eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków Trybunalski › CZĘŚĆ I"Remont kominów na budynku zaplecza Stadionu Miejskiego OSiR przy ul. Żwirki 6 w Piotrkowie Trybunalskim", CZĘŚĆ II"Roboty remontowe w pomieszczeniach Hali "Relax" OSiR przy Al. 3 Maja 6B w Piotrkowie Trybunalskim".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-06

Ogłoszenie nr 500291866-N-2018 z dnia 06-12-2018 r.

Ośrodek Sportu i Rekreacji: CZĘŚĆ I: "Remont kominów na budynku zaplecza Stadionu Miejskiego OSiR przy ul. Żwirki 6 w Piotrkowie Trybunalskim", CZĘŚĆ II: "Roboty remontowe w pomieszczeniach Hali "Relax" OSiR przy Al. 3 Maja 6B w Piotrkowie Trybunalskim".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 631274-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Ośrodek Sportu i Rekreacji, Krajowy numer identyfikacyjny 001307723, ul. 3 Maja 6B, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 44 7326569, 7326651, e-mail biuro@osirpiotrkow.pl , faks 44 732 65 69 wew. 122.
Adres strony internetowej (url): www.bip.osirpiotrkow.wikom.pl
Adres profilu nabywcy: www.bip.osirpiotrkow.wikom.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

CZĘŚĆ I: "Remont kominów na budynku zaplecza Stadionu Miejskiego OSiR przy ul. Żwirki 6 w Piotrkowie Trybunalskim", CZĘŚĆ II: "Roboty remontowe w pomieszczeniach Hali "Relax" OSiR przy Al. 3 Maja 6B w Piotrkowie Trybunalskim".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.6.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

CZĘŚĆ I: Przedmiot zamówienia obejmuje następujące rodzaje robót budowlanych: o Rozbiórka kominów z cegły ceramicznej, o Murowanie kominów z cegły ceramicznej, o Roboty tynkarskie, o Malowanie kominów, o Roboty porządkowe i wywóz odpadów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 12 a do SIWZ. CZĘŚĆ II: Przedmiot zamówienia obejmuje następujące rodzaje robót budowlanych: o Rozebranie okładziny ściennej i podłogowej z płytek ceramicznych, o Demontaż urządzeń sanitarnych, o Wymiana instalacji elektrycznej, o Wymiana drzwi wraz z ościeżnicami, o Ułożenie nowych płytek ceramicznych i terakotowych, o Zabudowy z płyt gipsowo-kartonowych, o Montaż ścianek systemowych do WC, o Biały montaż, o Malowanie, o Wymiana grzejników łazienkowych o Wykonanie gładzi gipsowych, o Wymiana kratek wentylacyjnych, o Montaż luster w łazienkach, o Przeróbki instalacji wod-kan. o Wymiana oświetlenia, o Roboty związane z przygotowaniem pomieszczeń do wykonania remonty (zabezpieczenie podłóg, drzwi i okien folią, przenoszenie mebli). o Roboty porządkowe, o Wywóz i utylizacja odpadów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 12 b do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45400000-1


Dodatkowe kody CPV: 45453000-7, 45262520-2, 45110000-1, 31524120-2, 44113200-7, 44220000-8, 39370000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: CZĘŚĆ II: "Roboty remontowe w pomieszczeniach Hali "Relax" OSiR przy Al. 3 Maja 6B w Piotrkowie Trybunalskim".

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 88559.87
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Ogólnobudowlany Michał Szymczyk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Zamkowa 14
Kod pocztowy: 97-330
Miejscowość: Sulejów
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 108928.64
Oferta z najniższą ceną/kosztem 108928.64
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 108928.64
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: CZĘŚĆ I: "Remont kominów na budynku zaplecza Stadionu Miejskiego OSiR przy ul. Żwirki 6 w Piotrkowie Trybunalskim"

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postepowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018, poz. 1986). UZASADNIENIE W w/w postępowaniu na część I - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.