania obejmujące poszczególne wydzielone obszary gminy. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia: 1. Odśnieżanie dróg i ulic na terenie miasta i gminy Choroszcz zgodnie z załączonym wykazem dróg i ulic I-ej i II-giej kolejności odśnieżania oraz określonych standardów odśnieżania - szacunkowa ilość wynosi w: 1.1 w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2018 r godz. 24.00 - zadaniu nr 1 - 40 godzin, - zadaniu nr 2 - 5 godzin, - zadaniu nr 3 - 5 godzin. 1.2 w okresie od dnia 01.01.2019 r godz. 00.00 do dnia 05.05.2019 r - zadaniu nr 1 - 99 godzin, - zadaniu nr 2 - 139 godzin, - zadaniu nr 3 - 110 godzin. a) gminnych, według załączonych map i wykazów - dróg oraz ulic - miasta i gminy Choroszcz - załączniki nr 9 - 26 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zwana dalej także SIWZ; b) powiatowych, według załączonych map i wykazów - dróg oraz ulic - miasta i gminy Choroszcz - załączniki nr 9 - 26 do SIWZ; 2. Zwalczanie śliskości zimowej - szacunkowa ilość wynosi w: a. w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2018 r godz. 24.00 - zadaniu nr 1 - 42 godzin, - zadaniu nr 2 - 73 godzin, - zadaniu nr 3 - 56 godzin. 2.2 w okresie od dnia 01.01.2019 r godz. 00.00 do dnia 05.05.2019 r - zadaniu nr 1 - 84 godzin, - zadaniu nr 2 - 114 godzin, - zadaniu nr 3 - 70 godzin. a) poprzez posypywanie 20% mieszanką piaskowo-solną - szacunkowa ilość mieszanki wynosi w: 2.1w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2018 r godz. 24.00 - zadaniu nr 1 - 132 m3, - zadaniu nr 2 - 152 m3, - zadaniu nr 3 - 101 m3. 2.2 w okresie od dnia 01.01.2019 r godz. 00.00 do dnia 05.05.2019 r - zadaniu nr 1 - 180 m3, - zadaniu nr 2 - 165 m3, - zadaniu nr 3 - 127 m3. b) poprzez posypywanie piaskiem - szacunkowa ilość piasku wynosi w: 2.1w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2018 r godz. 24.00 - zadaniu nr 1 - 15 m3, - zadaniu nr 2 - 16 m3, - zadaniu nr 3 - 11 m3. 2.2 w okresie od dnia 01.01.2019 r godz. 00.00 do dnia 05.05.2018 r - zadaniu nr 1 - 89 m3, - zadaniu nr 2 - 86 m3, - zadaniu nr 3 - 22 m3. c) według określonych standardów i kolejności utrzymania dróg - gminnych, według załączonych map i wykazów - dróg oraz ulic - miasta i gminy Choroszcz - załączniki nr 9 - 26 do SIWZ; - powiatowych, według załączonych map i wykazów - dróg oraz ulic - miasta i gminy Choroszcz - załączniki nr 9 - 26 do SIWZ; 3. Wywiezienie zalegającego śniegu z terenów dróg, ulic, placów, skwerów wskazanych przez Zamawiającego - na każdorazowe żądanie Zamawiającego (uwaga: zapewnienie miejsca do składowania wywożonego śniegu należy do obowiązków Wykonawcy) szacunkowa ilość wynosi w: 3.1w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2018 r godz. 24.00 - zadaniu nr 1 - 12 godzin, - zadaniu nr 2 - 4 godzin, - zadaniu nr 3 - 2 godzin. 3.2 w okresie od dnia 01.01.2019 r godz. 00.00 do dnia 05.05.2019 r - zadaniu nr 1 - 15 godzin, - zadaniu nr 2 - 3 godzin, - zadaniu nr 3 - 2 godzin. Ilości w/w są ilościami szacunkowymi służącymi do oceny ofert. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości poszczególnych rodzajów usług w ciągu trwania realizacji usługi w zależności od warunków atmosferycznych, których nie można przewidzieć na dzień ogłoszenia przetargu nieograniczonego. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania prac określonych w punktach: 1 i 2 ze szczególną starannością i dbałością o wykonanie ich we właściwym terminie w rejonach mostów, wiaduktów, przepustów, pętli i zatok autobusowych, odcinków dróg i ulic w rejonach przystanków autobusowych, tras kursowania komunikacji zbiorowej, tras kursowania autobusów dowożących dzieci do szkół, odcinków dróg przebiegających przez tereny leśne, odcinków dróg i ulic o pochyleniu podłużnym większym niż 4% (zwłaszcza obszarów łuków pionowych), odcinków dróg i ulic o pochyleniu poprzecznym większym niż 2% (zwłaszcza obszarów łuków poziomych), rejonów skrzyżowań (wraz z obszarami ich oddziaływania).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 90620000-9


Dodatkowe kody CPV: 90630000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg i ulic na terenie gminy Choroszcz w sezonie zimowym 2018/2019 zadanie nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 140383.90
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Transportowo Sprzętowe Małgorzata Dojlida
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Świerkowa 3
Kod pocztowy: 16-070
Miejscowość: Choroszcz
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie


Nazwa wykonawcy:
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Transportowo Sprzętowe Małgorzata Dojlida
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Świerkowa 3
Kod pocztowy: 16-070
Miejscowość: Choroszcz
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 102981
Oferta z najniższą ceną/kosztem 102981
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 102981
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg i ulic na terenie gminy Choroszcz w sezonie zimowym 2018/2019 zadanie nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 145611.30
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Spółdzielnią Kółek Rolniczych w Choroszczy,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Zastawie I/22
Kod pocztowy: 16-070
Miejscowość: Choroszcz
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 107217.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 107217.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 107217.60
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg i ulic na terenie gminy Choroszcz w sezonie zimowym 2018/2019 zadanie nr 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 119298.71
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Spółdzielnią Kółek Rolniczych w Choroszczy,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Zastawie I/22
Kod pocztowy: 16-070
Miejscowość: Choroszcz
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 75286.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 75286.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 75286.20
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.