Ogłoszenie nr 500293590-N-2018 z dnia 07-12-2018 r.
Biała Podlaska: Sprzątanie pomieszczeń RDW w Białej Podlaskiej OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Rejon Dróg Wojewódzkich w Białej Podlaskiej, Krajowy numer identyfikacyjny 16771100000,
ul. ul. Warszawska
14,
21500
Biała Podlaska, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
833 438 188, e-mail
rdw.bialapodlaska@zdw.lublin.pl, faks
833 438 183.
Adres strony internetowej (url): www.zdw.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: samorządowa jednostka budżetowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzątanie pomieszczeń RDW w Białej Podlaskiej
Numer referencyjny
R1.ST.372.14.2018.mś
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
I. Miejsce realizacji zamówienia:
Pomieszczenia biurowe zajmowane przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, Rejon Dróg Wojewódzkich w Białej Podlaskiej przy ul. Warszawskiej 14 21-500 Biała Podlaska o powierzchni użytkowej 202,73 m2.
II. Czynności do wykonania w ramach zamówienia:
1. Odkurzanie wykładzin dywanowych odkurzaczem - codziennie.
2. Wycieranie na mokro i nabłyszczanie powierzchni podłóg wykonanych z PCV - codziennie.
3. Wynoszenie śmieci, zakładanie w koszach na śmieci nowych worków -
codziennie.
4. Wycieranie kurzu na biurkach, parapetach, szafkach, półkach, itp. powierzchniach - codziennie.
5. Mycie i dezynfekcja toalet - codziennie.
6. Mycie glazury w łazience, drzwi wewnętrznych i zewnętrznych, odkurzanie ścian - raz w tygodniu.
7. Raz w ciągu kwartału, w terminie uzgodnionym z Sekcją Ekonomiczno-
Administracyjną mycie okien.
III. Wymagania:
1. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać usługi starannie, własnym sprzętem, używając środków czystości dobrej jakości.
2. Wszelkie środki czystości (płyny, pasty, szczotki, ścierki, worki do odkurzacza, worki na śmieci, itp.) Wykonawca zapewnia we własnym zakresie, na własny koszt.
3. Wykonawca zobowiązuje się do oszczędnego zużywania energii elektrycznej i wody niezbędnej do wykonania prac, o których mowa w umowie.
4. Czynności związane ze sprzątaniem będą wykonywane we wszystkie dni robocze zgodnie z regulaminem pracy Zamawiającego w godzinach 15.00 - 20.00 .
5. Sprzęt, ubrania robocze pracowników Wykonawcy i środki czystości, Wykonawca będzie przechowywał w pomieszczeniu udostępnionym przez Zamawiającego.
6. Zamawiający powierzy Wykonawcy klucze do pomieszczeń na czas obowiązywania niniejszej umowy.
7. Każdorazowo po zakończeniu sprzątania Wykonawca zamknie wszelkie pomieszczenia, okna i drzwi wejściowe do biura - zgodnie z zaleceniami Zamawiającego.
8. Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania tajemnicy służbowej, nie przeglądania dokumentów i nie włączania komputerów znajdujących się w pomieszczeniach biurowych.
II.5) Główny Kod CPV:
90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
9240.00
Waluta:
PLN
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt. 1) lit. a) ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
uzasadnienie faktyczne: Przedmiotowe usługi mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze, ponieważ Siedziba Rejonu mieści się przy wspólnym korytarzu z filią Urzędu Marszałkowskiego, a Rejon Dróg Wojewódzkich współdzieli część pomieszczeń tj. część pokoi, korytarz, łazienki, etc. w sposób proporcjonalny do powierzchni zajmowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich i Filię Urzędu Marszałkowskiego. Fizyczne wydzielenie tych pomieszczeń do sprzątania przez odrębne firmy jest nie możliwe. Umowa Urzędu Marszałkowskiego na usługi sprzątania pomieszczeń z firmą Skarem Sp. z o.o., ul.1 Sierpnia 24, 37-450 Stalowa Wola została zawarta w 2018 r. na okres 2 lat, tj. 2019r. -2020r. Ponadto, zatrudnienie innego Wykonawcy utrudniałoby rzetelny nadzór, rozliczenie i odbiór usług. - uzasadnienie prawne: Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: 1) dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn: a) technicznych o obiektywnym charakterze - jeżeli nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia - art. 67, ust. 1, pkt 1) lit. a) ustawy PZP.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Skarem Sp. z o.o.,
,
ul. 1 Sierpnia 24,
37-450,
Stalowa Wola, kraj/woj.
Polska
INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- Świadczenie kompleksowych usług polegających na zarządzaniu i administrowaniu Targowiskiem Miejskim zwanym "Babski Rynek" położonym w Białej Podlaskiej.
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na "Budowę Domu Studenta nr 3 z częścią dydaktyczną"
- PRZEBUDOWA BUDYNKU BURSY SZKOLNEJ W ZWIĄZKU Z DOSTOSOWANIEM DO OBOWIĄZUJĄCYCH WYMOGÓW P.POŻ. - ETAP IV
- Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1114L Sławacinek Nowy -Porosiuki - Sokule - Dołha - Sitno - Wysokie odc. Puchacze -Wysokie
- Dostawa zaawansowanego symulatora do treningu badań ultrasonograficznych ginekologicznych oraz położniczych
- Wykonanie remontu pomieszczeń kawiarenki usytuowanej w budynku Domu Studenta oraz dwóch pokoi dydaktycznych usytuowanych w budynku Głównym Uczelni w AWF Filia w Białej Podlaskiej
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania siedziby FRSE
- Utrzymanie czystości powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych w budynku Sądu Rejonowego w Wołominie przy ulicy Prądzyńskiego 3A
- KPN/9/2024 Usługa sprzątania pomieszczeń w budynkach Karkonoskiego Parku Narodowego w Jeleniej Górze wraz z zamykaniem budynków i z załączaniem systemów alarmowych
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynku, wraz z terenem przyległym, zlokalizowanym w Warszawie, przy ul. Nowy Zjazd 1.
- Usługa sprzątania budynków Biebrzańskiego Parku Narodowego
- Usługa sprzątania Domu Urodzenia Fryderyka Chopina i Parku w Żelazowej Woli
więcej: Usługi sprzątania biur »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.