eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Luboń › DOSTAWA PALIW PŁYNNYCH w 2019r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-10

Ogłoszenie nr 500294418-N-2018 z dnia 10-12-2018 r.

"KOM-LUB" Sp. z o .o.: DOSTAWA PALIW PŁYNNYCH w 2019r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 645507-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

"KOM-LUB" Sp. z o .o., Krajowy numer identyfikacyjny 63209568100000, ul. ul. Niepodległości 11, 62030 Luboń, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 0-61 8130-551, e-mail l.michalik@onet.eu, faks 0-61 8130-551.
Adres strony internetowej (url): www.kom-lub.com.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

DOSTAWA PALIW PŁYNNYCH w 2019r.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

KL.271.01.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA PALIW PŁYNNYCH, realizowana POPRZEZ TANKOWANIE POJAZDÓW I SPRZĘTU ZAMAWIAJĄCEGO NA STACJACH PALIW WYKONAWCY, sukcesywnie wg aktualnych potrzeb Zamawiającego w 2019r., w tym: a) Sukcesywne dostawy oleju napędowego, realizowane poprzez tankowanie pojazdów i sprzętu zamawiającego w okresie od zawarcia umowy do 31.12.2019r. w łącznej ilości ok. 170 tysięcy litrów oleju; b) Sukcesywne dostawy benzyny bezołowiowej, realizowane poprzez tankowanie pojazdów zamawiającego w okresie od zawarcia umowy do 31.12.2019r. w łącznej ilości ok. 2,5 tysiąca litrów benzyny. 2. Przedmiotem dostawy musi być paliwo o gwarantowanej stosownymi atestami jakości /odpowiednio do pory roku/, spełniające, co najmniej nw. wymagania lub paliwo o parametrach równoważnych, tj. nie gorszych niż:> olej napędowy< - Gęstość w temp. +15°C, min. 820 max. 845 kg/m3 (metoda badania PN-EN ISO 12185; PN-EN ISO 3675). - Zawartość siarki, max. 10,0 mg/kg (metoda badania PN-EN ISO 20846; PN-EN ISO 20884). - Liczba cetanowa, min. 51,0 (metoda badania PN-EN ISO 5165). - Indeks cetanowy, min. 46,0 (metoda badania PN-EN ISO 4264). - Temperatura zapłonu, min. 56°C (metoda badania PN-EN ISO 2719).> benzyna bezołowiowa< - Liczba oktanowa badawcza, min. 95 (metoda badania PN-EN ISO 5164). - Liczba oktanowa motorowa, min. 85 (metoda badania PN-EN ISO 5163). - Gęstość w temp. +15°C, min. 720 max. 775 kg/m3 (metoda badania PN-EN ISO 12185; PN-EN ISO 3675). - Zawartość siarki, max 10,0 mg/kg (metoda badania PN-EN ISO 20884; PN-EN ISO 13032). 3. Dostawy muszą być realizowane w sposób umożliwiający bezgotówkowy odbiór paliwa a system sprzedaży winien uniemożliwiać pobranie przez kierowców paliw-usług innych niż określone w umowie z zamawiającym. 4. Rozliczenia finansowe dostaw, mogą być przeprowadzane 1 lub 2 razy w miesiącu (np. od 1 do 15 dnia miesiąca i od 16 dnia miesiąca do ostatniego dnia miesiąca lub od 1 do ostatniego dnia miesiąca, tj. odpowiednio do oferty wykonawcy - za datę sprzedaży uznaje się ostatni dzień danego okresu rozliczeniowego), zgodnie z faktycznie pobraną przez pojazdy zamawiającego ilością paliwa przy uwzględnieniu obowiązującej w dniu tankowania, jednostkowej ceny detalicznej (w okresie rozliczeniowym dopuszcza się możliwość uśrednienia cen jednostkowych paliwa) pomniejszonej o ew. upusty (rabaty) odpowiednio do oferty wykonawcy. 5. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa SIWZ wraz z załącznikami i dodatkami, dostępna na stronie internetowej zamawiającego: http://kom-lub.com.pl/przetargi.php 6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SIWZ. 7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na dostawy. 8. Zatrudnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09134100-8


Dodatkowe kody CPV: 09132100-4, 63712600-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 930572.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Polski Koncern Naftowy ORLEN Spółka Akcyjna
Email wykonawcy: Sylwia.Cholewinska@orlen.pl
Adres pocztowy: ul. Chemików 7
Kod pocztowy: 09-411
Miejscowość: Płock
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 899825.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 899825.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 899825.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.