eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drezdenko › Rozbudowa i przebudowa budynku administracyjno-biurowego w miejscowości Klesno- Etap II.2 Przebudowa

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-05

Ogłoszenie nr 500291504-N-2018 z dnia 05-12-2018 r.

Skarb Państwa PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Smolarz: Rozbudowa i przebudowa budynku administracyjno-biurowego w miejscowości Klesno- Etap II.2 Przebudowa

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 622613-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Skarb Państwa PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Smolarz, Krajowy numer identyfikacyjny 81053930900000, ul. Klesno , 66530 Drezdenko, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 957 620 563, e-mail smolarz@szczecin.lasy.gov.pl, faks 957 620 578.
Adres strony internetowej (url): http://www.smolarz.szczecin.lasy.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbudowa i przebudowa budynku administracyjno-biurowego w miejscowości Klesno- Etap II.2 Przebudowa

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SA.270.1.13.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejącego budynku administracyjno-biurowego realizowana w ramach inwestycji pn."Rozbudowa i przebudowa budynku administracyjno-biurowego w miejscowości Klesno" na działce nr 471/18. Całość inwestycji realizowana jest etapowo: Etap I - zakończony, obejmujący rozbudowę, tj. wykonanie nowego budynku wraz z łącznikiem Etap II.1 - obejmujący zmiany w źródle ciepła dla obiektu /budowa źródła ciepła - pompy ciepła współpracującej z istniejącą kotłownią olejową/ (nie stanowi przedmiotu niniejszego zamówienia) Etap II.2 - Stanowi przedmiot niniejszego zamówienia, obejmujący przebudowę istniejącego budynku biurowo-administracyjnego DANE PODSTAWOWE OBIEKTU DO PRZEBUDOWY Przebudowa - Budynek istniejący: wybudowany jest w konstrukcji tradycyjnej, o ścianach zewnętrznych murowanych, nieocieplonych. Układ konstrukcyjny mieszany. Usztywnienie budynku stanową: układ ścian nośnych, stropy drewniane i Ackermana, wieńce. Dach stromy, wielospadowy, wsparty na drewnianej więźbie w układzie płatwiowo-kleszczowym. Budynek istniejący połączono parterowym łącznikiem z częścią nową obiektu. Parametry techniczne budynku przebudowywanego: Ilość kondygnacji: 4 (piwnica, parter, piętro i poddasze nieużytkowe) Zabudowa istniejąca (do przebudowy) 234,71 m2 Powierzchnia użytkowa budynku istniejącego (do przebudowy): 519,50 m2 ZAKRES ROBÓT dla ETAPU II.2 a) roboty budowlane, w tym między innymi: - roboty rozbiórkowe i przygotowawcze - roboty izolacyjne - roboty żelbetowe - roboty murowe, - roboty dachowe naprawcze - częściowa wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - roboty wykończeniowe wewnętrzne - tynki, okładziny ścian i sufitów, podłoża i posadzki, roboty malarskie - roboty elewacyjne b) wewnętrzne instalacje sanitarne, w tym między innymi: - wymiana instalacji wod-kan - zmiana istniejącej instalacji klimatyzacji - instalacja klimatyzacji pomieszczeń archiwum i teletechnicznych c) wewnętrzne instalacje elektryczne w tym między innymi: - instalacja oświetlenia, gniazd wtykowych, - zasilania urządzeń, - uziemienie, instalacja odgromowa i połączeń wyrównawczych, - instalacje teletechniczne - instalacje zewnętrzne - instalacja systemu sygnalizacji włamania i napadu SSWiN oraz kontroli dostępu KD Szczegółowy (rozbudowany) Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w odrębnym pliku dołączonym do dokumentacji przetargowej - Załącznik nr 9 do SIWZ Załączniki do OPZ Zał. 9a Projekt Budowlany Zał. 9b Projekt Wykonawczy Zał. 9c Projekt aranżacji wnętrz /wyciąg/ Zał. 9d Projekt wykonawczy - zmiana źródła ciepła (w charakterze poglądowym) Zał. 9e Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR); Zał. 9f Przedmiar Robót

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45262700-8, 45300000-0, 45400000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1039422.72
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: UB SZAŁATA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Niegolewskich 10/7
Kod pocztowy: 60-232
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1198050.05
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1198050.05
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1198050.05
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: ok. 40%

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.