To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-12-07
Ogłoszenie nr 500293232-N-2018 z dnia 07-12-2018 r.
Zespół Składnic Lasów Państwowych w Stargardzie : Dostawa bielizny termoaktywnej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 641027-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500261017-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Składnic Lasów Państwowych w Stargardzie , Krajowy numer identyfikacyjny 810539491,
ul. ul. Wojska Polskiego
119,
73-110
Stargard Szczeciński, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
+48 91 5771832, e-mail
waldemar.krusinski@szczecin.lasy.gov.pl, faks
+48 91 572899.
Adres strony internetowej (url): http://www.zslpstargard.szczecin.lasy.gov.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka Skarbu państwa nie posiadajaca osobowości prawnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa bielizny termoaktywnej
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):EH.270.2.10.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa bielizny termoaktywnej. Zestawienie szacunkowych ilości zawiera załącznik nr 8 do SIWZ, natomiast opis techniczny zawiera załącznik nr 7 do SIWZ. Podane ilości przedmiotu zamówienia stanowią maksymalne ilości przedmiotu zamówienia, jaką może zamówić Zamawiający i służą do porównania i oceny ofert. 3.2. Przedmiot zamówienia musi być zgodny z: Opisem przedmiotu zamówienia podanym w załączniku nr 7 do Specyfikacji istotnych warunków Zamówienia. 3.3. Podane przez Zamawiającego nazwy, znaki towarowe mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust 5 ustawy PZP Zamawiający za towar równoważny będzie uznawał asortyment o nie gorszych parametrach technicznych niż wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 7 do SIWZ. 3.4. Celem potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego i opis przedmiotu zamówienia (stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ) do oferty należy dołączyć wzory bielizny męskiej w rozmiarze L (do każdej pozycji - 1 a, b, c i 2 a, b, c) Dostarczone wzory zostaną zwrócone oferentom po ogłoszeniu wyboru najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza (wzory zostaną zwrócone po zrealizowaniu umowy). Wykonawca wraz z ofertą przedstawia deklaracje zgodności, o których mowa w załączniku nr 7 do SIWZ. 3.5. Zamawiający zastrzega możliwość uszkodzenia dostarczonego wzoru (np. rozprucie na szwach) celem sprawdzenia zgodności z opisem przedmiotu zamówienia. Złożone wraz z ofertą poszczególne elementy odzieży muszą zawierać metkę wraz z informacją producenta dotyczące oferowanej odzieży (m.in. skład surowcowy, rozmiar). 3.6. Ilości określone w załączniku nr 8 (formularz cen jednostkowych) do SIWZ mają charakter orientacyjny i Zamawiający zastrzega, sobie prawo do ich zmniejszenia maksymalnie o 50%. Zamówienie mniejszej ilości przedmiotu zamówienia pozostanie bez wpływu na wysokość cen jednostkowych. 3.7. W przypadku stwierdzenia niezgodności z przedmiotem zamówienia oferta zostanie odrzucona. 3.8. Nazwa i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV) Kod: 18.31.00.00 - Bielizna osobista Opis: Bielizna osobista 3.9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych w rozumieniu art. 2 pkt 6 PZP. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części. 3.10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych w rozumieniu art. 2 pkt 7 PZP. Zamówienie musi być zrealizowane zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej SIWZ. 3.11. Wykonawca może powierzyć realizację części przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie: części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Wskazanie takie należy umieścić na Ofercie. W przypadku braku wskazania w ofercie podwykonawstwa wykonawca będzie mógł wprowadzić podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 18310000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
214050.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe GRAFF Mirosław Dolecki
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
263281.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.