eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świętoszów › "Remont budynku mieszkalno-biurowego Nadleśnictwa Świętoszów"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-10

Ogłoszenie nr 500295313-N-2018 z dnia 10-12-2018 r.

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Świętoszów: "Remont budynku mieszkalno-biurowego Nadleśnictwa Świętoszów"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 616805-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Świętoszów, Krajowy numer identyfikacyjny 230182187, ul. Brzozowa 17, 59-726 Świętoszów, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. (75) 731 12 59, e-mail swietoszow@wroclaw.lasy.gov.pl, faks (75) 731 76 06.
Adres strony internetowej (url): http://www.swietoszow.wroclaw.lasy.gov.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Remont budynku mieszkalno-biurowego Nadleśnictwa Świętoszów"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SA.270.105.2018.SU

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w budynku mieszkalno-biurowym siedziby Nadleśnictwa Świętoszów na działce numer ewidencyjny 118 obręb 0010 Świętoszów, gmina Osiecznica, woj. Dolnośląskie pn. "Remont budynku mieszkalno-biurowego Nadleśnictwa Świętoszów", tj. na obiekcie siedziby Nadleśnictwa Świętoszów przy ul. Brzozowej 17 w Świętoszowie w pomieszczeniach zlokalizowanych na I piętrze budynku mieszkalno - biurowego, obejmujące rozbiórkę ścianek działowych, wybicie przejścia między pomieszczeniami objętymi opracowaniem a biurami znajdującymi się w pozostałej części budynku (odtworzenie stanu pierwotnego), wymianę podłóg, stolarki drzwiowej i okiennej wraz z podokiennikami, wymianę instalacji elektrycznej, wykonanie instalacji klimatyzacji i komputerowej LAN, w tym: o Część budowlana: a) Prace rozbiórkowe i wyburzeniowe, b) Demontaż armatury sanitarnej, c) Wykonanie nadproża z dwuteownika INP 180, d) Wywóz i utylizacja gruzu z rozbiórek, e) Rozbiórka podłóg z desek, f) Warstwa wyrównawcza z zaprawy samopoziomujacej, g) Izolacja przeciwwilgociowa z folii i cieplna ze styropianu gr. 5 cm, h) Warstwa wyrównawczą z zaprawy cementowej gr. 5 cm, i) Ścianki działowe z cegieł, j) Wymiana okien drewnianych wraz z parapetami z granitu, k) Uzupełnienie tynków cementowo - wapiennych kat. III, l) Gruntowanie tynków i wykonanie gładzi wapiennej, m) Wymiana drzwi wewnętrznych, n) Posadzki z desek dębowych, o) Posadzki z płyty granitowej 60x60 cm, gr.2 cm, p) Listwy progowe i przejściowe mosiężne, q) Tabliczki informacyjne dla biur montowane przy wejściu do biura, o Część instalacyjna: a) Montaż i uruchomienie zewnętrznej klimatyzacji + sterownik, b) Montaż i uruchomienie jednostki wewnętrznej naściennej wg projektu + sterownik + pompa skroplin, c) Wykonanie instalacji klimatyzacji wraz z pracami towarzyszącymi d) Wykonanie próby szczelności instalacji, e) Wykonanie naprawy dachu w miejscu montażu pompy ciepła wraz z obróbkami, o Część elektryczna: a) Demontaż starej instalacji elektrycznej wraz z oprawami oświetleniowymi i osprzętem, b) Instalacje elektryczne oświetlenia, c) Instalacje elektryczne gniazd, d) Montaż opraw oświetleniowych, e) Montaż gniazd 230V f) Montaż rozdzielnicy RG+SL i RS, g) Montaż listew elektroinstalacyjnych z przegrodą, h) Montaż w listwach instalacyjnych gniazd 4x2P+E (z blokadą) czerwone do zasilania sieci komputerowej, i) Wykonanie połączeń wyrównawczych, j) Instalacja alarmowa z czujkami ruchu pasywnymi na podczerwień PIR BRAVO, k) Instalacja elektryczna do pompy ciepła zlokalizowanej na dachu, l) Pomiary elektryczne, o Instalacja certyfikowana sieci LAN - etap 1 (w serwerowni i na poziomie I budynku w pomieszczeniach przeznaczonych do remontu): a) Ułożenie koryt, kanałów, przewodów kabelkowych, listew instalacyjnych dla instalacji teletechnicznych wraz z pracami towarzyszącymi, b) Wykonanie rozdzielnicy RK, c) Montaż gniazd abonenckich podtynkowych, d) Montaż modułu RJ45 w gnieździe, e) Montaż złącza RJ45 na skrętce 4-parowej ekranowej STP/FTP, f) Montaż paneli rozdzielczych RJ45 w przygotowanych stelażach, g) Montaż paneli rozdzielczych RJ45 z okablowaniem ekranowanym typu STP kat 6a w przygotowanych stelażach, h) Montaż wyposażenia szaf dystrybucyjnych 19", i) Montaż gniazd instalacyjnych wtyczkowych, j) Wykonanie pomiarów torów transmisyjnych zgodnie z w wymaganiami, k) Sprawdzenie i pomiar 3-fazowego obwodu elektrycznego niskiego napięcia, l) Sprawdzenie i pomiar 1-fazowego obwodu elektrycznego niskiego napięcia elektrycznego, m) Sprawdzenie samoczynnego wyłączania zasilania (pierwsza i kolejna próba), n) Certyfikacja sieci LAN. 3.1. Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia opisują załączniki do SIWZ - dokumentacja techniczna (projekt budowlany, wykonawczy) oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), przedmiary robót. 3.2. Wykonanie robót budowlanych obejmuje następujące czynności, które należy uwzględnić w cenie ofertowej, tj. koszty : 1) Prace przygotowawcze, 2) Organizację placu budowy, placów składowych, zaplecza budowy i czynności dozoru, 3) Wykonanie robót budowlanych zgodnie z zawartą umową, STWiOR, dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę - Decyzja nr 1014 z dnia 06.12.2017 r., niniejszym SIWZ oraz złożoną przez Wykonawcę ofertą, a także zasadami wiedzy technicznej i budowlanej, obowiązującymi przepisami prawa oraz normami. 4) Roboty wykończeniowe i porządkowe, 5) Dostawę materiałów, sprzętu i narzędzi niezbędnych do wykonania robót budowlanych oraz urządzeń koniecznych do wbudowania, 6) Organizację i koordynację robót we wszystkich branżach, 7) Wykonanie wszystkich pomiarów, prób, badań, 8) Wywóz i utylizację materiałów rozbiórkowych, 9) Usuwanie wad i usterek, w trakcie realizacji robót oraz w okresie gwarancji jakości i rękojmi za wady, 10) Uzyskiwanie uzgodnień, opinii, atestów i zaświadczeń i innych wymaganych dokumentów, 11) Weryfikację dokumentacji budowy, 12) Ochronę i utrzymanie terenu budowy, doprowadzenia do należytego stanu i porządku miejsca prowadzenia robót a w szczególności klatki schodowej i korytarzy z których Wykonawca będzie korzystał w celu realizacji przedmiotu zamówienia, 13) związane z uzyskaniem certyfikacji sieci LAN, 14) Sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu operatu kolaudacyjnego, tj. kompletu dokumentacji powykonawczej, zgodnie z warunkami Umowy, 15) związane z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie, 16) naprawy ewentualnych szkód związanych z prowadzeniem robót wyrządzonych osobom trzecim lub uszkodzeniem mienia 17) Inne wyżej nie wymienione, a wynikające z SIWZ i jej załączników. 3.3. Rozliczenie za zrealizowane roboty nastąpi na zasadach opisanych w projekcie umowy, stanowiącej załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 3.4. Zamawiający żądać będzie prowadzenia Dziennika budowy w trakcie realizacji zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45210000-2


Dodatkowe kody CPV: 45000000-7, 45110000-1, 45111300-1, 45262300-4, 45223210-1, 45262500-6, 45421100-5, 45431000-7, 45432114-6, 45442100-8, 45300000-0, 54311100-1, 45316100-6, 45312100-8, 45310000-0, 45314000-1, 45314000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 208600.96
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ZOBUD Rafał Nowosza
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. J. Słowackiego 60
Kod pocztowy: 59-800
Miejscowość: Zaręba
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 256579.18
Oferta z najniższą ceną/kosztem 256579.18
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 256579.18
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 92 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
UZASADNIENIE FAKTYCZNE: Oferta złożona przez powyższą firmę, jako jedyna złożona, spełniła wszystkie warunki udziału w postępowaniu, warunki dotyczące braku podstaw do wykluczenia oraz wymagania zawarte w SIWZ. UZASADNIENIE PRAWNE: Oferta została przyjęta na podstawie art. 91 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579).

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.