eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Darłowo › Dostawa sprzętu komputerowego, wyposażenia warsztatów szkolnych oraz pracowni przygotowania i ekspedycji śniadań w ramach projektu "Kwalifikacje zawodowe krokiem w przyszłość"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-07

Ogłoszenie nr 500293456-N-2018 z dnia 07-12-2018 r.

Zespół Szkół Morskich w Darłowie: Dostawa sprzętu komputerowego, wyposażenia warsztatów szkolnych oraz pracowni przygotowania i ekspedycji śniadań w ramach projektu "Kwalifikacje zawodowe krokiem w przyszłość"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Dostawa sprzętu komputerowego, wyposażenia warsztatów szkolnych oraz pracowni przygotowania i ekspedycji śniadań w ramach projektu "Kwalifikacje zawodowe krokiem w przyszłość" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś Priorytetowa VIII Edukacja, Działanie 8.6. Wsparcie szkół i placówek prowadzących kształcenie zawodowe oraz uczniów uczestniczących w kształceniu zawodowym i osób dorosłych uczestniczących w pozaszkolnych formach kształcenia. Nr projektu RPZP.08.06.00-32-K023/17. Umowa o dofinansowanie projektu nr RPZP.08.06.00-32-K023/17-00 z dnia 28.12.2017 r.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 637911-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Szkół Morskich w Darłowie, Krajowy numer identyfikacyjny 14477900000, ul. ul. Szpitalna 1, 76150 Darłowo, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 0-94 3142426, e-mail sekretariat@zsm.darlowo.pl, faks 0-94 3142426.
Adres strony internetowej (url): www.zsm.darlowo.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa sprzętu komputerowego, wyposażenia warsztatów szkolnych oraz pracowni przygotowania i ekspedycji śniadań w ramach projektu "Kwalifikacje zawodowe krokiem w przyszłość"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

