eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Remonty i bieżące utrzymanie dróg w zakresie robotów polegających na utrzymaniu i remontach jezdni dróg na terenie miasta Opola

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-06

Ogłoszenie nr 500292567-N-2018 z dnia 06-12-2018 r.

Miejski Zarząd Dróg Opole: Remonty i bieżące utrzymanie dróg w zakresie robotów polegających na utrzymaniu i remontach jezdni dróg na terenie miasta Opola

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zawarcia umowy ramowej

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 637267-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500250971-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejski Zarząd Dróg Opole, Krajowy numer identyfikacyjny 53054601300000, ul. Firmowa 1, 45-594 Opole, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 77 4697413, e-mail sekretariat@mzd.opole.pl, faks 77 469 74 02.
Adres strony internetowej (url): www.bip.um.opole.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remonty i bieżące utrzymanie dróg w zakresie robotów polegających na utrzymaniu i remontach jezdni dróg na terenie miasta Opola

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

NP.260.78.2018.P

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: "Remonty i bieżące utrzymanie dróg - zakup usług pozostałych, roboty polegające na utrzymaniu i remontach jezdni dróg na terenie miasta Opola". W ramach niniejszego zadania zostanie zawarta umowa ramowa z jednym wykonawcą dla każdej z 4 części. Przedmiotowe zdanie podzielono na 4 części: CZĘŚĆ 1. ZADANIE nr 1 "Remonty i bieżące utrzymanie dróg w zakresie robót polegających na utrzymaniu i remontach jezdni dróg gminnych na terenie miasta Opola w obrębach ewidencyjnych: Bierkowice, Półwieś, Szczepanowice, Wójtowa Wieś, Groszowice, Malina, Grotowice, Grudzice, Nowa Wieś Królewska, Wrzoski, Sławice, Karczów, Chmielowice, Żerkowice, Winów" CZĘŚĆ 2. ZADANIE nr 2 "Remonty i bieżące utrzymanie dróg w zakresie robót polegających na utrzymaniu i remontach jezdni dróg gminnych na terenie miasta Opola w obrębach ewidencyjnych: Wróblin, Zakrzów, Gosławice, Kolonia Gosławicka, Opole, Brzezie, Świerkle, Dobrzeń Mały, Borki, Czarnowąsy, Krzanowice" CZĘŚĆ 3. ZADANIE nr 3 "Remonty i bieżące utrzymanie dróg w zakresie robót polegających na utrzymaniu i remontach jezdni dróg powiatowych na terenie miasta Opola" CZĘŚĆ 4. ZADANIE nr 4 "Remonty i bieżące utrzymanie dróg w zakresie robót polegających na utrzymaniu i remontach jezdni dróg wewnętrznych na terenie miasta Opola" Realizacja robót przeprowadzona będzie zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami, polskimi normami i zasadami wiedzy technicznej oraz należytą starannością w odniesieniu do ich wykonania, bezpieczeństwem, dobrej jakości i właściwą organizacją i oznakowaniem. Zakres prac dla ZADANIA NR 1: 1) Frezowanie nawierzchni bitumicznych 2) Rozbiórka nawierzchni 3) Zabezpieczenie awaryjne nawierzchni drogowych o powierzchni wykonania do 1m2 4) Podwójne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni bitumicznych oraz wykonanie cienkiego dywanika 5) Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni z betonu asfaltowego grysowego 6) Wykonanie koryta 7) Wykonanie podbudowy drogowej z tłucznia i podsypki piaskowej oraz nawierzchni tymczasowej z destruktu asfaltowego 8) Wykonanie stabilizacji cementem 9) Wyrównanie istniejącej nawierzchni bitumicznej betonem asfaltowym 10) Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego grysowego 11) Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego grysowego 12) Wykonanie nawierzchni z masy SMA 13) Geosiatka 14) Konserwacja nawierzchni gruntowych, tłuczniowych i z destruktu