eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jędrzejów › Dostosowanie części budynku przy ul. Okrzei 49B w Jędrzejowie do bazy lokalowej Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Jędrzejowie ZAKRES PRACRozbudowa, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku użyteczności publicznej na bazę lokalową Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego mieszczącego się w części budynku przy ul. Okrzei 49B w Jędrzejowie oraz budowa budynku garażu dwustanowiskowego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-12-08

Ogłoszenie nr 500294375-N-2018 z dnia 08-12-2018 r.

Jędrzejów: Dostosowanie części budynku przy ul. Okrzei 49B w Jędrzejowie do bazy lokalowej Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Jędrzejowie ZAKRES PRAC: Rozbudowa, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku użyteczności publicznej na bazę lokalową Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego mieszczącego się w części budynku przy ul. Okrzei 49B w Jędrzejowie oraz budowa budynku garażu dwustanowiskowego
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 564245-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500029325-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Jędrzejowski, Krajowy numer identyfikacyjny 29100936600000, ul. 11 Listopada 83, 28300 Jędrzejów, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 413 863 741, e-mail powiat@powiatjedrzejow.pl, faks 413 863 741.
Adres strony internetowej (url): www.powiatjedrzejow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostosowanie części budynku przy ul. Okrzei 49B w Jędrzejowie do bazy lokalowej Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Jędrzejowie ZAKRES PRAC: Rozbudowa, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku użyteczności publicznej na bazę lokalową Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego mieszczącego się w części budynku przy ul. Okrzei 49B w Jędrzejowie oraz budowa budynku garażu dwustanowiskowego

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

OKSO.272.6.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie części budynku przy ul. Okrzei 49B w Jędrzejowie do bazy lokalowej Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Jędrzejowie, a zakres zamówienia dotyczy rozbudowy, przebudowy i zmiany sposobu użytkowania budynku użyteczności publicznej na bazę lokalową Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego mieszczącego się w części budynku przy ul. Okrzei 49B w Jędrzejowie oraz budowy budynku garażu dwustanowiskowego. Numer ewidencyjny gruntu 447/2. 3.2. Zadanie, które będzie realizowane, zostało określone w dokumentacji zamówienia, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarze robót - stanowiących załączniki do SIWZ. Załączone do SIWZ przedmiary maja charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją projektową i innymi dokumentami po dokonaniu wizji lokalnej zobowiązany jest do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu. 3.3. Przedmiot umowy może podlegać modyfikacji, jeżeli w toku wykonywania robót okaże się, że dokumentacja projektowa zawiera wady, których nie można było stwierdzić przed zawarciem umowy, a których istnienie uniemożliwia wykonywanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. 3.4. Wszelkie użyte nazwy handlowe produktów, producentów produktów lub źródła ich pochodzenia w opisie przedmiotu zamówienia prosimy traktować jako informację uściślającą w celu określenia wymaganych przez Zamawiającego minimalnych oczekiwań co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Dopuszcza się użycie do realizacji robót budowlanych produktów równoważnych, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od wskazanych w SIWZ i załącznikach do SIWZ również co do ich jakości i docelowego przeznaczenia, oraz spełnianych funkcji i walorów użytkowych. 3.5. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych. 3.6. Winien również zabezpieczyć teren prowadzonych robót, zaś organizacja i koordynacja w zakresie BHP, ppoż itp. winny być realizowane w oparciu o aktualne normy i przepisy. 3.7. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: - roboty remontowo-budowlane w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych - roboty ziemne - roboty murarskie, tynkarskie i malarskie - pokrywanie podłóg i ścian - roboty w zakresie stolarki budowlanej - betonowanie i zbrojenie - roboty w zakresie konstruowania, wykonywania nawierzchni dróg - roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych - instalowanie wind - roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne - roboty instalacyjne elektryczne. Szczegółowy zakres robót oraz technologia wykonania zawarta jest w załącznikach do niniejszej specyfikacji, w szczególności w: a) dokumentacji projektowej - Załącznik nr 9a do SIWZ b) przedmiarze robót - Załącznik nr 9b do SIWZ c) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych -Załącznik nr 9c do SIWZ d) umowie o roboty budowlane - Załącznik nr 4 do SIWZ. Dniem wykonania przedmiotu umowy jest dzień 10.10.2018r. Przez termin wykonania zamówienia rozumie się datę podpisania ostatecznego protokołu odbioru, który nastąpi po uprzednim uzyskaniu przez Wykonawcę pozwolenia na użytkowanie. Wykonawca jest zobowiązany do zakończenia robót budowlanych oraz potwierdzenia tego faktu stosownym wpisem do dziennika budowy o gotowości do odbioru końcowego i zgłoszenie całości inwestycji w celu uzyskania pozwolenia na użytkowanie do dnia 10.09.2018r. Zamawiający wymaga takiego zaplanowania w harmonogramie rzeczowo-finansowym realizacji robót budowlanych, aby do dnia 30.11.2017 r. nastąpiła realizacja zamówienia do limitu finansowego na kwotę nie większą niż 1 000 000,00 zł. brutto. Zamawiający zastrzega, że realizacja prac remontowo-budowlanych w obiekcie w części wynajmowanej przez Firmę Gastronomiczną "Gracja", może rozpocząć się nie wcześniej niż od dnia 01.07.2018r., co również winno zostać uwzględnione w harmonogramie robót. Wymagany termin rękojmi na wykonane usługi wynosi 60 miesięcy. Okres rękojmi rozpoczyna się od daty odbioru końcowego całego przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 60 miesięcy. Wykonawca może zaproponować wydłużenie okresu gwarancji do 84 miesięcy. Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert - patrz wg pkt 19 SIWZ.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45262690-4,

