eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żagań › "DOSTAWA WYPOSAŻENIA PRACOWNI SZKOLNYCH ORAZ PRACOWNI MIĘDZYSZKOLNYCH W SZKOŁACH OBJĘTYCH PROJEKTEM W RAMACH ZADANIA 9; DOPOSAŻENIE 8 PRACOWNI PRZYRODNICZO-MATEMATYCZNYCH ORAZ ZADANIA 13WYPOSAŻENIE 2 PRACOWNI MIĘDZYSZKOLNYCH"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-10

Ogłoszenie nr 500295469-N-2018 z dnia 10-12-2018 r.

Gmina Żagań o Statusie Miejskim: "DOSTAWA WYPOSAŻENIA PRACOWNI SZKOLNYCH ORAZ PRACOWNI MIĘDZYSZKOLNYCH W SZKOŁACH OBJĘTYCH PROJEKTEM W RAMACH ZADANIA 9; DOPOSAŻENIE 8 PRACOWNI PRZYRODNICZO-MATEMATYCZNYCH ORAZ ZADANIA 13: WYPOSAŻENIE 2 PRACOWNI MIĘDZYSZKOLNYCH"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
w ramach dofinansowania z Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020 w części współfinansowanej z Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś Priorytetowa 8 Nowoczesna Edukacja, Działanie 8.2. Wyrównywanie dysproporcji w jakości kształcenia na poziomie ogólnym oraz dostosowanie oferty edukacyjnej do potrzeb uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych i zdrowotnych, Poddziałanie 8.2.1. Wyrównywanie dysproporcji w jakości kształcenia na poziomie ogólnym oraz dostosowanie oferty edukacyjnej do potrzeb uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych i zdrowotnych - projekty realizowane poza formuła ZIT;

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 651706-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Gmina Żagań o statusie miejskim - Lider wyznaczony do przeprowadzenia postepowania i udzielenia zqamówienia w imieniu pozostałych zamawiających i na ich rzecz , siedziba : plac Slowiański 17, 86-100 Żagań, osoba do kontaktu Janina Chłostowska +48 684771009
Gmina Żary o statusie miejskim - Partner Projektu, siedziba: ul. Rynek 1-5, 68-200 Żary
Gmina Żary -Partner Projektu, siedziba : ul. Jana Pawła II 6, 68-200 Żary
Gmina Żagań -Partner Projektu, siedziba : ul. Armii Krajowej 9, 68-100 Żagań