asfaltowego 15) Wykonanie remontu cząstkowego i nowej nawierzchni z kostki betonowej 16) Wykonanie remontu nawierzchni z trylinki 17) Wykonanie remontu cząstkowego i nowej nawierzchni z kostki kamiennej 10 cm 18) Wykonanie remontu cząstkowego i nowej nawierzchni z kostki kamiennej 18 cm 19) Spoinowanie kostki kamiennej 20) Rozbiórka, ustawienie i przełożenie krawężników betonowych 21) Regulacja, rozebranie i ustawienie krawężników kamiennych 22) Rozbiórka podbudowy betonowej 23) Rozbiórka podbudowy tłuczniowej 24) Regulacja wysokościowa studzienek ściekowych i studni rewizyjnych 25) Odwodnienie i kanalizacja deszczowa 26) Konserwacja poboczy 27) Konserwacja skarp 28) Czyszczenie rowów 29) Recykling z zastosowaniem mieszanki mineralno-cementowo-emulsyjnej MCE 30) Naprawa spękań nawierzchni bitumicznych masą zalewową Zakres prac dla ZADANIA NR 2: 1) Frezowanie nawierzchni bitumicznych 2) Rozbiórka nawierzchni 3) Zabezpieczenie awaryjne nawierzchni drogowych o powierzchni wykonania do 1m2 4) Podwójne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni bitumicznych oraz wykonanie cienkiego dywanika 5) Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni z betonu asfaltowego grysowego 6) Wykonanie koryta 7) Wykonanie podbudowy drogowej z tłucznia i podsypki piaskowej oraz nawierzchni tymczasowej z destruktu asfaltowego 8) Wykonanie stabilizacji cementem 9) Wyrównanie istniejącej nawierzchni bitumicznej betonem asfaltowym 10) Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego grysowego 11) Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego grysowego 12) Wykonanie nawierzchni z masy SMA 13) Geosiatka 14) Konserwacja nawierzchni gruntowych, tłuczniowych i z destruktu asfaltowego 15) Wykonanie remontu cząstkowego i nowej nawierzchni z kostki betonowej 16) Wykonanie remontu cząstkowego i nowej nawierzchni z kamienia polnego 17) Wykonanie remontu nawierzchni z trylinki 18) Wykonanie remontu cząstkowego i nowej nawierzchni z kostki kamiennej 10 cm 19) Wykonanie remontu cząstkowego i nowej nawierzchni z kostki kamiennej 18 cm 20) Spoinowanie kostki kamiennej 21) Rozbiórka, ustawienie i przełożenie krawężników betonowych 22) Regulacja, rozebranie i ustawienie krawężników kamiennych 23) Rozbiórka podbudowy betonowej 24) Rozbiórka podbudowy tłuczniowej 25) Regulacja wysokościowa studzienek ściekowych i studni rewizyjnych 26) Odwodnienie i kanalizacja deszczowa 27) Konserwacja poboczy 28) Konserwacja skarp 29) Czyszczenie rowów 30) Recykling z zastosowaniem mieszanki mineralno-cementowo-emulsyjnej MCE 31) Naprawa spękań nawierzchni bitumicznych masą zalewową Zakres prac dla ZADANIA NR 3: 1) Frezowanie nawierzchni bitumicznych 2) Rozbiórka nawierzchni 3) Zabezpieczenie awaryjne nawierzchni drogowych o powierzchni wykonania do 1m2 4) Podwójne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni bitumicznych oraz wykonanie cienkiego dywanika 5) Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni z betonu asfaltowego grysowego 6) Wykonanie koryta 7) Wykonanie podbudowy drogowej z tłucznia i podsypki piaskowej oraz nawierzchni tymczasowej z destruktu asfaltowego 8) Wykonanie stabilizacji cementem 9) Wyrównanie istniejącej nawierzchni bitumicznej betonem asfaltowym 10) Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego grysowego 11) Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego grysowego 12) Wykonanie nawierzchni z masy SMA 13) Geosiatka 14) Konserwacja nawierzchni gruntowych, tłuczniowych i z destruktu asfaltowego 15) Wykonanie remontu cząstkowego i nowej nawierzchni z kostki betonowej 16) Wykonanie remontu cząstkowego i nowej nawierzchni z kostki kamiennej 10 cm 17) Wykonanie remontu cząstkowego i nowej nawierzchni z