Ogłoszenie nr 500292475-N-2018 z dnia 06-12-2018 r.
Kołobrzeg: Rozbudowa ulicy Łopuskiego - budowa ścieżki rowerowej w ramach projektu Rozwój zrównoważonej mobilności miejskiej w Kołobrzegu
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: Projekt dofinansowany przez Unię Europejską ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500139455-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasto Kołobrzeg, Krajowy numer identyfikacyjny 330920736,
ul. ul. Ratuszowa
13,
78-100
Kołobrzeg, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
+48 94 35 51 580, e-mail
przetargi@um.kolobrzeg.pl, faks
+48 94 35 237 69.
Adres strony internetowej (url): www.kolobrzeg.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa ulicy Łopuskiego - budowa ścieżki rowerowej w ramach projektu Rozwój zrównoważonej mobilności miejskiej w Kołobrzegu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):BZ.271.46.2018.I
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Roboty rozbiórkowe 2. Nawierzchnie: a)ścieżka rowerowa z kostki betonowej bezfazowej koloru czerwonego, b)ścieżka rowerowa z kruszywa mineralnego (ścieżka wzdłuż pomnika przyrody - Platany klonolistne), c)chodniki z kostki betonowej koloru szarego, d)wjazdy z kostki betonowej koloru czarnego, e) zabruk pomiędzy chodnikiem a ścieżką rowerową z kostki betonowej koloru czarnego f)regulacja chodnika z płyt betonowych 3. Urządzenia bezpieczeństwa ruchu: a) oznakowanie pionowe, b) oznakowanie poziome 4.Elementy ulic: a) krawężniki, b)opornik betonowy, c)obrzeża chodnikowe d)palisada zespolona 5.Wycinka drzew i krzewów 6.Plantowanie i humusowanie 7. Inne roboty: a) regulacje włazów i zaworów, b)remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej, c) montaż bramy z materiału z demontażu. 8. Obsługa geodezyjna budowy 9.Dokumentacja powykonawcza
II.4) Główny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Od dnia podpisania umowy do 30.11.2018r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Rozbudowa ulicy Łopuskiego - budowa ścieżki rowerowej w ramach projektu Rozwój zrównoważonej mobilności miejskiej w Kołobrzegu | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
13/06/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
STRABAG Sp. z o. o.,
,
ul. Parzniewska 10,
05-800,
Pruszków, kraj/woj.
mazowieckie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
10/10/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Wykonanie robót dodatkowych związanych z zadaniem, które nie były objęte dokumentacją projektową.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Po zapoznaniu się z dokumentacją oraz stanem ujawnionym w trakcie prowadzonych prac budowlanych, Komisja stwierdza konieczność wykonania następujących robót nieobjętych pierwotną dokumentacją projektową.
ROBOTY BUDOWLANE - dodatkowe:
1.Wykonanie krawężnika betonowego zamykającego parking w km 0+402
Uzasadnienie:
W związku ze złym stanem istniejącego krawężnika zamykającego parking w km 0+402 oraz brakiem możliwości dowiązania wysokościowego projektowanego krawężnika wystającego w km 0+402 do istniejącego - zaniżonego, ustalono jego wymianę na nowy.
Wyliczenie kosztów robót: 438,32 zł netto
2.Wymiana istniejących krawężników betonowych na skosach w obrębie połączenia ścieżka - zjazd
Uzasadnienie:
W związku z brakiem możliwości dowiązania projektowanych krawężników na połączeniu ścieżka - zjazd do istniejących, będących w złym stanie technicznym, ustala się wymianę skrajnych krawężników istniejących w obrębie ścieżki rowerowej oraz zjazdów w km 0+030, 0+135, 0+150, 0+305.
Wyliczenie kosztów robót: 2.048,75 zł netto
3.Obniżenie światłowodu
Uzasadnienie:
Podczas prac związanych z wykonaniem koryta pod projektowane warstwy konstrukcyjne chodnika oraz ścieżki rowerowej w km 0+363 natrafiono na kolizję wysokościową istniejącego kabla teletechnicznego (światłowodu), niezinwentaryzowanego w projekcie. Ustalono ręczne odkopanie w/w przewodu, zaniżenie oraz ułożenie taśmy ostrzegawczej.
Wyliczenie kosztów robót: 455,00 zł netto
4.Regulacja istniejących dojść parkingowych (0+340, 0+348, 0+356, 0+365)
Uzasadnienie:
W związku z ustawieniem obrzeży na projektowanych rzędnych odcinka 0+340 ÷ 0+365 nastąpiła konieczność wykonania regulacji istniejących dojść parkingowych w km 0+340, 0+348, 0+356, 0+365 w celu zapewnienia ciągu komunikacyjnego pomiędzy parkingiem, a nowo wykonanym chodnikiem.
