eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › ZAGOSPODAROWANIE TERENU W ŁUKOWIE ŚLĄSKIM PRZY UL. DWORSKIEJ, NR DZIAŁKI 153/21

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-06

Ogłoszenie nr 500293033-N-2018 z dnia 06-12-2018 r.

Zarząd Powiatu w Rybniku: ZAGOSPODAROWANIE TERENU W ŁUKOWIE ŚLĄSKIM PRZY UL. DWORSKIEJ, NR DZIAŁKI 153/21

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Rewitalizacja dworu w Łukowie Śląskim - adaptacja budynku przy ul. Dworskiej 20 na potrzeby użyteczności publicznej" realizowana w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego) dla osi priorytetowej: X. Rewitalizacja oraz infrastruktura społeczna i zdrowotna dla działania: 10.3. Rewitalizacja obszarów zdegradowanych dla poddziałania: 10.3.5. Rewitalizacja obszarów zdegradowanych - wsparcie działań wynikających z Lokalnych Strategii Rozwoju obejmujących obszary wiejskie i rybackie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 629867-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Powiatu w Rybniku, Krajowy numer identyfikacyjny 27628517000000, ul. 3 Maja 31, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 4228300, e-mail zp@starostwo.rybnik.pl, rp@starostwo.rybnik.pl, faks 32 4228658.
Adres strony internetowej (url): www.starostwo.rybnik.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