kostki kamiennej 18 cm 18) Spoinowanie kostki kamiennej 19) Rozbiórka, ustawienie i przełożenie krawężników betonowych 20) Regulacja, rozebranie i ustawienie krawężników kamiennych 21) Rozbiórka podbudowy betonowej 22) Rozbiórka podbudowy tłuczniowej 23) Regulacja wysokościowa studzienek ściekowych i studni rewizyjnych 24) Odwodnienie i kanalizacja deszczowa 25) Konserwacja poboczy 26) Konserwacja skarp 27) Czyszczenie rowów 28) Recykling z zastosowaniem mieszanki mineralno-cementowo-emulsyjnej MCE 29) Naprawa spękań nawierzchni bitumicznych masą zalewową Zakres prac dla ZADANIA NR 4: 1) Frezowanie nawierzchni bitumicznych 2) Rozbiórka nawierzchni 3) Zabezpieczenie awaryjne nawierzchni drogowych o powierzchni wykonania do 1m2 4) Podwójne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni bitumicznych oraz wykonanie cienkiego dywanika 5) Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni z betonu asfaltowego grysowego 6) Wykonanie koryta 7) Wykonanie podbudowy drogowej z tłucznia i podsypki piaskowej oraz nawierzchni tymczasowej z destruktu asfaltowego 8) Wykonanie stabilizacji cementem 9) Wyrównanie istniejącej nawierzchni bitumicznej betonem asfaltowym 10) Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego grysowego 11) Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego grysowego 12) Wykonanie nawierzchni z masy SMA 13) Geosiatka 14) Konserwacja nawierzchni gruntowych, tłuczniowych i z destruktu asfaltowego 15) Wykonanie remontu cząstkowego i nowej nawierzchni z kostki betonowej 16) Wykonanie remontu cząstkowego i nowej nawierzchni z kamienia polnego 17) Wykonanie remontu nawierzchni z trylinki 18) Wykonanie remontu cząstkowego i nowej nawierzchni z kostki kamiennej 10 cm 19) Wykonanie remontu cząstkowego i nowej nawierzchni z kostki kamiennej 18 cm 20) Spoinowanie kostki kamiennej 21) Rozbiórka, ustawienie i przełożenie krawężników betonowych 22) Regulacja, rozebranie i ustawienie krawężników kamiennych 23) Rozbiórka podbudowy betonowej 24) Rozbiórka podbudowy tłuczniowej 25) Regulacja wysokościowa studzienek ściekowych i studni rewizyjnych 26) Odwodnienie i kanalizacja deszczowa 27) Konserwacja poboczy 28) Konserwacja skarp 29) Czyszczenie rowów 30) Recykling z zastosowaniem mieszanki mineralno-cementowo-emulsyjnej MCE 31) Naprawa spękań nawierzchni bitumicznych masą zalewową Uwagi do opisu przedmiotu zamówienia do Zadań 1 - 4 : 1. Wykonawca musi liczyć się z trudnymi warunkami wykonania robót z uwagi na konieczność ich realizacji przy dużym natężeniu ruchu. 2. Wybrany Wykonawca będzie zobowiązany do kompleksowego wykonania robót stanowiących przedmiot zamówienia. 3. Wykonawca będzie zobowiązany do podporządkowania się ewentualnym zmianom w organizacji robót wynikających z doraźnych decyzji Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania i utrzymania oznakowania w trakcie prowadzenia robót. 5. Urządzi plac i zaplecze budowy oraz zabezpieczy istniejącą zieleń. 6. Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji robót zobowiązany będzie do opracowania i zatwierdzenia stosownego projektu oznakowania ruchu na czas robót. 7. Wykonawca w terminie do 15 dni od daty podpisania umowy przedłoży do zatwierdzenia receptę na beton asfaltowy, SMA (dla każdej warstwy). 8. Wszelkie roboty remontowe winny być wykonywane zgodnie z obowiązującymi przepisami technologicznymi i STWiORB. W przypadku robót ingerujących w urządzenia obce, roboty te musza być wykonywane przy udziale właścicieli tych urządzeń. 9. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie wszelkich materiałów niezbędnych do wykonywania robót. 