To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-12-10
Ogłoszenie nr 500294719-N-2018 z dnia 10-12-2018 r.
Województwo Pomorskie: Zakup paliw do samochodów służbowych w systemie sprzedaży bezgotówkowej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 636306-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Województwo Pomorskie, Krajowy numer identyfikacyjny 191674836,
ul. Okopowa
21/27,
80-810
Gdańsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
583 261 555, e-mail
zamowienia@pomorskie.eu, faks
(58)3268557.
Adres strony internetowej (url): www.bip.pomorskie.eu
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup paliw do samochodów służbowych w systemie sprzedaży bezgotówkowej
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DAZ-ZP.272.66.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zakup paliw do samochodów służbowych w systemie sprzedaży bezgotówkowej. Przedmiot zamówienia polega na sukcesywnym zakupie paliw do samochodów służbowych tj. benzyny bezołowiowej i oleju napędowego, w systemie sprzedaży bezgotówkowej dla Województwa Pomorskiego. 2. Zamówienie obejmuje bezgotówkowy zakup benzyny bezołowiowej Pb 95 oraz oleju napędowego ON na stacjach paliwowych, na terenie całego kraju, w okresie od dnia 5 grudnia 2018 roku do dnia 4 grudnia 2019 r. W związku z tym, że ilość zamówionych dostaw uzależniona jest od bieżących potrzeb Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego, zamawiający zastrzega, że ilość litrów podana w SIWZ jest ilością szacunkową, podaną w celu prawidłowego określenia maksymalnej wartości zamówienia. Z uwagi na to, podane ilości mogą ulec zmianie (mogą ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu), wynagrodzenie Wykonawcy będzie płatne wg rzeczywistej ilości zakupionych litrów benzyny bezołowiowej Pb 95 oraz oleju napędowego ON. W całym okresie realizacji zamówienia Zamawiający przewiduje zakup paliwa w ilości: a) benzyny bezołowiowej Pb 95 - 16 000 litrów, b) oleju napędowego ON - 43 000 litrów. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość korzystania ze stacji innych podmiotów zrzeszonych w danej sieci i akceptujących karty paliwowe wydane przez Wykonawcę na warunkach określonych w ofercie. 4. Sukcesywna dostawa paliw do pojazdów polegać będzie na: a) bezpośrednim tankowaniu paliwa do zbiorników samochodów służbowych Zamawiającego. Listę samochodów Zamawiający przekaże Wykonawcy przed zawarciem umowy, przy czym Zamawiający zastrzega, że ilość pojazdów użytkowana przez Zamawiającego w czasie trwania umowy może ulec zmianie, b) zakupie paliwa na stacjach paliw Wykonawcy znajdujących się na terenie kraju, czynnych również w niedzielę i święta. Listę wszystkich stacji paliw Wykonawca przekaże Zamawiającemu przed zawarciem umowy, c) bezgotówkowej sprzedaży paliwa, która musi umożliwić prowadzenie przez Wykonawcę ewidencji pobranego paliwa dla poszczególnych pojazdów z podaniem daty i miejsca tankowania, ilości i wartości pobranego paliwa, numeru rejestracyjnego pojazdu, d) rozliczaniu zawartych transakcji fakturami VAT dwa razy w miesiącu, z terminami płatności do 21 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionych faktur. 5. Zamawiający otrzyma od Wykonawcy 16 sztuk kart paliwowych, przypisanych do poszczególnych samochodów Zamawiającego (po 1 sztuce dla każdego samochodu), oraz 9 sztuk kart paliwowych wystawionych na okaziciela. 6. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca wraz z ofertą złożył Zamawiającemu wzór wniosku o przygotowanie i wydanie płatniczych kart paliwowych, ze wskazaniem wszystkich niezbędnych do uzyskania od Zamawiającego informacji, potrzebnych Wykonawcy do przygotowania i wydania Zamawiającemu tych kart. Wydanie Zamawiającemu tych kart nastąpi w dniu podpisania umowy albo niezwłocznie po jej podpisaniu jednak nie później niż 7 (siódmego) dnia od dnia doręczenia wybranemu Wykonawcy prawidłowo wypełnionego wniosku Zamawiającego. 7. Za wydanie pierwszych kart paliwowych dla każdego samochodu oraz pierwszych kart na okaziciela Wykonawca nie pobiera żadnych opłat. Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia kart dodatkowych lub zamiennych w przypadku zwiększenia ilości posiadanych samochodów lub wymiany floty samochodowej - Zamawiający z tego tytułu nie będzie ponosił żadnych dodatkowych opłat. Wykonawca wystawi nieodpłatnie duplikat karty w przypadku jej zgubienia. 8. Koszty związane z obsługą kart paliwowych w całym okresie realizacji zamówienia ponosi Wykonawca. 9. Wobec faktu, że zakup paliw odbywał się będzie sukcesywnie, stosownie do potrzeb Zamawiającego, Zamawiający zastrzega, że zapotrzebowanie określone w ust. 2 pkt. a) na benzynę bezołowiową oraz w ust. 2 pkt. b) na olej napędowy zostało określone szacunkowo i może ulec zmniejszeniu. Z tytułu zakupu mniejszej ilości litrów paliwa w stosunku do założonych wielkości, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. 10. Paliwa płynne będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (tj. Dz. U. z 2015 r., poz. 1680). 11. Wykonawca musi posiadać stacje paliw spełniające wymogi przewidziane przepisami dla stacji paliw, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 listopada 2005r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1853 ze zm.).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 09132100-4
Dodatkowe kody CPV: 09134100-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
247013.58
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: LOTOS PALIWA Spółka z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
294680.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Najem kontenerów i toalet przenośnych na potrzeby Gdańskiego Ośrodka Sportu w 2024 roku - kontenery na kąpieliska morskie.
- "Świadczenie usług sprzątania zamkniętych obiektów sportowych wraz z pełnym zapleczem (bez pływalni), pomieszczeń przyległych do pływalni, pomieszczeń laboratoryjnych, Domu Studenta AWFiS Gdańsk".
- Ustawienie, remont, naprawa barier ochronnych na drogach administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku
- Modernizacja klatek schodowych K5, K6 w ramach zadania: "Modernizacja budynku, w tym dostosowanie klatek schodowych do wymogów bezpieczeństwa pożarowego"
- "Usługa organizacji spotkania integracyjnego dla pracowników Copernicus PL Sp. z o.o."
- Dostawa i montaż ekranów led - 2 zadania
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bezgotówkowy zakup paliwa do samochodów służbowych w systemie kart flotowych dla RCKiKim. prof dr Tadeusza Dorobisza we Wrocławiu przez okres 24 miesięcy
- "Świadczenie usług i dostaw na potrzeby organizacji wydarzenia Antidotum Airshow Leszno 2024"
- Dostawa paliw do pojazdów i maszyn dla potrzeb SP ZOZ w Brzesku
- Dostawa paliw do pojazdów służbowych
- "Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Urzędu Miasta i Gminy w Staszowie"
- Dostawa paliwa płynnego (ON) dla Karkonoskiego Centrum Gospodarki Odpadami w Ścięgnach - Kostrzycy
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.