To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-12-05
Ogłoszenie nr 500291517-N-2018 z dnia 05-12-2018 r.
Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu: Zakup i dostarczenie środków czystości, higieny osobistej, dezynfekcyjnych oraz materiałów do utrzymania czystości i porządku dla KWP zs. w Radomiu i jednostek garnizonu mazowieckiego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 648374-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500279018-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu, Krajowy numer identyfikacyjny 670897379,
ul. 11 Listopada
37/59,
26-600
Radom, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
483453103, e-mail
monika.hernik@ra.policja.gov.pl, faks
483452002.
Adres strony internetowej (url): http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostarczenie środków czystości, higieny osobistej, dezynfekcyjnych oraz materiałów do utrzymania czystości i porządku dla KWP zs. w Radomiu i jednostek garnizonu mazowieckiego
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):89/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie środków czystości, higieny osobistej, dezynfekcyjnych oraz materiałów do utrzymania czystościi porządku dla KWP zs. w Radomiu i jednostek garnizonu mazowieckiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 1 do SIWZ ( wykaz cennik asortymentowo ilościowy) oraz we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 9 do SIWZ. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 Ustawy Pzp - po wyborze najkorzystniejszej oferty, a przed udzieleniem zamówienia do dostarczenia dokumentów, że zaoferowany preparat posiada właściwości antypoślizgowe. 3.1 Ilekroć w niniejszej treści SIWZ w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu zamówienia, jest mowa o znaku towarowym, patencie, lub pochodzeniu, źródła lub szczególnego procesu przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz: "lub równoważny". Jeżeli Wykonawca zamierza złożyć ofertę równoważną, to proponowane przez niego produkty nie mogą być gorszej jakości i muszą posiadać co najmniej parametry techniczne i funkcjonalność jak wymienione w wykazie cenniku asortymentowo ilościowym - Załącznik nr 1 do SIWZ oaz Załącznik nr 9 do SIWZ - wzorze Umowy. 3.2 Zamawiający wymaga, aby termin realizacji dostaw nie był dłuższy niż 14 dni kalendarzowych od dnia złożenia zamówienia. 3.3 Umowa będzie realizowana wartościowo, a nie ilościowo. Ilość poszczególnych przedmiotów zamówienia wskazana w wykazie - cenniku asortymentowo ilościowym została określona szacunkowo na podstawie faktycznego zużycia w roku ubiegłym. 3.4 Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia z terminem ważności nie krótszym niż 12 m-cy, licząc od daty ich dostawy do miejsca, o którym mowa w § 2 ust 3 wzoru umowy. 3.5 Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć wraz z dostawą karty charakterystyki substancji niebezpiecznej i preparatu niebezpiecznego zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz dokładne instrukcje sporządzania roztworu roboczego dla przedmiotu zamówienia będącego preparatem biobójczym opisanego w załączniku do SIWZ. 3.6 Zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia towaru, jeżeli jego jakość będzie budziła zastrzeżenia oraz jeżeli nie będzie on zgodny z warunkami SIWZ i opisem zamieszczonym w załączniku do SIWZ, a także jeżeli wykonawca nie dostarczy wraz z towarem dokumentów wymienionych we wzorze umowy. 3.7 Dostawy towaru następować będą transportem własnym Wykonawcy, na jego koszt (wraz z rozładunkiem), w miejsce uwzględnione w załączniku nr 2 do wzoru Umowy i wskazane w zamówieniu otrzymanym od Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39830000-9
Dodatkowe kody CPV: 33761000-2, 33631600-8, 33700000-7, 39224000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: środki czystości, dezynfekcyjne i materiały do utrzymania czystości i porządku |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
503526.90
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO-USŁUGOWE "WOLPRES" - Spółka Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
571313.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Oferta z najniższą ceną została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 p.z.p. |
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: środków higieny osobistej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
19892.29
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO-USŁUGOWE "WOLPRES" - Spółka Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
18614.09
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: W Pozycji Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT została podana szacunkowa wartość zamówienia netto |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu
- Dostawa artykułów spożywczych
- Usługa parkowania/przechowywania pojazdów/rzeczy zabezpieczonych przez Policję i na jej koszt oraz innych pojazdów zleconych przez Policję do prowadzonych postępowań
- Usługa sporządzenia operatu szacunkowego celem określenia wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowej położonej przy ul. Tytoniowej/Blaszanej w Radomiu.
- P-24/2024-Zakup i dostawa asortymentu do sterylizacji dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.
- P-33/2024: Zakup i dostawa mleka i produktów mleczarskich dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy preparatów do dezynfekcji
- Sukcesywna dostawa środków do dezynfekcji
- Dostawa środków dezynfekcyjnych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej.
- 02/2024 Sprzedaż i dostawę środków dezynfekcyjnych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Nidzicy
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do sprzętu łączności i informatyki: tonerów, bębnów, pojemników na zużyty toner, nośników danych i środków czyszczących oraz papieru.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.