45110000-1,

45262500-6,

45410000-4,

45440000-3,

45430000-0,

45421000-4,

45210000-2,

45262300-4,

45262310-7,

45233000-9,

45112710-5

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
1. Strony postanawiają, że terminem wykonania przedmiotu umowy jest dzień 10.10.2018r. Przez termin wykonania zamówienia rozumie się datę podpisania ostatecznego protokołu odbioru, który nastąpi po uprzednim uzyskaniu przez Wykonawcę pozwolenia na użytkowanie. Wykonawca jest zobowiązany do zakończenia robót budowlanych oraz potwierdzenia tego faktu stosownym wpisem do dziennika budowy o gotowości do odbioru końcowego i zgłoszenie całości inwestycji w celu uzyskania pozwolenia na użytkowanie do dnia 10.09.2018r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
08/11/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
roboty dodatkowe, zmiana wysokości wynagrodzenia i terminu realizacji zamówienia

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zachodzi konieczność przedłużenia terminu realizacji zadania do dnia 31.01.2019r. (wyznaczony uprzednio termin zakończenia - 08.11.2018r.; z umowy pierwotnej - 10.10.2018r.), zgodnie z zapisami umowy wraz z aneksami ze względu na wykonanie dodatkowych robót budowlanych przez dotychczasowego wykonawcę, nie objętych zamówieniem podstawowym, które stały się niezbędne do realizacji całości inwestycji celem uzyskania efektu umożliwiającego uzyskanie pozwolenia na użytkowanie całego obiektu. Realizacja dodatkowych robót budowlanych obejmujących budowę instalacji gazu jest związana z ze świadczeniem głównym Wykonawcy, tj. przebudową i dostosowaniem budynku pod potrzeby SOSW, ponieważ stała się niezbędna z punktu widzenia celów zamówienia dodatkowego, czyli zapewnienia użytkownikom odpowiedniego zaplecza do funkcjonowania. Niezbędność budowy instalacji gazu jest połączona z indywidualnym celem zamówienia podstawowego, ponieważ bez realizacji świadczenia dodatkowego nie zostaną osiągnięte wszystkie cele zamówienia podstawowego. Zmiana wykonawcy nie może być dokonana ze względów ekonomicznych, tj. z uwagi na fakt, że wprowadzenie nowego wykonawcy, który zaingeruje w roboty wykonane przez dotychczasowego wykonawcę spowoduje spory co do zobowiązań gwarancyjnych, a jednocześnie podwyższy koszty, a także ze względów technicznych; tj. zachowania ciągu technologicznego oraz spowodowałoby istotne niedogodności dotrzymania ostatecznego terminu realizacji. Wykonawca przedłożył kosztorys, którego wartość wynosi: 55.300,00 zł brutto, co stanowi 2,52% wartości umowy pierwotnej. Wartość zmiany nie przekracza 50%. Jednocześnie zmiana umowy spełni warunki, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy, gdyż nie przekracza 15% wartości zamówienia, co stanowi autonomiczną przesłankę uzasadniającą wprowadzenie zmian zgodnie z zapisami ustawy Prawo zamówień publicznych.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.