eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup i montaż instalacji fotowoltaicznej w Ośrodku Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Targówek na budynku przy ul. Łabiszyńskiej 20A i na budynku przy ul Blokowej 3

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-06

Ogłoszenie nr 500292393-N-2018 z dnia 06-12-2018 r.

Ośrodek Sportu i Rekreacji Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy: Zakup i montaż instalacji fotowoltaicznej w Ośrodku Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Targówek na budynku przy ul. Łabiszyńskiej 20A i na budynku przy ul Blokowej 3

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 644430-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Ośrodek Sportu i Rekreacji Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy, Krajowy numer identyfikacyjny 14244256400000, ul. ul. Łabiszyńska 20, 03397 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 884 85 00, e-mail p.augustynowicz@osirtargowek.waw.pl, faks 22 884 84 20.
Adres strony internetowej (url): www.osirtargowek.waw.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup i montaż instalacji fotowoltaicznej w Ośrodku Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Targówek na budynku przy ul. Łabiszyńskiej 20A i na budynku przy ul Blokowej 3

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

16/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie robót budowlanych w zakresie "Zakup i montaż instalacji fotowoltaicznej na budynkach Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Targówek na budynku przy ul. Łabiszyńskiej 20A i budynku przy ul. Blokowej 3. 2. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): o 71220000-0 Usługi projektowania architektonicznego o 71232310-0 Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną o 45300000-0 Roboty w zakresie instalacji budowlanych o 45310000-3 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych o 45261215-4 Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej do produkcji energii elektrycznej. Celem planowanego przedsięwzięcia jest zmniejszenie poboru energii elektrycznej z sieci publicznej poprzez zastosowanie rozwiązania wykorzystującego odnawialne źródła energii. Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie dwóch oddzielnych projektów oraz wykonanie 2 instalacji fotowoltaicznych o mocy 11,02 kWp oraz instalacji fotowoltaicznej o mocy 39,44 kWp. Instalacja o mocy znamionowej 11,02 kWp składać się będzie z 38 szt. modułów monokrystalicznych o mocy nie mniejszej niż 290 Wp każdy oraz elementów niezbędnych do prawidłowej pracy instalacji, w tym: inwertera, urządzenia do systemu zdalnego odczytu produkcji energii elektrycznej z możliwością zdalnego odczytu poprzez stronę www, skrzynki z ogranicznikiem przepięć DC i skrzynki AC. Instalacja o mocy min. 39,44 kWp, składać się będzie z modułów monokrystalicznych o mocy nie mniejszej niż 290 Wp każdy oraz elementów niezbędnych do prawidłowej pracy instalacji, w tym: inwertera, urządzenia do systemu zdalnego odczytu produkcji elektrycznej z możliwością zdalnego odczytu poprzez stronę www, skrzynki z ogranicznikiem przepięć DC i skrzynki AC. Energia elektryczna produkowana w elektrowni PV będzie wykorzystywana na potrzeby pokrycia zapotrzebowania energetycznego budynku wyłącznie na cele budynków administracyjnych. Panele instalacji fotowoltaicznych montowane będą na dachach budynków należących do OSIR. Zamawiający wymaga zastosowania systemu mycia urządzeń fotowoltaicznych wodą zdemineralizowaną na przykład urządzeniem firmy LEHMANN (QLEEN Solar), lub innych o takich samych lub lepszych parametrach. 1) Zamówienie obejmuje wykonanie robót zgodnie ze sporządzonymi przez Wykonawcę projektami, dokumentacją techniczną oraz uruchomienie instalacji fotowoltaicznych w budynkach należących do OSIR wg wstępnego wykazu lokalizacji. Procedura - skrót robót dla każdego z budynków: a) wykonanie dokumentacji projektowej instalacji fotowoltaicznych - dla każdego z budynków, b) montaż paneli fotowoltaicznych na dachu (wraz z konstrukcją), c) montaż instalacji elektrycznej, d) montaż inwerterów fotowoltaicznych, e) montaż konstrukcji wsporczych, f) sprawdzenie konfiguracji i działania modułu zdalnego - wysyłanie potwierdzenia, g) podłączenie do uziemienia, h) sporządzenie dokumentacji i instrukcji określającej zasady obsługi urządzeń i instalacji oraz przeprowadzenie instruktażu bezpiecznego użytkowania 2) Montaż instalacji nastąpi w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, o którym zostanie poinformowany Beneficjent ostateczny pisemnie z wyprzedzeniem co najmniej tygodniowym. 3) Wszystkie elementy wykorzystane do wykonania instalacji powinny być nowe, nie używane oraz panele fotowoltaiczne powinny pochodzić od producentów oferujących min. 20 lat gwarancji na wady ukryte i 25 lat gwarancji na moc. Moduły fotowoltaiczne powinny pochodzić z bieżącej produkcji. 4) Wykonawca powinien dostarczyć dokumenty będące podstawą gwarancji producenta i dokumenty wymagane do zgłoszenia mikroinstalacji u dostawcy energii elektrycznej. 5) Czas reakcji serwisowej powinien wynosić nie mniej niż 72h. 6) Okres gwarancji na roboty montażowe winien wynosić min. 5 lat. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: program funkcjonalno-użytkowy, opracowania techniczne, specyfikacje techniczne - stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji. Za ustalenie ilości robot i innych świadczeń oraz sposób przeprowadzenia na tej podstawie kalkulacji cenowej oferty, odpowiada wyłącznie Wykonawca, na nim spoczywa obowiązek rzetelnego sprawdzenia, rzeczywistego zakresu zamówienia. 4. Pozostałe warunki na jakich Wykonawca będzie realizował zamówienie określa Projekt umowy stanowiący załącznik do SIWZ . 5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie z opracowaniami technicznymi, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przepisami prawa budowlanego oraz sztuką budowlaną. 6. Przedmiot zamówienia należy wykonać z zastosowaniem materiałów i urządzeń określonych w dokumentacji, spełniających normy określone w opracowaniach technicznych i STWiOR oraz w art. 30 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w dokumentacji zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia nie mają one na celu naruszenia art. 29 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, a jedynie służą sprecyzowaniu oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 i art. 30 ust. 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych dopuszcza rozwiązania równoważne o parametrach nie gorszych od wskazanych w/w dokumentacji pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych niż założone w dokumentacji. W przypadku proponowania rozwiązań równoważnych oferowanego materiału/urządzenia, w celu umożliwienia dokonania oceny przez Zamawiającego porównania pod względem "nie gorsze niż przewidziane w SIWZ", Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) urządzenie są równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć dokumenty opisujące parametry techniczno-jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne tzn. nie gorsze (pod rygorem odrzucenia oferty). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do SIWZ (Projekt, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych i Program Funkcjonalno Użytkowy).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 71220000-0, 71232310-0, 45300000-0, 45310000-3, 45261215-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 265200
Waluta PL

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 04
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 04
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.P.H.U.EKOINSTAL Sebastian Dudek
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Wólka Drążdżewska 8
Kod pocztowy: 06-214
Miejscowość: Krasnosielec
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 326196
Oferta z najniższą ceną/kosztem 326196
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 579084
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.