10. Wbudowane materiały będące własnością wykonawcy muszą spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych, odpowiadać normom oraz posiadać stosowne atesty, aprobaty i deklaracje zgodności 11. Wykonawca zobowiązany jest w pierwszej kolejności wbudować materiały Zamawiającego (materiały z odzysku oraz z magazynu zamawiającego), których rodzaj i ilość określona zostanie w trakcie realizacji przez inspektora nadzoru. 12. Wykonawca winien zapewnić kontrole jakości robót i materiałów oraz przekazać zamawiającemu deklaracje zgodności na materiały i prefabrykaty przed ich wbudowaniem. Natomiast badania materiałów (atesty, aprobaty, itp.) powinien przekazać przy robotach zanikających oraz przy odbiorze całości robót. 13. Wykonawca ma obowiązek zorganizować i prowadzić zlecone roboty z należytą starannością z zachowaniem procesu technologicznego. 14. Wykonawca po przejęciu terenu zdejmie, przechowa i zabezpieczy majątek miasta, tj. istniejące oznakowanie pionowe, elementy zabezpieczenia ruchu i inne wyposażenie pasa drogowego, pachołki, itp. 15. Pełnowartościowy materiał kamienny i betonowy (płytki betonowe, kostka kamienna, krawężniki i obrzeża betonowe itp.) z rozbiórki, nadający się do ponownego wbudowania - w ilości każdorazowo uzgadnianej w inspektorem nadzoru, przewiezie na składowisko do magazynu zamawiającego przy ul. Podmiejskiej w Opolu. Materiał kamienny i betonowy winien być oczyszczony i posegregowany. 16. Wykonawca jest posiadaczem i wytwórca odpadów. Na wykonawcy ciążą wszystkie obowiązki wynikające z ustawy z 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. Nr 62, poz. 628 z późń. zm.), a w szczególności opisane w rozdziale 4 ustawy. 17. Przy realizacji przedmiotowego zamówienia odpadami są materiały pochodzące z robót ziemnych, rozbiórki (z wyjątkiem elementów stalowych i żeliwnych i innych przeznaczonych do ponownego wbudowania na placu budowy) oraz pofrezowe (za wyjątkiem zagospodarowanych przez inspektora nadzoru), które wykonawca przewiezie na wybrane przez siebie wysypisko. Opłatę za wysypisko ponosi wykonawca. 18. Wykonawca przy rozliczaniu zlecanych remontów ma obowiązek wykonywania szkiców powykonawczych wraz z domiarem do punktu stałego. 19. Wszelkie badania MMA muszą być wykonane w laboratorium obcym, nienależącym do wykonawcy ani podwykonawcy robót. Laboratorium takie musi zostać zaakceptowane przez Zamawiającego. 20. Wykonawca wykona obsługę geodezyjną budowy w zakresie określonym we wzorze umowy oraz w STWIORB. 21. Wykonawca jest zobowiązany do ochrony znajdujących się na terenie inwestycji stałych znaków stabilizowanej osnowy geodezyjnej. W przypadku ich zniszczenia lub przemieszczenia Wykonawca ponosi koszty ich odtworzenia. Znaki do ochrony wskaże geodeta Zamawiającego. 22. Likwidacja uszkodzeń w nawierzchni jezdni po okresie zimowym w terminie do 30 kwietnia danego roku (w zależności od warunków atmosferycznych ). 23. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania wszelkich niezbędnych informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny robót i podpisania umowy, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy. 24. Wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich z tytułu prowadzenia robót wynikających z realizacji przedmiotu zamówienia niezależnie od odpowiedzialności wobec Zamawiającego określonego szczegółowymi zapisami umowy. UWAGI do Zadań 1 - 4: 1) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w trakcie realizacji umowy ramowej dysponował dla każdego zadania co najmniej 3 brygadami 4-osobowymi (niezależnie od dysponowania Kierownikiem budowy oraz majstrem robót). 2) Ponadto Wykonawca winien dysponować wytwórnią mas bitumicznych lub mieć udokumentowaną możliwość zakupu betonu asfaltowego i SMA w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 3) Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera część III SIWZ: Wykaz cen, specyfikacje techniczne wykonania robót budowlanych oraz wzór umowy. 