eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: "Aktywna przestrzeń miejska - bulwary Zawiercia - etap II."

Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-06

Ogłoszenie nr 500292860-N-2018 z dnia 06-12-2018 r.

Zawiercie:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Ogłoszenia o zamówieniu

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 649443-N-2018
Data: 16/11/2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Zawiercie, Krajowy numer identyfikacyjny 51596800000, ul. ul. Leśna 2, 42400 Zawiercie, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 49 41 267, e-mail zamowieniapubliczne@zawiercie.eu, faks 32 67 22 684.
Adres strony internetowej (url): http://www.zawiercie.eu
Adres profilu nabywcy: Nie dotyczy
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
Nie dotyczy

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II.
Punkt: 4)
W ogłoszeniu jest: Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: "Aktywna przestrzeń miejska - bulwary Zawiercia - etap II" (park im. Tadeusza Kościuszki w Zawierciu). 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Prace projektowe, tj. wykonanie: ? projektu budowlanego w 6 egzemplarzach w wersji papierowej, ? projektu wykonawczego w 6 egzemplarzach w wersji papierowej, ? mapę do celów projektowych w 6 egzemplarzach w wersji papierowej, ? projektu czasowej organizacji ruchu w 3 egzemplarzach wraz z jej zatwierdzeniem w wersji papierowej, ? inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, ? stanowisko organu w sprawie oddziaływania na środowisko. 2) Roboty budowlane, w tym: a) Wykonanie nowego placu zabaw, obejmującego następujące urządzenia: Zabawowe: ? Karuzela tarczowa - 1 szt. ? Huśtawka pojedyncza - 1 szt. ? Huśtawka kiwak - 1 szt. ? Huśtawka ważka wagowa - 1 szt. ? Huśtawka podwójna wahadłowa - 1 szt. ? Huśtawka bocianie gniazdo - 1 szt. ? Ścianka wspinaczkowa - 1 szt. ? Skałka bulderingowa - 1 szt. ? Gra "Kółko i Krzyżyk" - 1 szt. ? Gra labirynt - 1 szt. ? Huśtawka dla osób niepełnosprawnych - 1 szt. Obiekty małej architektury: ? Ławka z oparciem - 9 szt. ? Metalowy kosz na śmieci - 5 szt. ? Stojak na rowery - 1 szt. ? Tablica z regulaminem - 1 szt. b) Renowację elementów istniejących, tj.: ? urządzeń zabawowych, ? ławki kamiennej, c) Wykonanie nawierzchni placu zabaw z nawierzchni bezpiecznej - poliuretanowej, d) Wykonanie ogrodzenia placu zabaw z czterema furtkami, e) Wymianę istniejącej nawierzchni asfaltowej alejek na nawierzchnię z kostki betonowej/brukowej bez fazy (o gładkiej nawierzchni) w kolorze żółtym/brązowym, melanż (w kolorach jesieni) - powierzchnia ok. 4 000,00 m2. f) Nawierzchnię trawiastą, w tym wykonanie trawników parkowych - 200m2, g) Modernizację dwóch mostków, h) Wymianę balustrad na moście przy ul. Kościuszki. 3. Szczegółowy zakres prac został ujęty w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4. Tam, gdzie w Programie Funkcjonalno-Użytkowym został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 lub ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań "równoważnych" w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz będą zgodne pod względem: a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych), b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcja), e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, f) standardów emisyjnych. 5. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest do okazania w stosunku do wskazanych materiałów znaków bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub aprobaty technicznej lub certyfikatu zgodności z Polską Normą przenoszącą normy europejskie lub normą państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącą tę normę lub innymi normami lub dokumentami, zgodnie z przepisami Prawa zamówień publicznych. 6. Ilekroć w Programie Funkcjonalno-Użytkowym mowa jest o polskich normach, należy przez to rozumieć polskie normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne normy lub dokumenty, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy. 7. Materiały i urządzenia użyte do wykonania umowy powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.), ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz.1570) oraz wymogom Programu Funkcjonalno-Użytkowego i SIWZ. 8. Wymagany termin gwarancji: min. 36 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu zamówienia, przy czym okres gwarancji musi być równy okresowi rękojmi. 9. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, dla poddziałania 10.3.1 Rewitalizacja obszarów zdegradowanych - ZIT Subregionu Centralnego. 10. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę. Wykonawca, podwykonawca, dalszy podwykonawca wykonujący czynności w zakresie realizacji zamówienia jest zobowiązany do zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę, tj. osób wykonujących czynności w ramach niniejszego zamówienia, gdzie wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz.1666 z późn. zm.). Na Wykonawcy ciąży obowiązek zapewnienia, aby również podwykonawcy i dalsi podwykonawcy spełniali wszystkie wymogi względem osób zatrudnionych na umowę o pracę. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót t.j.: roboty związane z montażem urządzeń zabawowych oraz obiektów towarzyszących (kosze, ławki, tablica informacyjna, stojak na rowery), roboty związane z renowacją elementów istniejących (urządzenia zabawowe i ławka kamienna), wykonanie nawierzchni bezpiecznej placu zabaw, wykonanie ogrodzenia placu zabaw, roboty polegające na wymianie istniejącej nawierzchni asfaltowej alejek na nawierzchnię z kostki betonowej, wykonanie trawników, modernizacja mostków, wymiana balustrad były wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę niezależnie od tego, czy prace te będzie wykonywał Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca (tzw. pracownicy fizyczni), nie obejmuje to zatem takich czynności jak kierowanie budową, kierowanie robotami, wykonywanie obsługi geodezyjnej, dostawa materiałów budowlanych, jak również czynności w zakresie opracowania dokumentacji projektowej. Wymagania dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę, uprawnienia kontrolne Zamawiającego oraz sankcje z tytułu braku zatrudniania osób na umowę o pracę zostały szczegółowo określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 11. Przedmiot zamówienia będzie dostępny dla osób niepełnosprawnych zgodnie z art. 29 ust. 5 ustawy Pzp., poprzez: 1) wymianę istniejącej nawierzchni asfaltowej alejek na nawierzchnię z kostki betonowej/brukowej bez fazy (o gładkiej nawierzchni) korzystniejszego użytkowania dla osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich, a także dla osób niewidomych i słabowidzących, 2) montaż huśtawki dla osób niepełnosprawnych na placu zabaw, 3) pozostawienie na wszystkich wejściach/wjazdach do parku obecnie istniejących naturalnych spadków terenu bez barier architektonicznych. 12. Wykonawca przed zawarciem umowy przedłoży Zamawiającemu opracowany harmonogram rzeczowy (z podaniem terminów realizacji przedmiotu umowy, z uwzględnieniem wymagań umowy, własnych możliwości jak i osób z których pomocą zobowiązanie wykonuje, a także wymaganych procedur związanych z wykonaniem przedmiotu umowy). Harmonogram będzie podlegał aktualizacji po opracowaniu dokumentacji projektowej będącej podstawą wykonania robót budowlanych. Harmonogram musi być sporządzony wg. Wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do wzoru umowy. Opracowanie tego dokumentu jest niezbędne Zamawiającemu w celu kontroli realizacji zamówienia. Harmonogram będzie wymagał akceptacji Zamawiającego, ze szczególnym uwzględnieniem wartości kosztorysowych realizacji poszczególnych obiektów wchodzących w skład zadania. Jeżeli zaproponowana wartość obiektu (elementu) będzie budziła zastrzeżenia co do jej wysokości, to Zamawiający będzie mógł żądać opracowania szczegółowego kosztorysu budowlanego, który pozwoli zweryfikować założenia finansowe ujęte w harmonogramie.
W ogłoszeniu powinno być: Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: "Aktywna przestrzeń miejska - bulwary Zawiercia - etap II" (park im. Tadeusza Kościuszki w Zawierciu). 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Prace projektowe, tj. wykonanie: ? projektu budowlanego w 6 egzemplarzach w wersji papierowej, ? projektu wykonawczego w 6 egzemplarzach w wersji papierowej, ? mapę do celów projektowych w 6 egzemplarzach w wersji papierowej, ? projektu czasowej organizacji ruchu w 3 egzemplarzach wraz z jej zatwierdzeniem w wersji papierowej, ? inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, ? stanowisko organu w sprawie oddziaływania na środowisko. 2) Roboty budowlane, w tym: a) Wykonanie nowego placu zabaw, obejmującego następujące urządzenia: Zabawowe: ? Karuzela tarczowa - 1 szt. ? Huśtawka pojedyncza - 1 szt. ? Huśtawka kiwak - 1 szt. ? Huśtawka ważka wagowa - 1 szt. ? Huśtawka podwójna wahadłowa - 1 szt. ? Huśtawka bocianie gniazdo - 1 szt. ? Ścianka wspinaczkowa - 1 szt. ? Skałka bulderingowa - 1 szt. ? Gra "Kółko i Krzyżyk" - 1 szt. ? Gra labirynt - 1 szt. ? Huśtawka dla osób niepełnosprawnych - 1 szt. Obiekty małej architektury: ? Ławka z oparciem - 9 szt. ? Metalowy kosz na śmieci - 5 szt. ? Stojak na rowery - 1 szt. ? Tablica z regulaminem - 1 szt. b) Renowację elementów istniejących, tj.: ? urządzeń zabawowych, ? ławki kamiennej, c) Wykonanie nawierzchni placu zabaw z nawierzchni bezpiecznej - poliuretanowej, d) Wykonanie ogrodzenia placu zabaw z czterema furtkami, e) Wymianę istniejącej nawierzchni asfaltowej alejek na nawierzchnię z kostki betonowej/brukowej bez fazy (o gładkiej nawierzchni) w kolorze żółtym/brązowym, melanż (w kolorach jesieni) - powierzchnia ok. 4 000,00 m2. f) Nawierzchnię trawiastą, w tym wykonanie trawników parkowych - 200m2, g) Modernizację dwóch mostków, h) Wymianę balustrad na moście przy ul. Kościuszki, i) Wykonanie oświetlenia. 3. Szczegółowy zakres prac został ujęty w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4. Tam, gdzie w Programie Funkcjonalno-Użytkowym został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 lub ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań "równoważnych" w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz będą zgodne pod względem: g) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych), h) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), i) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), j) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcja), k) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, l) standardów emisyjnych. 5. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest do okazania w stosunku do wskazanych materiałów znaków bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub aprobaty technicznej lub certyfikatu zgodności z Polską Normą przenoszącą normy europejskie lub normą państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącą tę normę lub innymi normami lub dokumentami, zgodnie z przepisami Prawa zamówień publicznych. 6. Ilekroć w Programie Funkcjonalno-Użytkowym mowa jest o polskich normach, należy przez to rozumieć polskie normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne normy lub dokumenty, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy. 7. Materiały i urządzenia użyte do wykonania umowy powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.), ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz.1570) oraz wymogom Programu Funkcjonalno-Użytkowego i SIWZ. 8. Wymagany termin gwarancji: min. 36 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu zamówienia, przy czym okres gwarancji musi być równy okresowi rękojmi. 9. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, dla poddziałania 10.3.1 Rewitalizacja obszarów zdegradowanych - ZIT Subregionu Centralnego. 10. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę. Wykonawca, podwykonawca, dalszy podwykonawca wykonujący czynności w zakresie realizacji zamówienia jest zobowiązany do zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę, tj. osób wykonujących czynności w ramach niniejszego zamówienia, gdzie wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz.1666 z późn. zm.). Na Wykonawcy ciąży obowiązek zapewnienia, aby również podwykonawcy i dalsi podwykonawcy spełniali wszystkie wymogi względem osób zatrudnionych na umowę o pracę. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót t.j.: roboty związane z montażem urządzeń zabawowych oraz obiektów towarzyszących (kosze, ławki, tablica informacyjna, stojak na rowery), roboty związane z renowacją elementów istniejących (urządzenia zabawowe i ławka kamienna), wykonanie nawierzchni bezpiecznej placu zabaw, wykonanie ogrodzenia placu zabaw, roboty polegające na wymianie istniejącej nawierzchni asfaltowej alejek na nawierzchnię z kostki betonowej, wykonanie trawników, modernizacja mostków, wymiana balustrad były wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę niezależnie od tego, czy prace te będzie wykonywał Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca (tzw. pracownicy fizyczni), nie obejmuje to zatem takich czynności jak kierowanie budową, kierowanie robotami, wykonywanie obsługi geodezyjnej, dostawa materiałów budowlanych, jak również czynności w zakresie opracowania dokumentacji projektowej. Wymagania dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę, uprawnienia kontrolne Zamawiającego oraz sankcje z tytułu braku zatrudniania osób na umowę o pracę zostały szczegółowo określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 11. Przedmiot zamówienia będzie dostępny dla osób niepełnosprawnych zgodnie z art. 29 ust. 5 ustawy Pzp., poprzez: 4) wymianę istniejącej nawierzchni asfaltowej alejek na nawierzchnię z kostki betonowej/brukowej bez fazy (o gładkiej nawierzchni) korzystniejszego użytkowania dla osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich, a także dla osób niewidomych i słabowidzących, 5) montaż huśtawki dla osób niepełnosprawnych na placu zabaw, 6) pozostawienie na wszystkich wejściach/wjazdach do parku obecnie istniejących naturalnych spadków terenu bez barier architektonicznych. 12. Wykonawca przed zawarciem umowy przedłoży Zamawiającemu opracowany harmonogram rzeczowy (z podaniem terminów realizacji przedmiotu umowy, z uwzględnieniem wymagań umowy, własnych możliwości jak i osób z których pomocą zobowiązanie wykonuje, a także wymaganych procedur związanych z wykonaniem przedmiotu umowy). Harmonogram będzie podlegał aktualizacji po opracowaniu dokumentacji projektowej będącej podstawą wykonania robót budowlanych. Harmonogram musi być sporządzony wg. Wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do wzoru umowy. Opracowanie tego dokumentu jest niezbędne Zamawiającemu w celu kontroli realizacji zamówienia. Harmonogram będzie wymagał akceptacji Zamawiającego, ze szczególnym uwzględnieniem wartości kosztorysowych realizacji poszczególnych obiektów wchodzących w skład zadania. Jeżeli zaproponowana wartość obiektu (elementu) będzie budziła zastrzeżenia co do jej wysokości, to Zamawiający będzie mógł żądać opracowania szczegółowego kosztorysu budowlanego, który pozwoli zweryfikować założenia finansowe ujęte w harmonogramie.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2018-12-10, godzina: 09:00, Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie Wskazać powody: Nie dotyczy Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu > język polski
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2018-12-17, godzina: 09:00, Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie Wskazać powody: Nie dotyczy Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu > język polski

II.2) Tekst, który należy dodać

Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji: II.
Punkt: 5)
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: 45310000-3

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.