1/ZSM/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu komputerowego, wyposażenia warsztatów szkolnych oraz pracowni przygotowania i ekspozycji śniadań w ramach projektu "Kwalifikacje zawodowe krokiem w przyszłość" realizowanego przy dofinansowaniu z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014 - 2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części: 1) Część I - Modernizacja wyposażenia warsztatów szkolnych w ZSM w Darłowie; Część I obejmuje dostawę: 2 tokarek uniwersalnych, 1 frezarki uniwersalnej, 1 szlifierka do ostrzenia urządzeń, 1 zgrzewarki. 2) Część II - Modernizacja wyposażenia pracowni przygotowania i ekspedycji śniadań; Część II obejmuje dostawę: 1 komputera stacjonarnego z oprogramowaniem biurowym, 1 stołu konferencyjnego, 16 krzeseł konsumenckich, 1 stołu stalowego, 1 chłodziarko-zamrażarki, 1 zmywarki, 1 kpl. mebli kuchennych, 1 kuchenki elektrycznej, 1 kuchenki mikrofalowej, 1 wózka kelnerskiego. 3) Część III - Modernizacja wyposażenia dwóch pracowni komputerowych dla zawodu technik nawigator morski; Część III obejmuje dostawę 10 szt. Zestawów komputerowych, w których jednostka centralna komputera zintegrowana jest z monitorem (tzw. ALL-IN-ONE) z oprogramowaniem biurowym. 2. Kody CPV: Część I 42621000-5 Tokarki, 42623000-9 Frezarki, 42662000-4 Sprzęt spawalniczy, 43414000-8 Szlifierki. Część II 39710000-2 Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego, 39141000-2 Meble i wyposażenie kuchni, 30213300-8 Komputer biurkowy. Część III 30213300-8 Komputer biurkowy. 3. Zakres obowiązków Wykonawcy: 1) Wykonawca jest zobowiązany, do wykonania z należytą starannością wszelkich czynności niezbędnych dla zrealizowania przedmiotu zamówienia; 2) Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego. 3) Wykonawca dostarczy sprzęt i wyposażenie na własny koszt i na własne ryzyko oraz zapewni rozładunek ze środków transportowych, wniesienie dostawy do pomieszczeń budynków oraz ich ewentualny montaż w godzinach pracy placówki po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie braki i wady przedmiotu zamówienia, w tym za powstałe czasie transportu. 4) Przedmiot zamówienia obejmuje przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi urządzeń (dotyczy części I). 5) Odbiór przedmiotu umowy będzie dokumentowany pisemnym protokołem zdawczo-odbiorczym. 6) Wszystkie sprzęty i wyposażenie muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. Wszystkie dostarczone artykuły muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. 7) Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia (oddzielnie dla dostarczanego asortymentu) gwarancji (okres gwarancji zgodny z gwarancją producenta lub korzystniejszy). Wykonawca zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu dokument gwarancyjny w dniu odbioru przedmiotu dostawy. 8) Wraz z asortymentem należy dostarczyć dokumenty ich dotyczące, a w szczególności opisujące w języku polskim funkcje i sposób ich użytkowania, instrukcje obsługi, instrukcje konserwacji, gwarancje, atesty. 4. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 5, 5a, 5b do SIWZ - SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU DOSTAWY DLA CZĘŚCI I, II, III. 5. Podane w dokumentacji ewentualne nazwy własne są przykładowe. Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych pod warunkiem, że zaproponowane produkty będą odpowiadały pod względem parametrów równoważności produktom wskazanym przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych Wykonawca jest zobowiązany na wezwanie, o którym mowa w pkt 3 Rozdziału V siwz, złożyć opis produktów równoważnych, o którym mowa w Rozdziale V pkt 3 ppkt 2 siwz. 6. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do podanych w dokumentacji norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych, pod warunkiem, że zaproponowane rozwiązania będą odpowiadały wymaganiom określonym przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca jest zobowiązany na wezwanie, o którym mowa w pkt 3 rozdziału V siwz, złożyć opis rozwiązań równoważnych, o którym mowa w Rozdziale V pkt 3 ppkt 2 lit.b siwz. 7. Jeżeli w "Szczegółowym opisie przedmiotu dostawy dla części 1 - 3" nie określono inaczej Zamawiający dopuszcza odchylenia od podanych wymiarów w wysokości +/- 3%. 8. Dostawa sprzętu komputerowego, wyposażenia warsztatów szkolnych oraz pracowni przygotowania i ekspedycji śniadań w ramach projektu "Kwalifikacje zawodowe krokiem w przyszłość" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś Priorytetowa VIII Edukacja, Działanie 8.6. Wsparcie szkół i placówek prowadzących kształcenie zawodowe oraz uczniów uczestniczących w kształceniu zawodowym i osób dorosłych uczestniczących w pozaszkolnych formach kształcenia. Nr projektu RPZP.08.06.00-32-K023/17. Umowa o dofinansowanie projektu nr RPZP.08.06.00-32-K023/17-00 z dnia 28.12.2017 r.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 42000000-6


Dodatkowe kody CPV: 42621000-5, 42623000-9, 42662000-4, 43414000-8, 39710000-2, 39141000-2, 30213300-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Modernizacja wyposażenia warsztatów szkolnych w ZSM w Darłowie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 106764.23
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "HAFEN" Marcin Kizeweter Spółka Komandytowa
Email wykonawcy: biuro@hafen.pl
Adres pocztowy: ul. Artyleryjska 11
Kod pocztowy: 08-110
Miejscowość: Siedlce
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 128289.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 128289.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 186960.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Modernizacja wyposażenia pracowni przygotowania i ekspedycji śniadań

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 17890.24
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: CENTRUM AGD RTV Jacek Szulc, Bożena Szulc Spółka Jawna
Email wykonawcy: biuro@sklepdarlowo.pl
Adres pocztowy: Al. Wojska Polskiego 64
Kod pocztowy: 76-150
Miejscowość: Darłowo
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 21200.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 21200.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 25755.82
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Modernizacja wyposażenia dwóch pracowni komputerowych dla zawodu technik nawigator morski

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 35000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 22524.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 22524.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 43880.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.