Wyliczenie kosztów robót: 513,50 zł netto
5.Wymiana istniejącej nawierzchni przystanku autobusowego w km 0+240 ÷ 0+261
Uzasadnienie:
W związku ze złym stanem istniejącej nawierzchni przystanku autobusowego w km 0+240 ÷ 0+261, koniecznością dowiązania wysokościowego nawierzchni istniejących do projektowanych oraz celem ujednolicenia estetyki nowo wykonanych ciągów komunikacyjnych, ustalono wykonanie wymiany istniejącej nawierzchni przystanku autobusowego.
Wyliczenie kosztów robót: 15´966,53 zł netto
6.Rozbiórka istniejącego dojścia z płytek betonowych w km 0+110
Uzasadnienie:
Ze względu na kolizję sytuacyjną istniejącego - nienormatywnego dojścia do jezdni ul. Łopuskiego z projektowaną ścieżką rowerową w km 0+110 oraz celem zapewnienia bezpieczeństwa nowo wykonanych oraz istniejących ciągów komunikacyjnych, ustalono likwidację istniejącej nawierzchni z płytek betonowych.
Wyliczenie kosztów robót: 104,61 zł netto
7.Przebudowa zjazdów w ciągu ścieżki rowerowej - wymiana konstrukcji oraz nawierzchni na kostkę betonową bezfazową kolor czerwony (w km 0+030, 0+135 oraz tylko oporniki w ciągu ścieżki na zjeździe 0+150)
Uzasadnienie:
W związku ze złym stanem nawierzchni istniejących zjazdów w ciągu ścieżki rowerowej ustalono wykonanie wymiany konstrukcji oraz nawierzchni na kostkę bet. 8cm bezfazową koloru czerwonego z odcięciem od istniejących nawierzchni opornikiem betonowym.
Wyliczenie kosztów robót: 8´144,79 zł netto
ROBOTY BUDOWLANE - zaniechane:
1.Pozostawienie istniejącego krawężnika betonowego przy postoju TAXI w km 0+372 ÷ 0+395
Uzasadnienie:
Krawężnik w tym miejscu jest w dobrym stanie, nie ma potrzeby jego wymiany.
Koszt robót: 2´617,84 zł netto
2.Rezygnacja z wykonania obrzeża betonowego w km 0+223 ÷ 0+264 oraz 0+321 ÷ 0+331
Uzasadnienie:
Rezygnacja ze względu na konieczność zapewnienia projektowanych szerokości chodnika i ścieżki rowerowej oraz brak danego elementu przy cokole ogrodzenia w ciągu istniejących chodników nie objętych przebudową.
Koszt robót: 2´251,06 zł netto
3.Rezygnacja z wykonania przebudowy zjazdu w km 0+150
Uzasadnienie:
Rezygnacja ze względu na wykonanie przebudowy tylko w ciągu ścieżki rowerowej.
Koszt robót: 8´716,56 zł netto
4.Rezygnacja z wykonania palisady w km 0+335 ÷ 0+382
Uzasadnienie:
Rezygnacja związana z koniecznością dowiązania się do projektu związanego z przebudową wejścia do szpitala. Materiał zakupiony przez Wykonawcę zostanie przekazany Zamawiającemu.
Koszt robót: 3´559,76 zł netto
5.Zawężenie chodnika w km 0+390 ÷ 0+405
Uzasadnienie:
Zawężenie chodnika celem zachowania istniejących drzew: świerk - 2 szt., jabłoń - 2 szt.
Koszt robót: 3´474,13 zł netto
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Termin realizacji robót dodatkowych 30.11.2018r.
INNE PRZETARGI Z KOŁOBRZEGU
- Wykonanie remontu budynku biurowego "Uzdrowisko Kołobrzeg" S.A. w Kołobrzegu - postępowanie powtórzone
- Dostawa zmywarki gastronomicznej na potrzeby SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Kołobrzegu
- Termomodernizacja budynku Urzędu Miasta Kołobrzeg
- Dostawa ładunków, staplerów, nożyczek oraz trokarów wraz z pozostałym sprzętem stosowanym na bloku operacyjnym Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu
- Dostawa artykułów biurowych, papieru ksero oraz tonerów do drukarek i kserokopiarek dla potrzeb Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu
- Remont głównego zasilania wody w S.U. MUSZELKA
więcej: przetargi w Kołobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa parkingu dla samochodów ciężarowych"
- Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Białopole
- Rozbudowa i przebudowa ulicy Hołcyna w Brennej
- Rozbudowa i termomodernizacja budynku Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej w Świeciu
- "Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na potrzeby strefy przemysłowej w rejonie ulic Sosnowej i Łódzkiej w Skierniewicach"
- Remont budynków Zagrody Ludowej w Lipcach Reymontowskich
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.