4) Wykonawca winien przy realizacji zadania dysponować następującym sprzętem: a) piła do cięcia asfaltu szt. 2 b) frezarka do nawierzchni szt. 1 c) walec stalowy 10-14 Mg szt. 1 d) walec ogumiony 10 Mg szt. 1 e) rozkładarka masy szt. 1 f) młot spalinowy szt. 1 g) skrapiarka szt. 1 Uwagi dodatkowe do Zadań 1 - 4: 1) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu - także w dokumentacji projektowej służącej do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych, znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne ("lub równoważne" - art. 29 ust 3 ustawy pzp). Dotyczą one wszystkich elementów / składników opisu przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu, które są wymagane od wykonawcy. Zamawiający przygotowując opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu wskazał wszystkie znane mu przypadki i w każdym z nich podał zasady oceny rozwiązań równoważnych. Jeżeli wykonawca stwierdzi / zauważy, analizując opis przedmiotu zamówienia, że nie są to wszystkie przypadki, prosi się wykonawcę, aby niezwłocznie/przed terminem składania ofert przekazał zamawiającemu tą informację wskazując to w zapytaniu dotyczącym opisu przedmiotu zamówienia i zasad oceny rozwiązań równoważnych. a. Zasady oceny rozwiązań równoważnych obowiązujące w niniejszym postępowaniu obejmują zakres badania i oceny ofert, gdzie nie wypełnienie wszystkich elementów tego opisu może być podstawą do odrzucenia oferty (art. 89 ust 1 pkt 2). W niektórych przypadkach zamawiający wprowadził obowiązek dodatkowego opisania danego szczegółu oferty równoważnej z wykazaniem w treści oferty spełnienia wymagań rozwiązania równoważnego przyjętego przez zamawiającego w tym postępowaniu. b. Zasady oceny rozwiązania równoważnego będą także obowiązywać w trakcie realizacji umowy, gdzie w przypadku zamiaru wprowadzenia w trakcie realizacji umowy (zamawiający lub wykonawca) rozwiązania równoważnego przewidzianego zapisami niniejszej siwz i opisu przedmiotu będą stanowiły między innymi o tym, czy zamawiający może dopuścić rozwiązanie równoważne czy też nie (art. 144 ust 1 pkt 1 u.p.z.p.). Podobna zasada obowiązuje w przypadkach, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały prowadzone odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 u.p.z.p. Oferowanie rozwiązań równoważnych do wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia wymaga dodatkowo wykazania, że oferowane rozwiązanie równoważne jest o parametrach techniczno - eksploatacyjno - użytkowych nie gorszych niż wymagane przez zamawiającego. Ciężar wykazania spełnienia tych wymagań leży po stronie wykonawcy w składanej ofercie lub jeżeli ten przypadek ma miejsce w trakcie realizacji umowy - w chwili zaistnienia konieczności dokonania takiej zmiany. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane wg zasad wskazanych powyżej musi dodatkowo wykazać w ofercie/ w trakcie realizacji zamówienia, że oferowane przez niego dostawy/usługi/roboty budowlane spełniają wszystkie wymagania określone przez zamawiającego w treści SIWZ i w postępowaniu. Wykazanie, że oferowane przez Wykonawcę rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego musi nastąpić w złożonej ofercie (na etapie prowadzenia robót budowlanych w formie pisma skierowanego do Zamawiającego) z podaniem szczegółowych parametrów zaproponowanych materiałów i urządzeń oraz udowodnienia okoliczności wynikających w wcześniejszych zapisów. Stosowanie powyższych rozwiązań równoważnych dotyczy także przypadków, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia wskutek jakiegoś