To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-12-07
Ogłoszenie nr 500293226-N-2018 z dnia 07-12-2018 r.
Powiat Mrągowski - Powiatowy Zarząd Dróg: Dozór i sprzątanie
pomieszczeń w obiektach użytkowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Mrągowie
przy ulicy Nowogródzkiej 1
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 642606-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Mrągowski - Powiatowy Zarząd Dróg, Krajowy numer identyfikacyjny 51075108800000,
ul. Nowogródzka
1,
11-700
Mrągowo, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
897 419 580, e-mail
pzd.zp@powiat.mragowo.pl, faks
897 419 590.
Adres strony internetowej (url): www.pzd.mragowo.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dozór i sprzątanie pomieszczeń w obiektach użytkowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Mrągowie przy ulicy Nowogródzkiej 1
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):S6.261.1.11.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na : 1. Dozorze obiektów Powiatowego Zarządu Dróg w Mrągowie położonych przy ulicy Nowogródzkiej 1 przez jednego pracownika w dni robocze od godz. 15.00 do 7.00 dnia następnego, a w dni wolne od pracy całodobowo. Dozorowane obiekty położone są na działce o powierzchni 0,6650 ha, ogrodzone metalowym płotem o wysokości 1,5 m ( 2 bramy wjazdowe - obsługa manualna). Na działce zlokalizowane są następujące obiekty: budynek główny, budynek portierni, budynek gospodarczy, wiaty. Aby zapewnić rzetelne wykonanie czynności wymaga się aby minimalna ilość osób dozorujących wynosiła nie mniej niż 4 osoby ( zatrudnione na pełen etat każda ). Załącznik nr 2 - Szczegółowy zakres obowiązków Zamawiającego i Wykonawcy 2. Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń socjalnych i biurowych po godzinach pracy PZD polegające na: Sprzątaniu pomieszczeń socjalnych, biurowych, ciągów komunikacyjnych, toalet, szatni, sanitariatów o łącznej powierzchni około 600 m2 . 2.1 Zakres sprzątania zawiera załącznik nr 3 tj; wykaz powierzchni do sprzątania oraz zakres usług sprzątania i utrzymania czystości obiektów użytkowanych przez Zamawiającego . 2.2 Wykonawca w ramach usługi sprzątania zobowiązany jest dostarczać materiały eksploatacyjne takie jak: worki foliowe do koszy na śmieci, wkłady dezynfekująco-czyszczące do WC i pisuarów, odświeżacze powietrza w aerozolu (nie należy wyposażać toalet w mydło, ręczniki papierowe i papier toaletowy) oraz zapewnić sprzęt niezbędny do prawidłowego wykonania usługi. 2.3 Wszystkie środki i materiały eksploatacyjne używane przez Wykonawcę przy wykonaniu zamówienia muszą posiadać atest dopuszczający do użytkowania jak również aktualny termin ważności. Na żądanie Zamawiającego, w każdym czasie trwania umowy, Wykonawca winien przedłożyć atest stosowanych środków czystości. 2.4 Zamawiający udostępni nieodpłatnie pomieszczenie socjalne dla pracowników oraz pomieszczenie przeznaczone do składowania sprzętu i środków czystości, a tam gdzie nie jest to możliwe zaproponuje pomieszczenie do współużytkowania. Aby zapewnić rzetelne wykonanie wszystkich czynności w określonym czasie wymaga się aby minimalna ilość osób sprzątających wynosiła 1 osoba - zatrudniona na cały etat. 3. Wykonawca winien wykonać przedmiot zamówienia z należytą starannością, zgodnie z wszystkimi wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w niniejszym SIWZ. Przed złożeniem oferty zaleca się wykonanie wizji w terenie. 4. Obowiązkiem Wykonawcy będzie dokonanie kontroli obiektów Zamawiającego pod względem czystości i jakości pełnienia dozoru, co najmniej raz na dwa tygodnie potwierdzając ten fakt wpisem w dzienniku kontroli.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 85312310-5
Dodatkowe kody CPV: 90919200-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
139284.56
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: AGEMA-SERWIS SP. Z O.O.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
122441.09
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania siedziby FRSE
- Utrzymanie czystości powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych w budynku Sądu Rejonowego w Wołominie przy ulicy Prądzyńskiego 3A
- Utrzymanie i dozór pompowni w Pomianowie Dolnym, Starym Paczkowie oraz Zbiornika Nowaki
- KPN/9/2024 Usługa sprzątania pomieszczeń w budynkach Karkonoskiego Parku Narodowego w Jeleniej Górze wraz z zamykaniem budynków i z załączaniem systemów alarmowych
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynku, wraz z terenem przyległym, zlokalizowanym w Warszawie, przy ul. Nowy Zjazd 1.
- Usługa sprzątania budynków Biebrzańskiego Parku Narodowego
więcej: Usługi dozoru »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.