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Żagań o Statusie Miejskim, Krajowy numer identyfikacyjny 52679400000, ul. Plac Słowiański 17, 68100 Żagań, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 684 771 040, e-mail jchlostowska@um.zagan.pl, faks 684 771 017.
Adres strony internetowej (url): www.urzadmiasta.zagan.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Liderem projektu jest Gmina Żagań o statusie miejskim (Zamawiający) Partnerami Projektu są : Gmina Żagań, Gmina Żary o statusie miejskim, Gmina Żary. Zadania Lidera: a) przygotuje Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), spełniającą wymogi określone przepisami ustawy Pzp, b) będzie prowadził dokumentację postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, określoną przepisami ustawy Pzp, c) powoła komisję przetargową z zastrzeżeniem punkt 3 § 2, d) przeprowadzi postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego zgodnie z przepisami ustawy Pzp, w szczególności: ? zamieści ogłoszenie o zamówieniu w wymaganym publikatorze, ? będzie udzielał wyjaśnień dotyczących zapisów w SIWZ ? będzie dokonywać, w uzasadnionych przypadkach po wcześniejszych uzgodnieniach z Parterami zmian postanowień SIWZ, ? dokona oceny i badania złożonych w postępowaniu ofert, ? będzie wykonywać wszelkie czynności związane z postępowaniem wywołanym wniesieniem przez wykonawcę środków ochrony prawnej określonych przepisami ustawy Pzp, ? Lider wraz z Partnerami, po wyborze najkorzystniejszej oferty, w terminach przewidzianych w ustawie na zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego, zawrze z Wykonawcą Umowę dotyczącą realizacji całości zamówienia.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"DOSTAWA WYPOSAŻENIA PRACOWNI SZKOLNYCH ORAZ PRACOWNI MIĘDZYSZKOLNYCH W SZKOŁACH OBJĘTYCH PROJEKTEM W RAMACH ZADANIA 9; DOPOSAŻENIE 8 PRACOWNI PRZYRODNICZO-MATEMATYCZNYCH ORAZ ZADANIA 13: WYPOSAŻENIE 2 PRACOWNI MIĘDZYSZKOLNYCH"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WZP.271.41.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby szkól objętych projektem. Ze względu na realizację przedmiotu zamówienia w formule partnerstwa - dostawa będzie realizowana na terenie gmin: gmina Żagań o statusie miejskim. Gmina Żagań, Gmina Żary o statusie miejskim, Gmina Żary. Pomoce dydaktyczne przeznaczone są na potrzeby 10 szkół podstawowych objętych projektem dla których organami prowadzącymi są wymienione Gminy. Liderem projektu jest Gmina Żagań o statusie miejskim (Zamawiający) Partnerami Projektu są : Gmina Żagań, Gmina Żary o statusie miejskim, Gmina Żary. Zestawienie ilościowe wyposażenia z podziałem na Lidera i Partnerów : Dla Gminy Żagań o statusie Miejskim : Komputer przenośny (notebook) z oprogramowaniem - 11 sztuk, Zestaw komputerowy z oprogramowaniem - 0 sztuk, Aparat fotograficzny kompaktowy - 2 sztuki. Dla Gminy Żary o statusie miejskim : Komputer przenośny(notebook) z oprogramowaniem - 13 sztuk, Zestaw komputerowy z oprogramowaniem - 0 sztuk, Aparat fotograficzny kompaktowy - 4 sztuki. Dla Gminy Żagań : Komputer przenośny(notebook) z oprogramowaniem - 9 sztuk, Zestaw komputerowy z oprogramowaniem - 0 sztuk, Aparat fotograficzny kompaktowy -1 sztuka. Dla Gminy Żary : Komputer przenośny(notebook) z oprogramowaniem - 4 sztuki, Zestaw komputerowy z oprogramowaniem - 28 sztuk, Aparat fotograficzny kompaktowy - 3 sztuki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 SIWZ. Faktury (razem 4) wystawione osobno dla każdego z Partnerów oraz Lidera na następującą liczbę poszczególnych elementów specyfikacji : Dla Gminy Żagań o statusie Miejskim : Komputer przenośny (notebook) z oprogramowaniem - 11 sztuk, Zestaw komputerowy z oprogramowaniem - 0 sztuk, Aparat fotograficzny kompaktowy - 2 sztuki; Dla Gminy Żary o statusie miejskim : Komputer przenośny (notebook) z oprogramowaniem - 13 sztuk, Zestaw komputerowy z oprogramowaniem - 0 sztuk, Aparat fotograficzny kompaktowy - 4 sztuki; Dla Gminy Żagań : Komputer przenośny (notebook) z oprogramowaniem -9 sztuk, Zestaw komputerowy z oprogramowaniem - 0 sztuk, Aparat fotograficzny kompaktowy - 1 sztuka; Dla Gminy Żary : Komputer przenośny (notebook) z oprogramowaniem - 4 sztuki, Zestaw komputerowy z oprogramowaniem - 28 sztuk, Aparat fotograficzny kompaktowy - 3 sztuki; 3.2. Dodatkowe informacje do opisu przedmiotu zamówienia : 3.2.1. W specyfikacji asortymentu - w załączniku nr 1 mogą występować nazwy własne, znaki towarowe lub być podane niektóre charakterystyczne dla producenta wymiary. Nie są one wiążące i towarzyszy im oznaczenie "lub równoważne" co oznacza, że można dostarczyć elementy równoważne, które posiadać będą co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne jak opisane i będą tożsame tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów. Podane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy nie mają na celu naruszenia art. 29 i art.7 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego. 3.2.2. Wyposażenie musi być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. Wszystkie dostarczone materiały muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. 3.2.3. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia co najmniej 24 miesięcznego okresu gwarancji jakości na cały przedmiot zamówienia oraz Next bussines day (NBD) dla sprzętu określonego w załączniku nr 1 SIWZ. Okres udzielonej gwarancji podlega ocenie przy kryterium oceny ofert, zatem wydłużenie okresu udzielonej gwarancji będzie skutkowało większą liczbą przyznanych punktów przy ocenie ofert (stosunek okresu gwarancji jakości oferty badanej do najdłuższego okresu udzielonej gwarancji x 40% x100). Maksymalny - podlegający ocenie okres gwarancji nie może przekroczyć 60 miesięcy. Wykonawca zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu dokument gwarancyjny w dniu odbioru przedmiotu dostawy. Dokument ten powinien określać okres udzielonej gwarancji jakości, obowiązki Wykonawcy wynikające ze stwierdzenia wad fizycznych dostarczonego asortymentu ujawnionych w okresie gwarancyjnym oraz uprawnienia jakie przysługują Zamawiającemu, jak również warunki Next bussines day. Jeżeli na jakiś sprzęt została udzielona gwarancja producenta niezależnie od gwarancji Wykonawcy (z tym zastrzeżeniem, że gwarancja producenta nie może być wydana na okres krótszy jak 24 miesiące), to Wykonawca ma obowiązek przekazać dokument gwarancyjny Zamawiającemu wraz z dostarczonym towarem. 3.2.4. Wyposażenie, którego wykaz zawiera załącznik nr 1 należy zapakować i dostarczyć oddzielnie dla Lidera i każdego Partnera.. Wraz z asortymentem należy dostarczyć dokumenty ich dotyczące, a w szczególności opisujące w języku polskim funkcje i sposób użytkowania, instrukcje obsługi, instrukcje konserwacji, gwarancje, atesty. 3.2.5. Miejsce dostawy Wykonawca uzgadnia z Przedstawicielami poszczególnych Gmin (Partnerami i Liderem) . 3.2.6. Wykonawca dostarczy pomoce dydaktyczne na własny koszt i na własne ryzyko oraz zapewni rozładunek ze środków transportowych i wniesienie do pomieszczeń wskazanych budynków w godzinach pracy placówki po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie braki i wady przedmiotu zamówienia, w tym za powstałe w czasie transportu. 3.2.7. Dostarczone pomoce dydaktyczne powinny posiadać oznaczenie CE, potwierdzające że pomoce te są zgodne z zasadniczymi wymogami bezpieczeństwa obowiązującymi w UE i odpowiadać obowiązującym przepisom dopuszczającym je do użytkowania przez dzieci.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 30230000-0


Dodatkowe kody CPV: 30213100-6, 38651000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 192687.84
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: IT PARTNER PIOTR WLAZŁO
Email wykonawcy: p.wlazlo@itpartner.strefa.pl
Adres pocztowy: UL. BRACKA 13, 68-100 ŻAGAŃ
Kod pocztowy: 68-100
Miejscowość: Żagań
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 213153.05
Oferta z najniższą ceną/kosztem 213153.05
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 213153.05
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.