niedopatrzenia pojawiły się wskazania, o których mowa w niniejszym materiale. Rozwiązanie równoważne przyjęte przez wykonawcę w ofercie nie może zmieniać założeń projektowych (nie może stanowić zmiany dokumentacji projektowej), na które Zamawiający nie wyraża zgody na obecnym etapie postępowania. Zgodnie z zapisami SIWZ jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu - także w dokumentacji projektowej służącej do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych, znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne ("lub równoważne" - art. 29 ust 3 u.p.z.p.). Wszelkie materiały, urządzenia i rozwiązania równoważne, muszą spełniać następujące wymagania i standardy w stosunku do materiału, urządzenia, produktu wskazanego jako przykładowy, tj. muszą być co najmniej : - o parametrach technicznych określonych w dokumentacji projektowej i jakościowo nie gorszych materiałów i urządzeń, ponadto muszą być: - kompatybilne z istniejącą i projektowaną infrastrukturą, - spełniać te same funkcje, - spełniać wymagania bezpieczeństwa konstrukcji, bhp i p.poż, - posiadać stosowne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie, atesty i aprobaty techniczne. 2) Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za szkody wyrządzone na działkach zniszczonych w trakcie prowadzenia robót (w tym wszystkich dróg zniszczonych przez Wykonawcę w trakcie wykonywania robót). W takim przypadku, Wykonawca zobowiązany jest do naprawienia szkody władającym terenem bez zbędnej zwłoki, bądź przez przywrócenie terenu do stanu poprzedniego, bądź przez zapłatę odpowiedniej sumy pieniężnej. 3) Wykonawca podejmie wszelkie racjonalne kroki dla zabezpieczenia środowiska zarówno na terenie budowy, jak i poza nim, oraz dla ograniczenia szkód i uciążliwości dla ludzi i mienia, wynikłych z zanieczyszczenia, hałasu i innych skutków jego działań. 4) Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia robót wszystkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego, w tym również ustawy o odpadach i ustawy o ochronie przyrody. Wszelkie opłaty i kary za przekroczenie w trakcie realizacji robót norm, określonych w odpowiednich przepisach dotyczących ochrony środowiska, poniesie Wykonawca. 5) Wykonawca uiści stosowne opłaty oraz uzyska na swój koszt wszelkie uzgodnienia i pozwolenia na wywóz nieczystości stałych i płynnych oraz odpadów, oraz bezpieczne, prawidłowe odprowadzanie wód gruntowych i opadowych z całego terenu budowy, lub miejsc związanych z prowadzeniem robót, tak, aby ani roboty, ani ich otoczenie nie zostały uszkodzone. 6) Wykonawca będzie odpowiedzialny za dostarczenie energii, wody i innych usług, których może potrzebować do wykonania robót objętych zamówieniem. W przypadku korzystania z dostawy energii, wody i innych usług z istniejących kontrolowanych źródeł, Wykonawca musi zastosować się do warunków przedstawionych mu przez kompetentne władze oraz musi zapłacić za korzystanie z mediów oraz uiścić wszelkie inne wymagane opłaty. Wykonawca, na własne ryzyko i koszt, dostarczy wszelką aparaturę konieczną do korzystania przez niego z tych usług i do pomiaru pobranych ilości. 7) Wykonawca ograniczy swoje działania do terenu objętego inwestycją. Wykonawca podejmie konieczne kroki dla utrzymania sprzętu Wykonawcy oraz personelu Wykonawcy na terenie budowy i tych obszarów dodatkowych, z dala od terenów sąsiednich. 8) W trakcie wykonywania robót Wykonawca będzie utrzymywał teren budowy w stanie wolnym od wszelkich niepotrzebnych przeszkód i będzie składował lub pozbywał się wszelkiego zbędnego sprzętu Wykonawcy i nadwyżek materiałów. Wykonawca będzie usuwał z terenu budowy wszelkie szczątki, odpadki oraz elementy infrastruktury tymczasowej, które nie są już potrzebne. 