ZAGOSPODAROWANIE TERENU W ŁUKOWIE ŚLĄSKIM PRZY UL. DWORSKIEJ, NR DZIAŁKI 153/21

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OR.272.9.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. "Zagospodarowanie terenu w Łukowie Śląskim przy ul. Dworskiej, nr działki 153/21". 2. Powyższe zadanie obejmuje roboty budowlane na terenie działki nr 153/21 położonej w Łukowie Śląskim przy ul. Dworskiej 20, związane między innymi z: budową ogrodzenia, budową sceny- muszli koncertowej, utwardzeniem terenu, remoncie istniejącej wiaty, rozbiórce garażu i zbiornika na ścieki, budowie altany, utwardzeniu miejsca na ognisko, wykonaniu oświetlenia wraz z monitoringiem, wykonaniem podestu drewnianego, wykonaniem obiektów małej architektury, zagospodarowaniem terenu zielenią oraz dostawę schodołazu. 3. Szczegółowy zakres robót opisany został w poniższej dokumentacji budowlanej, która stanowi załącznik nr 6 do SIWZ: a) Projekt budowlano-wykonawczy "Zagospodarowania terenu działki w Łukowie Śląskim przy ul. Dworskiej, nr działki 153/21", b) Projekt budowlano-wykonawczy "Zagospodarowania terenu działki w Łukowie Śląskim przy ul. Dworskiej, nr działki 153/21- oświetlenie zewnętrzne i telewizja dozorowa", c) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót "Zagospodarowania terenu działki w Łukowie Śląskim przy ul. Dworskiej, nr działki 153/21", d) Przedmiar robót- "Zagospodarowania terenu działki w Łukowe Śląskim przy ul. Dworskiej, nr działki 153/21". 4. Wykonawca zobowiązany będzie: a) wykonać wszelkie roboty towarzyszące, tymczasowe, porządkowe i zabezpieczające niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia i funkcjonowania obiektu w tym zaplecza budowy, b) do wykonania zamówienia, stosować wyroby budowlane wprowadzone do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1570 z późn. zm.), użyte materiały winny być fabrycznie nowe, najwyższej jakości pod względem jakościowym i wymiarowym, posiadać odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniać sprawność eksploatacyjną, c) zachować kolejność etapów, metod stosowanych technologii oraz materiałów i sprzętu zgodnie z opisem technologicznym i rozwiązaniem przedstawionym w projekcie budowlanym, d) udzielić rękojmi i gwarancji na całość przedmiotu zamówienia na okres ...... miesięcy licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego. e) we własnym zakresie rozwiązać zasilanie w wodę oraz energię elektryczną. 5. Wykonawca zobowiązany jest do prawidłowego oznakowania i zabezpieczenia terenu budowy. Każdego dnia po zakończeniu prac należy doprowadzić budynek oraz teren wokół niego do stanu użytkowalności. 6. Wykonawca zobowiązany będzie każdorazowo uzgadniać miejsce oraz termin i czas wykonywania prac (robót) z Zamawiającym. 7. Wszystkie prace muszą być realizowane zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, zgodnie z obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż. oraz zgodnie z poleceniami Zamawiającego. 8. W związku z koniecznością usunięcia płyt azbestowych z pokrycia dachu istniejącej wiaty Wykonawca zobowiązany będzie, przy wykonywaniu powyższych prac bezwzględnie spełniać i przestrzegać przepisy Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 , Nr 71, poz. 649 z późn. zm ). Wykonawca zobowiązany będzie do udokumentowania Zamawiającemu przekazania odpadu na składowisko - miejsce unieszkodliwiania ( tj. karty przekazania odpadu). 9. Dokumentacja projektowa może wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie a nawet kształt. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, tj. zastosowanie innych materiałów, innych kształtów kostki brukowej oraz urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż cechujących materiały określone w tej dokumentacji, a także zachowania technologii wykonania, tzn. w wyniku zmiany materiału nie może dojść do zmiany technologii wykonania, co skutkowałoby zmianą dokumentacji technicznej. Wykonawca, który zastosował materiały i urządzenia równoważne, ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały i urządzenia zostały zmienione i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje. UWAGA: W dokumentacji projektowej, przedmiarze i STWiOR wskazano kostkę brukową o kolorze szarym. Z uwagi na zmianę koncepcji kolorystki nawierzchni tj. z kostki brukowej z odcienia szarego na mieszaninę/mix kolorów w odcieniu brązu, borda (odcieni kolorów jesieni), Wykonawca w swojej ofercie powinien uwzględnić w/w zmianę kolorystyki. Zmiana kolorystyki dotyczy całej nawierzchni utwardzonej z wyjątkiem obrzeży i krawężników. UWAGA: Zamawiający informuje również, iż w części płn.-zach. części działki (w miejscu lokalizacji sceny, altany, miejsca na ognisko wskazanych w projekcie zagospodarowania - teren może wykazywać właściwości terenów lekko podmokłych (może występować chwilowe rozmiękczenie terenu - prawdopodobnie jako zjawisko okresowe). Mając na uwadze powyższe Wykonawca powinien uwzględnić w swoje ofercie ryzyko wystąpienia tego zjawiska w tym możliwe utrudnienia i opóźnienia w wykonywaniu robót. UWAGA: W zadaniu nie należy uwzględniać pozycji przedmiaru robót nr 124 (remont fortepianu, strojenie i renowacja) z uwagi na rezygnację Zamawiającego z przeprowadzenia renowacji instrumentu - należy przyjąć obmiar zerowy lub pominąć 10. Wykonawca zobowiązany będzie, aby osoby wykonawcy lub podwykonawcy wykonujące roboty budowlane objęte przedmiotem umowy, z wyłączeniem osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie będą w okresie realizacji umowy zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. 11. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, szczegółowe informacje w tym zakresie zostały zawarte w rozdziale XXIX niniejszej SIWZ. 12. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia według CPV a) 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, b) 45111200-0 Usuwanie gleby c) 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni d) 45113000-2 Roboty na placu budowy e) 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45111200-0


Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45233200-1, 45113000-2, 45311200-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 724709.78
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe ECOMPLEX
Email wykonawcy: e.complex@o2.pl
Adres pocztowy: ul. Lipowa 2c
Kod pocztowy: 44-282
Miejscowość: Łuków Sląski
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1357749.96
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1357749.96
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1357749.96
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.