Ogłoszenie nr 500293190-N-2018 z dnia 07-12-2018 r.
Kraków: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi termodernizacyjnymi w trzech budynkach przy ul. Nowaczyńskiego 1 w Krakowie
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: Termomodernizacja budynków, w których realizowane są zadania pomocy społecznej
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 511069-N-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500035435-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, Krajowy numer identyfikacyjny 35150530800000,
ul. ul. Józefińska
14,
30529
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
12 6165482, 6165469, e-mail
do@poczta.mops.krakow.pl, faks
126 165 428.
Adres strony internetowej (url): www.mops.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi termodernizacyjnymi w trzech budynkach przy ul. Nowaczyńskiego 1 w Krakowie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):271.2.51.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi termodernizacyjnymi w trzech budynkach przy ul. Nowaczyńskiego 1 w Krakowie". Przedmiot zamówienia obejmuje 116 tygodni sprawowania nadzoru inwestorskiego, Zamawiający przewiduje do 10 wizji lokalnych w przypadku wykrycia wad wykonanych robót budowlanych w okresie trwania rękojmi.
II.4) Główny kod CPV: 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Od dnia 28 września 2017 roku do dnia 31 października 2023 roku.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi termodernizacyjnymi w trzech budynkach przy ul. Nowaczyńskiego 1 w Krakowie | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
28/09/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Firma Handlowo Usługowa ADEMILANT Regina Gawłowicz,
,
ul. Bitwy pod Monte Cassino 5/155,
33-100,
Tarnów, kraj/woj.
małopolskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
04/12/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
W związku z wydłużeniem czasu trwania robót budowlanych w budynku DPS przy ul. Nowaczyńskiego 1 wynikłym ze zlecenia robót dodatkowych zaszła konieczność przedłużenia terminu sprawowania nadzoru inwestorskiego. W związku z tym zwiększeniu uległa kwota wynagrodzenia należnego wykonawcy.
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
W związku z wydłużeniem czasu trwania robót budowlanych w budynku DPS przy ul. Nowaczyńskiego 1 wynikłym ze zlecenia robót dodatkowych zaszła konieczność przedłużenia terminu sprawowania nadzoru inwestorskiego. W związku z tym zwiększeniu uległa kwota wynagrodzenia należnego wykonawcy.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W związku z wydłużeniem czasu trwania robót budowlanych w budynku DPS przy ul. Nowaczyńskiego 1 wynikłym ze zlecenia robót dodatkowych zaszła konieczność przedłużenia terminu sprawowania nadzoru inwestorskiego. W związku z tym zwiększeniu uległa kwota wynagrodzenia należnego wykonawcy. Koszt dodatkowego nadzoru 8291,64zł brutto. Zmiana wykonawcy byłaby całkowicie nieuzasadniona ekonomicznie. Nie ma też żadnej gwarancji, że w wyniku przeprowadzenia kolejnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego pozyskano by ofertę korzystniejszą cenowo niż dotychczasowego wykonawcy. Przeprowadzenie postępowania znacznie opóźniłoby inwestycję w czasie, co byłoby ze szkodą dla interesu publicznego i użytkownika budynku. Wszystko to oznaczałoby znaczną niedogodność dla zamawiającego, znaczące zwiększenie kosztów i mogło stanowić podstawę zarzutu niegospodarności. Wprowadzenie zmian w umowie zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu, specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w umowie.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Sukcesywna dostawa testów, opakowań oraz materiałów eksploatacyjnych do sterylizacji, odpowiednio od jednej do dwóch części zamówienia
- Dostawa części i akcesoriów do pojazdów
- Usługi szkoleń informatycznych
- ZP.63.2024. Przebudowa dachu budynku dla Komisariatu Policji w Kętach przy ul. Krakowskiej 25
- Dostawa używanego samochodu osobowego typu BUS na potrzeby Akademii Muzycznej w Krakowie.
- Zakupu serwera wraz z infrastrukturą towarzyszącą
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa instalacji fotowoltaicznych przy budynkach gminnych oraz budowa sieci wodociągowej wraz z nadzorem inwestorskim.
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Przebudowa drogi powiatowej Nr 2939S w Poniszowicach
- Wykonanie prac projektowych i robót budowlanych w zakresie rozbiórki budynku warsztatów przy ul. Młynarskiej 43/45
- Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonywaniem robót budowlanych (w tym usług remontowych) na rzecz Gminy Kobylnica w branży ogólnobudowlanej i drogowej
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania - Scalanie gruntów obszaru wsi Wysoka oraz części obszaru wsi Łętownia Etap III (zagospodarowanie poscaleniowe)
- Świadczenie usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pod nazwą: "Budowa budynku dla Sądu Rejonowego w Suwałkach przy ul. Utrata "
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.