9) Wykonawca na terenie budowy będzie prowadził gospodarkę odpadami. Każdy odpad musi być zagospodarowany zgodnie z obowiązującym prawem. 10) Wykonawca zaznajomi się z umiejscowieniem wszystkich istniejących instalacji, takich jak np.: odwodnienie, linie i słupy telefoniczne i elektryczne, światłowody, wodociągi, gazociągi i podobne, przed rozpoczęciem jakichkolwiek wykopów lub innych prac mogących uszkodzić istniejące instalacje. 11) Każdorazowo przed przystąpieniem do wykonywania robót ziemnych, kontrolne wykopy będą wykonane w celu zidentyfikowania podziemnej instalacji, której uszkodzenie może stanowić zagrożenie bezpieczeństwa. 12) Wykonawca będzie odpowiedzialny za wszelkie uszkodzenia dróg, wodociągów i gazociągów, słupów i linii energetycznych, kabli, punktów osnowy geodezyjnej i instalacji jakiegokolwiek rodzaju spowodowane przez niego lub jego podwykonawców podczas wykonywania robót. Wykonawca niezwłocznie naprawi wszelkie powstałe uszkodzenia na własny koszt, a także, jeśli to konieczne, przeprowadzi inne prace nakazane przez inspektora nadzoru. 13) Wykonawca będzie zobowiązany uzyskać wszelkie konieczne zgody i zezwolenia władz lokalnych, przedsiębiorstw i właścicieli, wymagane do niezbędnego zdemontowania istniejących instalacji, zamontowania instalacji tymczasowych, usunięcia instalacji tymczasowych i ponownego zamontowania istniejących instalacji. 14) Wykonawca zapewni, że robotami będą kierowały osoby posiadające aktualne uprawnienia budowlane, wymagane przez prawo budowlane dla poszczególnych specjalności i wymagane ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej oraz będące członkami właściwej izby samorządu zawodowego we wszystkich specjalnościach wynikających z zapisów SIWZ wraz z załącznikami. 15) Roboty objęte są gwarancją wykonawcy i rękojmią za wady zgodnie z postanowieniami umowy. 16) Przed rozpoczęciem Robót Wykonawca jest zobowiązany do pisemnego powiadomienia wszystkich zainteresowanych stron (właścicieli lub administratorów terenów, właścicieli urządzeń i istniejącego uzbrojenia podziemnego i naziemnego - np. energetyczne linie napowietrzne, jak również inne jednostki zgodnie z uzgodnieniami dokumentacji projektowej) o terminie rozpoczęcia robót oraz o przewidywanym terminie ukończenia robót, jak również uzgodnić terminy, technologię i nadzór nad prowadzonymi robotami. Wykonawca we własnym zakresie uzyska uzgodnienia z właścicielami, administratorami lub posiadaczami terenów dla ich czasowego zajęcia na potrzeby prowadzenia robót oraz uwzględni w wartości oferty wszystkie koszty jakie poniesie z tego tytułu (tzn. wpłaci m.in. niezbędne kaucje gwarancyjne; odszkodowania za wyrządzone w trakcie realizacji robót szkody, itp.). 17) Powyższe zasady opisane w pkt. 16) stosuje się także w odniesieniu do terenów będących w posiadaniu osób fizycznych, z zachowaniem zasad ochrony danych osobowych, określonych w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danyc oraz uchyleniu dyrektywy 95/46/WE ( Dz. Urzęd. UE L.119/1). 18) Wymóg związany z ustawą z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 317 z późn. zm.): Wykonawca winien od dnia 01.01.2020 r. uwzględnić podczas realizacji przedmiotu zamówienia wymogi określone w art. 68 ust. 2 i 3 ww. ustawy. 19) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, podwykonawcy i dalsi podwykonawcy zatrudniali na podstawie umowy o pracę w zakresie i okresie realizacji zamówienia osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji niniejszego zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku - Kodeks Pracy (Dz.U. z 2018 r, poz. 108, ze zm.). Wykonawca, podwykonawca i dalszy podwykonawca zobowiązany jest do zatrudniania na podstawie umowy o pracę w zakresie i w okresie realizacji zamówienia, osób wykonujących następujące czynności: - związane z bieżącym utrzymaniem, remontami i wymianą konstrukcji jezdni, odwodnieniem, konserwacją urządzeń odwadniających oraz skarp i poboczy. