eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łańcut › WYKONANIE REMONTU CZĄSTKOWEGO NAWIERZCHNI DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY ŁAŃCUT

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-12-07

Ogłoszenie nr 500293589-N-2018 z dnia 07-12-2018 r.

Łańcut: WYKONANIE REMONTU CZĄSTKOWEGO NAWIERZCHNI DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY ŁAŃCUT
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 553203-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500139891-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łańcut, Krajowy numer identyfikacyjny 69058179000000, ul. ul. Mickiewicza , 37100 Łańcut, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 172 252 264, e-mail zamowieniapubliczne@gminalancut.pl, faks 172 256 536.
Adres strony internetowej (url): www.gminalancut.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

WYKONANIE REMONTU CZĄSTKOWEGO NAWIERZCHNI DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY ŁAŃCUT

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RIK.271.6.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

2. Zamówienie obejmuje: - Remont nawierzchni bitumicznej masą - lokalne nakładki o grubości 4 cm powyżej 25 m2 - Remont cząstkowy przy użyciu masy mineralno - asfaltowej z ramowaniem - Remont nawierzchni tłuczniowej (4-31mm) materiałem kamiennym gr. 10 cm Teren objęty remontami cząstkowymi to drogi gminne publiczne zlokalizowane na terenie gminy Łańcut, łączna długość dróg to 47 km. Teren gminy Łańcut obejmuje wsie: Albigowa, Cierpisz, Głuchów, Handzlówka, Kosina, Kraczkowa, Rogóżno, Sonina, Wysoka. W celu prawidłowego sporządzenia oferty, zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej oraz uzyskał wszystkie niezbędne informacje, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. Przewidywany zakres prac stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia określają: Przedmiar robót oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik do niniejszej SIWZ; do wglądu w siedzibie Urzędu w pok. 30 i na stronie internetowej Gminy www.gminalancut.pl Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót.


II.4) Główny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Do 30.06.2018R.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
27/06/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Do §5 Umowy Nr 272.18.2018 zawartej dnia 13 czerwca 2018r. zostaje dodany pkt 3a o następującym brzmieniu:"3a. Określone w §5 ust. 3 Umowy wynagrodzenie zostaje zwiększone o kwotę 37 109,10 zł brutto (słownie złotych: trzydzieści siedem tysięcy sto dziewięć 10/100) na zasadach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2 lit.:a-c ustawy Prawo zamówień publicznych

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Ponieważ, środki finansowe zabezpieczone w umowie Nr 272.18.2018 z dnia 13.06.2018 zawartej pomiędzy Gminą Łańcut, ul. Mickiewicza 2a, 37-100 Łańcut, reprezentowaną przez Zbigniew Łoza - Wójt Gminy Łańcut, jako Zamawiający, a Panem Tomaszem Mazurem prowadzącym działalność gospodarczą pn. WZPHU "Mazur" - Tomasz Mazur zam. 37-112 Kosina 995 jako Wykonawca na realizację zamówienia pn. "Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Łańcut" zostały wyczerpane, Zamawiający działając na podstawie art. 144 ust.1 pkt.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2017 poz. 1579, z późn. zm.) dokonał zmiany przedmiotowej umowy w zakresie dotyczącym realizacji dodatkowych robót, gdyż stały się one niezbędne ze względu na powstałe kolejne ubytki w nawierzchni dróg. Zmiana umowy była możliwa, ponieważ spełnione zostały wszystkie przesłanki określone w art. 144 ust.1 pkt.2 Pzp tj.: 2. Zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego. Zamówienie podstawowe zostało udzielone wykonawcy wyłonionemu w trybie przetargu nieograniczonego. Zmiana wykonawcy wykonania remontu cząstkowego nawierzchni dróg gminnych jest nieuzasadniona i nie może zostać dokonana ze względów ekonomicznych lub technicznych, tj. kontynuacja wykonania remontu cząstkowego nawierzchni dróg przez Wykonawcę, który dotychczas wykonywał przedmiotowe zamówienie wymagać będzie niewielkiego nakładu sił i środków, gdyż dysponuje on już przygotowanym zapleczem technicznym oraz szczegółową wiedzą techniczną co do sposobu realizacji robót. b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego. Wybór nowego wykonawcy wiązałby się z koniecznym dodatkowym czasem potrzebnym na przeprowadzenie procedury wyboru wykonawcy, w sytuacji konieczności kontynuacji robót ze względu na potrzebę poprawy bezpieczeństwa na drogach gminnych, a także ze wzrostem cen za ich świadczenie. Ponadto ewentualne wprowadzenie nowego wykonawcy na teren gminy wiązałoby się z koniecznością jego zapoznania z przebiegiem dróg oraz specyfikacją terenu gminy. c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej. Wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia pierwotnie określonej w umowie, gdyż wartość umowy to: 392 616,00 zł, a wartość zmiany to kwota: 37 109,10 zł.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.