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy w zakresie spełniania przez Wykonawcę, lub podwykonawcę i dalszych podwykonawców wymogu zatrudnienia na umowę o pracę. Uprawnienia Zamawiającego określają szczegółowo zapisy umowy par 7 ust. 7-9.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45233142-6


Dodatkowe kody CPV: 45233220-7, 45232130-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zadanie 1"Remonty i bieżące utrzymanie dróg w zakresie robót polegających na utrzymaniu i remontach jezdni dróg gminnych na terenie miasta Opola w obrębach ewidencyjnych: Bierkowice, Półwieś, Szczepanowice, Wójtowa Wieś, Groszowice, Malina, Grotowice, Grudzice, Nowa Wieś Królewska, Wrzoski, Sławice, Karczów, Chmielowice, Żerkowice, Winów"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 5090798.15
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bisek - Asfalt Michał Bisek
Email wykonawcy: dominik.pietrzykowski@bisek-asfalt.pl
Adres pocztowy: ul. Granitowa 7
Kod pocztowy: 55-311
Miejscowość: Kostomłoty
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5377018.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5377018.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5377018.80
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: ZADANIE nr 2 "Remonty i bieżące utrzymanie dróg w zakresie robót polegających na utrzymaniu i remontach jezdni dróg gminnych na terenie miasta Opola w obrębach ewidencyjnych: Wróblin, Zakrzów, Gosławice, Kolonia Gosławicka, Opole, Brzezie, Świerkle, Dobrzeń Mały, Borki, Czarnowąsy, Krzanowice"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 6350142.56
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Best-Opebel s.c. Jerzy Kiryczuk Wiesław Wójcik
Email wykonawcy: biuro@bestopebel.pl
Adres pocztowy: ul. Leśnej Paproci 8
Kod pocztowy: 45-920
Miejscowość: Opole
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7589707.01
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7589707.01
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 7589707.01
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: ZADANIE nr 3 "Remonty i bieżące utrzymanie dróg w zakresie robót polegających na utrzymaniu i remontach jezdni dróg powiatowych na terenie miasta Opola"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4730949.85
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bisek-Asfalt Michał Bisek
Email wykonawcy: dominik.pietrzykowski@bisek-asfalt.pl
Adres pocztowy: ul. Granitowa 7
Kod pocztowy: 55-311
Miejscowość: Kostomłoty
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4885384.11
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4885384.11
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4974412.74
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: ZADANIE nr 4 "Remonty i bieżące utrzymanie dróg w zakresie robót polegających na utrzymaniu i remontach jezdni dróg wewnętrznych na terenie miasta Opola"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4734678.43
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Best-Opebel s.c. Jerzy Kiryczuk, Wiesław Wójcik
Email wykonawcy: biuro@bestopebel.pl
Adres pocztowy: ul. Leśnej Paproci 8
Kod pocztowy: 45-920
Miejscowość: Opole
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5499841.07
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5499841.07
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5499841.07
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.